• Type accommodatie

St. Sorlin d'Arves

Reviews over St. Sorlin d'Arves

Leuk authentiek skidorp

Roel, 6-2-2018
    Uitgestrekt dorp op flinke hoogte, dus sneeuw zeker. Dorp is niet zoals vaker op dit soort hoogtes hoogbouw neergezet voor het skiën. Staan nog veel oude huizen en hotels en appartementen voor het skiën passen prima in het beeld. Aantal barren restaurants. Heel fijn rustig skigebied waar je wel veel Nederlanders tegenkomt. ik vond ook de Fransen werkende in het dorp en op de pistes erg aardig.

Prachtig uitgebreid skigebied, heerlijk rustig!

Sandra, 30-1-2018
    Het skigebied hier is fantastisch en doet niet onder voor andere meer bekende locaties. Wij hebben zowel in Oostenrijk, Zwitserland en Frankrijk geskied en ik moet zeggen dat dit in onze top 3 staat. Er is 300+km aan ski pistes en vanaf de top kun je naar 3 andere gebieden skiën met dezelfde Les Sybelles pas wat erg leuk is. De uitzichten zijn echt overal adembenemend en wat het nog fantastischer maakt is dat het zo ongelooflijk rustig is. Hoewel de hotels volgeboekt waren met Kerst was het super rustig op de pistes en hebben we de hele week niet in de rij hoeven staan, echt heerlijk! Nu moet ik zeggen dat we prachtig weer hebben gehad met veel sneeuw en veel zon wat het natuurlijk helemaal top maakt. Op die ene dag dat het wel sneeuwde miste ik wel de overkoepelde stoeltjes liften even want die hebben ze hier niet. Het authentieke dorp zelf is klein en stelt niet veel voor maar voor een week is het prima vooral vanwege onze all-in formule bij L'Etendard hadden we niets nodig.

Leuk authentiek dorp , aardige mensen

Ski Familie, 24-1-2018

Eten bij Avanlance bar/ restaurant , gezellig en lekker en betaalbaar .

Liften erg gedateerd mag wel verbetert worden. UItgaans leven steld ein periode dat wij gingen ( kerst) niet veel voor , erg rustig.

Geen wachtrijen bij liften , pistes goed geprepareerd , voor ieder wat wils

Super

Get Huiting, 5-1-2018
    Ern super skigebied met veel mogelijkheden ook zijn er veel ongeprepareerde pistes. Echt supet. De rit naar het dorp is wel een uitdaging maar prima te doen ook na 40cm smeeuwval.

Gezellig authentiek dorp

Madeleine, 2-3-2016
    Saint Sorlin is naar ons idee het meeste knusse dorp van Les Sybelles. Oude huizen die een lintdorp vormen. Niet al te veel te doen en slecht 2 supermarktjes.
St. Sorlin d'Arves scoort een 7,9 uit 10, op basis van 90 reviews