Géén boekingskosten

Appartement Bostonia Village

GriekenlandCorfuAcharavi

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Bostonia Village voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 229 reviews

• 9.1Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Nergens word je zo gastvrij ontvangen als bij Appartement Bostonia Village op Corfu. Het park wordt goed onderhouden. Er is een zwembad en dagelijks goed ontbijt en de service is subliem. Het strand ligt op loopafstand. Goede restaurants in Acharavi zijn Pumphouse en Pita Pita. In de omgeving zijn het Paleis van Sissi en Paleokastritsa aanraders.

229 Reviews over Bostonia Village

• 9Fam. Alferink09-05-2022

Absoluut een aanrader!!

Net terug van een week vakantie op het mooie groene Corfu. Prachtig eiland, auto huren (Sunny Cars, vlak bij het vliegveld, geen creditcard nodig, hele goede service) even wennen aan de bochten en het stijgen en dalen en dan al het moois gaan bekijken. Bostonia Village is absoluut een aanrader.
    Heerlijk rustig gelegen, 3 minuten lopen van het strand. Mooi zwembad. Ontbijt prima. Genoeg keuze. Als je halfpension boekt mag je 3 gangen van de kaart kiezen. Elke avond zo heerlijk gegeten!! Om de dag nieuwe handdoeken, elke dag je kamer schoongemaakt en je bed opgemaakt. Maar wat Bostonia Village bijzonder maakt is de mensen die er werken. Al vaker gelezen in alle verhalen, maar absoluut waar! Het zal je aan niets ontbreken en ze zullen er alles aan doen om je een geslaagde vakantie te bezorgen. Gewoon boeken.

• 9Natuur
  • 10Ben van der Linde09-09-2021

100% fantastisch

Wat een geweldig ontvangst door geweldige mensen Hard werken om de vakantie perfect te laten verlopen. Mooie accomodatie's en op en top schoon. Wij hadden half pension, elke avond kon je kiezen van de kaart.(drie gangen) Al het personeel is vriendelijk en werken hard. Hier moet je geweest zijn, ze komen niet voor niks elk jaar weer terug. Marilyn Charlie Eddy Shara en de rest dank je wel voor alles jullie zijn toppers

• 10Ruimte
  • 9Fam. Feunekes24-08-2021

Heerlijke plek

Gelijk bij aankomst kregen we een gastvrij onthaal. De eigenaren Charlie en Marilu doen er met hun team alles aan om je een zorgeloze vakantie te bezorgen. De accommodatie zag er goed onderhouden en verzorgd uit. Het eten was goed en gevarieerd (wij hadden halfpension en konden elke avond driegangen à la carte kiezen). De locatie was kleinschalig en wat afgelegen. Op 250 meter afstand was een privé strand met voldoende strandbedden. Wij (m’n twee pubers ook) vonden die rust heerlijk. We hadden twee weken een huurauto tot onze beschikking. Dat is wel aan te raden, want dorpjes en winkels zijn op wat meer afstand. Maar ook om Corfu verder te ontdekken, want het eiland heeft veel moois te bieden. Wij hebben een dag een boot gehuurd, waarmee we in van de vele een baaitjes bij kaap Drástis voor anker gingen. De rotswanden zijn vanaf de zee erg indrukwekkend. Wij hebben erg genoten en bevelen Bostonia Village van harte aan!

• 8Kirsten10-08-2021

Kleinschalig vakantiepark met Super gastvrij personeel. Vanaf de eerste dag voelde het als thuis. Wij zaten in de wat oudere appartementen welke ook prima zijn. De nieuwe appartementen zijn ongekend netjes en luxe. Voor het personeel is niks teveel moeite waardoor je volledig ontzorgt wordt. Wij komen hier zeker terug!!! Als we al minpuntje moeten noemen is het een punt voor Sunweb: wij waren met 5 personen in zaten in maisonnette met 4 bedden en slaapbank. Slaapbank bleek een gewone bank te zijn waar een kind net aan op kan liggen maar zeker geen volwassene. De eigenaren van het park gaven ook aan dat ze deze eigenlijk voor Max 4 mensen verhuren en ze niet geschikt zijn voor 4-6 zoals op de site van Sunweb aangegeven staat. Vandaar een lager cijfer voor prijs/kwaliteit aangezien wel de volle pont betaald moet worden voor de bank.

• 9Evelyn10-08-2021

Heerlijk rustig, lekker genieten

Het verblijf hier is uitstekend! De eigenaren Marilou en Charlie geven je een zeer welkom gevoel, ze ontvangen je bij de bus en zwaaien je weer uit als je vertrekt. Het eten hier is prima en niet duur. Het ligt wel wat afgelegen dus als als je naar een bruisende plaats wilt, moet je hier niet zijn. Ik was hier met 2 kinderen van 16 en 19. Ze hebben zich hier prima vermaakt maar als je puber echt van uitgaan ed. houdt moet je hier niet zijn. Op 15 minuten loopafstand zit een klein supermarktje. Grote zitten in Acharavi zelf maar de weg daar naartoe zou ik niet lopen. Sommigen rijden hier als malloten en je moet in de berm lopen, een voetpad is er niet. Het huisje was perfect! 2 badkamers ( heerlijk met pubers!) 2 verdiepingen. Het strand is vlakbij, stoeltjes kan je huren ( €10 voor 3 personen) je kan daar drinken en eten bestellen. Dit is van Bostonia village en kan je gewoon op je kamernr. laten zetten. Ideaal! Geen portemonnee mee.

• 8Fam Nijkamp07-08-2021

Geweldig en zeer welkom gevoel

Was een geweldige vakantie, ook zeker door het welkome gevoel van de eigenaren en het team! Doen echt heel veel voor de gasten. Alles ziet er verzorgd uit, schoon en ruim. heerlijke ligbedjes en er zijn er genoeg. Strand is dichtbij, ook daar wordt je drinken gebracht. Het centrum.van Acharavi is wel ca 30 min lopen

• 9Ruimte
  • 9Renate en Iwan01-07-2021

Fantastisch verblijf

Geweldig lieve mensen en je voelt je hier echt gast. Goede accommodatie, dichtbij t strand en ook heerlijk zwembad . Acharavi is op loopafstand. Leuke eet tentjes op loop afstand. Avra , Petra en Georges. Zeker een aanrader voor een heerlijke vakantie op een prachtig groen Eiland Corfu.

• 9Ruimte
  • 10Ronald & Monique Laadstra20-09-2020

Wederom goed verzorgd.

Wederom een top vakantie gehad bij Bostonia Village. Eten is topkwaliteit en niet duur. Marilou, Charlie en natuurlijk onze vriend Eddie waren zoals altijd zeer gastvrij en spontaan. Ook het overige personeel van Bostonia waren erg gezellig en betrokken tijdens ons verblijf. Veel gelachen met Elenh, Wasia en natuurlijk Eddie. Zijn zeer geïnteresseerd in je verhalen die je verteld en in voor een dolletje. Een huurauto kan je gewoon via Marilou regelen en als je advies nodig hebt om wat te bezichtigen kan je ook bij het personeel terecht voor vragen. Veel nieuwe mensen leren kennen, een prima sfeertje aan het zwembad en in de avond tijdens een borreltje op het terras. We komen zeker nog eens terug en bedanken de mensen van Bostonia Village voor een mooie vakantie. Ook namens Peter & Ingrid.

Groetjes Ronald & Monique.

• 9Hak27-08-2020

Fantastisch (vakantie)gevoel bij Bostonia

Wat een heerlijke plaats om vakantie te vieren. Wij waren met 7 personen (inclusief kinderen in de leeftijd van 7 t/m 19) en sliepen in "De Villa". Een grote woonkamer, twee slaapkamers voor twee personen, twee toiletten/badkamers en een boven nog eens drie slaapplaatsen. De appartementen zijn ruim, netjes onderhouden en zeer schoon. Het zwembad is groot met voldoende ligplaatsen. Ontbijt is eenvoudig, maar prima te doen (het kan iets uitgebreider qua soorten brood en beleg). Diner is goed. Veel vlees, gebakken aardappels, maar weinig groente. Ruime keus uit bijvoorbeeld verse pizza, pasta, traditionele en Griekse gerechten. Strand is heel dichtbij 2 minuten lopen. Voor de rest wel redelijk afgelegen. Acharavi is half uur lopen. Corfu is mooi groen en heuvelachtig. Sidari (Canal d'Amour en klifspringen), Palaiokastritsa (La Grotta), Kalamaki Beach en Corfu Town zijn aanraders. Marilou en haar team laten je echt thuis voelen.

• 10Ella van der Tol - Baarssen17-08-2020

fantastisch

Op het laatste moment omgeboekt naar Bostonia village omdat het hotel op Samos dicht bleef deze zomer. Maar wat hebben wij het hier super gehad. Vooral dankzij Marilu en haar team. Het is hier heel schoon, fantastisch eten en een mooi zwembad. Onze dochter van 15 heeft al besloten dat we volgend jaar weer terugkomen. ☺

Appartement Bostonia Village info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar