• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over Tournon (Ardeche)

Leuk stadje aan de Rhone

Toine Branbergen
    10-7-2017

Tournon vonden wij een leuk stadje naast de rivier Rhone. Even lekker uit eten bij een van de vele restaurantjes of lekker een drankje doen op het terras. En als afsluiter nog even een romantische wandeling over de boulevard naast de Rhone. Ook de wandeling over de oude romeinse brug naar het andere dorpje Tain l'Hermitage is leuk om te doen. Hier zit ook de chocolade fabriek van Valrhona wat een leuk uitje is. Het kasteel in Tournon hebben wij zelf nog niet van binnen bekeken maar is ook indrukwekkend gelegen op een rots in de stad.

leuk stadje aan de Rhône

ingrid-eding
    13-9-2016

genoeg eetgelegenheden en winkels/ leuk gelegen aan de Rhône/ aan 2 kanten van de brug leuke eettentjes/ mooie brug/ mooi gelegen. ook leuk als doortrekkersstadje.

Leuk plaatsje met toren en burcht.

Erzo
    15-8-2016

Aan de Rhône gelegen stadje, tegen over de wijngaarden van de Gros Hermitage (Tain). Aan de boulevard vn horeca. Winkelstraatjes daarachter.

mooie natuur en goede fietspaden

Wil en Thea Lammers
    26-5-2016

De drukke hoofdweg,waar geen fietspad is./

Leuk stadje!

Maureen Franssen-Reith
    16-8-2015

Gezellig stadje om doorheen te wandelen. Wat wij jammer vonden is dat terrasjes aan een doorgaande drukke weg lagen. Opvallend was dat er aan de mooie Rhône geen terrasjes waren, erg jammer want het is een prachtig uitzicht vanaf de kade.

Op het grote parkeer terrein is speelgelegenheid maar daar ligt zoveel ontlasting van honden dat het niet leuk toeven is.

Tournon (Ardeche) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 80 reviews