Camping Yelloh! Village La Plaine

Camping Yelloh! Village La Plaine
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village La Plaine voor je op een rij gezet:

253 reviews over Camping Yelloh! Village La Plaine in het Nederlands

Leuke vakantie gehad

Debbie
2-6-2018

Leuke vakantie gehad. Animatie is super. Complimenten. Onze kinderen hebben erg genoten van Margerite en Lucas.

Zwembad voor nu prima maar in hoogseizoen lijkt het ons klein. Spa is niet spa-waardig.

Sanitair is verouderd.

Mooie camping. Goed onderhouden. Mooie kampeerplaatsen. Restaurant afhaal erg lekker.

Erg fijne vakantie gehad

Britt
13-5-2018

Erg fijne vakantie gehad. Ligging is erg mooi en de stacaravan was prima. Vooral de grote overdekte veranda was erg fijn. 1 minpuntje en dat waren de super harde bedden.

Prachtige camping

Karin
30-4-2018

Deze camping ligt op een prachtige locatie. We zijn in de meivakantie geweest en toen was het heerlijk rustig. De camping ligt direct aan de rivier. Het zwembad is klein maar fijn en schoon. Het enige minpuntje in het huisje is dat in de inloopkledingkast in de ouderslaapkamer de boiler staat, die ‘s nachts geluid maakt.

Prima erg leuke en verzorgde camping Zaten in naseizoen

Gert-jan REEDIJK
    20-9-2017

Prima erg leuke en verzorgde camping

Zaten in naseizoen dus erg rustig

Voor herhaling vatbaar deze camping

Andre DE WIT
    17-9-2017

Voor herhaling vatbaar deze camping. Vriendelijk behulpzaam personeel. Mooie chalets die schoon zijn.

Goede camping.

Gerie J.j.m. VAN TIEM
    16-9-2017

De stacaravans staan te dicht bij elkaar.

De airco maakt veel herrie.

1 woord geweldig

Alexander WISSINK
      15-9-2017

8e keer deze camping bezocht echt geweldig mooie ligging zeer vriendelijk personeel super restaurant in na seizoen heerlijk rustig zeer mooi en schoon sanitair kortom volgend jaar komen wij weer terug.

Aangenaam verblijf op La Plaine

Germain
      12-9-2017

In de buurt zijn er prachtige mogelijkheden om te fietsen of wandelingen te maken, zowel vlak als hellend.

Ik vond de Nederlandse animatie voor de kleinere kinderen niet goed. Geen enthousiasme.

Prima camping

Evert KLUIJVER
      7-9-2017

Prima camping.. Veel staan plaatsen volledig in de schaduw. Wij prefereren een zonnetje op onze kampeerplek. Gelukkig konden wij een plek met zon krijgen. Restaurant was erg gezellig met prima eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Plaine in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Plaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village La Plaine scoort een 8.35 uit 10 op basis van 510 reviews.