Camping Domaine Le Pommier

7.3Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

7.3Goed

• 5.4Eetgelegenheden
  • 6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer camping info

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

2513 reviews over Camping Domaine Le Pommier

• 6D.10-08-2020

Pommier

In de mooie omgeving van de Ardeche ligt deze camping tegen een bergwand aan. Dus stevig stappen is aan de orde van de dag om je over deze groene camping te verplaatsen. Het is zwembad is voor sommige staanplaatsen of caravans een behoorlijk eind lopen. In ons geval was het zwembad niet ver weg. Er rijdt een treintje waar je je mee kunt laten brengen of ophalen. Wij noemde dit treintje de Corona express...ongelooflijk dat in deze tijd van Corona er zoveel mensen op elkaar gepropt en zonder mondkapje zich daarin laten vervoeren, we hebben er vol verbazing naar gekeken!! Sowieso vonden wij dat er niet aan de meter afstand gehouden werd. De glijbanen zijn super voor de jeugd. Die vermaken zich wel. Elke avond is er vermaak op het plein boven aan de camping. Het was er wel vaak rumoerig tot zeer laat, daar moet je wel tegen kunnen want fluisterend terug naar je eigen tent kennen ze daar niet. Voor ons geen 2e keer, wel een fijne vakantie.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Johan09-08-2020

Heerlijk ontspannen

Weliswaar een grote camping, maar verder geen enkele last van de omgeving gehad. Wij zaten in een stacaravan. Vooral het aquapark viel bij onze kinderen van 14 en 16 enorm in de smaak. Volop Nederlandse kinderen, dus onze kinderen hebben een toptijd gehad. Vroegen al of we volgend jaar weer terug gingen! Echt qua campings een aanrader! Sanitair en eetgelegenheden kan ik niet beoordelen, zijn we vanwege de Corona niet geweest.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8P07-08-2020

Leuke camping

Gezellige en mooie camping, verzorgd

• 7Z07-08-2020

Prima camping. Groot maar dat weet je vooraf.

• 9Hylke07-08-2020

Leuke vakantie gehad!

Goed zwembad, leuke entertainment, goede locatie. Prima staanplaats, slechte pizza

• 9Toos06-08-2020

Prachtig vakantiepark.

Wij hebben een meer dan fantastische vakantie gehad. Het park heeft veel faciliteiten en alles is sfeervol en verzorgd aangelegd. Ook het zwembad is geweldig, netjes en overzichtelijk. Het uitzicht vanaf de camping adembenemend! Onze 3 tieners hebben een supervakantie gehad. Voor de jeugd is veel te doen. Kanoën op de Ardeche is een aanrader.

• 6Familie W06-08-2020

Zomer 2020

Zwembad mooi, groot en vaak voldoende stoelen. Shows veel van hetzelfde (dansen, karaoke en bingo). Groot minpunt is dat de camping een groot hoogteverschil heeft. Dit hebben wij nergens kunnen lezen. Als je een huisje boekt kun je enorm ver van alle voorzieningen vandaan zitten en als je slecht te been bent zul je altijd de auto moeten nemen. Kinderanimatie is er maar totaal onzichtbaar op de camping. Kinderen worden dus niet warm gemaakt om mee te doen. Speeltuinen voor oudere kinderen is er niet. Aangezien wij bovenaan zaten konden de kinderen nergens heen om te spelen met anderen. Dit maakt Vakantievrienden maken erg lastig. Eten van de snackbar en de pizzeria is goed te eten.

• 8Esther06-08-2020

Nadeel is dat het een camping is met veel hoogte verschil (veel klimmen), geen ligbedjes bij het zwembad alleen stoelen. Het restaurant had slecht eten. Verder een hele mooie camping, een aanrader voor gezinnen met kinderen

• 7Fam van dorp06-08-2020

Mooie terrassencamping, leuk zwembad

Mooie camping, op een berg. Rijdt een treintje over de camping. Dat is een service, maar soms moet je erg lang wachten of is deze vol. Animatie voor tieners is er echt niet. Kinderdisco/ tienerdisco is er niet. Schuimparty of iets dergelijks ook echt niet. Elke avond is er een show die om 21:30 begint tot 23:00. Er is een kidsclub in de ochtend en dansen bij het zwembad. Overige animatie echt gemist. Huisje was mooi en schoon. Echter konden we s avonds bij aankomst nog zelf achter ons linnenpakket aan.

• 7M06-08-2020

Le pommier

Camping op een berg, mooie natuur Mooi zwembad met veel afwisseling Jammer dat het meer aan de camping zo goed als droog ligt en dat je met de auto naar de Ardèche moet Prima voorzieningen Afval werd niet dagelijks opgehaald dus volle containers Toiletten bij zwembad matig

Camping Domaine Le Pommier info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel