Camping Domaine Le Pommier

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag34°18°
Camping Domaine Le Pommier
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

1641 reviews over Camping Domaine Le Pommier in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Niet helemaal wat we verwachtte van 5 sterren

Desiree
17-7-2018

Voor het eerst een 5 sterrencamping in Frankrijk uitgeprobeerd. Het was niet wat we verwacht haddeb. Geen wc-brillen wat ik erg armoedig vind voor een 5 sterren camping. Personeel kan geen woord engels! Alles gebeurd in het frans wat best asociaal is. Zwembad is top! Vooral voor jongeren. Aantal activiteiten in de buurt, maar geen groot shoppingcenter of iets anders. Jammer dat de camping gelegen is op een berg, maar daar is overdag een treintje voor geregeld. Wij gaan elk jaar al naar Italië op een camping van 3 sterren, deze camping bevalt veel beter dan dit en zal dit ook zeker aanraden! Stadje op loopafstand, super veel activiteiten, strandje, super shopping centra. Gardameer is een zekere aanrader rond lazise! Geweldig en 10x zoveel beter dan dit! Hun hebben wel een wc-bril.

Leuke eerste ervaring

Kris
16-7-2018

Leuke eerste ervaring. Zeer leuk zwembad met veel mogelijkheden voor de kinderen. Prachtige streek.

1)Staanplaatsen hebben geen waterafvoer water aftap punt geen druk 30 minuten om een emmer van 10 liter te vullen

of je moet 50 meter naar beneden en dan terug met uwe emmer den berg beklimmen

2)plaatsen AA 001 tot 005 verhard met gravel waar je geen grond pin in krijgt zou gras ondergrond moeten zijn

3) 2 Familie pakken Friet afhalen aan de bar 2 uur !!!! Niet te doen hoe dat ze dat klaar krijgen ?

voor de rest een heel fijne vakantie gehad altijd Proper WC behalve als er vuile vieze gasten het op stelten zet en vies en vuil maakt maar daar kan de camping niks aan doen word 4 a 5 maal schoen gemaakt

Aqua Park is een topper , de periode dat wij er waren van 30/6 tot 14/7 was het niet druk en hadden overal plaats

winkel klein maar voldoende

Maar het is wel altijd steil naar boven of steil naar beneden of gevaar van uit te glijden op de losse kiezel die op de voetstrook ligt

Geen 5 sterren waard, veel nachtlawaai, regels worden niet nageleefd en opgevolgd. zwembad veel te druk
Chargée de Communication, Directeur de site, 17-7-2018

Beste Steven,

Ons team staat volledig voor u klaar om de kwaliteit van de receptie en de accommodaties constant te verbeteren, en zo aan al uw wensen tegemoet te komen.

Aan de hand van uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze diensten verbeteren; daarom is uw mening zeer belangrijk voor ons. Uw mening en opmerkingen worden met zorg aan het betreffende team doorgegeven.

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen, met vriendelijke groet,

Fijne vakantie! Super genoten!

Claudia Vandenabeele Kapellen
16-7-2018

Buiten de chaotische bediening in het restaurant (begin hoogseizoen) niks aan te merken! Top camping, top ligging, vriendelijk personeel! Top accomodatie!
Chargée de Communication, Directeur de site, 17-7-2018

Beste mevrouw, meneer Vandenabeele Kapellen,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen met betrekking tot uw verblijf op onze camping.

Wij zijn heel blij met uw complimenten.

Wij zouden deze complimenten graag ook aan ons team doorgeven. Wanneer u als klant tevreden bent is ons personeel dat ook want zij werken er elke dag aan om u een onberispelijke service te bieden.

Wij hopen u snel weer op onze camping te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

INBRAAK - Gevaarlijke camping!

Charlotte
14-7-2018

Ingebroken bij ons en anderen, ook auto's bekrast en diefstal uit tenten.

Camping zegt security te hebben. Die hele Security niet gezien, en dus schijnveiligheid. Tevens veel geluidsoverlast, tot 3u s nachts (en wederom, waar is dan die Security?).

Sanitairgebouw dient drastisch voorzien te worden van anti - slip. Camping is hiervoor gewaarschuwd, maar doet niets aan dit valrisico. Glas in gras van kampeerplekken.

Verder te massaal: (ongeveer) 30 toiletten (zonder toiletbril), 15 douches, 15 wastafels en 10 afwasplekken in 1 gebouw. Huisjes dicht op elkaar, niet genoeg parkeerplekken. Zwembad kan overvol zijn dat het gevaarlijk wordt. Vloer bij t zwembad oneven waardoor je makkelijk valt. Wc's zijn er veel te weinig en vies. Ook bij het zwembad dient anti-slip aangebracht te worden, sommige stukken zeer glad.Ook op plekken sprake van alggroei.

Bij klachten wordt je als Nederlander niet geholpen, Fransen wel (ervaringsdeskundig helaas)

Super kidsparadijs

Rita
10-7-2018

Alle eetgelegenheden eerste week niet open.dat was minpunt.

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen, met vriendelijke groet,

Geen airco in de accommodatie, geen info openingstijden receptie, supermarkt , zwembad

voorseizoen

Gerard
9-7-2018

In vergelijking met de eerdere keren dat we er waren is het een flink stuk in vriendelijkheid achteruit gegaan . Van een gezellige gezinscamping is het verworden tot een onpersoonlijke fabriek.

Entertainment is alleen nog in het Frans en het personeel spreekt geen of slecht engels.

zeker geen aanrader meer voor een gezin met kinderen.

Waren er altijd georganiseerde tripjes voor elk wat wils nu zoek je het maar uit Grote misser.

Top

Jos
5-7-2018

Vertel de bezoekers ook dat men met bankpas kan betalen op de camping.

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen, met vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine Le Pommier scoort een 7.12 uit 10 op basis van 1782 reviews.