Pont de Vaux

Reviews over Pont de Vaux

pittoresk stadje

Familie Van Hove
    26-7-2018

Een pittoresk stadje met een grote markt op woensdag waar werkelijk vanalles te koop is, mooie, typische, huizen, gezellige eethuisjes. Er is een kleine haven voor plezierjachten, een visvijver, een zwembad (zowel binnen- als buitenbad), er is zelfs een ijsbaan... heerlijk rustig en toch heeft deze stad alles om een fijne vakantie door te brengen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Gezellig dorp met leuke marktje

Franka Vervoort
    5-3-2017

Het is nog authentiek, met leuke terrasjes. Waar je eerst bij de bakker een lekker taartje koopt en het vervolgens bij een ander cafe op mag eten met een consumptie. Op de markt is ook kleinvee te koop. De Bourg en Bressekip komt uit deze omgeving.

Heerlijk thuis komen!

Bregje
    12-1-2014

Het dorpje Pont de vaux is niet groot, maar de markten zijn gezellig. De omgeving is schoon. Wij hebben niet gekeken naar uitgaansgelegenheden. Er zijn meerdere supermarkten dichtbij en een tankstation.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige, landelijke omgeving met goede toegangswegen naar

Rick de Koster
    7-8-2006

Rustige, landelijke omgeving met goede toegangswegen naar en van de auto route en goede mogelijkheden voor boten (er is een haventje). Vlakbij lieflijk Vire gelegen, bekend van de beroemde Vire Classe wijn. Lokale delicatessen zijn de Poulet Bresse en de kikkerbillen (Macon).

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pont de Vaux scoort een 8,7 uit 10, op basis van 45 reviews