Les Abrets

Reviews over Les Abrets

Super!

Koning,
    1-12-2018

Bijzonder aangename camping met medewerkers die zeer klantvriendelijk zijn.

Prima sanitaire voorzieningen die keurig schoongehouden worden.

Plaatsen zijn ruim en afgebakend. Geweldige zwembaden! Het restaurant is top!

Omgeving: voor elk wat wils.

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie camping.

René en Nicoline,
    13-10-2018

In 2014 als doortrekcamping één overnachting gedaan. De prachtige omgeving en mede het goede restaurant deed ons besluiten om hier dit jaar 2 weken te verblijven. We hadden een plek met mooi uitzicht en in de nabijheid van het restaurant. Dit gaf wel overlast. De koeling maakte 's nachts lawaai. Het restaurant wordt rond 7 uur in de ochtend bevoorraadt en Ook de vuilnisman komt vroeg met veel lawaai. Het sanitair was zeer schoon. Helaas was het restaurant, met name de kwaliteit van het eten minder als 4 jaar geleden. Er komen er bussen met gasten voor een middag lunch met live muziek en de wekelijkse menu avond is meer voor de lokale bevolking dan voor mensen van de camping. Toch hebben we een heerlijke tijd gehad. De camping is mooi en vooral het zwembad geweldig.

Gereisd met partner in september 2018

Een geweldige aanrader

Henk (en Judy),
    2-10-2018

Mijn gezinsleden en ik komen op deze camping al ruim 40 jaar !

In die periode hebben wij deze camping onder de bezielende leiding van de familie zien uitgroeien tot wat het nu is, een mooie camping met ruime plaatsen, uitstekende sanitaire voorzieningen, een geweldig zwembad en een restaurant waar het heel goed vertoeven is.

Gereisd anders in oktober 2018

Paradijsje

Eric,
    26-9-2018

In september in de 'grijze golf' een heerlijke week gehad op deze topcamping. Een rustige, grote plek met uitzicht (even naar zoeken, op het 'kale veld' de beste kans), een geweldig zwembad met zonneterras (alles nieuw, kunstgras onder de bedjes), een prima restaurant, gratis en goede wifi op het gezellige terras (zonder verplichting iets te moeten 'gebruiken') en schoon gepoetst sanitaire. Vriendelijk , gastvrij personeel. De omgeving is mooi, landelijk. Voor de echte bezienswaardigheden moet je met de auto op pad. Diverse supermarkten in de buurt. Wij werden (net als anderen) door de navigatie vanaf de snelweg naar de achteringang van de camping geleid. Even verwarrend...De officiele route via Les Abrets zelf was versperd, maar de camping had zelf voor goede bewegwijzering gezorgd. In Frankrijk bleken diverse campings half september geen voorzieningen zoals broodservice, meer te hebben of zelfs al te sluiten . Deze camping echter draaide nog volop!

Kortom, een aanrader!

Gereisd anders in september 2018

heel goed

Berend Koolma,
    23-9-2018

Mooie camping. Prettige ontvangst. Goed en schoon sanitair.Heel mooi zwembad, zowel in de buitenlucht als overdekt d.m.v. een schuifdak. Restaurant is uitstekend en vaak heel goed bezet. Je kunt goed fietsen in de omgeving,maar na 2of 3 dagen heb je het wel gezien.Je kunt wel dagtochtjes maken naar het N.P. La Chartreuse.Storend is wel de live muziek op de woensdagavond bij de wekelijkse BBQ avond. Het gaat door tot na 11 uur. We komen hier elk najaar met groot genoegen en zullen dit zeker blijven doen. Alleen jammer dat Wifi alleen bij de receptie is te ontvangen. Tip: In het dorp Pressin op 10 min.fietsen van de camping is elke 2e zondag in sept. een vlooienmarkt. Vrijdagmiddag vooraf bakken ze heerlijk brood in een houtgestookte oven bij de ingang van het dorp.Dit gebeurt in de openlucht door vrijwilligers. Dit brood wordt op de vlooienmarkt verkocht,maar je kunt het vrijdag 'smiddags ook kopen. Heerlijk.

Gereisd met partner in september 2018
Les Abrets scoort een 7,6 uit 10, op basis van 20 reviews