Reviews over St. Martin d'Ardèche (Ardeche)

Leuk stadje aan de Ardeche, leuke restaurantjes.

Liseth, 5-8-2017
    Ligging is prachtig, leuk om doorheen te wandelen. Verder in juni niet heel veel te beleven.

Leuk dorpje

Eline, 20-2-2017

Loop ook over de brug naar het dorp aan de overkant van de rivier. Daar zit een super leuk en lekker restaurant!! Dat dorp aan de overkant is trouwens prachtig oud en authentiek.

St.martin d'ardeche is prima. Klein, eenvoudig. Regelmatig een (grote) markt. Wij vielen ook een keer in een avond met live muziek. Maar erg veel is er niet te beleven vonden wij.

ideale vakantiebestemming

miranda Bruinsma, 7-8-2015
    prachtige plek met overweldigende natuur. veel te doen: kanoen, grotten, mooie dorpjes, leuke restaurantjes. veel zwemgelegenheden in de Ardèche zelf. 3x per week markt in het dorp.

Leuk en sfeervol dorpje direct naast een camping

anne turksma, 2-9-2014
    Wij zaten op de camping direct naast dit plaatsje en daardoor was het een leuk en sfeervol plaatsje om zo even in te lopen. Gezellige eettentjes, regelmatig markt (overdag en 's avonds), live muziek, 2 bakkertjes, supermarkt en wat winkels. Gezellige straatjes om doorheen te lopen en enkele wijnboeren. Het is klein, maar een leuke toegevoegde waarde aan de camping.

Leuk stadje

sstr, 18-8-2014
    Leuk stadje met restaurantjes, hotels en campings. Zwemmen in rivier is mogelijk.
St. Martin d'Ardèche (Ardeche) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 44 reviews