Camping Arleblanc

Camping Arleblanc
8,7

61 reviews over Camping Arleblanc in het Nederlands

Prima kampeerplek in het voorjaar

Jan Hendrik
13-6-2018

Prima kampeerplek in het voorjaar. Dorp en winkel dichtbij.

Heerlijke camping met super vriendelijke mensen en ruimte om je heen. Ligt mooi voor wandelingen en aan de rivier.J e voelt je hier als gast.Het zwembad is groot met veel ligbedden en....s'avonds schitterend verlicht.Sanitair is luxe en verwarmd.

Komen al jaren met veel plezier

Jammer dat in September je allemaal op een rij moet staan bovenaan camping daardoor te dicht op elkaar

Uitstekend restaurant

Peter de groot
15-9-2017

Landschappelijke camping in Prachtige omgeving . Het campingterrein ligt aan het mooiste gedeelte van de rivier Beaume.

Mooi wandel en fietsgebied als je de lastige kimmetjes geen probleem vindt en een E bike kan dit ook makkelijk aan.

Markt in naastgelegen Labouchere is de moeite waard.

Uitstekende Wifi over het gehele terrein, ook in de caravan. De Volkskrant of Elsevier was binnen notime binnen.

Het restaurant heeft een uitstekende keuken met plaatselijke producten als je 'n keer niet zelf wilt koken.

Groot zwembad met veel ligbedden, ideaal bij de warmere dagen.

Min puntje- Het management zou de hondeneigenaren wel wat verplichtingen mogen stellen over waar ze uit te laten en de rommel van de beestjes op te ruimen .

De grote toilet/douche gebouw moet iets vaker de rest

Wilfried VAN INGEN
3-9-2017

De grote toilet/douche gebouw moet iets vaker schoongemaakt worden.

Voor de rest alles goed.

Super vakantie!

De Kortjes
29-8-2017

Super vakantie, mooie ruime plaatsen. Schoon sanitair.

Rustig gelegen camping.

- punt dat er geen wc papier hangt

Mooie ligging met voldoende kampeerplekken/ mobile

Will THEELEN
27-8-2017

Jammer dat er geen multisportveld was. Dit zou een leuke plaats kunnen zijn waar de jeugd elkaar ontmoet.

Bij de tafeltennistafels is ''s avonds geen verlichting, dus kun je er geen gebruik van maken.Voor de jeugd is er niet er veel te doen.

Wat wel opviel was dat er heel veel honden zijn en deze worden overal langs de rivier uitgelaten, dus ook overal veel hondenp....p!!

Geen verplichte aanlijnplicht en uitlaatgebied!!!

Vakantie

Koen BROUWER
26-8-2017

Fijne tijd gehad op de deze camping. Helaas één voorval. Toen ik niets vermoedend na 23:00 ging douchen, ging de oude meneer van het schoonmaken als een razende tegen mij tekeer. Hij heeft de gehele camping wakker geschreuwd. Leek mij een wat overdreven reactie.

Heerlijke camping

Ellis
23-8-2017

Wederom genoten van het verblijf op deze camping. Mooi en goed gelegen aan de Baume.

Heerlijk....!

Theelen
22-8-2017

Wij hadden een mobile home gehuurd rechtstreeks via de camping. Mooie mobile home met airco en hele goede bedden. Alleen jammer dat je bij de mobile home niet ergens anders kon zitten dan op de veranda. Krappe plaats (nr. 2) en in de straat waar wij stonden geen mooi uitzicht. Ligging is perfect direct aan de rivier waar we hebben gezwommen en gevist. Er zijn enkele kleine strandjes maar je kunt er ook van de plateaus springen. Op deze rivier wordt niet gekanoed. Dus rustig zwemmen. Zwembad is basic maar lekker om af te koelen. Voldoende ligbedden. Er waren een paar minpunten: voetbalveld is een stoffig weitje, wat afgelegen ligt. Geen ontmoetingsplaats voor de jeugd. Jammer dat ze geen multisportveld hadden. S avonds is het erg donker op de camping, bijna geen verlichting. Wat ons wel opviel was dat er heel veel honden op de camping waren en deze worden allemaal langs de rivier uitgelaten en de shit wordt niet opgeruimd..overal hondenstront! Waarom geen speciale plek waar hondeneigenaren hun hond kunnen uitlaten. Verder prima camping met mooi sanitairgebouw en grote supermarkt op 4 km afstand. In de winkel op de camping kun je 's ochtends terecht voor broodjes en stokbrood. Van de animatie hebben wij geen gebruik gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arleblanc in Rosières (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arleblanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Arleblanc scoort een 8.71 uit 10 op basis van 181 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: