We hebben een aantal aanbieders voor Valence voor je op een rij gezet:

Reviews over Valence

wij blijven hier komen

Anton Overklift,
    15-7-2018

Ik heb hier meerdere malen met veel plezier een schone kamer gekregen, De ontvangst is altijd zeer hartelijk, de ligging van de oude boerderij is in een woord geweldig. de rust het uitzicht , kortom genieten geblazen

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk

Anton _ Mirjam,
    8-7-2018

Erg gastvrij, super locatie, heerlijk rustig en schoon.

Gereisd met partner in juli 2018

Super gezellig, ontspannen Sfeer

Evelien,
    16-6-2018

Op de weg naar zuid frankrijk hadden we hier een perfecte tussenstop. We konden s’avonds nog aanschuiven aan tafel ook al hadden we pas smiddags gereserveerd. De kindjes konden hun nog uitleven op de trampoline, de schommel en genieten van het groen. S’ochtends was er een heerlijk ontbijt. Een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Ideaal en goed. Weer geboekt

Angelina,
    31-3-2018

Op doorreis naar Spanje? Dan is dit een ideale plek om te overnachten We waren met zn drieën maar in de kamer die wij kregen past ook een groot gezin in. Ik moest even zoeken om het te vinden, maar dat ligt meer aan mijn stuurkunsten denk ik. Zojuist weer gereserveerd want voor mij is het precies ver genoeg vanuit Nederland. Dit keer heb ik ook avondeten erbij gevraagd. Geen gedoe met eten bij een wegrestaurant. Na het ontbijt is het dan nog maar een paar uur sturen naar Spanje. Tot snel :)

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Heerlijk plekje om tot rust te komen

Judith,
    16-10-2017

Een prachtig idealistisch plekje. Zeer gastvrije gastheer en gastvrouw en heerlijk eten. Leuke jeux de boules baan waar we ons een hele dag goed vermaakt hebben. Ik raad deze plek zeker aan!!

Gereisd met vrienden in oktober 2017
Valence scoort een 8,5 uit 10, op basis van 15 reviews