Reviews over Larnas (Ardèche)

Prima camping, wij hebben het erg fijn gehad!

Elkerbout,
    21-8-2018

Prima camping!! Bij de receptie spreken ze goed engels. Hadden een zeer mooie en ruime plek in de buurt van de bar en speeltuintje.

Het is inderdaad een erg grote camping, waar veel mensen de auto gebruiken om naar het zwembad beneden aan de berg te rijden. Is wel vervelend dat velen net even wat te hard over de camping rijden. Toilet gebouw is gedateerd. Continu hebben we personeel gezien die aan het schoonmaken waren. Toch regelmatig wat vieze toiletten, zegt denk ik meer over de gasten dan over de regelmaat van het schoonmaken. Zwembaden erg mooi, schoon en ruim opgezet. Geen last gehad van onvriendelijk personeel wat veel mensen omschrijven. Animatie alleen Frans maar dat weet je van Capfun campings. Mooie maar grote camping. Stroomuitval was gewoon pech. Werd hard aan gewerkt om dit op te lossen. Winkel was redelijk uitgebreid tegen prima prijzen. Al met al een plezierige camping. Je moet er zelf iets van maken. Prachtige omgeving

Leuke camping en omgeving en prima zwembad

Arie,
    31-7-2018

Net wat al getikt is, lees de negatieve recencies en ga dan toch.

We zaten wel in een (4 persoons) sta-caravan, dus over de camping toiletten/gebouwen kan ik niks zeggen. De sta-caravan was in elk geval redelijk schoon. En ja, er waren veel franssen op de camping, maar dat vinden we/ik juist positief. Je gaat niet alleen naar Fr op vakantie om vervolgens tussen de nederlanders te gaan zitten. Wel wat jammer dat grote supermarkt op 30min rijden is, hoewel de campingwinkel ook in de meeste zaken voorziet.

Stoelen op het zwembad misschien onvoldoende, maar ik heb nog geen camping meegemaakt waar dat wel het geval is. Dan ga je toch (even) met je handdoek op de grond liggen. Wel beetje weinig schaduw mogelijkheden op/bij de zwembaden.

Van (te) strenge beveiliging ook weinig gemerkt.

prima camping voor een gezin vakantie

jamy de jonge,
    24-7-2018

mensen lees de negatieve reviews, en boek dan toch. de vakantie is dan fantastisch.

wij stonden met een caravan op een plaats van 100m2 prima te doen qua loop afstand tot sanitair en tot het 'kleine' zwembad. het is een grote camping en dus veel volk op de been, soms wat druk maar niet hinderlijk.

wij hebben niks gemerkt van onvriendelijk personeel of beveiliging, ze waren allemaal vriendelijk en behulpzaam. het grote zwembad (van de foto's met de vele glijbanen) ligt op een lager gelegen gedeelte van de camping waar ook nog een hotel ligt welke ook gebruik mag maken van het zwempak. ook hier kan het in het hoog seizoen wat drukker zijn maar ook hier niet hinderlijk. wachtrijtjes vormen natuurlijk en niemand dringt voor.

doordat het zwempark in de vallei ligt en de camping op de berg rijdt er een shuttle bus iedere 20 min (gratis). ritjes bergop duren 5minuten.

animatie is er niet in het Nederlands.

qua activiteiten is er genoeg.

Leuke camping voor allen, kijk uit voor ravijn !!

Chris Schravesande,
    30-6-2018

Waren hier van 3 tot 10 juni 2018, mooie camping, wat wij erg gevaarlijk vonden was dat er nergens hekken stonden om het ravijn, dit was wel 30 tot 40 meter diep, er stonden bijvoorbeeld huurtenten ( op vlonder ) 1 á 2 meter van dit ravijn af, niet bepaald veilig met kleine kinderen, de gewone campingplekken zaten daar dus ook vlakbij, alleen afgescheiden door een laag struikgewas, nu waren wij zelf met onze hond daar met de camper, hadden een de luxe plaats met schuurtje waar koelkast, BBQ en stoelen en tafel in zaten , de zwembaden zijn goed verwarmd, erg schoon, toiletgebouw ook oké, het zwembad vlakbij de supermarkt is makkelijk bereikbaar, het grote complex zwembaden is 1,5 km via een vrij steile weg te bereiken, pendelbus alleen in hoogseizoen, supermarkt best groot, redelijk geprijst, receptie zeer vriendelijk en behulpzaam, er is veel te doen voor kids, kortom goede camping.

massaal, maar leuk

wil,
    20-12-2017

Rustige plekjes genoeg. Wel massaal in de zin van de aangeboden activiteiten. Wel gezellig. Een grote camping met genoeg aanbod en de ardeche in de buurt. Je kan kiezen voor een rustige plaats of lekker druk. Af en toe hoorden we 's avonds de animatie, maar als je daar gezellig naar toe gaat heb je er geen last van. Heb de tip van oordopjes opgevolgd, dus kon lekker slapen toen ik dat wou. Lekker zwemmen/toeren/chillen/voorstellingen bekijken/de natuur in. Van alles wat. Prijs/kwaliteit restaurant kan beter, maar wel te doen op aankomst/vertrekdag. Verder toch bbq-en/zelf koken.

Larnas (Ardèche) scoort een 4,7 uit 10, op basis van 82 reviews