St. Sorlin d'Arves

We hebben een aantal aanbieders voor St. Sorlin d'Arves voor je op een rij gezet:

vakanties St. Sorlin d'Arves

Reviews over St. Sorlin d'Arves

Super!

Michelle,
    2-2-2019

Een gigantisch skigebied met heel veel verschillende mogelijkheden! Van lange groene en blauwe pistes, tot lange rode en zwarte pistes. Er is voor iedereen wat. Met 300 km is St Sorlin D'arves een perfect gebied voor zowel beginnende als ervaren skiërs en voor zowel gezinnen als studenten. De liftaansluitingen zijn prima, en hebben ook nog eens een gaaf uitzicht waardoor je je niet zult vervelen in de lift. Je kunt makkelijk van het ene gebied naar het andere, als je de tijd maar in de gaten houdt om weer terug te keren naar het gebied waar je hotel ligt. Voor het echte après-ski is het gebied St Sorlin het beste, daar ski je regel recht naar de Yeti waar iedereen zich kan vermaken zowel in de middag als in de avond!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Volgend jaar weer!!

marlies van Donge,
    31-1-2019

Dat het in ieder geval wel een aardig stuk naar boven door de bergen rijden is, wat met sneeuw niet altijd even prettig is maar voorzichtig rijden dan is het redelijk goed te doen. Vervolgens als je éénmaal boven bent kom je het dorp in wat gelijk gezellig oogt en is met een prachtig uitzicht over de piste's en de bergen.

Wij zaten helemaal bovenin fantastische locatie met een geweldig uitzicht en hebben echt ontzettend genoten van ons verblijf in St. Sorlin.

Nu zijn wij een ouder stel en hebben geen behoefte aan après-ski maar aan de jongeren te zien in de Yeti bar hadden die het ook naar hun zin en ja uiteindelijk gaat het om het skieën en dat is heel divers op deze locatie.

Beginners, gevorderden voor iedereen is er wel iets te vinden.

Gereisd met partner in januari 2019

Hopelijk krijgt niet iedereen lucht van dit gebied

Leon scholten,
    18-1-2019

Al 10x in les sybelles geweest waarvan 6x in st sorlin. St sorlin is het beste dorp voor après ski etc. Het feestje ben je zelf verantwoordelijk voor anders is het gewoon gezellig in de Nederlandse kroeg de yeti.

De pistes zijn fantastisch echt uitmuntend. Wat ontbreekt zijn de liftjes met overkapping en een gondellift. Desondanks... het beste gebied wat ik ken. En st sorlin het beste dorp voor vrienden. Families hebben meer aan st jean darves.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Leuk dorp met goede eet- en drinktentjes

Jolanda,
    17-3-2018

Het is een leuk dorp met alle voorzieningen voor handen. Je kunt heerlijk eten en of op het terras zitten bij La Barok. Ook bij de liften zit een leuke tent. En natuurlijk de Yeti bar! Tevens een mooie route naar het dorp toe!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Leuk authentiek skidorp

Roel,
    6-2-2018

Uitgestrekt dorp op flinke hoogte, dus sneeuw zeker. Dorp is niet zoals vaker op dit soort hoogtes hoogbouw neergezet voor het skiën. Staan nog veel oude huizen en hotels en appartementen voor het skiën passen prima in het beeld. Aantal barren restaurants. Heel fijn rustig skigebied waar je wel veel Nederlanders tegenkomt. ik vond ook de Fransen werkende in het dorp en op de pistes erg aardig.

Gereisd met vrienden in februari 2018
St. Sorlin d'Arves scoort een 7,9 uit 10, op basis van 94 reviews