Camping Domaine Le Pommier

Weer vandaag17°
Camping Domaine Le Pommier
7,2

Score uit 1994 reviews

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

Contact

1733 reviews over Camping Domaine Le Pommier in het Nederlands

Leuke camping

Voorend
6-5-2019

Leuke en mooie camping. Wij zijn eind april /begin mei geweest en toen was het wel erg rustig op de camping. Sommige voorzieningen zaten een aantal dagen ook nog dicht.

Gereisd anders in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Kim
      2-5-2019

Mooie camping, prachtig zwemparadijs maar helaas geen verwarmde baden zoals beloofd. Kinderen onder de 18 mogen niet alleen naar her zwembad. Dit staat nergens vermeld maar onze kinderen werden gewoon weggestuurd door de badmeester. Schandalig want de eerste dagen mochten ze wel met vriendjes alleen heen. En zij waren ook geen 18 . Wat ze ook niet vermelden is dat dat alles bijna dicht is in het voor seizoen. Kortom het viel behoorlijk tegen. Wij gaan morgen lekker terug naar huis en daar word ik nou blij van.

Gereisd met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een tegenvaller

M. de Haas
      29-4-2019

Het is meivakantie en dus dachten we: laten we eens naar een camping gaan met een aquapark. Dat moet geheid leuk zijn voor de kinderen. Via internet een mooi filmpje gezien over het park en we waren verkocht. De deceptie kon niet groter zijn. Een nogal verlaten park met veel onverschillig personeel, die meer met zichzelf bezig waren (IPhone en eigen muziek draaien). We kregen een plek voor onze camper toegewezen 10 minuten lopen van de zwembaden. Van de 12 glijbanen waren er veel gesloten en was het water berenkoud. Wat het meest schandelijke was, dat er door het personeel en toeleveringdiensten, onbesnut hard werd gereden op de camping. Ik lieg niet; sommige reden wel Met 50-60 over de camping. Dat was voor ons de hoofdreden om te vertrekken. En nu komt het. Omdat ik al had afgerekend kreeg ik mijn geld niet terug. Als ik nog niet zou hebben afgerekend, was er niets aan de hand. Aquapark hebben betekent dus niet kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Direct boeken

Leuk voor tieners! Gezellig veel Nederlanders maar jammer dat de camping zich op de Fransen blijft richten. Er is lekker veel te doen, je kunt je altijd vermaken! Altijd heerlijk weer. Wel veel klimwerk als je tent boven op de berg staat..

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Desiree van Roosmalen
      7-4-2019

Heerlijk weer, overal dichtbij. Dat was fijn voor de kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar. Fijne camping, goede accommodatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Top vakantie!

Anoek
      13-11-2018

Le Pommier is een hele mooie camping, netjes en schoon. Vooral het zwembad op de camping is GEWELDIG!!!! Ook in de omgeving van de Ardèche is meer dan genoeg te doen. Top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie camping! Wel erg naar dat er géén toiletpapier werd

Marly
      10-9-2018

Mooie camping! Wel erg naar dat er géén toiletpapier werd aangevuld de laatste dagen.

Gereisd anders in september 2018

Jos

Jos
      10-9-2018

Prima verblijf gehad. We waren hier laat in het seizoen en het was lekker rustig

Gereisd anders in september 2018

1000% k(R)amperen!

Jessica
      8-9-2018

Afhaal eten ronduit smerig Gezamelijke ronduit smerige sanitaire voorzieningen dat is al raar, maar dan ook geen WC brillen, mannen pissen de pot onder vrouwen mogen daar dan weer fijn op gaan zitten :( Was een prima camping maar overgenomen door een frans concern, heel jammer! Van die 5 sterren mogen ze er zo 3 weggooien dit is Echt k(r)amperen !!

Gelukkig waren wij op doorreis en hebben hier maar 4 dagen hoeven te vertoeven maar je zal hier al je spaargeld aan gespendeerd hebben om je zomervakantie door te brengen.... :(

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

slordig vuil niet onderhouden

Rudy Keppens
      6-9-2018

het is nu 2 jaar in Franse handen (vorige Nederlanders) en je zult het geweten hebben veiligheid , vriendelijkheid aan de ingang van het zwembad een bevroren 0 met plastic balletje niet in het water dat geen vocht op neemt ,maar Fransen dan wel met een mousse balletje dat alleen maar water opneemt en veel zwaarder en gevaarlijker wordt mocht wel .In het restaurant mochten we niet binnen zitten te moeilijk voor de service 1/2 uur nadien zaten er wel Fransen binnen te eten en bij navraag over dit werden we gewoon genegeerd door de restauranthouder .Er loopt zoveel mis echt jammer .

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Autovrij parkJa

• BalsportenBasketbal, Volleybal
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelBowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.