Les Menuires

We hebben een aantal aanbieders voor Les Menuires voor je op een rij gezet:

vakanties Les Menuires

We hebben een aantal aanbieders voor Les Menuires voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Menuires

Geweldige skiweek in les menuires met de kinderen

Fortrie,
    4-4-2019

Heerlijke week gehad in chalet aan de piste. Kon zo in en uit skiën . Tochten gemaakt naar meribel en couchevel . En naar val thorens. Mooiste piste,s vond ik rond Meribel Mottaret. In couchevel zag je de jetset en hebben wij ons verbaasd over de spectaculaire landingsbaan van het daar gelegen vliegveldje.Meribel vond ik het mooiste dorp van de trois vallees. de huizen waren daarvoor het grootste gedeelte opgetrokken uit hout.Wat mij opviel was dat de bordjes van de skischool op de piste in Meribel ook in het Russisch opgesteld waren.Op het terras in Meribel hoorden wij ook regelmatig dan ook een voor ons onbekende taal spreken.Val Thorens was voor mij de plaats waar voornamelijk jeugd naar toegaat. Er was veel jong publiek.Les Menuires vond ik meer een plaats voor gezinnen met kinderen. Couchevel beleefde ik meer als de plaats voor de jeiset ,met name voor de oost Europeanen.meribel is een plaats van van alles wat .

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitdagende ski ervaring

Cees en Jolanda,
    3-2-2019

Super ski gebied. Groot en uitgebreid met veel uitdagende pistes. Moderne liften. Goed onderhouden en geprepareerde pistes. Wandelen is ook prima te doen met mooie routes. Wel eind rijden vanuit Nederland. Niet echt gezellig zoals wel in Oostenrijk.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Enorm gebied met mogelijkheden van pro tot amateur

Ricardo,
    2-2-2019

Wat een enorm gaaf gebied! Uitgestrekte pistes voor zowel de beginner als de gevordere onder ons. Het dorpje heeft een mooi centrum met tientalle winkeltjes en je kunt er heerlijk eten bij meerdere restaurants. Het gebied (aanrader om een skipas voor het hele gebied te pakken) is enorm! Ik zou niet twijfelen om naar dit gebied vaker terug te komen.

Daarnaast zorgt de franse overheid er altijd goed voor dat de toegangswegen sneeuwvrij zijn. Dit is ook wel fijn met de lange bergpas

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch wintersportgebied voor jong en oud!

Elisa Blokland,
    1-2-2019

Een prachtig wintersportgebied met kilometers aan mooie pistes. Zowel de beginner als de ervaren wintersporter kan zich hier prima vermaken. Vanuit het huisje kon je zo naar beneden skiën en kiezen uit twee verschillende liften, om vanaf daar het skigebied te verkennen. Het huis was van alle gemakken voorzien en was keurig schoon. Na een lange dag skiën kon je zo de sauna of het zwembad in om lekker te relaxen. Ook het ziekenhuis was dicht bij en klantvriendelijk. Een gebroken arm stond binnen 10 minuten op de foto en met een half uur stonden we ingepakt in het gips alweer buiten. Gelukkig is er voor de brokkenpiloten en de mindere liefhebbers van skiën en snowboarden meer te doen. Het dorp is gemakkelijk te bereiken en je kunt er heerlijk wandelen en winkeltjes kijken.

Gereisd met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfecte locatie voor skiërs en niet-skiërs.

Christel,
    8-1-2019

Wij zijn met een groep van 11 volwassenen en 5 kinderen naar chalet geweest om oudejaar te vieren.. Wij doen dit al 5 jaar en dit was kwa lokatie de beste die we al hadden. Op 50 m van meeting-point ESF skischool voor onze kinderen. En vanop 30 meter kon je de piste op en hop, naar de lift skien. Onderaan piste kan je skipas kopen.

Ons kook koppel Sanne en Wietse deden heel erg hun best om het ons naar ons zin te maken. Niets was hen teveel, echte schatten en onze kids waren er weg van.. heel kindvriendelijk. Dichtbij in het dorp is een sherpa winkel, een verhuur van ski’s en gezellige bars die uitgeven aan de piste, zowel voor de skiërs na een dagje skiën of onderbreking onder de middag, of de niet-skiërs .. een Topvakantie, wij hadden 7 dagen stralende zon.. ideaal skiweer

Gereisd met vrienden in december 2018
Les Menuires scoort een 8,8 uit 10, op basis van 144 reviews