Camping La Grand Terre

100 reviews over Camping La Grand Terre in het Nederlands

Erg leuke camping!

Maaike
31-5-2018

Wij vonden dit een erg leuke camping (dit was onze 1e keer) Wel heel Frans-talig gericht. Heerlijk zwembad en meestal genoeg ligbedjes. De dansjes vh animatieteam in het water/podium waren erg leuk. Deze worden hier thuis nog steeds gedanst ;). Ook het zwemmen/dobberen in de Ardèche was top. Onze zoon (5) heeft uren visjes staan vangen met zijn schepnetje, hij vond dit helemaal geweldig. Neem wel waterschoenen mee. Sta-caravan van touroperator, alles is prima voor elkaar, we waren echt verrast. Deze staan trouwens wel dicht op elkaar. Ruoms is een leuk plaatsje om naar toe te gaan. Vriendelijke eigenaar vd camping en erg behulpzaam in ons geval ivm een allergische reactie na wespensteek. Vanaf de camping kun je een kano-tocht maken, je wordt met een busje weer teruggebracht. Goed geregeld. Kortom wij zouden deze camping aanraden aan gezinnen. Onze kinderen hadden de leeftijd 5-7-9 jaar en hebben zich prima vermaakt.

Mooi! Wel jammer van de kakkerlakken.

Jan
22-4-2018

Prima camping aan prachtige rivier. Alles wat je nodig hebt is op camping aanwezig.

Rivier: soms vieze prut (planten/alg?) waar je doorheen moet zwemmen. Moet je tegen kunnen, blijft natuurwater. Wel prachtig uitzicht 😍

Zwembad: prima in orde, schoon!

Restaurant: goed voor camping. Bediening alleen niet heel vriendelijk. Jammer dat er kakkerlakken lopen. Wel kleintjes, maar toch niet fijn.

Accomodatie: super stacaravan suprême. Frisse uitstraling en alles wat je nodig hebt. Alleen daar ook kakkerlakken, binnen en buiten. Brrr... niet mijn ding.

Verder plaag van luis in de bomen. Daardoor niet zonder afdak buiten kunnen zitten. Alles onder de beestjes en plakkerig spul. Komt eens in de zoveel tijd voor blijkbaar...

Ondanks ongedierte wel fijne vakantie. Ik ga niet nog eens terug.

Prachtige camping, waar ik als kind regelmatig kwam en nu met mijn gezin ook al meerdere malen ben geweest. Mooi zwembad, prachtig strandje aan de Ardeche, sanitair wordt goed schoon gehouden, heel goed restaurant, kortom, voor ons heeft het alles wat wij willen op vakantie. De kinderen vinden het ook altijd weer fijn om te komen. Animatieprogramma is erg leuk, enige nadeel voor Nederlandse kinderen dat alles Franstalig is.

Eenvoudige en gezellige camping

Edwina
25-9-2017

Het was voor ons gezin en 2 labradors (honden) de eerste keer zomervakantie in Zuid-Frankrijk.

Wij hebben twee weken in augustus op camping La Grand 'Terre gestaan met de vouwwagen.

Wij hadden een mooie ruime plek. Er was veel te doen op de camping en in de omgeving.

Er werd veel gedaan aan animatie voor jong en oud. Het toiletgebouw was eenvoudig, maar het zou prettig zijn als de mannen en vrouwen (toilet/douche)gescheiden zouden zijn. Verder is het oke, het hoeft niet zo modern te zijn als het maar goed schoon wordt gehouden.

Onze honden hebben ook enorm genoten, fijn dat je met die warme temperaturen naar de rivier met ze kan gaan zwemmen.

Wij hebben ook ervaren dat de honden erg geaccepteerd werden zowel op de camping als in de omgeving.

Wij hebben er een goede herinnering aan over gehouden en deze camping als aanbevolen houden, om nog eens ernaar terug te gaan.

Camping is vrij donker, dus heeft een sombere uitstraling. Het zelfde geldt voor het sanitair, weliswaar schoon, maar doet erg verouderd aan. Ligging camping is prima

Fantastische camping met prachtige stacaravan

Vermeer
11-9-2017

Onze vakantie op La grand terre was geweldig. Prachtige nieuwe en schone stacaravan(type premium) met een mooie veranda tussen de bomen.

Het zwembad is mooi en overzichtelijk.

Het strandje aan de rivier leuk om te zwemmen en zandkastelen te bouwen.

Leuke omgeving met mooie plaatsjes dichtbij. Balazuc is een echte aanrader.

Mooie omgeving

Steven Van den Bossche
10-9-2017

Camping is prachtig gelegen, eten in restaurant is van matige kwaliteit.

Sanitair is sterk verouderd en onverzorgd.

Ook het strand kan wat extra aandacht gebruiken (onkruid verwijderen)

Al bij al een matige camping.

niet ons ding

Janneke
6-9-2017

Op basis van de recensies hierheen gegaan. Wat een tegenvaller. Het leek ons mooi vanaf de camping te gaan kanovaren. Dit bleek niet te kunnen omdat onze dochter (6 jaar, 2 zwemdiplomas's) te jong was. Stond niet op de site. Animatie uitsluitend gericht op de Fransen. Eerste bezoek aan de rivier: dikke drablaag op het water, niet echt aantrekkelijk. Sanitair: heel open, midden op de camping, geen brillen op toilet. Ik vond het wel verbazingwekkend hoe schoon het sanitair ieder moment van de dag was. Als je met de auto het terrein op of af wilde, was dit bijna niet mogelijk zonder de Franse enclave in hun potjes pétanque te storen. Wij waren zelf geplaatst op een (ruime) plek tussen een grote groep Franse 60-plussers die elkaar al jaren kende, ook dit maakte het minder. Tenslotte werden onze benen lek gestoken door beestjes die we niet konden traceren. Al met al eerder vertrokken. Pluspunt: we hoefden de gereserveerde overige dagen niet meer te betalen!

Wederom een fijne vakantie gehad op camping Grand Terre

Henricus HEUBERGER
31-8-2017

Wederom een fijne vakantie gehad op camping Grand Terre. Komen hier zeker nog eens terug.

Gerrit HULSMAN
28-8-2017

Wij zaten aan de goede kant van de camping . Onze vrienden zaten aan de andere kant maar daar was aleen maar zand. Daar zouden wij dus niet willen staan . Een puntje van verbetering is onderhoud strand veel onkruid .

We hebben een aantal aanbieders voor La Grand Terre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grand Terre in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grand Terre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grand Terre scoort een 8.33 uit 10 op basis van 327 reviews.