Camping Yelloh! Village La Plaine

Camping Yelloh! Village La Plaine
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village La Plaine voor je op een rij gezet:

273 reviews over Camping Yelloh! Village La Plaine in het Nederlands

Anders

Geen vijf sterren waard

Familie
24-8-2018

Deze camping hoort geen 5 sterren te krijgen. Pluspunt zijn de schaduwplekken en prachtige locatie aan de rivier. Personeel is ook vriendelijk. Het sanitair was echter altijd vies, onze plek was te krap (werd ook erkend, maar geen alternatief beschikbaar) en het zwembad is te klein voor het hoogseizoen. Ook is er geen toezicht op de gang van zaken op de camping, wat soms wel wenselijk zou zijn. Een camping die gerund wordt door een familie, waarbij iedereen bijspringt in het hoogseizoen, maar duidelijk geen professionals.

Niet voor herhaling

Eliza
21-8-2018

Camping viel tegen. Veel lawaai in de avond/nacht. Geen nachtwaker. Vieze wc’s. Restaurant oké! Animatie oké! Rivier was stil en ondiep. Zwembad klein maar wel schoon! Grootste minpuntjes sanitair en lawaai.

Wij komen zeker terug

Chris
19-8-2018

Wij komen zeker terug. We zijn er reeds 2 keer geweest op jullie camping. Wij vinden het één van de beste campings in de Ardèche.

Yelloh! Village

Prima camping, maar voor de massa

Erik
18-8-2018

Camping is op zich prima, maar meer gericht op massa. Animatie veel in het Frans. Plekken in laantjes, dicht bij elkaar. Het gevoel dat je in een blik sardientjes terecht bent gekomen; je moet ervan houden. Andere plaats gekregen bij de rivier en daar is het beter. Nadeel dat de faciliteiten dan ver weg zijn. Faciliteiten zijn verder in orde. WC’s stinken en kunnen schoner, maar dat ligt ook aan de mensen.

Leuke camping met veel schaduwplaatsen aan leukeri

Fam
15-8-2018

Leuke vakantie gehad, camping was prima met tijdens het warme weer genoeg schaduwplaatsen.

Heerlijke vakantie

Marleen
12-8-2018

Fijne camping, schoon en goede service met geweldige animatie. Die zou alleen ook in het Nederlands moeten zijn met zoveel Nederlandse kinderen.

Prima camping aan de Ardeche

Remco
11-8-2018

Prima vakantie gehad. Top animatieteam met extra pluim voor Margeret. Bij Receptie geweest om te vragen naar het weer. Helaas werd er gezegd dat er geen regen kwam, maar een dag later noodweer! Erg jammer!

Een mooie en rustige camping met een schitterende centrale ligging. Ruim opgezette en schaduwrijke kampeerplekken, waarbij deze met name bij de rivier er echt uitspringen. Het overigens prima zwembad is in het hoogseizoen wel wat aan de kleine kant. Het alternatief van de rivier is wel meer dan volwaardig. Een heerlijke vakantie gehad.

Mooie kleine camping, update zwembad zou wel mogen

Erik
11-8-2018

Mooie kleine camping, update zwembad zou wel mogen

Top

Marco
4-8-2018

Top camping zeker aan te bevelen en dat gaan we doen

Yelloh! Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Plaine in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Plaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.