Camping La Grand Terresterstersterster

8.3Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Ruoms / Sampzon (Ardèche)

8.3Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Een pluspunt van La Grand Terre is de ligging aan de rivier. Dobber met je luchtbed rond, laat je meevoeren door de stroming met een kano of geniet simpelweg van het uitzicht. Kinderen vermaken zich met het animatieteam, in de speeltuin, het zwembad of op het sportveld. Een aanrader is de krokodillenboerderij op een uurtje rijden van de camping af.

550 reviews over Camping La Grand Terre

• 2019
    9Marjolein01-09-2019

Prima, nette familiecamping met leuk zwembad

Wij hebben 2 weken in het hoogseizoen op deze camping gestaan en het is ons prima bevallen. De camping is verzorgd, het zwembad leuk, overzichtelijk en schoon. Wij zaten in een stacaravan dus hebben geen gebruik gemaakt van het sanitair maar dit is wel iets verouderd. Overigens meestal wel schoon. Er stonden vooral Fransen, wat Nederlanders en enkele Belgen, Duitsers en Engelsen. Dat vinden wij zelf altijd wel prettig, dan ben je ook echt weg. Leeftijd van de kinderen lag zo'n beetje tussen 0 en 12. Veel oudere kinderen waren er niet. Uitgebreid animatie programma (vooral Frans, maar ook Nederlandssprekende begeleiding), maar onze kinderen vermaakten zich zelf wel. Enige minpuntje is de speeltuin, die echt wel aan vervanging toe is. En onze kinderen hadden nog graag een springkussen of trampolines gehad (alhoewel het vaak te warm was om zoiets te doen). Er zijn veel muggen, maar dat is logisch aan het water. Dat zal op andere campings hetzelfde zijn. Uitstapjes zijn er genoeg vanaf de camping (Ook opstapplek voor kano). Wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt hier.

Gereisd in september 2019

• 8Linda26-08-2019

Fijne vakantie

Het is een mooi familie bedrijf, die hun best doen om je een leuke vakantie te bezorgen. Wij hadden via touroperator geboekt en daar word je hartelijk ontvangen door vero en bart. Het is een fijne camping, niet al te groot. Animatie is leuk, helaas alles in het Frans (wel was er een meisje uit Nederland bij) Wat duidelijk te horen was de muziek van de camping van yellow Village die er naast zit. Op zich geen hele grote ergenis, alleen na een week ben je daar wel een beetje klaar mee. Toch is de camping aan te raden.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Michel Rijmers20-08-2019

Goed maar niet nog een keer

Ligging van de camping is een aan rader, vanwege de ligging aan de Ardèche. Wat minder is dat je bijna 3 uur lang in de ochtend en avond geen warm water hebt. We hadden een Mobil Home met eigen geiser, maar de water druk is te laag om de geiser aan te laten gaan . En dat is elke dag gebeurd. Waar je ook veel voor betaald is de WiFi , en deze is van slechte kwaliteit .

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Karin16-08-2019

Aanrader als je naar de Ardeche wilt

Wij mijn dochter en ik waren met eigen tent en hadden een perfecte grote plaats onder een boom. 2 minuten van rivier de Ardeche. Sanitaire was eerste indruk wat verouderd, maar al snel bleek dat alles schoon was. Wat wij het belangrijkste vinden. Onze laatste week eind juli begin augustus was in de avond het toilet papier soms op. De douches waren geweldig, heerlijke harde goede douche, ja soms wat warmte verschil. Bij het afwassen en douches was het water heet wat heel prettig was. De klantvriendelijkheid met een woord geweldig. Restaurant, Receptie of de winkel ze deden moeite om je te verstaan. De omgeving waar je bij alles in de buurt zit perfect en het nieuwe zwembad ook fantastisch met 40 graden de vloer wat heet, maar ja dan moet je iets sneller lopen. Qua overlast hebben wij niet veel last gehad, soms wat jongeren die in de nacht wat meer geluid maken maar meestal rond 12 uur was alles stil.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam. Bergen15-08-2019

Super, wel jammer herrie van Yellow...

Erg leuke camping, wel jammer van de herrie van Yellow. Vraag dus naar een rustige plek vlakbij rivier. Rivier heel mooi, zwembad erg mooi en schoon, heel leuk voor de kids. Matrassen iets aan de harde kant, kan iets zachter. Eten goed, fijn dat er een vrouw NL spreekt! Ik ben heel tevreden. Niet nog een keer want we willen ook andere campings proberen, dit is niks tegen de camping hoor!!! Camping heel leuk!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9W11-08-2019

Super vakantie !

We hadden even stacaravan via de camping zelf onder de bomen dus fijn veel schaduw. Het zwembad was super, overzichtelijk en genoeg te doen. Op warme dagen wel erg druk, vol en water kan dan schoner. Camping ligt aan een rivier, heerlijk verkoelend, lichte stroming en mooi. Zand met stenen strandje en veel visjes in de rivier, leuk om te vangen. Animatie was erg leuk! Ze waren heel enthousiast allemaal, de presentator van de minidisco maakte er echt een feestje van! Onze meiden wilde elke dag naar de minidisco. Ook de mascottes deden het erg leuk! De miniclub was ook top, vooral toen er later ook een Nederlands meisje bij was om de kinderen te vermaken. De schuimparty op vrijdag was ook een groot succes. De bar en restaurant waren ook prima en goede prijs kwaliteit verhouding. Fijn dat er een Nederlands sprekende vrouw bij de receptie aanwezig is. Wij hebben een super leuke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Marloes07-08-2019

Geweldig!

Heerlijke camping! We komen hier al 25 jaar maar blijven ieder jaar weer terugkeren, nu met ons eigen gezin. Vernieuwde zwembad is echt een aanwinst! Kinderen vermaken zich prima, niet te groot of te massaal. Heerlijk strand en de omgeving is prachtig!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Dennis06-08-2019

Het is een hele fijne camping. Wij stonden dit jaar hier voor de tweede keer, tot volgend jaar!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 10Dennis06-08-2019

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Johan01-08-2019

leuk gehad

Animatie is Franstalig. Waardoor wij er niks van verstonden. Ook niet in het engels verteld. Jammer.

14 tips over Camping La Grand Terre

• W, 11-08-2019

Ruoms om de hoek is een leuk dorp, goede eetgelegenheden en leuke winkeltjes. Hypermarché Super U is om de hoek. Markjes in de omgeving zijn leuk. Met oudere kinderen kanoën. Mooie grotten, kastelen en dorpjes om te bezoeken. Klimbos was een succes en niet warm onder de bomen. En alles is op ongeveer half uurtje rijden van de camping.

• Stefanie, 11-05-2014

Campingplaatsen bij de rivier zijn heel mooi. De waterpomp geeft enkel overlast als je er op let...

• Sandy C, 07-08-2013

vraag een plaats in de schaduw, achteraan links want dat waren naar onze mening de mooiste plaatsjes, en neem een lichtje mee naar het toilet s'nachts ;-) ga uit eten, in Ruoms is er een super restaurant 'la tradition et companie' waar je echt hééééérlijk kunt gaan eten, voor weinig geld en het is ook nog eens heel sfeervol ingericht.

33 vragen over Camping La Grand Terre

• Mandy Donker, 23-01-2020

Vissen

Kun je goed vissen aan de rivier? Wij willen graag kunnen vissen

• Sari, 14-01-2019

Plaatsen en animatie

Hallo,

Welke plek is het beste om te vragen als je niet elke avond wilt luisteren naar de animatie? Beetje rustig plekje voor een tent? En hoe zit het met de muggen?

Rc, 03-07-2019

Precies iets wat ik zou willen weten! En hoe het zit met de pomp waar je mensen over hoort

• Hans Hovestad, 12-06-2018

bomen

Komt er veel troep van de bomen zodat een autohoes nodig is?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig