vakanties Les Menuires

Reviews over Les Menuires

Marjorie,
    18-8-2018

We hebben een goed verblijf gehad

Martijn,
    31-3-2018

We hebben een goed verblijf gehad. Een leuke week geweest.

Ideale locatie

Erlijne,
    7-3-2018

Het appartementencomplex ligt prachtig. Ideaal direct aan de piste en bij de skischool. Wij zaten met 8 personen in een 10-persoonsappartement. Dit was te doen, maar niet ruim. Als je overal dichtbij wilt zitten dan is dit de beste plek, maar het kost wel wat.

Gezellig appartement met schoon zwembad!

I,
    5-3-2018

Gezellig en net appartement met behulpzame receptie medewerkers, die goed Engels spraken. Ook handig was de broodjesservice iedere ochtend en evt. kon je s'avonds steengrill, kaasfondue of Tartiflette bestellen incl. pannen en verlengsnoeren! Goed geregeld allemaal! Het is alleen niet zo dat alle appartementen aan de piste liggen. Bij sommigen moet je eerst een klein stukje omhoog klimmen en bij terugkomst ook een klein stukje lopen, wat wel erg goed te doen is. Prijs kwaliteit is goed! (Wij gingen in het hoogseizoen.)

Geweldig!

Beertjehol,
    21-2-2018

Beetje houtje touwtje appartement, net niet goed afgewerkt, echt budget. Maar... helemaal compleet en schoon! Nieuwe kitranden, nergens stof. En van alle gemakken voorzien. Beddengoed, koelkast, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, afwasmachine, broodrooster, ruim voldoende bestek en servies, leuk balkon. Ski in/ski out, helemaal top.

Les Menuires scoort een 9,1 uit 10, op basis van 136 reviews