Tournon (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Tournon (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Tournon (Ardeche)

Het is hier fantastisch!

I. Mels-Wetterauw,
    28-11-2018

Camping le Castelet is met recht een aanrader! Het is een hele mooie camping. Het is er super netjes en schoon. De camping ligt prachtig aan een riviertje. Iets verderop aan de rivier is een klein zandstrandje waar je lekker kunt zwemmen en relaxen. Er is een leuk zwembad voor jong en oud. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen qua uitstapjes. De eigenaren en het personeel zijn zeer gastvrij. Ook in de omgeving van de Ardèche is meer dan genoeg te doen. Wij komen zelf al sinds 2003 op deze camping. Eerst met zijn tweeen, later met de kinderen erbij. Het is er heerlijk relaxt. Top camping!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super!

SG,
    14-9-2018

Hele fijne camping met kleine kinderen! Veel Nederlanders wat fijn is voor de kids. Overzichtelijk zwembad en aardige eigenaren. Camping is niet duur. In de buurt is niet zoveel te doen, maar met kleine kinderen ben je ook redelijk camping gebonden. Valence is een aanrader. Het treintje is ook erg leuk, opstappen bij het naast gelegen station. Na 1 jaar heb je de omgeving wel gezien maar de camping is super!

Prima overnachtings camping

Annemarie,
    9-9-2018

Vriendelijke ontvangst! Mooie plastsen o.a aan de e! Wel wat verouderd sanitair wel schoon! Op loopafstand van centrum! Leuke terrasjes en restaurantjes

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige camping!

Nijeboer,
    30-8-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op deze prachtige camping. Kleinschalige camping die overzichtelijk is. Onze kinderen van 1,5 en 4 konden lekker hun gang gaan. Camping ligt prachtig aan een riviertje waar de kinderen heerlijk kunnen spelen en heeft een klein zandstrandje waar je lekker kunt zwemmen en relaxen.

Leuk zwembad voor jong en oud. Absoluut een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen qua uitstapjes. Gastvrije eigenaren.

Super!

Mark,
    29-8-2018

We hebben een leuke vakantie gehad.

De plek, de camping en het vriendelijke personeel/ eigenaren hebben hier zeker aan bij gedragen.

Voor een kleine camping is alles aanwezig wat je ervan kan verwachten, zoals een leuk zwembad, speeltuin, animatie en een terrasje.

Een winkeltje of restaurant is er niet maar voor ons is dit geen gemis.

De supermarkt is dichtbij en een paar keer per week komt er foodtruck bij de camping.

Het sanitair is schoon en netjes, eigenlijk geldt dat voor de gehele camping, een verzorgde indruk.

Voor gezinnen met wat jongere kinderen is dit een echte aanrader.

Tournon (Ardeche) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 80 reviews