Massignieu de Rives (Ain)

vakantie Massignieu de Rives (Ain)

Reviews over Massignieu de Rives (Ain)

heerlijk

Michel en Carolina
    16-7-2017

in het dorp zelf is niks te beleven. in de omgeving is echter van alles te zien en te doen. leuke dorpjes, mooie steden zoals Annecy, Grenoble en Lyon. mooie natuur: bergen, bossen en watervallen. de Grand Colombier mag echt niet ontbreken.

Fantastische vakantie

Mariska
    16-8-2016

Massigneu de Rives is een klein plaatsje waar je niets van moet verwachten. Wel ligt het op goede reisafstanden van activiteiten (Kajakken in Culoz, Annecy, Geneve, Grenoble). In de buurt veel wijnboeren, de wijnstreek Bugey wordt steeds verder ontwikkeld. Een bezoekje aan de wijnboer is zeker de moeite waard. En dan natuurlijk wijn proeven en een fles mee naar huis ;)

Gereisd Met partner in augustus 2016

Massignieu de Rivers geen idee!!

Sanne
    2-8-2014

In het plaatsje Massignieu de Rivers zijn we niet geweest is geloof ik ook erg klein mijn man is er 1 keer heen gereden voor een bakker maar die was er zelfs niet!! Voor de boodschappen gingen we naar Belley. Er is opzich genoeg voor kinderen te doen het is wel wat je zoekt in een vakantie als je veel geanimeerd wildt worden zou ik hier niet heen gaan, maar als je er zelf graag op uit trekt is het erg leuk en genoeg te doen!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Mooie omgeving

Kitty Jansen
    28-7-2014

Mooie omgeving, ook voor het maken van fiets- en wandeltochten. Leuke dorpjes in de buurt. Voor de boodschappen kun je naar Belley, is ongeveer 8 kilometer. Het dorp heeft geen winkel en stelt verder weinig voor.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dorp stelt niets voor maar wel mooie omgeving

olga kruize
    24-7-2014

Massignieu de rives is een piepklein dorpje en je hebt er niets. belley ligt op 10 minuten rijden en heeft grote supermarkten en op zaterdag een markt. de omgeving is ideaal voor fietsers en wandelaren. annency en geneve zijn op 1 1/2 uur prima te bereiden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014
Massignieu de Rives (Ain) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 19 reviews