Larnas (Ardèche)

We hebben een aantal aanbieders voor Larnas (Ardèche) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Larnas (Ardèche) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Larnas (Ardèche)

Verscholen pracht

mactablet,
    17-9-2013

Prachtig verscholen door bergen ligt de omgeving van Larnas. Kronkelweggetjes met tegenliggers, wegen waar de tijd heeft stilgestaan. Prachtig om te rijden per auto, motor of fiets. De camera staat hier continu aan. Genieten van kleine stroompjes bijzondere dorpjes en ongerepte natuur

Gereisd met vrienden in juli 2013

Beetje saaie omgeving op soort van hoogvlakte

Arie,
    11-9-2013

Larnas en omgeving niet echt super. Beetje saaie hoogvlakte. Maar ik vermoed voor mensen die echt van beetje ruige natuur houden wel leuk. St Montan en de (toegangs)weg naar Larnas en vervolgens de camping wel leuk en spectaculair.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig!

Linda,
    12-9-2012

De omgeving is echt prachtig. Een mooie plek om langs te rijden is le gorges de l'ardeche. Je kijkt je ogen uit! Bij Larnas ligt ook een weggetje die leuk is om te rijden, het heeft prachtig uitzicht! Voor Larnas hoef je het niet te doen, daar is helemaal niets, als je even met je ogen knippert ben je er voorbij en heb je het plaatsje gemist. Maar de omgeving was echt prachtig!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Afgelegen camping

Michel Wagemaker,
    11-8-2012

De camping ligt buiten alle dorpen en zonder auto is het niet mogelijk om de camping te verlaten. De Ardeche is erg mooi. Veel uitkijkpunten, en hoogteverschillen. Verschillende activititeiten te doen. Grotten, canoen, klimpark, quad rijden, krokodille farm etc.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

de ardeche is een hele mooie streek

linsdsey boessens,
    2-8-2012

het is een hele mooie plaats om op vakantie te gaan de plekjes ruoms en vallon pont d'arc zijn echte aanraders ook de kokodillenboerderij was top. er zijn zovele mooie stadjes te bezichtigin ook grotten en dergelijke teveel om in een weekje te doen dus wij gaan volgend jaar zeker nog eens teug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Larnas (Ardèche) scoort een 4,7 uit 10, op basis van 82 reviews