Camping La Grand Terre

Niet nog een keer

Mevr. Jansen
6-10-2018

Niet ons soort camping.

Weinig gezelligheid op de camping, pleintje ‘s avonds weinig sfeer, felle lichten, animatie tot laat in de nacht. Sanitair, tja wc’s zonder wc brillen, maar dat zie je dus vaak in Frankrijk. De weg maar de rivier toe hadden ze iets kunnen opknappen zodat het makkelijker begaanbaar was met een buggy. De rivier is leuk en in de omgeving zijn leuke dingen te doen, verder vonden wij deze camping niet voor herhaling vatbaar.

Prima camping

Femke Klomp
17-9-2018

Prima, kleine krappe stacaravan maar van alle gemakken voorzien. Ze staan wel erg dicht op elkaar. Op loopafstand zit het zwembad, restaurant en camping winkeltje en een grote speeltuin. Wij hebben veel last gehad van muggen, dus iets van muggenspray is wel aan te raden. De camping ligt aan de rivier waar je heerlijk kunt zwemmen. Op de website staat dat er bij de receptie duits, engels en nederlands wordt gesproken, ho maar. Ze kunnen alleen frans en gebrekkig engels.

Verder een fijn verblijf gehad.

Sandy
19-8-2018

Jean Pierre

Chris

Anna
17-8-2018

Prima camping, wel veel Franse vakantievierders en drukke

Willem
16-8-2018

Prima camping, wel veel Franse vakantievierders en drukke steden rondom

Met kinderen van 1 en 5 twee weken gekampeerd met tent. Over algemeen ruime, schaduwrijke plekken (gedeelte links achterin + rechts voorin vanaf de ingang bezien, rechtsachter iets krappere plekken). Gevarieerd publiek, Nederlands en Frans. Gemoedelijke, veilige, rustige (vakantie)sfeer. Ruim opgezette speelgedeelten centraal gelegen met beachvolleybalveld, klimparcours, ping-pong tafels, jeux-de-boules veld, speeltuin en grasveld. Leuk zwembad met plateau om vanaf te springen. In het pierenbadje een kleine glijbaan. Water goed (met dit hete weer misschien iets té) verwarmd. Rivier goed bereikbaar. Loopt geleidelijk af, waardoor er goed in gespeeld kan worden, maar ook gezwommen en/of gedobberd. Aan de overkant een klein rots om vanaf te springen. Geen gebruik gemaakt van animatie overdag, maar shows 's avonds gezellig met afsluitende 'campingdans'. Assortiment campingwinkel ruim. Eten restaurant lekker. Conclusie: aanrader!

heerlijk zwemmen in de Ardeche

Danielle
13-8-2018

Uitstekend gelegen en veel schaduw. Rivier en strand zijn absoluut de grote pluspunten van deze camping. Heerlijk zwemmen in de Ardeche. Zwembad is mooi, maar wel wat klein tijdens het hoogseizoen en de vloer rondom het bad wordt echt heel erg heet. Niet zo fijn.

Sanitair prima in orde. Vrijwel altijd schoon en netjes. Alleen de watertemperatuur bij het douchen is nogal instabiel. Winkeltje en restaurant OK.

Grootste minpunt: de herrie van de avondanimatie. Bijna elke avond (alleen op zaterdag niet, maar dan hoor je buren), zeer luid en tot laat (valse karaoke tot middernacht!).

Niet ons soort camping

Armando
11-8-2018

Frans georienteerd, geen animatie MET gasten, vooral franstalig en VOOR de gasten. Onze puberdochters vonden geen aansluiting, helaas. Veel genoten van de rivier, duidelijk het grootste pluspunt vd camping.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grand Terre in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grand Terre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.