Camping Le Ranc Davaine

• Onvoldoende: 1 - 5

Goede keuze!

NB
12-7-2018

De camping bestaat bijna alleen maar uit stacaravans. Wij hadden via reisorganisatie geboekt en het ontvangst + de stacaravan was dik in orde.

Wij zaten er half juni en toen was het nog vrij rustig op de camping, heerlijk! Bij het zwembad zijn genoeg ligbedden en baden genoeg.

Er is in juni nog vrijwel geen animatie maar dat maakte ons niet uit.

1 minpuntje het restaurant op de camping viel echt heel tegen van de 6 gerechten waren er 5 beneden maats.

Het riviertje is voor kinderen niet heel geschikt daar het erg stijl is en niet makkelijk in te gaan.

in de buurt is van alles te doen en te zien.

van het Ruoms festival geen overlast gehad!

leuke camping

peter janssen
11-7-2018

mooie luxe camping van alle gemakken voorzien, vriendelijk personeel.

Op de website staat dat er nederlandse animatie is... dit is dus niet waar. toen we er bij de receptie ee naar vroegen kregen we een vaag verhaal... beetje jammer maar voor de rest een prima camping.

Super leuk

John
22-6-2018

Ben hier met mijn vrouw en dochter van 2 12 dagen geweest. Camping staat vol met sta caravans. Vrij compacte camping (wel gezellig) wij zijn in het voorseizoen geweest. weinig tot geen animatie, alleen voor de kids af en toe. Maar genoeg leuke dorpjes om te bezoeken. Zwembad is super! Groot en mooi opgezet echt een plus punt. Rivier aan de camping is een beetje onhandig voor kleintjes maar je kunt er als volwassene goed zwemmen/vissen. Wij gingen voor ons kindje naar andere strandjes in de buurt. Vallon pont arc ongeveer 10 km rijden. Camping in Juni zeker een aanrader! Ons kindje vond het ook geweldig. Ohja de hygiëne is hier top alles is super schoon en netjes!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ranc Davaine voor je op een rij gezet:

Mooie en nette camping met prima zwembaden. Het nieuwe zwembad was nog niet helemaal klaar, maar wel al te gebruiken samen met het oude zwembad. De camping bestaat voor 99% uit chalets en stacaravans. Voor eigen caravans is nauwelijks plaats. Van 14 tot 16 juni was in Ruoms het Aluna Festival. Hierdoor zat de camping tijdens deze dagen ineens vrijwel vol, veelal met wat luidruchtige jongeren. Vanaf de camping vertrokken er bussen naar het festival. Op zich weinig last van gehad, maar als je met kleine kinderen bent kunt je hierdoor wel verrast worden.

Leuke camping, vreselijke sta caravan!

Ann
17-6-2018

De camping is geweldig! Heel erg mooi zwembad en waterspeelplek voor de kinderen. Veel speeltuin mogelijkheden. Restaurant (gaat wel pas 19.00 open) en bar erg goed. In het supermarktje kun je iedere dag verse broodjes halen.

Ze zijn vooraan ook nog een kleiner zwembad er bij aan het bouwen. Wij zaten in het voorseizoen dus nog niet erg druk.

Wij hadden een 6 persoons Vista caravan van touroperator! Absoluut af te raden. Was vies, schimmel op de muren, heel erg krap.

Van de twee andere aanbieders vonden wij de sta caravans er vele malen beter eruit zien. Ik had dan ook liever wat meer betaald (geen idee of dit ook duurder was) .

Maar mede dankzij dit zijn wij toch eerder naar huis gegaan.

Toch niet voor herhaling vatbaar

Driesen An
17-5-2018

Bij aankomst bleken er in ons 'huisje' 2 lekken in het dak te zitten, het regende fel, dus binnen was alles kletsnat, je kon niks op de vloer zetten, het water kwam vanonder de kasten gelopen. De dag nadien werd het wel hersteld, maar dat was geen leuke aankomst. Verder moet het tussen 23u en 7u stil zijn op de camping, en dat wil zeggen dat onze overburen die slechts een 3 tal meter van ons stonden met 14 personen op 1 plaats van 7u30 tot 23u30 (en later) luide muziek mochten spelen en mochten roepen en lawaai maken zo luid ze wilden. Meerdere keren over gaan klagen, zonder succes, met 2 kleine kinderen was dat echt een onprettige ervaring. Supermarkt vlakbij (Super U in Ruoms 7km en Lild en Intermarché in Vallon Pont D'Arc op 9km). Ook de campingBBQ die op 1meter achter ons huisje stond zorgde dagelijks voor overlast, al de ramen moesten toe en dan nog hadden we geuroverlast (en lawaaioverlast). Het huisje was ook echt afgeleefd en zeer verouderd. Jammere ervaring, we hebben er het beste van gemaakt maar komen hier toch niet meer terug. Het is wel een zeer propere camping!

Prime camping

Monique
13-5-2018

We zijn in de meivakantie geweest, heerlijk rustig, genoeg plek bij het zwembad.

Wij vonden de camping een goede uitvalsbasis naar de plekken waar wij heen wilden, binnen 10 minuten in Ruoms voor winkels etc.

Mooie camping in mooie omgeving

familie, ev
30-4-2018

Mooi zwembad!

Jammer dat je geen fietsen kon huren.

heerlijk

monique
27-11-2017

Een heerlijke vacantie gehad. Accommodaties lagen dicht bij zwembad enz. Fijne broodjesservice, waar je s'morgens wel wat langer in de rij moest staan.

Het meer langs de camping is echt een meerwaarde.

De camping ligt redelijk afgelegen. Je hebt de auto nodig om ergens heen te gaan.

Ook het zwembad was mooi.

Onze tienerkinderen hebben zich prima vermaakt met anderen. animatie is wel volledig frans.

kortom, fijne camping.

Top vakantie!

Schrauwen
18-9-2017

Het is een super Camping in onze ogen. Wij hebben echt genoten. Ideaal om een rivier aan de camping te hebben. Onze caravan was prima, goed. Alleen miste we toch wel de veranda overkapping. Op het zwembad was het fijn vertoeven. De badmeesters hielden tussen de middag goed in de gaten, als er mensen te lang weg waren. Fijn om te zien, aangezien de bedjes al vroeg bezet waren.

In de buurt ook veel leuke dorpjes, waar je mooie dingen kunt bekijken en lekker kunt lunchen.

De Super U is ook dicht in de buurt.

Een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ranc Davaine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ranc Davaine in St. Alban-Auriolles (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ranc Davaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Ranc Davaine scoort een 8.03 uit 10 op basis van 634 reviews.