Camping La Plaine Toniquesterstersterster

7.6Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Montrevel-en-Bresse (Ain)

7.6Goed

• 7.1Staat v/h sanitair
  • 4.6Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor La Plaine Tonique voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping La Plaine Tonique heeft ruime plaatsen waar je afwisselend zon en schaduw vindt. Als je op zoek bent naar rust is deze camping minder geschikt vanwege de drukte in het hoogseizoen bij het zwembad en sanitair. Bij het zwembad vind je wel een grote ligweide en waterspeeltuin voor de kids. Het centrum met leuke restaurantjes ligt op 1 km.

426 reviews over Camping La Plaine Tonique

• 2019
    6E.H.08-09-2019

Voor op doorreis.

Erg grote camping, mooi meer/zwembad , schoon sanitair. Niet bruikbare wifi (vaak in storing). 2 van de 5 avonden geen stroom, volgens de camping overmacht ivm noodweer (was slechts een regenbuitje). Redelijke ruime plaatsen met ( te) veel schaduw (bomen worden niet gesnoeid/onderhouden). camping voor op doorreis.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Dion01-09-2019

Een prima, nette en vooral sportieve camping. Alle activiteiten bevinden zich rondom het strand, als je verder op de camping zit is het best een stuk lopen voordat je bij de activiteiten kan komen. Kids club is alleen in het Frans, Nederlandse kinderen hebben hier weinig te zoeken. Zwembad is heel leuk voor de kinderen. Daarnaast kan je waterfietsen, kanoën, hardlopen en nog veel meer. Voor het huren van fietsen moet zowel op de camping als bij de lokale fietswinkel een behoorlijk borg betaald worden. (EUR 500 voor een volwassene en EUR 250 voor kinderen). Al met al een leuke camping voor sportieve mensen/gezinnen (kinderen va. 10 jr.).

Gereisd in september 2019

• 8Lise28-08-2019

Goede ervaring. Sanitair gebouw bij het strand mag wat schoner en moderner, zoals de andere sanitair gebouwen. Verder hele goede service en fijne mensen.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Patrick27-08-2019

leuke goed camping, al jaren komen wij er met veel plezier Wifi ik schandalig slecht!

• 8Staat v/h sanitair

• 5M26-08-2019

Sfeerloze grote camping. Restaurant altijd vol. Streng bij het zwembad. Auto's bij de parkeerplek. Slippers gestolen bij t zwembad. Voor animatie of speelplezier in t meer, extra betalen. Nergens een gezellige plek om even wat te drinken als de kinderen spelen op speelplek . Snacks erg duur. In t dorp niks te beleven. 1 grote bouwput. Wij komen niet weer.

• 5Staat v/h sanitair

• 8Jan25-08-2019

Genoten op de camping, mooi ruim opgezette plekken. Alles werd keurig bijgehouden. Wel zou er iets meer keuze bij de snackbar mogen.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Eric24-08-2019

Vooruit betalen zelfs bij aankomst voor volledige periode vind ik niet van deze tijd alsmede het wifi (wat gelukkig niet betaald moest worden)

• 6Staat v/h sanitair

• 6Anoniem24-08-2019

hele grote camping, waar wij 1 nacht hebben gestaan op onze terugreis. camping vonden wij te groot en onoverzichtelijk en bij het zwembad werd je geweigerd als je geen zwembroek had die aan hun regels voldeed. Dat terwijl we gewoon een officiële zwembroek hadden gekocht waar niks over te bespreken viel.. Erg jammer dat je na 600 km rijden het zwembad niet in mag, terwijl je net 60 euro betaald hebt om 1 nachtje te slapen. Prijs op zich geen probleem, wisten we van te voren, maar dan kwam dit wel ff als een domper aan.. Misschien als je langer op deze camping verblijft, dat hij dan wel goed is. Het strand en dergelijke zag er super mooi en schoon uit!

• 8John23-08-2019

Er moet wat verbeterd worden aan het sanitair. Te oud en niet altijd schoon.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Kamphuis22-08-2019

Mooie camping, fijne vakantie gehad

Prima camping! Stonden op een mooie rustige plek, hadden leuke buren en dat maakte wel dat de vakantie leuk was. In de omgeving weinig te doen, maar hebben ons vermaakt aan het meer.

Verder maakten we gebruik van toiletgebouw bij Kiwi, dat was dichterbij en hier was ruimte voor onze kids. Dat was handig!

Hoorden dat de camping gaat vernieuwen. Dat zou goed zijn, want het biedt echt potentie om nog beter te worden.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

18 tips over Camping La Plaine Tonique

• M, 16-09-2013

Vraag bij aankomst of er uit meerdere plekken te kiezen valt. Wij wilden bijv. niet aan de rand bij het strand zitten en niet bij de wigwams.

De grotten van Cerdon, 1 of meerdere keren naar Lyon, Bourg-en-Bresse, de banaan of schotels achter de speedboot, de Ferme de Sougey.

• Fam Jansen, 05-08-2013

De berg la roche solutrè, erg mooi om naar boven te wandelen maar zeer steil dus je moet goed ter been zijn met juist schoeisel en water mee nemen. De markt in macon en bourg en bresse, altijd leuk voor de dames. Sluit een internet bundel af als je bereikbaar wilt zijn etc, het wifi bereik is namenlijk zeer beperkt en slecht.

• E. Sinning, 17-08-2013

wil je een ruime plek met zon en veel schaduw met niet veel verkeer langs je plek kies dan voor de plekken op het rijtje tegenover Myrtille 9! Wil je met je gezin ook zelf zwemmen met je hond (bij de camping mag je waar de hond zwemt als mens er niet in!!???) ga dan naar de andere kant van het meer, heerlijk rustig, op het gras en samen lekker met de hond genieten!

77 vragen over Camping La Plaine Tonique

• Roma, 27-09-2017

Muggen aan het meer?

Beste campinggangers, aangezien ik allergisch ben voor muggen (eigenlijk voor alle bijtende/stekende insecten) wil ik graag weten of deze veel voorkomen op deze camping. En, hoe is de temperatuur gemiddeld? Ik hoor het graag.

• niels, 25-06-2017

karpervissen

is er in het meer een goed bestand aan (grote) karper en hoe vang ik ze dan het best?

• JS, 03-04-2017

voetbalveld

Is er een voetbalveld op de camping? Ik kan dit namelijk niet op de plattegrond vinden....

Nienke, 14-04-2017

Nee, er is niet echt een speciaal voetbalveld.

Camping La Plaine Tonique info

• Aantal sterrensterstersterster