vakanties Lyon

Reviews over Lyon

Prima hotel voor doorreis

Paul,
    10-8-2018

Prima Hotel voor een doorreis naar het zuiden. klein maar prima zwembad voor de kids om een middagje te plonsen. Kamer prima, wij hebben er met 3 kids overnacht. Diner redelijk en ontbijt is goed voor een zeer goede prijs.

Super

Van althuis,
    3-9-2017

Een super prachtig hotel. Zeer vriendelijk personeel. Diner was voortreffelijk en redelijk betaalbaar. De drankjes aan de bar lagen bijzonder hoog.

fijn schoon hotel

mvdb,
    24-8-2017

een overnachting op doorreis naar Spanje fijne bedden goed ontbijt en voldoende speelgelegenheid voor de kinderen met zwembad{geen gebruik van gemaakt]

vlak bij de snelweg

Aangenaam verrast

Marvaho,
    16-9-2016

Prettig onthaal midden in de stad en voorzien van privé parking. Eenvoudige accommodatie met stijl en comfort. De kamer is aan de krappe kant.

beste plek in lyon

ineke mosselman,
    1-5-2016

Voor vakantie is dit hey beste plekje van lyon

Lyon scoort een 8,4 uit 10, op basis van 68 reviews