Hotel Bungalow Beach

GambiaGambiaSerrekunda

8FantastischScore uit 34 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 34 reviews
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

34 Reviews over Bungalow Beach

• 8elene19-12-2019

Voor herhaling vatbaar. Rust en kleinschaligheid.

Het is een kleinschalig hotel en prachtig gelegen. Aanrader als je van vriendelijke benadering door de locals en van eenvoud houdt.

• 8Jan H14-12-2019

Fijne vakantie

Goede appartementen op een mooie locatie dicht bij het strand. Dagelijkse schoonmaak en goede bedden.Nadeel vond ik de matige WiFi en de dure airco (90 euro per week) Als je meer van Gambia wilt zien is het handig om een locale gids te huren,kost je niet te veel en je komt op de mooiste plaatsen. Ik heb een prachtige vakantie gehad.

• 8Anja en Joop10-12-2019

Fantastische vakantie in Bungalow Beach (Kotu).

Kotu is rustiger dan Kololi maar heeft verder alles wat je nodig hebt. Bungalow Beach in Kotu vinden wij een fijn, rustig en kleinschalig hotel. Ruime kamers met zitje, eethoek en keukentje. Heerlijke tuin, net zwembad en direct aan een fraai strand. Kamers schoon en personeel vriendelijk. Helaas is het management niet zo slim om ook de horeca van het hotel beter te benutten. Ze prijzen zich volkomen uit de markt en het restaurant wordt dan ook vrijwel dagelijks nauwelijks bezocht. Jammer, maar geen probleem want in de directe omgeving voldoende alternatieven.

• 7Marianne05-03-2019

Ik wil langer en vaker!

Geld wisselen op straat in kantoortjes, niet bij je hotel! Mensen vriendelijk te woord staan en duidelijk aangeven als je iets niet wilt. Verder genieten van alles om je heen

• 9Christa Jägers28-02-2019

Gambia is heerlijk ontspannen en vriendelijk.

Ligt fantastisch, veel ouderen, incl. ontbijt geeft verkeerde verwachtingen. Je krijgt namelijk een pot jam en een doosje kaaspuntjes als beleg voor de hele week in je appartement. Brood wordt dagelijks vers gebracht. Voordeel: er is een kitchenette, dus 'thuis' koffie drinken is ook wel weer lekker. Als geheel voor herhaling vatbaar.

• 8mientjevandelaar biesheuvel04-02-2019

Komen er graag weer terug.

Gewoon een heerlijk plekje. Heerlijk aan het strand. Gewoon heerlijk kan er anders niks over zeggen.

• 8Kim02-02-2019

Geweldig hotel, fijn land

Er staan op het internet veel kleine irritaties over het hotel maar met die feedback is veel gedaan! Bij aankomst krijg je een pot jam, een bakje La Vache Qui Rit, een pak melk en een pak vruchtensap. Elke ochtend worden er 2 stokbroden buiten op tafel gelegd (in een zakje). De schoonmakers wachten geduldig tot je even weg bent en wassen zelfs voor je af!

Ook de rest van het personeel is erg behulpzaam.

Let op: vrijwel élke Gambiaan wil met je praten en handen schudden. Meestal willen ze dat je iets koopt of willen ze je gids zijn. Op veel plekken mag je niet komen zonder gids dus ook best handig. Let op dat je duidelijk aangeeft dat je niets hoeft. Ook als je niets wilt blijven ze vriendelijk.

Gele taxi's zijn prima. Het hotel wil je bang maken omdat ze een deal hebben met groene taxi's (die duurder zijn), maar gele taxi's hebben hun rijbewijs, dat hebben we gecheckt. Ga birdwatchen in een kano op de brug aan de lange weg!

• 9Chris26-01-2019

Leuke eerste kennismaking met Gambia!

Gezellig appartementenhotel met uitzicht op een goed onderhouden tuin waar voortdurend tuinlieden bezig zijn om het mooi en groen te houden. Ook uitzicht op het palmenstrand vanuit je zitje voor het appartement, en je hoort alsmaar het ruisen van de zee.

• 6Lex Teekens17-01-2019

Fantastisch klimaat!

Wees voorbereid op het feit dat de bevolking in armoede leeft. Gun de locals iets om bij te verdienen als gids of taxichauffeur. Je wordt heel vaak benaderd door de locals om iets te kopen of gebruik te maken van hun diensten.

• 7Janneke Koreneef02-01-2019

Prima appartement aan het strand

Prima appartement aan het strand. Simpel maar wordt elke dag schoongemaakt incl. afwas. Als je iets nodig hebt, kan je dat vragen aan de persoon die je kamer schoonmaakt en gaan ze het regelen. Ontbijt (= 2 stokbroodjes) wordt iedere ochtend op de tafel voor je appartement gelegd. Bij aankomst krijg je boter, jam, smeerkaas, jus en melk. Prima voor mij en mijn zoontje. Lekker ontbijten met z'n 2-en op het terrasje voor het appartement. Receptie niet echt behulpzaam. Ik wilde niet om 12 uur maar om 13 uur uitchecken maar dat was niet mogelijk. Plus de bar op het strand draait echt keiharde muziek op feestdagen en op vrijdag, zaterdag en zondag tot 5 uur in de ochtend. Blok A zit pal achter de beachbar. Zorg dus dat je een appartement hebt in het C of D blok. Ik zat in C maar dreunde alsnog mijn bed uit. Verder is en blijft het Afrika dus geniet daarvan en dan weet je dat alles wat langer kan duren en anders gaat in Afrika. Heerlijk!!

Hotel Bungalow Beach info

Facilities