Sorteren

Reviews over Les Menuires

Mooie bestemming.

Marieken Boelhouwer
    15-10-2018

Wat jammer was dat er door teveel wind een lift gesloten was, maar ja het is ook wel goed dat ze daar op letten. Het skigebied kan je in een week bijna niet helemaal doen. Het is echt geweldig. We hadden ook een skigids voor een dag gehuurd. Op mooie plekken gekomen die je anders mist.

We zaten in chaletdorp Reberty Village. Zeer goed!

Ingeborg Horvers
    15-10-2018

We komen al jaren in de Trois Vallées, meestal naar Val Thorens. We maakten de overstap naar Les Menuires. Je zit in Les Menuires ook heel goed als basis voor het skigebied. Je kunt ook vanuit hier alle kanten op. We zaten een in een soort van chaletdorp. Dit ligt aan de piste, dus gelijk de piste op vanuit het skichalet. Hier heb je ook leuke restaurantjes en wat leuke barretjes voor een biertje na het skiën.

In Reberty Village moet je zijn.

Christel Musters
    15-10-2018

Les Menuires is hooggelegen waardoor zeer sneeuwzeker. Wij zaten in het dorpsdeel Reberty Village, waar je alleen maar mooie chalets. Je hebt hier ook leuke gezellige eettentjes. Echt aan te raden.

Heel leuk gehad.

Cees van Ruth
    21-8-2018

We zaten op 2000 meter hoogte in een ski chalet . Top, direct aan de piste. Je bent meteen in de Trois Vallees. Je skiet overal meteen naar toe. Les Menuires is vrij modern, maar als je gaat moet je kiezen voor Reberty Village. Dat zijn allemaal chalets. Echt de moeite waard.

Pracht skigebied. Voor elk wat wils.

Pascale
    21-8-2018

Mega skigebied en top bestemming. We zaten in een skichalet dorp dat Reberty Village heet. Dit ligt aan de piste. Je skiet vanaf het dorp zo naar Val Thorens. We hebben prachtige skitochten gemaakt en vlakbij het skichalet kan je ook heel goed lunchen op een groot terras aan de piste.

Les Menuires scoort een 8,2 uit 10, op basis van 134 reviews