Sorteren

vakanties Les Deux Alpes

Reviews over Les Deux Alpes

Mooi skigebied incl gletsjer en gezellig dorp

Wil
    10-3-2018

Gezellig dorp.

Mooi skigebied incl gletsjer

Liften zijn sterk verouderd

Veel eet gelegenheden.

Supermarkten

Schaatsbaan

Diverse mogelijkheden om uit te gaan

Wanneer weer?!

Sergio
    3-12-2017

Lange mooie pistes! Goed onderhouden gebied. Vertrek vanuit dal wat minder, iedereen moet naar boven

Top Gletsjergebied in de zomer

Cees
    31-7-2016

Geweldig om hier in de zomer op de latten te staan!

Door de enorme hoogte goede sneeuwkwaliteit en je bent in 25 min. helemaal boven.

Vriendelijke mensen die helaas geen Duits en zeer beperkt Engels spreken.

Voor herhaling vatbaar!!

Super !

Thyssen
    21-3-2016

Top skigebied met altijd sneeuwzekerheid en veel zon ! Natuurlijk wel de Franse (prijs)mentaliteit. Beetje opletten met schoolvakanties voor de drukte, als je geen kinderen hebt best vermijden. (heb op heel de vakantie max 5 min staan aanschuiven aan skilift) Voor de rest een goed maar duur uitgaansleven. Zowel de gevorderde als beginnende skiër komen hier aan hun trekken.

PS: Bij skiverhuur goed vergelijken en eerst prijs afspreken , Intersport probeerde ons dik int zak te zetten: hadden mondeling (in goed Frans) 49 euro / week / p.p. afgesproken voor beginnende skiërs (mijn 2 vriendinnen) , toen zij in slecht Frans wouden afrekenen zonder ons erbij probeerden ze 130 p.p. te rekenen !!

Mooie plek om te skieen

Maikel888
    8-3-2016

Mooie pistes, maar wegens de hevige sneeuwval was het moeilijk m de pistes mooi geprepareerd te houden, maar iig een mooi gebied. Wel kan ik opmerken dat de liften/gondels die uit het dal vertrekken (1650m) wel eens kapot kunnen zijn en dan staat er zo maar een paar honderd man te wachten. Verder zijn de liften erg oud en er is er altijd wel 1 buiten werking en de Fransen hebben tijd zat.....

Les Deux Alpes scoort een 7,8 uit 10, op basis van 142 reviews