Reviews over accommodaties in Gambia

Goed hotel voor een goede prijs.

Marianne Bos
    14-6-2018

Mooi hotel op een goede locatie. Let wel...je zit in Afrika verwacht niet de luxe van een Europees hotel. De kamers zijn ruim, de bedden goed, mooi balkon en ook de badkamer voldoet. Weinig kast en opbergruimte, in de badkamer konden wij helemaal niets kwijt. koelkastje moet je erbij huren. Maakt veel lawaai en werkt niet altijd naar behoren. De mensen zijn erg vriendelijk en het ontbijt is goed.

Wij zijn ook 2 nachten naar AbCas Creek Lodge geweest. Echt een aanrader even weg uit de drukte. Een paradijs van rust aan een uitloper van de Gambia.

Heerlijk kleinschalig hotel met gemoedelijke sfeer

Jo2018
    28-5-2018

We hebben een heerlijke week gehad in Bamboo Garden Hotel met vrienden. Accommodatie en kamer is basic, maar prima. Mogelijk verbeterpunt: de matrassen. Zwembad is heerlijk en zee erg dichtbij op loopafstand. Alle restaurants en uitgaansgelegenheden ook op loopafstand. Positieve punt aan het hotel is het personeel. Ze zijn behulpzaam en zorgen voor een gemoedelijke leuke sfeer. Met name het bedienend personeel, met een extra compliment voor ober Musa die elke dag weer tot een feestje maakte met zijn vrolijke aanwezigheid. Wij zouden dit hotel zeker aanraden voor een heerlijke vakantie.

fantastische, zon, zee lekker eten relax genieten

betsie
    24-5-2017

niets aan de hand, ga de buurt verkennen, vis markt, banjul, apen bos, krokodillen, op kololi beach vele vogels ,aapjes ,gieren en de varaan,

lekker eten in de straat, gewoon snel, of uitgebreid en rustig, maak een strand wandeling, kom je hollandse tenten tegen,