Camping Les Arches ****

Camping Les Arches ****

Camping Les Arches
8,6

216 reviews over Camping Les Arches in het Nederlands

Rust, huisje, eten en personeel was goed.

Super!

Monique, 27-12-2017

Dit is echt een geweldige camping voor kinderen tot ongeveer een jaar of 14. Wij zijn er drie keer geweest en soms willen we nog wel eens heen maar voor wat oudere kinderen kan het saai zijn omdat er veel kleine kinderen zijn. Toch is er voldoende te doen. Je zit in het rustige stuk van de Ardèche. Er stroomt een rivier dwars door de camping. Er is een waterval, een zwemgedeelte en een deel waar kleintje lekker zittend kunnen spelen met een beetje water en veel kiezels. Het is een soort van paradijs. Grote plekken, goed en schoon sanitair en door de ligging koelt het 's avonds wat af zodat je heerlijk kunt slapen. Gewoon boeken en ervaren...! Wedden dat je weer heen wilt gaan?

Fijne camping

Guusje, 6-12-2017

Voor ons doen een grote camping, maar desondanks geen massaal gevoel. We hadden genoeg privacy op onze mooie zeer ruime plaats. Aardige eigenaren en Alles zeer goed verzorgd. Minder gunstig was het gevaar van de rivier voor onze zoon die of niet kan zwemmen

Prima Camping

F.j., 5-12-2017

Prima Camping . Komen het volgende jaar weer met veel plezier terug.

Frans en Corrie de Wilde

Prima ligging van de camping met heel vriendelijk en het

C.C.A. Jansen - Delft, 5-12-2017

Prima ligging van de camping met heel vriendelijk personeel en het is er heel schoon.

gezellige camping vriendelijk en behulpzaam

A F Schaap Linde49 Drachten, 5-12-2017

gezellige camping vriendelijk en behulpzaam. schoon sanitair

Voelt altijd als thuiskomen, heerlijk relaxed en leuke mensen ;-)

Prima

Fred, 3-12-2017

Zwembad IND ik iets te klein. Chemisch toilet alleen bij restaurant vind ik te weinig . Paden zijn goed staanplaatsen divers dus perfect. Opening receptie zou wat beter kunnen tussen de middag. Voor de rest een perfecte camping niet te massaal en goed overzichtelijk.

Wij komen in Mei/Juni ook dan zijn de WC en douches in de

Reint En Geesje, 2-12-2017

Wij komen in Mei/Juni ook dan zijn de WC en douches in het oude gedeelte onder de maat.

Vooral het aantal heren Wc's (3 stuks) zijn vaak te weinig en het niet kunnen regelen van de douches (temperatuur) is bijzonder "vervelend".

Maar dat hindert ons niet om het volgend jaar terug te komen.

Op drukke momenten waren de douches vaak lang bezet. Het kraampje aan de rivier voor ijsjes had last van de warmte, ijsjes niet meer bevroren bij aankopen. Verder top camping! Top vakantie gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Arches in St. Jean-le-Centenier , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Arches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Arches scoort een 8.57 uit 10 op basis van 227 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: