Reviews over St Paul de Vézelin

Geweldige camping

Griffioen,
    3-10-2018

Een super mooie rustige camping aan het water. Wij waren hier met Pubbers die zich hier prima vermaakt hebben. Beheerder is erg behulpzaam. Het enige minpuntje je moet ver rijden voor je bootschappen. Zeker een camping om nog eens terug te gaan!

Monique,
    24-8-2018

Het is een kleinschalige camping met veel plekken die uitzicht hebben op de Loire. Camping ziet er verder prima verzorgd én groen uit!

Top camping!

Fam. Koning,
    5-8-2018

Gereisd met kinderen in de leeftijd van 5-12 jaar. Veel kinderen op de camping t/m 16 jaar, in onze periode ook veel Nederlandse gezinnen.

Mooie en rustige camping, midden in de natuur (ver van de drukke weg). 's avonds heerlijk stil, de jeugd komt dan bij elkaar bij het kampvuur maar hier heb je geen hinder van, heel gemoedelijk!

Super vriendelijk en behulpzame eigenaren en medewerkers, die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Leuke animatie, in verschillende talen en waar je vrijblijvend aan mee kan doen.

Wij hadden een super mooie plek met vrij uitzicht op het water.

Het zwembad is mooi en groot genoeg voor de camping, en heeft lekkere stoelen erbij.

Sanitair ziet er verzorgd uit en was schoon.

Horeca is basis, maar goed, voor ons voldoende. Goede broodservice.

1 tip: Het zou fijn zijn als bij de afwas en de douche bij alle kranen de watertemperatuur zelf te stellen is.

ontspannen sfeer

Claudia Damsma,
    19-8-2017

Camping ligt in een prachtige omgeving aan de Loire waarin je kan zwemmen, vissen en kano varen. Ook lekker verwarmd zwembad en leuke animatie voor elk wat wils. Er is een restaurant met kleine kaart met heerlijke gerechten. Wij hebben deze camping 30 jaar geleden al ontdekt en blijft op ons aantrekkingskracht houden. We komen eigenlijk nooit een 2de keer op een zelfde camping, maar dit jaar was onze de 3de keer en weer heerlijk genoten. De huidige eigenaar en zijn vrouw zijn erg warm en hebben ons en de kinderen enorm opgevangen nadat onze hond zijn poot brak en geopereerd moest worden!! Hulde aan hen.

De camping is een leuke mix van Fransen, Belgen en Nederlanders. Het sanitair is keurig verzorgd en schoon. Douches zijn lekker warm.

De enige 2 minpuntjes zijn de trage wifi ( maar dit zal volgend jaar beter worden daar er eind dit jaar glasvezel komt) en de supermarkten moet even voor gereden worden.

Werkelijk fantastisch, super personeel!

Frank Koevoets,
    9-8-2017

Een zeer groene camping met een net toilet gebouw, de camping is klein (70 plekken) En hierdoor zeer overzichtelijk met kleine kinderen. Het zwembad is werkelijk fantastisch en de Loire is zeer mooi. Het personeel doet er alles aan om het je naar je zin te maken en zijn erg leuk met kinderen. De wifi is slecht te noemen maar glasvezel was in de maak volgens Henri! Het eten in het restaurant is matig maar goedkoop! De omgeving is prachtig net als de camping trouwens. Wij gaan hier volgend jaar zeer zeker naar terug.

St Paul de Vézelin scoort een 8 uit 10, op basis van 10 reviews