Megas Limnionas

We hebben een aantal aanbieders voor Megas Limnionas voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Megas Limnionas voor je op een rij gezet:

Reviews over Megas Limnionas

Heerlijk verblijf,mooi eiland, mooie appartementen

Henk & Mia Rietman,
    13-9-2018

Het was onze 4e keer Chios en wederom verbleven we in het fantastische Sun Village.

Wat is het ontzettend jammer dat er op dit moment geen charters naar toe gaan, heeft wel één klein voordeeltje voor als je daar van houd: het is heerlijk rustig, geen grote toeristenstromen. Maar voor het eiland en de toeristen ondernemers een kleine ramp.

Je kan er vrij goed komen hoor, moet alleen even de tijd nemen. Via Athene een binnenlandse vlucht en je bent met een half uur op Chios. Kien je het een beetje uit kan je goedkoop naar dit mooie eiland toe.

Over Sun Village kunnen we kort zijn, het was,het is en volgens ons blijft het een fantastische accommodatie. Nu was het restaurant VEGGERA ook open en wat hebben we daar lekker gegeten.

Service was weer dik in orde.

Fam. Tsouris: heel hartelijk dank voor 10 heerlijke dagen!

Gereisd met partner in september 2018

Zeer mooie appartementen op een prachtige locatie

Marcel,
    6-9-2017

De appartementen van Sun Village zijn verdeeld over meerdere gedeeltes op het complex. De appartementen zijn ook verschillend. Wij zaten in het hoofdgebouw aan de achterzijde. Het was een zeer ruim, voor Griekse begrippen luxe, 2 kamer appartement met ruim balkon.De airco en wifi zijn gratis! Bestek, glaswerk en borden ruim aanwezig, niet eerder in een Grieks appartement meegemaakt. Het zwembad is niet heel groot maar wel redelijk goed verzorgd. Rondom ligbedden en wat parasols aanwezig. Binnen is een kleine mini market aanwezig voor de eerste boodschapjes, drinken e.d. De familie is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een paar minuten lopen naar het zeer kleine centrum, met op het hoekje een kleine rommelige supermarkt. Er is een 2e grotere supermarkt aanwezig, maar dit is buiten het dorp. (ruim 10 min. lopen) Verder zijn er in het dorp zo'n 4 restaurantjes en een bar, geen winkeltjes.Het dorp is dus niet echt toeristisch. Bushalte is aanwezig. (naar o.a. Karfas en Chios stad)

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische vakantie

Ans en Irene,
    12-8-2017

Er is op Chios niet héél veel om te gaan doen. Dus als je van rust en weinig toeristen houd, is het een aanrader. Heerlijke stranden met fijne tentjes waar je heerlijk kan eten. Prachtig eiland om een dagje te toeren. Een aanrader van de bovenste plank.

Gereisd met vrienden in mei 2016

fantastisch verblijf op Chios!

Joanne,
    20-6-2017

We kwamen hier voor het eerst, maar het voelde alsof je thuis komt.

Alles ziet er modern, schoon, en goed onderhouden uit. We hebben echter wel een upgrade genomen tegen bijbetaling naar de nieuwere appartementen.Deze zijn luxe en hebben een grote badkamer, en 2 etages.In hun restaurant Veggera meerdere keren fantastisch gegeten! een aanrader! Een niveau hoger dan de gemiddelde taverne.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Jacqueline,
    30-1-2017

Gedurende 6 weken heb ik in verband met werk, intrek genomen in Sun Village. Niets is fijner dan dat je verblijf een beetje thuis wordt en dat was het geval in Sun Village. De familie en het personeel zorgden ruimschoots voor een aangenaam thuis gevoel, waar het aan niets ontbrak. Waarvoor hartelijk dank!

Gereisd zakelijk in december 2016
Megas Limnionas scoort een 7,6 uit 10, op basis van 93 reviews