7,2

26 reviews over Hotel Bungalow Beach in het Nederlands

Fantastisch klimaat!

Lex Teekens,
17-1-2019

Wees voorbereid op het feit dat de bevolking in armoede leeft. Gun de locals iets om bij te verdienen als gids of taxichauffeur.

Je wordt heel vaak benaderd door de locals om iets te kopen of gebruik te maken van hun diensten.

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima appartement aan het strand

Janneke Koreneef,
2-1-2019

Prima appartement aan het strand. Simpel maar wordt elke dag schoongemaakt incl. afwas. Als je iets nodig hebt, kan je dat vragen aan de persoon die je kamer schoonmaakt en gaan ze het regelen. Ontbijt (= 2 stokbroodjes) wordt iedere ochtend op de tafel voor je appartement gelegd. Bij aankomst krijg je boter, jam, smeerkaas, jus en melk. Prima voor mij en mijn zoontje. Lekker ontbijten met z'n 2-en op het terrasje voor het appartement. Receptie niet echt behulpzaam. Ik wilde niet om 12 uur maar om 13 uur uitchecken maar dat was niet mogelijk. Plus de bar op het strand draait echt keiharde muziek op feestdagen en op vrijdag, zaterdag en zondag tot 5 uur in de ochtend. Blok A zit pal achter de beachbar. Zorg dus dat je een appartement hebt in het C of D blok. Ik zat in C maar dreunde alsnog mijn bed uit. Verder is en blijft het Afrika dus geniet daarvan en dan weet je dat alles wat langer kan duren en anders gaat in Afrika. Heerlijk!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

fantastisch

Roelof,
6-3-2018

prima lokatie vlak bij mooi strand

Gereisd met partner in februari 2018

Preisdaler

Heerlijke bestemming in de winter

Yvonne,
25-1-2018

'snachts vliegen viel tegen. Heerlijke locatie, prijs/kwaliteit prima. Zelf evt nog wat in de koffer meenemen mbt. Ontbijt.

Savonds en smorgens nog een beetje fris, lange broek en vestje mee nemen. Uitstapjes met lokaal bureau zeer aan te bevelen. Goed georganiseerd en je betaald veel minder vergeleken met touroperator! Lazy day op de rivier inclusief vissen was heerlijk, een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2018

eenvoudig maar genoeg

Daphne,
6-12-2017

hotel was super! kamer zag er netjes uit, werd ook goed schoon gemaakt. daarbij hoef je niet bang te zijn dat de schoonmakers dingen meenemen. heb per ongeluk wat geld op tafel laten liggen, maar die had hij keurig laten liggen. elke ochtend word er brood buiten op tafel neer gelegd, was eerst even wennen maar wel goed vers brood.

restaurant bij hotel is oke, niet heel speciaal. voor avond eten kan je beter naar het strand lopen of bij het pleintje om de hoek. bier is bij de bar duurder dan ergens anders. bij de bar is het 75 dallasi terwijl het bij een restaurant of supermarkt maar 50 is.

tip: op 10 min rijden zit solomon (aan het strand), kan je super lekkere vis eten.

ps. je kan op genoeg plekken pinnen vaak tot 55/75 euro per keer, maar bij het senegambia hotel meer (wel met creditcard, makkelijkste is vissa).

Gereisd met partner in november 2017

Heerlijke relax-vakantie

Fortjan,
4-3-2017

Inclusief ontbijt betekent elke dag vers brood op je terrastafel en verder is de koelkast gevuld met kaas, jam e.d.; helaas wel wat eenzijdig dus.

Maar Hotel Kombo Beach (de buren) hebben voor 300 dalasi een zeer uitgebreid en onbeperkt ontbijtbuffet....dus.

De bedden waren goed, helaas geen airco (tegen forse bijbetaling verkrijgbaar), het strand op 100 meter...bedden tegen betaling !!!

Geweldig verblijf

Elcee,
16-2-2017

Bungalow beach bestaat uit allemaal appartementen, 2 laags. Met veel groen erom heen. De tuin wordt prima verzorgd. App. zijn enigszins gehorig.

Liggen direct aan het heerlijke zandstrand met palmbomen. Strandstoelen zijn niet gratis. Kosten slechts 1 euro.

In de buurt zijn voldoende restaurantjes om heerlijk uit eten te gaan en ook diverse supermarkten.

Het ontbijt wordt in het appartement zelf gehouden!

Al met al vonden wij het een hele fijne ongedwongen accommodatie. Geen luxe, maar alles wat je nodig hebt was ee.

We komen zeker hier een keer terug.

Gereisd met partner in februari 2017

Voor herhaling vatbaar ......

Klaas R. de Boer
8-1-2017

Fantastisch! Je stapt zo het strand op, bewaakt door een beveiliger.

Het ontbijt was een farce, dat beslist niet weer!

Gereisd met partner in november 2016

bijna geen wifi en ontbijt, kamer prima

koning62
30-11-2016

Dit hotel geboekt omdat er wifi op de kamer zou zijn. Helaas was dat niet zo, zelfs bij de receptie was het vaak niet. We gingen naar het naastgelegen Combo Beach hotel om te kunnen internetten. De kamers, slaap- woonkamer met keukenblokje zijn prima. Hadden geboekt met ontbijt. Het ontbijt slaat nergens op. Je krijgt op de 1 e ochtend wat smeerkaas, jam, boter, suiker, melk, sap en 2 stokbroodjes daarna krijg je de komende dagen alleen 2 broodjes. Bij evt. een nieuwe week daarna krijg je weer wat beleg. We hebben dus zelf het nodige beleg en thee moeten kopen. (zag dat het nu vermeld wordt op touroperator pagina maar toen wij boekte was dat nog niet). Niet dat dat veel kost maar het gaat om het feit dat je ontbijt geboekt hebt en niet 2 broodjes. Kotu is voor mensen die rust op prijs stellen en van een mooi strand houden. In Kololi is het drukker, meer hotels en gezellige straat met restaurants maar minder mooi strand.

Gereisd met partner in november 2016

Prima Hotel, uitstekende ligging.

2evelt
12-1-2014

Eenvoudig maar schoon en een prima ligging direct aan het strand. Boek Geen ontbijt bij, je krijgt voor twee tientjes handel in je koelkast!! Apart ontbijten bij het hotel kost voor een week ongeveer 35 euro pp. Ligbedjes op het strand kosten 1 euro per dag en daarmee wordt voorkomen dat je 's ochtend 's gereserveerde bedjes tegen komt. Om de hoek van het hotel kun je euro's iets gunstiger wisselen. Volgende jaar willen weer maar gaan dan iets beter voorbereid en nemen spullen mee om achter te laten voor de bevolking. Voldoende eettentjes in de buurt waar je voor 10 a 15 euro pp. kunt eten en drinken.

Gereisd met partner in december 2013

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bungalow Beach in Serrekunda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bungalow Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.