vakanties Les Deux Alpes

Reviews over Les Deux Alpes

Een aanrader, we gaan zeker terug

arlette,
    10-4-2018

onze 3de keer met kinderen en kleinkinderen in deze residentie.het appartement en de ligging is ons ding, rechtover de lift en de skibus.op wandelafstand van het centrum en een zonnig terras.dit jaar was het appartement niet zo netjes als andere jaren, dus zelf gedaan, maar voor de rest Zeker een aanrader

Top hotel een aanrader voor iedereen

Maurice Krul,
    4-3-2018

We hebben met ons een gezin een top skivakantie gehad mede door dit fantastische hotel. De vriendelijkheid van het personeel, het zeer gevarieerde goede eten , de kamers, de ligging van het hotel en andere faciliteiten van het hotel.

Dit is zeker een aanrader voor mensen met en zonder kinderen groot of klein

Zeker voor herhaling vatbaar.

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Els,
    3-2-2018

Ontbijtbuffet en ‘s avonds 4 gangen. Lekkere pasta’s. Supervriendelijk personeel. Konden reeds bij aankomst, 8u, op de kamer. Kamers zijn wel aan opfrissing toe, maar kraaknet, elke morgen verse handdoeken. Wij gingen om optimaal van het skien te genieten en dat is ons 100% gelukt. Skien tot aan de deur. Gratis pendelbus om het kwartier om naar het centrum, zwembad te gaan. Veel shopping, aprèski, groot dorp. Zwembad gratis en openlucht met 6-daagde skipas. Daarbij dan nog een gezellige groep en onze vakantie was SUPER!

Prima Hotel op een superlocatie

Ronald en Karine,
    26-1-2018

Schoon hotel , prima gevarieerd eten. Wij hadden de All Inclusive geboekt wat ook uitstekend was. Wij hadden een nog niet gerenoveerde kamer , maar vonden hem prima hoor. Buiten zeer gezellig met alle vlamtafels. Eigenlijk alles goed, maar heb toch een puntje wat ik wil melden. Op de gangen en trappen werden alle tussendeuren open gehouden door handdoeken op de vloer eronder te duwen. ( Met gevolg dat dag en nacht de deuren open stonden. Deze deuren moeten bij een brand altijd dicht gaan omdat het de "snelle" uitbreiding van een brand voorkomt. Ik voelde mij daar niet prettig bij ,en heb dat bij de directie ( Paul ) verteld. Hij deed daar zeer laconiek over, en vond het duidelijk niet belangrijk. Heeft er tijdens ons verblijf helaas ook niets aan gedaan. Ik ben dus elke avond zelf rond gegaan om de deuren te sluiten , maar de volgende dag deed de housekeeping groep gewoon de handdoek er weer onder. Voor mij was het op dat moment ook opgelost , maar begrijp niet dat de directie daar zelf helemaal aan doet.

We komen zeker weer terug😆😆

Fam. Saelmans,
    16-1-2018

Heel goed dat we eerder op de kamer konden. Heerlijke keuze menu. Gastvrij en heel vriendelijk personeel.

Les Deux Alpes scoort een 7,3 uit 10, op basis van 142 reviews