Camping Domaine Le Pommier

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag26°14°
Camping Domaine Le Pommier
7,1

Score uit 1916 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

1716 reviews over Camping Domaine Le Pommier in het Nederlands

Met jonge kinderen

1000% k(R)amperen!

Jessica
8-9-2018

Afhaal eten ronduit smerig

Gezamelijke ronduit smerige sanitaire voorzieningen dat is al raar, maar dan ook geen WC brillen, mannen pissen de pot onder vrouwen mogen daar dan weer fijn op gaan zitten :(

Was een prima camping maar overgenomen door een frans concern, heel jammer!

Van die 5 sterren mogen ze er zo 3 weggooien dit is Echt k(r)amperen !!

Gelukkig waren wij op doorreis en hebben hier maar 4 dagen hoeven te vertoeven maar je zal hier al je spaargeld aan gespendeerd hebben om je zomervakantie door te brengen.... :(

slordig vuil niet onderhouden

Rudy Keppens
6-9-2018

het is nu 2 jaar in Franse handen (vorige Nederlanders) en je zult het geweten hebben veiligheid , vriendelijkheid aan de ingang van het zwembad een bevroren 0 met plastic balletje niet in het water dat geen vocht op neemt ,maar Fransen dan wel met een mousse balletje dat alleen maar water opneemt en veel zwaarder en gevaarlijker wordt mocht wel .In het restaurant mochten we niet binnen zitten te moeilijk voor de service 1/2 uur nadien zaten er wel Fransen binnen te eten en bij navraag over dit werden we gewoon genegeerd door de restauranthouder .Er loopt zoveel mis echt jammer .

Redelijk

L.K.
2-9-2018

Het is een mooie camping, er zijn veel voorzieningen. De campingplaatsen zien er netjes uit en op de plek die wij hadden was er veel schaduw. De snackbar en pizzeria waren prima. Heel dankbaar voor een andere staplaats ivm het breken van mijn tenen, gebeld een paar dagen van te voren en een super mooie plek gekregen. Bij het zwembad, wc's en supermarkt.

Erg jammer vonden wij de handdoekenrace op het zwembad. Wij zijn met 2 kinderen van 4 en 2 op vakantie, wilden graag bij het piratenschip zwemmen. Hier staan de ligbedjes en die zijn vanaf 10 uur 's morgens bezet. Dat betekent dat je dus bij de omheining je tas neer kan zetten en nergens even kan gaan zitten. Uiteindelijk elke keer boven gezeten daar was ook een klein (wel een stuk kouder) kinderbad en beschikbare stoelen.

We hebben 1 avond in het restaurant gegeten het eten was daar vreselijk. Het was koud en voor de kinderen was er weinig keus. Sanitair was niet altijd schoon en oud.

Suncamp Holidays

Nooit meer vanwege de gemiste nachtrust.

Sander
30-8-2018

Prachtige, maar veel te grote camping en dat merk je aan de enorme drukte in het restaurant, bij de animatie en vooral het zwembad. Het zwembad is overigens prachtig en het betaalsysteem met de bandjes ideaal. Beetje jammer van de handdoeken race iedere morgen voor de ligbedjes.

Wij zaten in een Ciela 6p tent tussen het restaurant/snackbar en het zwembad. Een prachtige plek dus.

Prijzen in de snackbar, supermarkt en restaurant absoluut acceptabel. Het eten is het restaurant was overigens slecht te noemen. Animatie erg leuk en gevarieerd. Ja, alles in het Frans, maar goed je bent tenslotte in Frankrijk......

De medewerkers rijden met hun auto's als debielen over de camping. 's Nachts is er veel overlast van luidruchtige jongeren en wij hebben geen security gezien. Vele nachten tot 2:00/3:00 uur wakker geleden, en dat is nou net de reden om er nooit meer heen te gaan.

Dure camping , leuk voor 1 keer , geen aanrader

Gezin met kinderen leeftijd 9 ,8,5 jaar
28-8-2018

We hadden veel verwachtingen van deze camping, twee weken in Mobile Home Waikiki van de touroperator. Hoogte verschil was bekend bij de boeking daarom als extra optie dichtbij het zwembad gekozen maar de camping is zo groot dat nog ver wasHet was een hele warme periode eind juli/ begin augustus en bij aankomst bleek dat het hele H gebied op de camping van de touroperator geen airco had in de mobile homes. Als je deze camping gaat boeken en je wilt een airco in je caravan dan moet je niet via deze reisorganisatie boeken.

Het H gedeelte van de camping is voor ons als gezin met kleinere kinderen best ver lopen naar het grote podium waar de mini disco is. Vooral door berg op en af is het een hele toer.. de caravans staan bij het h gedeelte ongezellig naast elkaar, niet op een hofje nl animatie was er niet. Omdat dit wel in de reisbrochure stond viel het even tegen.

Het zwembad was leuk , alleen bij de boot ligbedden voor de rest genoeg stoelen

Mooie camping met prachtig waterpark

Heidi
27-8-2018

Mooie camping met prachtig waterpark. Wij hadden een Ciela Family 4 persoons stacaravan gehuurd rechtstreeks via de camping. Deze caravan was vrij nieuw, modern ingericht met veel opbergruimte. De keukenuitrusting (pannen) had wat uitgebreider mogen zijn. De ligging was perfect. Onderaan op de camping tussen het restaurant en het zwembad en de supermarkt. Hierdoor moesten we niet veel de berg op klimmen. het betaalsysteem met het polsbandje werkt perfect. Alleen is opladen met een Rabobank of ING pas niet mogelijk bij de automaat.

Wel jammer dat de Aqualoop (glijbaan) stuk was gedurende ons verblijf. Hij was al een week kapot toen wij kwamen en er werd ook niet aan gewerkt tijdens ons verblijf. Wel jammer dat alle animatie in het Frans is. Verder een prima vakantie gehad met onze meiden van 16 en 14 jaar

Jan
24-8-2018

Topcamping! Enig minpuntje iets teveel Frans georiënteerd en het gebrekkig Engels spreken van het personeel.

Leuk!

Esther
23-8-2018

Leuke vakantie gehad!

Veel Nederlandse de kinderen had gelijk vriendjes.

De animatie is leuk maar alles alleen in het Frans

Had wat meer Nederlands animatie verwacht Verder een week

Esther
22-8-2018

Had wat meer Nederlands animatie verwacht

Verder een heerlijke week gehad

wk32/33 2018

S&B
    21-8-2018

Accommodatie was klein, gelukkig 6-persoons gekozen voor gezin van 4.

Vriendelijke en behulpzame receptie.

Mooi en uitgebreid zwembad.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Pommier in Villeneuve-de-Berg (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.