Camping La Plage Fleurie

235 reviews over Camping La Plage Fleurie in het Nederlands

Fantastisch!

Mieke
19-9-2017

We hebben een geweldige vakantie gehad op deze camping. We hadden een nieuwe caravan gehuurd die zo op rivier de Ardeche keek met een behoorlijk grasveld ervoor en veel pivacy. Onze caravan stond in de eerste rij en het nadeel was dat we onze auto niet langs de caravan konden zetten. Met een kleine aanpassing zou dit wel mogelijk moeten zijn.

Alles zag er netjes uit. Er was een restaurant en een afhaal. Ook het zwembad was fijn. Ze adverteren met een verwarmd bad en dat was ook zo. Wel vond ik dat er te weinig ligbedjes waren terwijl er genoeg plaats was om ze neer te zetten. Ik hoop tenminste voor iedereen dat er in het hoogseizoen meer staan.

De campingwinkel is klein en duur. Maar in de buurt zijn genoeg supers.

De camping ligt in een geweldig mooie omgeving 4 km van pont d"arc.

Wij gaan zeker nog naar deze omgeving terug.

Niet super leuk

Jordy
10-9-2017

In een Bali. Bestaat er geen waterkoker. Wij hebben eenwaterkoker bij de intermarche gekocht.

In de buurt zijn leuke markjes.

Wat bij ons niet inde smaak viel was het zwembad de rivier was wel leuk elkedag om 11uur kwamen er kanoëners langs.

In de buurt zijn er watervallen en een Lidl.

Bij de receptie kunnen ze alleen Nederlands bij de bar en miniclub niet.

Zelf vonden wij de camping van vorig jaar leuker.

Fantastische camping

Trudy
10-9-2017

We waren hier in juni voorseizoen dus. Met echtgenoot en hond. We hebben hier een geweldige vakantie gehad. Hond heeft hier alle ruimte om in de rivier te zwemmen naast het strand is een groot stuk grasveld waar de andere gasten er geen overlast van hebben. We zaten met onze caravan aan de rivierkant hele grote ruime plekken heerlijk onder de bomen. Uiterst behulpzame en vriendelijke nederlandse dame aan de receptie. super relext in het voorseizoen. Rustig nog geen schreeuwende jeugd. Winkeltje waar je op bestelling broodjes kan krijgen. Een mooiere en gezelligere plek aan de ardesh hebben we nog niet gevonden. Volgend jaar weer.

Mooie camping

Melanie
    8-9-2017

Deze camping ligt in een super mooie omgeving. Prachtig. Op onze plaats was ruimte genoeg voor caravan, voortent en auto. Het personeel was heel aardig en vriendelijk. De bewaking stond de hele dag bij de ingang van het park.

De pool en de glijbanen waren top. Helaas was de badjuff meer bezig met haar haren en de badmeester interesseerde zich niet echt voor de gebeurtenissen in het zwembad. Gaat 's-morgens om 10 uur open, iedereen rent er met handdoeken naartoe en neemt de stoelen in beslag. Daarna zie je hun de eerste uren niet meer terug. Helaas!

De douches en wc in het oude gebouw zijn echt niet 5 sterren waard (geen wc bril en wc papier). Het nieuwe gebouw was groter en mooier en zeer aangenaam.

Het animatie team was alleen maar Franstalig. Alleen maar Franse kinderen bezochten de activiteiten. Gelukkig was op de camping genoeg te doen: speeltuin, springkussens, strand bij het rivier, kano tour etc. Kinderen vermaakten zich prima!

Vallon Pont d'Arc is een mooi stadje met kleine winkeltjes en een schattige markt.

Lidl is vlakbij. Op de camping was ook een kleine winkel met heerlijke broodjes 's-morgens en allerlei dingen, als je iets heel snel nodig had. Eigenares is heel vriendelijk.

Friet voor 4 personen met 2 keer kipnuggets en 2 keer bitterballen op de camping bij het restaurant gehaald.

Kosten: 36,- Euro!!

Op de hele camping mag je max 10 km rijden. De Franse, maar nog erger, de eigenaar houdt zich niet eraan. Gelukkig is er nog nooit iets gebeurd. De eigenaar scheurt over de straten, is heel erg onvriendelijk en arrogant.

O.i. heeft hij liever alleen maar Fransen dan " buitenlanders"

De camping, pool, glijbanen, rivier en omgeving waren top. Vive la France , niet meer voor ons.

4 sterren van ons.

Geweldig

Peter
    5-9-2017

Dit is een op en top camping maar houd er rekening mee dat de focus van deze camping op mobilhomes gericht is!

Wij hadden mobilhome aan de rand van de camping, splinternieuw en van alle mogelijk comfort voorzien (wij betalen hier dan ook graag voor !)

Zwembad toezicht is streng maar rechtvaardig + kraaknet .

Wat echter een enorme meerwaarde heeft is de ligweide aan de ardeche met perfect groen gras (einde augustus) en voorzien van ± 40 rieten parasols. maw ruim voldoende (hadden om 12 h bijna altijd nog een parasol)

De strandbar maakt het genot op het strand compleet! Zalig.

Wij gaan volgend jaar zeker terug. Einde augustus verbleven met 2 kinderen 14 & 16 jaar.

Mooie camping

Gaston
    3-9-2017

Wij hebben hier 10 dagen genoten. We hadden een mooie ruime plaats aan de rivier. Onze caravan is 7 meter maar we hadden ruimte zat. Weinig schaduw, dus een extra tarp of schaduw doek is wel aan te raden.

Zwembad is mooi, maar ook in de rivier ( vlot en boom :) is het heerlijk. De jeugd wordt door de security om 0.00 uur van het strand weg gestuurd waardoor het vanaf dan ook rustig is.

Het sanitair is prima schoon, maar wel frans( bv geen wc bril en papier).

Omgeving is prachtig met veel mooie/ leuke dingen te doen.

Al met al top camping!

Wij komen nog eens terug.

Mwaw. Redelijk maar niet nog een keer

Bas
    28-8-2017

De plekken aan de rivier zijn geweldig. Geen beschutting van bomen dus erg warm maar rond 19.00uur verdwijnt de zon achter de rots en is de schaduw fijn. De camping is frans georienteerd. Animatie is frans. Er wordt voldoende geirganiseerd savonds. Als je ervan houdt genoeg te doen dus. Wij hadden de volgende opmerkingen: raar dat de verlichting bij het voetbalveld savonds niet aan gaat. Gevolg, de kinderen voetballen in het donker met kans op blessures. Je moet hier met een wc rol onder je arm naar de wc. Sanitair wel schoon, geen wc brillen. Armetierig voor een 5* camping. Op zich ook duur als je kijkt naar restaurant en bar. En wij zaten hier eind augustus. Ook einde seizoen voor de camping. Erg vervelend dat ze dan wat op is niet meer inkopen een week van te voren. Drankjes op. Ijsjes op, enz.

Wat een geweldige camping is dit toch,nu voor de 3e keer geweest en gaan volgend jaar weer.

De rivier,het zwembad ,een groot feest.

Alles op de camping netjes geregeld en een erg gezellig onthaal door Kitty.

We hebben het hier 3 weken erg naar onze zin gehad en ook in de omgeving is er genoeg te doen,zoals een kano tocht of lekker wandelen ,n markt bezoeken,noem maar op.

De super markt op 5 minuten afstand en een grote lidle op 2 minuten.

Dit is zeker een aanrader.

Nooit meer, ondanks prachtig zwembad

Fam Beunis
    9-8-2017

We hadden een prachtige plek, uitzicht op de Ardeche, onze caravan welke niet zo groot, is paste goed op de kavel. Sanitair probeerde ze wel zuiver te houden, maar omdat mannen en vrouwen op de zelfde WC moesten, was dit voor met name de vrouwen erg onsmakelijk. Er was geen WC bril, en we moesten zelf WC papier meenemen (is geen probleem, maar welk goed om vooraf te weten. Geen zeep om je handen te wassen en geen elektra bij de wastafels voor föhn of scheerapparaat. De douches hadden geen haakjes voor kleding.

Zwembad is prima.

Echter, de animatie is werkelijk te gek voor woorden. Het is een familie camping, maar het volume dat vanaf 21.30 tot zeker 0.00 uur wordt geproduceerd gaat echt nergens over. En dat iedere avond, terwijl het 's-ochtends vroeg altijd al weer snel rumoerig is. Tot rust komen zit er bij deze camping zeker niet in op de plek waar wij stonden.

Heerlijke vakantie gehad

Familie Dekker
    7-8-2017

Wij kunnen alleen een review geven mbt de stacaravan gedeelte... Wij zaten in een Orion caravan (zeer ruim en schoon). Super locatie. Door de ligging aan de rivier voldoende te doen en zwembad niet altijd te druk (juist door de ligging aan de rivier). Streng zwembad beleid en dat is ook wel goed (handdoek leggen wordt regelmatig afgestraft). Fijne en vriendelijke camping winkel als ook receptie, en Lidl (als Super U Ruoms) dichtbij. De mosselen avond op woensdag een must als ook kanoën op de Ardeche. Natuurlijk altijd dingen te klagen maar voor ons voor het eerst een camping om eens terug te komen. Één tip aan deze camping: dit is de juiste omvang, hou het zo). Tip aan de BBQ liefhebbers: Er is een centrale (houtskool) BBQ plaats, dus niet BBQ bij je Stacaravan. Was even wennen maar te overzien. Al met al een super vakantie gehad.

Gezin met 2 volwassenen, 3 kinderen (12, 10 en 7)

ps mbt de aanrij route, hou vast aan de tip van de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor La Plage Fleurie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage Fleurie in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage Fleurie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Plage Fleurie scoort een 7.07 uit 10 op basis van 319 reviews.