Camping La Plage Fleurie

Camping La Plage Fleurie
6,9

Omschrijving
Camping La Plage Fleurie in de Ardèche. Deze camping is minder geschikt voor wie kampeert voor zijn rust want het animatieprogramma duurt hier dagelijks tot middernacht. Muziek wordt dan graag gedraaid. De plaatsen zijn ruim en het sanitair is nieuw. Er is een zwembad met glijbanen, tafeltennis en een winkel. In 10 minuten in Vallon Pont d’Arc.

Laatste review

Mooie camping

Ssndra,
31-8-2018

Wij hadden een prachtige plaats vlak aan de ardeche. Sanitair was prima in orde. Zwembad ook ok spijtig dat de animatie enkel Franstalig is. Super vriendelijke dame in de winkel en de rest van het personeel ook. Mooie plekjes in de buurt om te bezoeken. Vallon pont arc is zeker de moeite Wij hadden een kajak gehuurd op de camping en dat was ook prima geregeld. Wij hebben een super leuke vakantie gehad,!!!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

248 reviews over Camping La Plage Fleurie in het Nederlands

Mooie camping

Ssndra,
31-8-2018

Mooie camping, maar maximaal 4 sterren.

rdu,
27-8-2018

We zijn net terug van ruim twee weken op deze camping. Echt een heerlijke vakantie. De plekken zijn enorm ruim, onze grote vouwwagen en zelfs het koepeltentje van mijn dochter paste er nog op.

De animatie is allemaal in het frans, maar blijft wel leuk. Ze doen ontzettend hun best. De animatie duurt wel tot 12 uur, dus je moet er niet voor je rust komen. En mocht er een avondje geen animatie zijn, dan hoor je de camping ernaast wel. Zwembad is erg goed, leuke glijbanen. Ook hier gebeurt het traditionele 'bedje reserveren', dus wij namen altijd een klapstoeltje mee.

Het sanitair ziet er prima uit, wordt goed schoongemaakt. Storend is wel dat er douches zijn die naast een wc zitten.

Het enige echte minpunt wat wij hadden, waren de honden van een huis vlak bij de camping. Deze waren de gehele nacht aan het blaffen, dus na twee weken ben je redelijk gebroken.

Afschuwelijk harde muziek!!!

Louise,
26-8-2018

Vreselijke muziek in de avond!!! Heel heel erg hard!! Geen boek kunnen lezen Tot 00.00

Sanitair gebouw nieuw, maar de schoonmaak start 06.00 en maakt echt de hele camping wakker

Nooit meer

Els,
14-8-2018

Ligging aan de ardesch is super.

Wij hadden een grote plek.

Zwembad en glijbanen leuk.

Sanitair gebouw is netjes, alleen moet je zelf je toiletrol meenemen en de douche is soms koud. Er zijn geen apparte heren en dames wc's.

Wat ik verschrikkelijk vond is de harde muziek.

Het slaat in het algemeen nergens op.

Bijna iedere avond galmt er vanalles en nog wat over de hele camping . Tot twaalf uur.

Het maakt bijna niet uit waar je zit.

Ook overdag is het een lawaaierige camping.

Na twee weken dan ook echt klaar mee en kom hier nooit meer. Wat jammer is want verder is het wel een mooie camping in een mooie omgeving.

Zeer nette verzorgde camping

Carina,
10-8-2018

Zeer nette en mooi onderhouden camping. Fantastische ligweide met parasols aan een deel van de rivier waar weinig stroming op zit, ideaal om te zwemmen of te dobberen. Zwembad gaat maar om 10 uur open, te laat als je eerst nog een paar baantjes wil zwemmen voor je op uitstap gaat. Voetbalveldje ging dicht als het begon af te koelen, overdag te warm om te voetballen. Zeer vriendelijk personeel en steeds paraat om te helpen. Ruim winkeltje, met een variatie aan verse stokbroden en koffiekoeken. Mobilhome was kraaknet met een ruim overdekt terras.

Zeer hondvriendelijk!!

Lidl op 5 minuutjes, intermarché op 8 minuutjes met de auto. Vallon pont d’arc is een gezellig stadje met een grote markt, een massa aan souvenirwinkeltjes en talrijke eetgelegenheden.

Animatie is zeer luid, zowel overdag aan het zwembad, als de avondanimatie.

Wij genoten enorm van onze vakantie en willen zeker nog eens terugkomen, maar eerder buiten het hoogseizoen.

Nooit meer Frankrijk voor ons. Jammer

Denise,
9-8-2018

Prima camping! Maar als je 5 sterrencamping in Spanje gewend bent, valt deze camping vies tegen.

Goede punten:

Grote kampeerplekken

Nieuw sanitairgebouw

Rivier goed bereikbaar

Luid maar veel avond entertainement

Tegenvallers:

Zwembad opent pas om 10.00u en dan nog sta je vaak 10 tot 15 min te wachten. Opent dus te laat. En wij moesten al onze kids 2u bezighouden voor ze konden zwemmen.

Glijbanen sluiten om.18.00u en zwembad om 19.00u. Echt te vroeg!

Wc bril ontbreek, toiletrol ontbreekt, douche naast poepende mensen is echt goor. Sanitair wordt te weinig schoongemaakt (schoonmaakpersoneel wel vriendelijk)

Entertainment in het Frans terwijl er meer Nederlanders dan Fransen waren. Doe op zn minst Engels vertalen.

Fransen zijn gewoon vies.

Receptiepersoneel onvriendelijk. Vooral de Nederlanse Kitty.

Kortom best een prima camping maar geen 5 sterrenwaard. De omgeving is wel echt prachtig en supermarkten in de buurt

Superleuke knusse camping

Esther Groot,
8-8-2018

Net terug van 2 weken met de vouwwagen op de camping. Superleuk gehad.

Ik schrijf eigenlijk nooit een review maar wil graag melden dat deze camping een aanrader is!! Zou er zo weer terug gaan!

Wij stonden op de tweede rij vanaf de rivier. Een topplek.

Pluspunten: prachtig en schoon zwembad met leuke glijbanen. Helaas wel strakke zwembroek maar dat heeft iedereen. Dus ach.. onze zoons van 10 en 12 liepen er uiteindelijk de hele dag mee. Ook in de rivier waar je wel een wijde zwembroek mag dragen!!

Heerlijk eten op de camping.

Vriendelijk echtpaar in het winkeltje.

Kano huren erg gemakkelijk en niet duur vanaf de camping.

Security top. Middernacht is ook echt overal alles stil!!

Minpunt: voor mijn zoontje van 3.5 miste ik een glijbaantje in het zwembad.

Voetbalveld 21.30 uur dicht. Onze zoons hadden nog wel langer willen voetballen!

Harde muziek tot 23.30 uur. Niet fijn lijkt me om daar dicht bij in de buurt te zitten met kleine kinderen

Het kan altijd beter...

Holiday,
8-8-2018

Nette schone camping, ruime plekken, mooi zwembad, mooie rivier met een mooi ligveld met parasols. Heerlijk plekje! Nieuw sanitair, helaas geen papier en toiletbrillen. Echter nog wat minpuntjes, erg streng personeel, niet heel vriendelijk, erg op de Fransen gericht, ook in de animatie was dit het geval. Toezicht op handdoeken op ligbedden en spullen bij parasols mag wel wat strenger!! Voetbalveld om 21.30u al gesloten, zwembad al om 19.00u dit vonden wij jammer! Ook het geluid van het 'theater ' mag wel ietsje minder, volop kabaal voor 3 mensen om 23.30, echt overdreven! Verder prima camping met een een aantal verbeterpunten.

Super Goed!!

Julian Ebben,
3-8-2018

De kamping was echt super!! Een paar kleine puntjes wel: 1. Zwembad tegels doen pijn aan je voeten en je mag er geen slippers aan. 2. Tafeltennistafel: de ondergrond is niet fijn balletje onder het stof!! (Ik en mijn vader tafeltennis al meerdere jaren) Toppunten: De beveiliging is echt super!!. Ik was bij de receptie een nieuw polsbandje halen en voor mij in de rij stonden 3 jongeren die moeite hadden met de kamping boeken omdat het een familie kamping is. Wel vind ik dat als je voor de animatie een kamping zoekt kan je deze beter overslaan omdat het allemaal Frans is en 1 Nederlandse alles word in het Frans omgeroepen. Er zitten meer Nederlanders op deze kamping dan andere dus dat vond ik ook super. Bij de receptie spreekt 1 iemand volledig Nederlands en 1 een beetje Nederlands voor de rest kunnen ze allemaal Engels en Frans. Geen wespen! Mega ruime plekken!! Er is elke avond wel iets. Muziek een optreden of een band. (Leuke sfeer!)

Leuk een aanrader

De bruijn,
2-8-2018

La plage Fleurie leuke en gezellige camping, en vriendelijk personeel.

We waren hier voor de eerste keer met kids van 11/13/15 jaar. De camping was gezellig en compact, en zo goed als van alle gemakken voorzien.

De rivier was lekker dichtbij vanaf elke hoek van de camping, en ook goed vertoeven en niet te druk.

Het zwembad was top en heerlijk water, badmeesters zijn er ,maar lopen niet rond en nemen naar mijn idee niet echt een verantwoording, tenzij je je boxer aan hebt dan komen ze van hun post af.

Jammer het voetbalveld sluit om 21:30 , helaas dan pas lekker om ff een potje te voetballen.

Winkeltje is er voor brood en nood producten (prima winkels in de buurt).

S’avonds loopt er beveiliging rond die iets wat streng is, de jeugd moet buiten de poort chillen na 23:00

Plekken op de kamping zijn zeer ruim.Paar kleine puntjes 5* camping

Geen toilet brillen en wc papier

En drank verkopen Lidl eigenmerk in de bar kan echt niet!

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage Fleurie in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage Fleurie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.