Camping La Grand Terre

Camping La Grand Terre
8,3

111 reviews over Camping La Grand Terre in het Nederlands

Met kinderen van 1 en 5 twee weken gekampeerd met tent. Over algemeen ruime, schaduwrijke plekken (gedeelte links achterin + rechts voorin vanaf de ingang bezien, rechtsachter iets krappere plekken). Gevarieerd publiek, Nederlands en Frans. Gemoedelijke, veilige, rustige (vakantie)sfeer. Ruim opgezette speelgedeelten centraal gelegen met beachvolleybalveld, klimparcours, ping-pong tafels, jeux-de-boules veld, speeltuin en grasveld. Leuk zwembad met plateau om vanaf te springen. In het pierenbadje een kleine glijbaan. Water goed (met dit hete weer misschien iets té) verwarmd. Rivier goed bereikbaar. Loopt geleidelijk af, waardoor er goed in gespeeld kan worden, maar ook gezwommen en/of gedobberd. Aan de overkant een klein rots om vanaf te springen. Geen gebruik gemaakt van animatie overdag, maar shows 's avonds gezellig met afsluitende 'campingdans'. Assortiment campingwinkel ruim. Eten restaurant lekker. Conclusie: aanrader!

heerlijk zwemmen in de Ardeche

Danielle
13-8-2018

Uitstekend gelegen en veel schaduw. Rivier en strand zijn absoluut de grote pluspunten van deze camping. Heerlijk zwemmen in de Ardeche. Zwembad is mooi, maar wel wat klein tijdens het hoogseizoen en de vloer rondom het bad wordt echt heel erg heet. Niet zo fijn.

Sanitair prima in orde. Vrijwel altijd schoon en netjes. Alleen de watertemperatuur bij het douchen is nogal instabiel. Winkeltje en restaurant OK.

Grootste minpunt: de herrie van de avondanimatie. Bijna elke avond (alleen op zaterdag niet, maar dan hoor je buren), zeer luid en tot laat (valse karaoke tot middernacht!).

Niet ons soort camping

Armando
11-8-2018

Frans georienteerd, geen animatie MET gasten, vooral franstalig en VOOR de gasten. Onze puberdochters vonden geen aansluiting, helaas. Veel genoten van de rivier, duidelijk het grootste pluspunt vd camping.

Supervakantie gehad

Bas Smits
10-8-2018

We zijn met ons zoontje van 6 voor het eerst op deze camping geweest na verschillende andere campings in de Ardèche. De ligging van deze camping is geweldig t.o.v. een grote Super U en leuke bezienswaardigheden (zoals de erg indrukwekkende grotten van Aven d'Orgnac). De camping ligt direct aan rivier de Ardèche op een stuk waar je heerlijk kunt zwemmen en vissen. Voorzieningen op de camping zelf waren perfect, prijs-kwaliteit van restaurant was uitstekend en zowaar voor Franse begrippen met heel vriendelijk personeel. Ook hebben we genoten van een professioneel en gevarieerd animatieteam. Kortom, echt voor herhaling vatbaar!

Boom staat in de weg

Chantal
10-8-2018

Nettle leuke camping

Zwembad was prima/riviertje ook prima

Jammer dat de animatie niet in t nl was

Kampeerplek was groot genoeg mits er niet een grote boom precies in t midden stond. Hierdoor konden we de tent alleen nog diagonaal kwijt. Was mooier geweest als de boom ergens anders stond.

Genoten!

N.
9-8-2018

Camping is niet te massaal en gasten uit verschillende landen is altijd goed voor de vakantiesfeer. Perfect gelegen. Meer in het landschap dan midden in de drukte rond Vallon Pont d'Arc.

Goed verzorgde complete camping.

Bas
7-8-2018

Met vrouw en 3 jonge kids 2 weken op de camping gestaan in een 'mobile home'. Hoewel de camping volledig volgeboekt was, was de drukte goed op te vangen door de ruim opgezette camping met ruim voldoende privacy. Er was geen zwerfafval te ontdekken en het publieke sanitair was goed verzorgd. Veel animatie programma's voor de kinderen die soms tot laat doorgingen (en de daarbij hoorbare muziek). De rivier is een leuke afwisseling met het zwembad en is in het echt nog aantrekkelijker dan op de plaatjes.

De toilet/douch gebouwen zijn op bepaalde plaatsen op de camping verouderd. Er wordt schoongemaakt maar binnenkant deur, de scharnieren zijn vies en het plafond mag ook zeker tussen door schoongemaakt worden. Ik ga ervan uit dat dit aan het begin van het seizoen wordt gedaan maar tussendoor zou ook fijn zijn. Nu sta je tussen de spinnenwebben te douchen. De nieuwe douchruimtes zijn erg krap, dat is jammer. Bij sommige afwasruimtes is de verlichting slecht en het zou fijn zijn als er een trekker stond om na d e afwas de vloer schoon te maken. Een scheiding van dames en heren voor toilet en douch is ook prettig.

De accommodatie was zeer nieuw, netjes en schoon. De twee slaapkamers voldeden prima, en ook de woonkamer en keuken was van alle gemakken voorzien. Fijn ook dat er airco was.

De algemene indruk van de camping was goed. Medewerkers waren zeer aardig en behulpzaam. Wat meer jammer is dat er enkele vervallen oude gebouwen op het terrein staan waarvan de functie onduidelijk is. Ook de toiletgebouwen maakten een oude indruk (alhoewel wij daar geen gebruik van maakten). Verder is het fijn dat de camping een zeer groene indruk maakt met veel bomen en schaduw.

Het zwembad is aan een renovatie toe. Zeker het baby/peuterbad is slecht, met loslatende verf in het water. Verder is het zwembad ook wat aan de kleine kant. Vaak was het erg druk. Bovendien mist de wat oudere jeugd een fatsoenlijke glijbaan of watersproeiers. Heel fijn stand bij de rivier.

Voldoende speeltuinen voor de kleinere kinderen. Die hadden het daar zeer fijn!

Het restaurant had goede prijs/kwaliteit. Eten was lekker en bediening was vlot.

Al met al een zeer positieve vakantie gehad in Grand Terre.

Aangenaam verblijf op een leuke, verzorgde en nette camping.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grand Terre in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grand Terre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grand Terre scoort een 8.29 uit 10 op basis van 373 reviews.