Camping Le Ranc Davaine

Camping Le Ranc Davaine
7,9

In Ruoms vind je Camping Le Ranc Davaine. ‘s Ochtends bezorgt de bakker verse broodjes bij je accommodatie en kun je een verfrissende duik nemen in het zwembad. De camping is meer gericht op Fransen en heeft geen uitstekende Wifi. Des te meer reden om de Ardèche te ontdekken met haar grotten, gorges en natuurlijk Vallon Pont d’Arc.

Contact

584 reviews over Camping Le Ranc Davaine in het Nederlands

Trouw aan touroperator en hun top medewerkers

DYMPHIE De Jonghe
28-4-2019

Elke zomer opnieuw boeken we een reis bij touroperator. We kunnen via de zoeker op de site , perfect een domein vinden die aan al ons verwachtingen voldoet. Als het domein ons zo bevalt , boeken we meteen ook de reis voor het volgend jaar. Zo gaan we maximum 2 maal naar het zelfde domein. Op die manier blijven we van regio verleggen. Een onmisbaar groot voordeel in vergelijking met andere touroperator is dat je dag van vertrek geen 6u moet gaan boenen. Alles netje opruimen en kunnen vertrekken zonder stress , geen ramen moeten poetsen , geen tuinmeubelair moeten schrobben , geen frigo en douche moeten opblinken. Met een groot gezin is dit echt een voordeel. Het is ook maar een keer vakantie. Dit is een hotel formule . Deze keer kozen we ook voor de reeds opgemaakte bedden. Heerlijk , een luxe accomondatie opgemaakte bedden , netjes gepoets . We kijken alweer uit naar komende zomer. Prachtige regio , top animatie s'avonds. Aanrader!

Deze camping: doen!

Wendy Thomas
12-3-2019

Voor een spotprijs op reis! Deze camping is geweldig mooi! En ook omgeving is super!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Heel fijne vakantie!

Sylvie Polfliet
11-3-2019

Levendige grote camping, doch niet lawaaierig. Heel aangenaam verblijf gehad. Twee schitterende zwembaden waar de kinderen heel veel plezier hebben beleefd. Voor wie wil ook genoeg activiteiten in de buurt. Winkeltje op de camping met basisproducten, lekker stokbrood. Rivier aan de achterkant van de camping. Avonden met mini-disco en standjes met kleren, juweeltjes, air brush tattoos,... Enige minpuntje was dat er op de hele camping en als afsluiting tussen de caravans veel (kalende)buxusstruiken stonden en die waren vol, maar dan ook echt vol met die vervelende buxusrupsen, die ons overal op het terras van de accommodatie voor de voeten kropen, op de kussens zaten en op de ramen kropen. Was dit er niet geweest dan was er echt niéts op aan te merken!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige camping!

Joyce
30-1-2019

We zijn hier in juli 2 weken geweest in een huurcaravan geboekt via de camping zelf.prima caravan. We vonden het een fantastische camping. Onze zoon van 8jaar heeft zich goed vermaakt en was niet bij het zwembad weg te krijgen. Het zijn prachtige zwembaden met leuke glijbanen. De animatie doen ook goed hun best. Overdag met spelletjes in het wateren een poolparty en s avonds kids disco met leuke muziek ipv die afgezaagde liedjes. Schuimparty was geweldig. De camping ligt aan een rivier waar de kinderen zich kunnen vermaken met visjes vangen en een stroomversnelling. In het restaurant kan je erg lekker eten, aanrader! Tour de France kwam dichtbij langs. Wij zijn wezen kanoën, naar een grot geweest en de Georges doorgereden. Prachtige omgeving!

Supercalifragilisticexpialidocious!

Diana de Jong
19-1-2019

Al een aantal keren geweest op deze mooie, gezellige camping met familie en kinderen. Er is voor iedereen iets leuks te doen, zoals een leuk en mooi aangelegd zwembad maar je kunt ook je hart ophalen bij de rivier, diverse activiteiten voor iedere leeftijd, sportmogelijkheden en een gezellig terras aangelegd met leuke optredens van het animatieteam maar ook van andere bands etc. Afgelopen keer hadden we een gave schuimparty! Ik heb nog nooit zo gelachen! 🤣 Ook de omgeving is prachtig, daar raak je nooit op uitgekeken. Mooie plaatsjes met gezellige marktjes maar ook mooie kastelen en iedere keer is het kanoën op de rivier de Ardèche een uitdaging. Je kijkt je ogen uit naar de prachtige natuur! Kortom echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Superfijne zwembaden en direct aan de rivier was echt fijn, lekker afwisselend voor de kinderen. Fijne prestige stacaravan met airco bij de camping zelf geboekt, goede prijs/kwaliteit en was lekker schoon. Gezellige en ongedwongen sfeer op de camping en s'avonds even naar de optredens gaan kijken vonden wij heel leuk. Omgeving ook heel mooi, wij hebben hier een supergeslaagde vakantie gehad met onze kids van 4 en 8 jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Mooie camping, super omgeving!

sipma
26-8-2018

Mooie grote camping waar voor ieder wel iets is! Met onze kinderen (16,14 en 12) konden we ons prima vermaken in de zwembaden, aan de rivier en 's avonds op het terras met leuke shows. Ook prima stacaravan, via Eurokamp, met airco en groot overdekte veranda. Met 10 dagen 30 graden prima vertoeven. Kanoën, grotten, van de rotsen springen en bij de camping nog klimmen en roetsen.....allemaal erg genoten dit jaar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super vakantie gehad op top camping!

Odette
25-8-2018

Super mooie en leuke camping!!! Goeie service van het personeel. Mooi en schoon zwembad!! Top gelegen aan de rivier, zodat je makkelijk af kunt wisselen qua waterpret! Elke dag wel wat te doen aan show en zang etc, wat niet altijd naar ieders smaak is, maar is wel altijd gezellig druk. Eten in restaurant wat minder qua snelheid en keuze. Prijs-kwaliteit daarvan is niet reëel, vinden wij. We kunnen deze camping zeker aanbevelen voor alle leeftijden van kinderen!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping Als je de taal beheerst.

Fam. Legters
23-8-2018

Zeer georiënteerd op de Fransen. Alles is Franstalig. Gezien het aantal Nederlanders op de camping valt daar wat aan te verbeteren. Service vonden wij onder de maat naar buitenlanders toe. Verder zag het Zwembad er keurig uit en werd er goed op gelet of de ligbedjes niet onnodig bezet werden gehouden. Verder prima vakantie gehad op de camping

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heel fijn!!

Cindy
22-8-2018

Fijne camping! Mooi zwembad. Voldoende ligbedjes. Badmeester houdt in de gaten of een bedje te lang leeg blijft. Classic caravan touroperator was schoon. Prijs/kwaliteit prima. Restaurant goed. Animatie voornamelijk Frans. Wij vonden het gezellig savonds. Kids amuseerde zich, dus wij ook. 1 Nederlandse animatrice. Onze kids vonden haar erg leuk. Samen met animatie naar klimbos aan overkant rivier gegaan. Aanrader! Ook Belle en Beest show waar de kids aan meededen was leuk. Minidisco super! Voetbalveld mooi! Heel veel voetballende kids. Dus mag wel uitgebreid worden. Riviertje ook leuk om in te spelen. Omgeving mooi! Camping centraal gelegen. Wel auto nodig om ergens te komen. Sanitair schoon en vrij nieuw. Fijne douches. Voor ons beste camping tot nu toe en we hebben er al heel wat gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ranc Davaine in St. Alban-Auriolles (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ranc Davaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.