Camping La Plage Fleuriestersterstersterster

7.7Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

7.7Goed

• 6.3Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping La Plage Fleurie in de Ardèche. Deze camping is minder geschikt voor wie kampeert voor zijn rust want het animatieprogramma duurt hier dagelijks tot middernacht. Muziek wordt dan graag gedraaid. De plaatsen zijn ruim en het sanitair is nieuw. Er is een zwembad met glijbanen, tafeltennis en een winkel. In 10 minuten in Vallon Pont d’Arc.

344 reviews over Camping La Plage Fleurie

• 2019
    9Patricia04-09-2019

Mooi maar niet in de laatste week voor sluiting!

Het is een mooie camping niet te groot maar je moet hier echt niet de laatste week van het seizoen zitten! Ze sluiten dr camlibg 7 september dus ga nooit die week ervoor! Ze sluiten douches en wc's. Nog maar 3 wc's voor t aantal mensen op de camping. Animatie stopt (al vonden wij het heel erg lawaai de laatste 2 dagen dat t erg nog was (aug)). Bar en restaurant overdag dicht. Geen security meer, geen badmeester. Ze gaan vast opruimen, vlaggen, parasols bij het strand, huisjes dicht bij het water gaan ze met grote kraan verplaatsen naar hoger gedeelte. Als de bar open is niet alles meer beschikbaar (cola light!) Winkeltje meestal dicht! Enz.... prima camping met schoon sanitair maar nooit meer de laatste week! Dooie boel, omdat ze om je heen aan t omruimem zijn voel je je weggejaagd! Als je niet van harde muziek houdt dan nirt dicht bij het restaurant gaan staan in het hoogseizoen.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Marjolein01-09-2019

Heerlijk genoten!

Wij stonden op een staplaats nr. 36. Redelijk beschutte plek (3e rij vd rivier) waren wel erg blij met dit plekje vooral omdat het zo warm was. Je had hier ook aan beide kanten wat struiken zodat je toch wat privacy had. Rij 1 en 2 waren open plekken. Rij 3 moet je wel rekening houden dat er ergens op je plekje een boom staat. Ene plek wat gunstiger dan de ander. Neem voor je haringen wel een klauwhamer mee. Grond was keihard! Elke dag was er wel wat qua avondgebeuren. Vaak gezellige muziek tot soms wel 2330 uur. Zelf niet als storend ervaren. Sta je aan de andere kant vd camping dan heb je niet zoveel last denk. Heerlijke camping ook het zo kunnen lopen (met waterschoenen) naar de rivier visjes kijken en zwemmen. Eten vrij prijzig net daarbuiten een pizzeria heerlijke pizza's en zelfs los bakjes patat. Lidl ook zeker te doen om brood en croissantjes te halen. Zwembad sloot wel erg vroeg. 18 uur glijbanen dicht en 19 uur zwembad dicht

• 10Anne29-08-2019

Geweldige camping

Dit jaar voor de 5de keer op deze camping gestaan. Het blijft leuk, niet te groot, schoon sanitair, vriendelijk personeel, heerlijk zwemmen in de rivier of het zwembad. Lidl 2km van de camping vandaan, marktjes in de buurt. Kids zijn de hele dag de hort op met nederlandse maar ook met franse kinderen, in de avonden voetballen met elkaar. Wel elke avond muziek, bandje of een show wij vinden dat gezellig maar daar moet je van houden. Kortom een aanrader deze camping, wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

• 9Jolanda27-08-2019

Heerlijk aan de Ardèche met zandstrandje!

Heerlijk verblijf gehad, fijne, nette en niet te grootte camping. Groot pluspunt is dat hier de Ardèche diep is en dat je er dus goed kunt zwemmen, het ponton is er helaas niet meer, maar wel een tak waar je in kunt klimmen en in het water springen. Het eten bij het restaurant vonden wij minder goed, de afhaal pizza’s waren wel goed.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam517-08-2019

Supercamping!!

Supercamping! Mobile home (MH) Gili rechtstreeks geboekt. Bij aankomst brandschoon en van alle gemakken voorzien. Veel schaduw! Meeste MH staan op mooie kavels met voldoende tussenruimte en meeste kampeerplekken ook groot. Winkeltje klein, maar voldoende en elk uur van de dag heerlijk vers brood! Zwembad erg fijn, mooie glijbanen en ook superschoon, geen wespen! Tegels wel wat ruw aan de voeten. Toezicht, ook op handdoekleggers. Voldoende animatie vd kids rond het zwembad, onze meiden (16, 14) hebben zich prima vermaakt. Avondanimatie voldoende. Sanitairgebouw brandschoon, werd meermaals per dag grondig schoongemaakt! Deze camping heeft een fijn zandstrandje ad rivier, maar ook een groot grasveld met (vaste, of je eigen) parasol. Suppen op de rivier (gratis na opgave) en kanoën (betaald, ook na opgave) héél erg leuk. Alleen maar lof!! Erik (NL/FR sprekend) animatie de hele 3wk aanwezig, TOP! Omgeving en dorpjes/marktjes ook erg leuk!

• 9Erik10-08-2019

aanrader

Mooie en nette camping. Wij waren met de vouwwagen geweest. Ruime plekken en sanitair gebouw werd de hele dag door schoongemaakt. De avondanimatie stond inderdaad wat aan de harde kant ( dit is op een klein pleintje dus zo hard hoeft het niet) maar ja…..hoort er nou eenmaal bij. Zwembad was ook prima. Genoeg ligbedden en laatste week floot zelfs de badmeester op een fluitje en dan moest iedereen naar zijn handdoek. Waren en bedden leeg dan werden hier de handdoeken vanaf gehaald dus super geregeld. Ardeche was ook heerlijk om in te zwemmen! Annimatie voor kinderen (tenminste nederlandse kinderen) was matig. Toevallig was er 1 week een nederlander die bij de kidsclub zat maar de 2e week konden onze kinderen niet meedoen omdat er echt frans werd gesproken. Dit is jammer maar goed…..dan moet je ook niet naar een franse camping gaan 😊

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Luca van Velsen09-08-2019

Geweldige camping in een prachtig gebied!

Voor mensen die wat willen ontdekken, van rust houden en heel veel plezier willen maken is dit een top camping! Naast de camping ligt de prachtige rivier de Ardeche waar je ultiem zwem en kano plezier hebt. Omdat het water voor de camping heel rustig is en aardig diep kun je hier heerlijk een dagje in vertoeven. Ook het zwembad is heel mooi met leuke glijbanen. Je krijgt na 2 of 3 keer glijden wel wat last van je rug. Ook is het jammer dat er geen horren in de mobilhome zitten waar wij niet heel veel last van hadden want er waren niet veel muggen, wespen etc. De animatie op de camping is volledig Frans talig en dat vonden wij wel een groot minpunt. Winkels heel dichtbij maar niet heel veel keuze. Vanuit de camping heb je prachtig uitzicht op de bergen. Alleen wel een mobilhome met airco nemen in het hoogseizoen! Maar deze camping is voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!!

• 8Fan karsten09-08-2019

Mooie Camping

We zijn afgelopen juli/aug 2018 een weekje geweest om te proberen. (Onze eerste vak met onze hond. Eerst waren we 2 w in Provence)Over een week gaan we weer. Nu twee weken. Dus het is goed bevallen. Ik schrik van lage cijfer op zoover. Wij vonden het een prachtige camping. Erg hondvriendelijk. We zaten in een Rivièra caravan aan de linkerkant van de camping. Tegen t bos aan. Een prachtig rustig plekje. Geluid??? Geen last van gehad. Animatie volgens ons niet veel bijzonders, maar dat vinden wij ook onbelangrijk. Zwembad, overvol. Nu was t ook 40 graden...Reken er dus op dat je geen Ligbedje hebt. Erg veel Nederlanders eind juli/begin aug. Bij de rivier was t prachtig. En rustig. Ivm onze hond lagen we iets verder op. Hier kan je ook prima de rivier in. Snackbar op t strand is erg handig en lekker. Winkeltje is niet veel. Maar prima voor broodje s morgens. Dit jaar gaan we naar de new Valley caravan. Liggen supermooi en vrij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8H05-08-2019

Goede camping, mooi gelegen en veel te doen.

Nette camping gelegen aan de rivier de Ardeche. Minpunten: -Matig restaurant -watertemperatuur douches wisselt, koud tot te heet -geen waterpunt bij staanplaats -weinig schaduwplekken -sommige plekken staan slechts enkele meters van de avond animatie af waardoor geluidsoverlast tot 23.30 Pluspunten: -beveiliging -Goede avond animatie -schoon en modern sanitair. Wordt meerdere keren per dag schoongemaakt -leuk zwembad met over het algemeen plaats zat -Vriendelijk en NL sprekend personeel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Ssndra31-08-2018

Mooie camping

Wij hadden een prachtige plaats vlak aan de ardeche. Sanitair was prima in orde. Zwembad ook ok spijtig dat de animatie enkel Franstalig is. Super vriendelijke dame in de winkel en de rest van het personeel ook. Mooie plekjes in de buurt om te bezoeken. Vallon pont arc is zeker de moeite Wij hadden een kajak gehuurd op de camping en dat was ook prima geregeld. Wij hebben een super leuke vakantie gehad,!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

26 tips over Camping La Plage Fleurie

• Jolanda, 26-08-2019

Wandelen bij bois de Païolive, klimpark Indy, 24 km kanoën door het natuurgebied.

• Laurence, 29-03-2014

voor de wat oudere kinderen is de dam de place to be. Daar kunnen ze in heerlijk diep water duiken Kanoen op de Ardeche is een must

• ria, 15-08-2013

Uit eten: net buiten de camping bij La Petit Boeffe, heerlijk en niet duur en hele leuke bediening. Op de camping is het eten niet zo lekker, het ijs wel!

37 vragen over Camping La Plage Fleurie

• Eildert Heising, 07-09-2018

Vermaak oudere kinderen (14-17)

Ik ben benieuwd hoe de oudere kinderen zich s avonds op deze camping vermaken? Mogen ze bijvoorbeeld s avonds op het strand samen komen en daar muziek afspelen? Alvast dank voor het schetsen van de sfeer

Holiday, 08-09-2018

Er word s, Avonds actief gecontroleerd door de beveiliging langs het strand.. Weet niet of als er een groepje rustig muziek zit te maken of ze er op aangesproken worden..ze kwamen wel om het kwartier langs..

• John Kuijpers, 29-07-2017

Gebruik skottelbraai

In de beschrijving staat geen gebruik van kolenBBQ, gasBBQ, en electrische BBQ, is een skottelbraai wel toegestaan op deze camping?

roel, 04-01-2018

Ja skottelbraai is toegestaan

• Marina, 21-03-2017

Hond

Vraag aan de mensen die hier al geweest zijn. Honden zijn toegestaan op de camping. Maar zijn er veel beperkingen in waar zij wel/niet mogen komen? (niet in het zwembad uiteraard)

L. Hennik, 13-10-2017

En? Bent u geweest en hoe was het voor de hond?

a. v.d. Meer, 02-02-2018

wij zijn geweest met de hond in juni. Hij mocht niet op het strandje en in het zwembad uiteraard, verder mocht hij wel op de grote grasvelden die ernaast liggen. en in het water uiteraard. Op de camping goed onder controle houden of aanlijnen, andere gasten moeten geen last hebben van jouw hond

Camping La Plage Fleurie info

• Aantal sterrenstersterstersterster