• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Les Menuires

Reviews over Les Menuires

Reberty in Les Menuires, daar moet je zijn.

Pim Koppejan
    11-7-2018

In meerdere plaatsen geweest in Les Trois Vallées voorheen en nu voor het eerst in Les Menuires. We kozen voor Reberty omdat dit een soort van dorp is in Les Menuires met veel sfeer. Hier zie je alleen maar houten chalets. Het skigebied blijft het beste wat Frankrijk te bieden heeft. Het is sneeuwzeker en je kunt er prachtige tochten maken. Ook vonden we de aprèsski in Reberty heel gezellig.

Geweldig skigebied en Reberty Village super.

Laura Smeelen
    9-7-2018

We zaten in Les Menuires Reberty. Mooi gedeelte daar en aan de piste.

Geweldig skigebied, vanuit skichalet zo de piste o

Tom Wegener Sleeswijk
    9-7-2018

We zaten in het deel Reberty Village. Dit is een chaletdorp met alleen maar prachtige chalets. Hier dus geen hoogbouw. Er zijn een paar restaurants pal op de piste. We hadden een catered chalet geboekt dat ligt aan de piste. Je hebt in Reberty Village alles, het is een klein dorpje binnen het grote Les Menuires. En het ligt op 2000 meter hoogte dus heel sneeuwzeker.

Aanrader voor elke wintersporter!

Marieke
    7-3-2018

Heerlijk skigebied, fantastische locatie, vriendelijke mensen, mooi appartement aan de piste... alles wat je nodig hebt om een skivakantie te laten slagen!!

Heerlijk!

Kim
    7-1-2018

Heerlijk onderdeel van les trois vallee! Begin maart is het heerlijk! Volle zon en goeie sneeuw. Vanuit hier kun je via de diverse liften de hele vallei door skiën.

Les Menuires scoort een 8 uit 10, op basis van 128 reviews