Les Deux Alpes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Deux Alpes voor je op een rij gezet:

vakanties Les Deux Alpes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Deux Alpes voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Deux Alpes

Goed naar ons zin gehad!

Wintersporter,
    1-3-2019

Groot gebied met afwisselende pistes voor beginners en gevorderd. Helaas hadden wij geen verse sneeuw, maar de pistes met sneeuwkanonnen waren nog prima in de ochtend. Lekker vroeg op de ski’s was het beste.

Vanuit ons appartement een perfecte ski in en ski out.

De meeste liften in het gebied zijn heel erg traag, dat is jammer.

In bar/restaurant Sherpa is het altijd heel gezellig. Vriendelijk personeel en lekker eten. Ginto (een barretje in village 1800) wat alternatief maar wel leuk. Ondanks het hoogseizoen niet veel mensen in barretjes te vinden helaas.

Op de piste grote restaurants om ‘smiddags wat te eten. Het Franse eten zijn wij nooit zo weg van, maar crêpes zijn altijd aan te raden. Liefst gingen wij naar de Fee. Leuk tentje in de volle zon.

Gereisd met partner in februari 2019

Leuk gebied, pas op voor dieven.

Thomas van Gils,
    17-2-2019

Groot skigebied met leuke en uitdagende pistes. De offpiste is niet zo interessant en ook zijn de groene paden, voornamelijk voor boarders, niet ideaal.

Voor de apres ski zijn er door het dorp heen genoeg mogelijkheden om uit te gaan. Er waren bij ons in de eerste week van feb wel een aantal vervelende en erg agressieve belgen. Tot slot zou ik adviseren een slotje te kopen, mijn board is daar gestolen.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Koen,
    10-2-2019

Fantastisch gebied, eerste keer dat ik er was en niet de laatste keer. Heel ruim en keuzes uit zeer veel pistes, sommige zo hoog dat je met geluk boven de wolken uitkomt (één van de 8 dagen meegemaakt)

Gereisd met vrienden in februari 2018

Wat een uitzicht!

Marjan,
    2-2-2019

leuk en authentiek dorp met diverse winkeltjes en genoeg mogelijkheden om een hapje te eten en te drinken, hoe duur of goedkoop je het zelf wilt. Het skigebied is ook mooi, nadeel is dat alles op een berg ligt dus hierdoor kun je geen uitgebreide tochten maken. Echter de uitzichten bovenaan de gletsjer zijn memorabel!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Aanrader

Maurice,
    31-1-2019

We hadden in het hart van het dorp een hotel. De sfeer zowel in het hotel als in het dorp is echt super. We konden vanuit ons hotel zo e lift pakken dus geen bussen en gedoe. Zeker een plaats waar je geweest moet zien. Het gebied is enorm je hebt dus genoeg piste keuze.

Gereisd met partner in februari 2018
Les Deux Alpes scoort een 7,8 uit 10, op basis van 149 reviews