Camping Les Archessterstersterster

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Rustig kamperen bij Camping Les Arches (Saint Jean le Centenier) op ruime plekken met veel privacy. Er wordt wekelijks een BBQ-avond georganiseerd. Kids kunnen vissen in de rivier waar ook een waterval is waar zij vanaf kunnen springen. Ook een zwembad is aanwezig, evenals een restaurant. Vallon Pont d'Arc bereik je na 40 minuten rijden.

317 reviews over Camping Les Arches

• 2019
    9Lenny22-12-2019

Supercamping!!

Het is absoluut een heerlijke camping, vooral omdat je zo de rivier in duikt. Wij stonden op het oorspronkelijke (oude) gedeelte van de camping (bij de rivier) en waren daar heel blij mee; Heel gemoedelijk en het geeft je het gevoel alsof je op een kleine camping staat. Het nieuwe gedeelte is ruim en (nog) kaal. Voor ons niet erg sfeervol maar dit is wel de plek waar het gebeurt dus als je met tieners reist zou ik daar een plek aanvragen. Verbeterpunt: Wij houden erg van lekker eten op de camping. Eten op de camping kun je, er is een restaurant, maar de kwaliteit kan echt nog verbeteren. Mooie uitdaging wat ons betreft! Leuk in de omgeving: de markt van Aubenas, de authentieke dorpjes en het klimpark. Pont d'arc: op 40 minuutjes. Moet je niet willen (of alleen om er geweest te zijn) druk/massaal, geen schaduw. We waren blij dat we weer terug op de camping waren :-)

• 5Eetgelegenheden

• 9Familie Bram14-09-2019

Heerlijk tot rust gekomen, mooie camping

Rustig gelegen camping, mooie ruime plaatsen. Nieuw gedeelte verrassend groot, mag nog wat meer begroeiing op. Grote aanwinst is het zwembad, ook al is de vloer erg ruw maar daardoor wordt er ook niet zo hard gerent. Rivier ook heerlijk. Eigenaresse is Nederlands en erg vriendelijk (rest van personeel is ook vriendelijk trouwens). Als er 1 negatief punt genoemd moet worden dan is het sanitairgebouw op het oude gedeelte wel aan renovatie toe. Afwasplaatsen genoeg maar er zijn maar 2 warm water kranen en de douches doen het erg kort en zijn niet instelbaar qua temperatuur. Maar wel schoon. We zijn helemaal tot rust gekomen. Veel gezien in de omgeving, Supermarche op 5 minuten rijden. Prima camping, we komen eigenlijk nooit 2x op dezelfde camping maar deze laat ons twijfelen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8F.j.09-09-2019

Prima camping.

Mooie camping, buiten het hoogseizoen heel betaalbaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed en schoon sanitair. Enige minpunt: de gaten in de toegangsweg onder de brug zouden eindelijk eens gedicht moeten worden.

• 9Roos04-09-2019

Super voor alle leeftijden

Heerlijke camping, voor de tweede keer hier geweest. Eerste keer 2016 en nu weer omdat de kinderen het zo graag wilden. Ze zijn nu 12 en 15. We waren een beetje bang dat voor met name de oudste er geen leeftijdsgenoten zouden zijn. Er waten zeker wel een paar jongeren! Ze kunnen heerlijk zwemmen in het vernieuwde zwembad of in de rivier, springen van de waterval, gezellig op het terras of bij de pingpongtafels hangen. Je zit er niet in het supertoeristische Ardèche, maar alles is goed aan te rijden. Mooie dorpjes, kanoën, wandelen en mountainbiken. Dus, genoeg te doen voor jongeren. Wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Patrick04-09-2019

Perfecte camping voor wat ik zocht bovendien viel het weer enorm mee, mooie zeer grote plaatsen niet het gevoel van we gaan voor een zo groot mogelijk aantal plaatsen.

• 9Liesbeth03-09-2019

Iets van yoga zou nog echt een mooie toevoeging zijn voor mij. Ergens buiten op een mooi plekje .

Wij eten vaak in t restaurant, een verbeterpunt Zou kunnen zijn, wat vegetarische opties erbij zodat je niet steeds vlees/via hoeft. En iets meer salade/groen bij t gerecht? Kan me herinneren dat dat meer was. Dacht ik;) Oh ja, de koffie, wil ik jullie best een keer mee helpen, is mijn werk, barista trainingen. Daar zou je meer mee kunnen. Maar is geen must natuurlijk.

Wij zijn dik tevreden en komen graag nog heel vaak.

• 10Feikje03-09-2019

Super!

Geweldige camping, we hebben genoten van ons verblijf. 2 opmerkingen: het zwembad water was erg koud, en er zijn te weinig schaduw mogelijkheden bij het zwembad. Bedankt voor de vriendelijke service, het enthousiasme van het personeel, de prachtige plek: kortom een top camping!

• 8Juliet26-08-2019

Overdag een fantastische camping!

Alles is eigenlijk al genoemd, maar hadden wij geweten dat we wakker zouden liggen van de disco van een resort kilometers verderop op de berg, dan hadden wij hier niet gekomen. De camping zelf heeft gelukkig nauwelijks animatie en wij houden van rust als de kids op bed liggen. Nou vanaf 22u lig je te dreunen in je bed.... de camping zelf kan hier natuurlijk niets aan doen.

• 8Jacqueline19-08-2019

Heerlijke camping

Het is een heerlijke camping! Veel groen, mooie ruime plekken op verschillende delen van de camping. Elk deel van de camping heeft een andere charme, dus ieder kan hier zeker een passende plaats vinden. Veel verschillende zwemgelegenheden, voor ieder wat wils. Verschillende speeltuintjes allen netjes verzorgd. Prachtige natuur en mooie uitzichten. Zeer behulpzame medewerkers. Het sanitair waar wij gebruik van maakten voldeed. De warmwatervoorziening voor de afwas mag iets warmer. De camping ligt niet in druk toeristisch gebied wat wij fijn vinden. Er waren op het moment dat wij er waren veel Nederlandse mensen. Veel kinderen tot een jaar of 12. Goede uitvalswegen naar diverse activiteiten/bezienswaardigheden. Kortom leuk!

• 8Martine17-08-2019

Fijn verblijf

We hebben een fijne vakantie gehad op de camping. Het zou zeker een optie voor ons zijn om nog een keer terug te komen. Een paar kleine dingetjes, het afwaswater mag wel wat warmer (achterste gebouw op het oude deel) en na de schoonmaak van de douches zijn de plankjes vaak nog nat waardoor je de spullen niet droog kunt neer leggen.

Gereisd in augustus 2019

22 tips over Camping Les Arches

• Kim, 03-09-2013

ivm zwarte zaterdag zijn wij vanuit Nederland via Duitsland, Zwitserland naar Frankrijk gereden. s'avond om 22.00 uur gaan rijden, 0% file! Op de terug om 23.00 uur gaan rijden.... de eerste 30km op de Route du Soleil bijna 30 min vertraging... dus ook de terugweg maar via Zwitserland, Duitsland...Heel erg rustig... heerlijke heen en terugweg met 3 kleine kinderen.

• sasss13, 20-07-2013

Perfecte plek voor sfeer in de Ardèche zonder het massale, maar wel gezellig en alle faciliteiten. Vooral voor gezinnen met kinderen 0-12 jaar

• Mark, 11-08-2013

Brood halen bij de Vival in het dorp, warm uit de oven. Is lekkerder en ook nog goedkoper dan op de camping.

42 vragen over Camping Les Arches

• evelien, 09-09-2019

koelkast huren?

Wij willen deze camping misschien voor volgend jaar gaan boeken. Onze vraag is of je er ook een koelkast kan huren?

Roos , 22-09-2019

Jazeker, dat hebben wij ook gedaan. Anders mailt u de camping voor de zekerheid.

• Desi, 04-07-2019

Plek 29?

Weet iemand hoe plek 29 is kwa zo'n, schaduw?

• Desi Jonker, 07-05-2019

Nummer 946

Ik heb zojuist geboekt en gezien dat we op nummer 946 komen te staan. Iemand enig idee waar dat is? Oude of nieuwe gedeelte, Bij de rivier? En hoe groot is de plek? Bvd

Camping Les Arches info

• Aantal sterrensterstersterster