Reviews over accommodaties in Gambia

Besmet met virus waarvoor geen medicatie nodig is!

Jeanne,
    14-12-2018

Voor de vierde (!) keer gekozen voor Ocean Bay. Een prima hotel met zeer vriendelijk personeel in restaurant, spa, bij het zwembad en aan het strand. Het animatieteam bestaat uit lieve, enthousiaste jonge mensen. We voelen ons iedere keer weer oprecht(!) van harte welkom! Wij hebben ons vaste restaurant in het dorpje op 150 meter loopafstand. De naam van het restaurant is Rising Sun. Giibee, de baas van Rising Sun zorgt heel goed voor zijn personeel en serveert de heerlijkste Afrikaanse gerechten. Zo ondersteun je ook direct de lokale bevolking! Ook hebben wij landinwaarts weer een schooltje bezocht, welke, door het Merletcollege in Grave gekozen als één van de kerstdoelen 2018, volgend jaar met gevulde etuis verrast zal gaan worden. Ook willen wij met hulp voor een kliniek 4 nieuwe matrassen kopen. Dit zijn druppeltjes, maar veel druppeltjes vormen ook weer een plasje. Geef uit je hart... aan deze mensen uit The Smiling Coast...! :)

Prima. Goed nadenken of we op herhaling gaan!

Bertus Dekker,
    14-12-2018

Prima verblijf. Goede locatie,loopafstand tot het strand. Personeel erg vriendelijk. ( ze zijn gek op fooien of wat dan ook) bedden goed. Cleaning goed. Ontbijt prima! Buiten het verblijfminder netjes( eigenlijk "dikke bende") met geen enkele andere vakantie te vergelijken.

Fijn eenvoudig hotel - gezellig

Jolanda Bronsvoort,
    9-12-2018

Hier een week verbleven. Bamboo Garden is niet een superluxe hotel, maar wel prima. De tuin en het zwembad zijn erg mooi. Kleinschalig hotel. Heel vriendelijk personeel. Heel lekker ontbijt. Je voelt je welkom. Kamers zijn eenvoudig, maar worden keurig schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken. Ligging een een straat met leuke restaurantjes en mini supermarktjes (handig om drinkwater te kopen). Op ca. 200 meter lopen van het strand. Ook op loopafstand van de strip (wat ons betreft dan).

heerlijke winterbestemming

Lenie,
    9-12-2018

Wij zijn al vele malen hier geweest, meestal in de winter. Heerlijk om in een kleine 6 uurtjes vliegen aan te komen in ruim 30 graden. In 10 jaar tijd is er veel veranderd. Vooral op het gebied van restaurants op de strip. Van zeer eenvoudig naar luxere westerse restaurants met uiteraard ook de nodige prijsverhogingen. Neemt niet weg dat het voor onze begrippen nog steeds niet duur is. Op het park van Senegambia Beach zijn al meerdere appartementen gerenoveerd. Dat was ook wel nodig. Verder zijn de mensen daar nog altijd zeer vriendelijk en doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Als je hier naar toe ga boek dan alleen ontbijt (overigens goed) en ga iedere avond naar de strip, veel keuze in goede en lekkere restaurants.

Het is een aanrader een nummer one

Hilde en Paul Vanbeselaere,
    7-12-2018

Het hotel is gelegen in een mooi verzorgde tuin , die de Afrikaanse stijl weergeeft.Het is veel mooier dan we ons hadden voorgesteld ECHT SUPER

Het hotel is maar enkele minuten wandelen naar de zee wat heel leuk is. Het verlichte zwembad is gezellig alleen jammer dat we s'avonds niet na 19 uur mochten zwemmen;.Soms na een dagtrip waren we wat laat terug en konden we niet meer genieten van het water dat ons uitdaagde om er een plonsje in te nemen.Elke avond was er een live optreden waarbij er super toffe tussen zaten.Het eten was heel uitgebreid.Je kon zowel warme als koude gerechten eten en er was ruim genoeg en veel variatie. Het personeel was heel vriendelijk en beleefd.Elke dag waren er verse lakens , voor ons hoefde dat niet maar dat was hun inzet voor ons. Bamboo garden is echt een garden in Afrikaanse stijl ideaal om zeker nog terug te gaan. Het is er rustig en toch gemakkelijk om van daaruit allerlei uitstapjes te doen.