Camping Arleblanc

Camping Arleblanc
8,6

83 reviews over Camping Arleblanc in het Nederlands

verhouding vaste gasten / toeristen beetje zoek

se
16-8-2019

verhouding vaste gasten / toeristen beetje zoek. bij zwembad veel handdoeken onder parasols en dan vervolgens hele middag weg.

Gereisd Anders in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping

Erwin
16-8-2019

Heerlijk naar ons zin gehad. Omdat het boven de 40 graden was, was de 1 e plek (aan het water) te warm omdat er geen schaduw was. 2e plek had wel meer schaduw en was veel beter uit te houden. Goed geholpen door de receptie.

Door de ontbrekende beveiliging was er elke nacht tot 3 in

Janke Verhagen
14-8-2019

Door de ontbrekende beveiliging was er elke nacht tot 3 uur “feest” in het sanitair gebouw waar wij recht naast stonden. Sowieso vonden wij het tot erg laat lawaaierig op de camping. De accommodatie was goed en goed aangepast voor minder valide mensen. We hebben lekker gegeten in het restaurant.

Door de ligging van de minder valide sta caravan (en dus al het bijbehorende lawaai tot diep in de nacht) zullen wij alleen niet zo snel meer terugkeren hier.

Een idee voor verbetering van afval zaken is om het rivier

Martin Kamphuis
14-8-2019

Een idee voor verbetering van afval zaken is om het rivier paf wat amygdala containers te plaatsen. Er lag redelijk wat zwerf afval rond het water en rotsen. Kinderen tussen glas en ander afval laten spelen is niet erg veilig. Vet lippen voor regulier afval. Misschien een 2e afval verzamel plaats starten zodat van het verre einde van de camping ook dicht bij het kan worden gebracht.
Service prima. Cocktails aan de bar uitstekend en live muziek zeer sfeervol. Komen in de toekomst zeker nog eens. Ga zo door

Mooie camping, goede faciliteiten

Saskia
9-8-2019

Mooi gelegen camping. Sanitair is schoon en ruim! Zelfs een babyroom aanwezig met badje en gezins douches! Zwembad is fijn, en met nieuwe leuke glijbanen! Smiddags wel erg druk met een badmeester die wel aanwezig is, maar niet echt toezicht houdt of mensen aanspreekt. De rivier is heerlijk met een zwem gedeelte en een deel waar met stenen gespeeld kan worden. Heerlijke relaxte plek. Restaurant is goed, en vooral ook sfeervol. Er is elke avond animatie tot 23.00. Dus ga niet te dicht bij het restaurant staan.. Veel lawaai! Nadeel vonden wij van de camping dat er heeeel erg veel mensen al vele jaren komen, en daardoor iets te thuis waren.. Muziek aan, naar elkaar roepen, heel hard praten en savonds bij elkaar klitten.. Twee caravans op een plek, of vier plekken bij elkaar met mensen die elkaar kennen, is geen uitzondering hier. Gezellig voor hen, maar wel veel onrust hierdoor. Verder erg veel Fransen op de camping.

Prima camping

Dijkstra
6-8-2019

Prima camping ,achttien jaar geleden voor het laatst geweest , na acht jaar op een rij .Voelde weer als thuis komen Nieuw sanitair gebouw , grote klasse Prima plaats Veel water in rivier Komen zeker terug

Gereisd Met partner in juli 2019

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op de camping

René
2-8-2019

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op de camping. Uitstekend schoon gemaakt toilet en douche gebouw. Restaurant is ook geweldig! Al met al een aanrader!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op de camping

René
2-8-2019

Mischien

Estokroos
31-7-2019

Mooie camping , mooie omgeving , wij hadden een ruime plaats ivm onze grote caravan maar wat ik niet vind kloppen is dat er 150 staan plaatsen zijn maar dat ze van 1 plek rustig 2 plekken maken . Camping hierdoor erg druk en had gekozen voor een wat rustiger camping . Buren achter ons hadden een plek geboekt wat ook bezet werd door twee gezinnen, is hun niet verteld.Vind dat dit eerder gemeld had moeten worden , ook met name op de website. Had anders niet-voor deze camping gekozen qua grote. Rivier was geweldig , sanitair ook prima, alleen jammer dat jezelf wc papier moet meenemen.verder fijne vakantie gehad.

Jan
11-7-2019

Prachtige camping altijd mooi weer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arleblanc in Rosières (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arleblanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.