Reviews over Serrekunda

Terug naar de basis, wat een belevenis!

Magda Keijser,
    1-12-2018

Gambia is absoluut "the smiling coast of Africa". De mensen zijn zo vriendelijk, de accommodatie is prima. En wanneer je in Gambia bent geweest, besef je tot op het bot, hoe goed wij het hier hebben. En ondanks dat, geven de Gambianen alles om het je naar je zin te maken. Wat een feest, en wat een gewaarwording!!!

fantastisch

Roelof,
    6-3-2018

prima lokatie vlak bij mooi strand

Heerlijke bestemming in de winter

Yvonne,
    25-1-2018

'snachts vliegen viel tegen. Heerlijke locatie, prijs/kwaliteit prima. Zelf evt nog wat in de koffer meenemen mbt. Ontbijt.

Savonds en smorgens nog een beetje fris, lange broek en vestje mee nemen. Uitstapjes met lokaal bureau zeer aan te bevelen. Goed georganiseerd en je betaald veel minder vergeleken met touroperator! Lazy day op de rivier inclusief vissen was heerlijk, een aanrader.

Prachtig! Een geweldige plek.

Love Africa,
    10-1-2018

Je bent op loopafstand van vele restaurantjes. Je kunt ook in het hotel eten.

Appartementen zijn leuk. We hebben in twee verschillende gezeten. Beide goed. Mooi uitzicht. Direct bij de zee.

Vele aapjes in de tuin. Zeker voor herhaling vatbaar! Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, in het zwembad, welke niet heel groot is maar voor ons was het goed. Ook konden ze heerlijk zwemmen in de zee. Er is een tafeltennis tafel en dartbord. Er was meestal wel iemand van het personeel die ook een potje met ze wilden spelen. Het paardrijden op het strand vonden ze ook geweldig!

Verder kun je buiten genoeg leuke uitstapjes met de kinderen ondernemen wat allemaal wel in de buurt is.

Vriendelijk personeel. Prettig dat bijna iedereen gewoon Engels kan spreken. We hebben een paar keer een gids meegehad. Allemaal erg vriendelijk en kunnen je veel vertellen.

eenvoudig maar genoeg

Daphne,
    6-12-2017

hotel was super! kamer zag er netjes uit, werd ook goed schoon gemaakt. daarbij hoef je niet bang te zijn dat de schoonmakers dingen meenemen. heb per ongeluk wat geld op tafel laten liggen, maar die had hij keurig laten liggen. elke ochtend word er brood buiten op tafel neer gelegd, was eerst even wennen maar wel goed vers brood.

restaurant bij hotel is oke, niet heel speciaal. voor avond eten kan je beter naar het strand lopen of bij het pleintje om de hoek. bier is bij de bar duurder dan ergens anders. bij de bar is het 75 dallasi terwijl het bij een restaurant of supermarkt maar 50 is.

tip: op 10 min rijden zit solomon (aan het strand), kan je super lekkere vis eten.

ps. je kan op genoeg plekken pinnen vaak tot 55/75 euro per keer, maar bij het senegambia hotel meer (wel met creditcard, makkelijkste is vissa).

Serrekunda scoort een 8 uit 10, op basis van 17 reviews