Gambia

Centraal gelegen

Leuk en behulpzaam personeel

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Genieten van het land en de vriendelijkheid!

Amj bennaars,
    15-3-2019

Niets, gewoon genieten!!!!

Gereisd met partner in maart 2018

Heel mooie locatie maar ......

Jos K,
    14-3-2019

We hadden een mooie grote kamer met privé zwembad en op 15 m van de zee ... wakker worden was gewoon fantastisch.

Maar al bij al is dit hotel geen 4 sterren waard, vooral door het "gebrek aan management". Geen deur naar de badkamer en toilet is niet altijd prettig.

Het ontbijt was redelijk maar iedere dag hetzelfde, geen vers fruit, geen pannenkoeken (het zusterhotel Djembe dat een mindere klasse heeft geeft dit wel) aangelengd fruitsap, ananas uit blik !

We kregen te horen bij aankomst "verse handdoeken slechts om de drie dagen", dus op een week tijd eenmaal ververst. Verder was er niets buiten één zeepje en twee flaconnetjes met doucheschuim & shampoo. We hadden een prachtig groot tv-scherm, met op 4 posten iets van sneeuw zonder klank .... dus totaal nutteloos. Alhoewel slechts 3 oud zie je toch al dat kleine zaken niet hersteld/opgevolgd worden ... Restaurant is qua prijs/kwaliteit niet goed. Jammer want het kan iets zijn ..

Gereisd met partner in maart 2019

Prima

TB,
    13-3-2019

Prima hotel, goede kamer, lekker eten en je loopt zo het strand op!

Gambia in het algemeen moet uitkijken dat het niet van 'Smiling Coast', 'Smiling for money Coast' gaat worden... Zou jammer zijn als je op deze manier de toeristen wegjaagt.

Gereisd met partner in februari 2019

Indrukwekkend gastvrij vrolijk land

Froukje,
    11-3-2019

Accommodatie met een prachtige tuin waar je de apen om je heen ziet spelen. Door de gastvrijheid en zeer vriendelijke en behulpzame vrolijke medewerkers van het hotel voel je je snel thuis. Onze kamer was ruim en op verzoek met airco. Bedden lagen heerlijk. Badkamer is basic maar heel schoon. Ontbijt vonden wij bovenverwachting en een goede basis om de dag mee te starten. S avonds meestal live muziek en dans bij het hotel. De altijd gezellige strip met barretjes en eetgelegenheden ligt op 10 minuten lopen en de zee met smal rustig strand tegen hotel. Geen moment ons ergens onveilig gevoeld en zeker niet alleen aangezien er altijd wel iemand een praatje met je maakt of met je meeloopt waardoor we veel kregen te horen over het leven daar. Samen met een hele kundige Gambiaanse gids op pad geweest en veel gezien. Na 8 dagen genieten helemaal ontspannen en vrolijk weer naar huis. Wat een geweldige indruk heeft Gambia op ons gemaakt.

Gereisd met partner in januari 2018