Camping Yelloh! Village La Plaine

Weer vandaag17°
Camping Yelloh! Village La Plaine
8,4

Midden in de natuur van Frankrijk vind je Yelloh Village Camping La Plaine. Hier kun je elke ochtend vers stokbrood kopen in het winkeltje, de kinderen laten vermaken door de animatie en ronddobberen in het zwembad. Vanwege de ligging aan de rivier de Ardèche kun je hier kanoën, kajakken en wandelen in het mooie natuurgebied.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village La Plaine voor je op een rij gezet:

285 reviews over Camping Yelloh! Village La Plaine in het Nederlands

Mobile home had schoner gekund, verder was alles top op de

Marja
17-9-2018

Mobile home had schoner gekund, verder was alles top op de camping.

Gereisd anders in september 2018

We hebben het erg naar ons zin gehad op deze mooie camping. Het personeel is zeer vriendelijk. Er was iets kapot in onze stacaravan, na dit gemeld te hebben, werd het gelijk in orde gemaakt. Op een paar minuutjes lopen ligt de rivier de Ardèche, waar we heerlijk vertoefd hebben. Mooi groot zwembad met verwarmd water en genoeg ligbedden, dat was heerlijk. En niet geheel onbelangrijk; vlakbij de Pont D’Arc. Prachtig daar! Zeker een plek om nog eens terug te keren.

Gereisd anders in september 2018

Fantastisch mooie camping, waar het rustig is en

Marielle
14-9-2018

Fantastisch mooie camping, waar het rustig is en kindvriendelijk

Yelloh! Village

services is optimaal. Als er iets in de cottage niet of nauwelijks werkt, wordt er zeer snel een oplossing bedacht of vernieuwd. Zelfs toen we één ochtend heel veel regen hadden gehad en veel onweer. Onze airco hield er mee op. Ik gaf aan dat er geen haast mee was en dat ze eerst wel het water probleem op de camping mochten oplossen. Binnen drie kwartier werd onze airco al gemaakt. Echt top. Van ons geen klachten. Het zwembad mag wel wat groter maar ik begreep dat dit wordt tegen gewerkt door omwonenden.

Gereisd anders in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke tijd gehad

A.m.
3-9-2018

Leuke tijd gehad. Toiletten bij het oudere toiletgebouw wel erg open. Vooral van de heren. Nette camping met goed restaurant.

Gereisd anders in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie, geweldig mooi omgeving.

Bastiaan
29-8-2018

Hele fijne vakantie gehad, prachtige omgeving. Veel te doen. Schone kleinschalige camping. Mooie ligging aan de rivier. Leuke shows s'avonds door het animatieteam zelf, met heel veel inzet e enthousiasme. Complimenten hiervoor.

Mooie verzorgde camping

Debby
29-8-2018

Mooie verzorgde camping. Met onze twee kinderen van 5 en 9 jaar oud een fijne vakantie gehad.

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie grote plaatsen

Ronald
25-8-2018

Mooie grote plaatsen. Maar golfkarretjes rijden s ochtends wel heel hard over het grindweggetje achter plaats 81.

Geen vijf sterren waard

Familie
24-8-2018

Deze camping hoort geen 5 sterren te krijgen. Pluspunt zijn de schaduwplekken en prachtige locatie aan de rivier. Personeel is ook vriendelijk. Het sanitair was echter altijd vies, onze plek was te krap (werd ook erkend, maar geen alternatief beschikbaar) en het zwembad is te klein voor het hoogseizoen. Ook is er geen toezicht op de gang van zaken op de camping, wat soms wel wenselijk zou zijn. Een camping die gerund wordt door een familie, waarbij iedereen bijspringt in het hoogseizoen, maar duidelijk geen professionals.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Niet voor herhaling

Eliza
21-8-2018

Camping viel tegen. Veel lawaai in de avond/nacht. Geen nachtwaker. Vieze wc’s. Restaurant oké! Animatie oké! Rivier was stil en ondiep. Zwembad klein maar wel schoon! Grootste minpuntjes sanitair en lawaai.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Plaine in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Plaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.