Serrekunda

We hebben een aantal aanbieders voor Serrekunda voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Serrekunda voor je op een rij gezet:

Reviews over Serrekunda

Het echte Afrika in een klein landje

Lindsay
    20-7-2013

Wanneer je het echte Afrika wilt zien in een veilige omgeving dan is Gambia, Serrekunda een prima bestemming. Serrekunda is een drukke stad waar je je ogen uitkijkt wanneer je uit de westerse wereld komt. Een unieke ervaring om eens te beleven en mee te maken. Cultuur scoort daarom erg hoog. Het uitgaansleven stelt niks voor. Hier hoef je niet voor naartoe te gaan. De omgeving is echt Afrika, lees: zandweggetjes. De stranden zijn heerlijk en de temperatuur is altijd goed!

Gereisd Met vrienden in februari 2013

Grootste stad van Gambia

Chris
    5-11-2010

Er wonen ruim 300.000 mensen in Serekunda, eigenlijk een verzaeling van aan elkaar gegroeide dorpen. De stad ligt vrij centraal in de Western Division, tussen Banjul, Bakau, Sukuta en Brikama. De stad is met de omgeving verbonden door goede wegen. De luchthaven van Yundum is vlakbij. Dankzij de lichte industrie en de huisnijverheid kan je Serekunda als het industriële centrum van Gambia beschouwen. Voor een bezoeker heeft de rommelige en drukke stad niet veel te bieden.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in november gaan we weer!!

Jenny
    6-7-2009

Net een paar weekjes terug van onze 1ste kennismaking met Gambia. We hebben het geluk gehad dat we een lokale gids, Momodou hebben leren kennen die ons 4 dagen mee op stap heeft genomen. We hebben enorm genoten en hebben besloten om in november weer naar Serrekunda te gaan. Ditmaal hebben we alleen een vliegticket gekocht en hebben Momodou gevraagd om een appartement voor ons te zoeken. Dit is inmiddels gelukt zodat we vol vertrouwen aan onze 2de reis naar Gambia gaan beginnen.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 06 2009 15:41:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn met de kerst periode 2 weken in Gambia geweest en

John en Wil van Dalen
    1-4-2008

We zijn met de kerst periode 2 weken in Gambia geweest en hebben een prima tijd gehad met heerlijk weer. Het hotel was keurig schoon en de mensen zijn enorm vriendelijk en makkelijk in de omgang (No Problem, hoor je de hele dag). Ze willen graag allerlei diensten en producten aan je aanbieden en dat is logisch als je bedenkt hoe arm ze zijn en hoeveel jij daar te besteden hebt. wees niet bits naar ze en leg uit dat je er geen behoefte aan hebt of misschien een andere dag wel. Af en toe eens iets weg geven vind ik wel zo normaal in dit soort landen. Maak beslist ook tours het binnenland in en blijf niet op het strand liggen. De natuur is overweldigend en de wijze waarop de mensen daar leven is onbeschrijflijk als je er nooit eerder geweest ben. Al bij al: Wij gaan absoluut zo gauw mogelijk weer!!!

Gereisd Met partner in december 2007

Wij zijn helemaal verkocht aan Gambia, wat een prachtig zo

Maaike
    6-2-2008

Wij zijn helemaal verkocht aan Gambia, wat een prachtig land. Nog niet zo massaal ontdekt bij reizigers dus er zijn plekken genoeg om op ontdekking te gaan. Vooral het vissen met de lokale bevolking (niet boeken via een organisatie maar lekker zelf op pas) is een echte aanrader!!!

Gereisd Familie in januari 2007
Serrekunda scoort een 8 uit 10, op basis van 17 reviews