Vakantiepark Domaine de Sévenier

7.6Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Lagorce ( Ardèche )

7.6Goed

• 4.6Activiteiten
  • 6.5Eetgelegenheden
  • 7.9Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Sévenier voor je op een rij gezet:

97 reviews over Vakantiepark Domaine de Sévenier

• 6Patty en Bert21-06-2019

Mooi zwembad, meer niet.

Prachtig zwembad maar voor de rest waren wij niet echt onder de indruk. Bedden hebben slechte matrassen en kraken aan alle kanten. Huisje stond niet recht waardoor deur naar veranda telkens dichtviel, airco was kapot, huisjes staan best dicht op elkaar, prijzen in het restaurant zijn best pittig. SPA is absurd duur maar dat hoort officieel ook niet bij de camping. Er is geen mooi uitzicht (vrij) uitzicht vanaf het terrein. De lak van de huisjes laat op heel veel plekken los, jammer dat dit niet goed wordt onderhouden. Er is nooit toezicht bij het zwembad. Jonge kinderen die het hele zwembad in beslag nemen met balspelen en springen/duiken draagt niet bij tot de "rust". Alles was wel schoon in ieder geval en het personeel is erg vriendelijk. Ook het brood dat iedere dag naar je huisje wordt gebracht is wel fijn. Voor ons is dit echter niet de "place to be". Voor de ongeveer eur 100,- per dag zoeken wij nog even verder.

• 1Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 2018
    8Steven24-08-2018

Ideale verblijf in de Ardèche

Gezellig, kleinschalig vakantiepark gelegen buiten de drukte van de campings. Heel complete en comfortabele chalet waar de airco een enorme meerwaarde is. Bed ligt wel wat hard maar dit is dan ook het enige wat wij kunnen geven als opmerking aangaande de chalet. Proper en aangenaam zwembad waar er altijd genoeg ligbedden aanwezig zijn. Met de auto ben je op 5 minuten rijden in het toeristisch centrum van Vallon pont d'Arc waar er een enorm aanbod is aan betaalbare eetgelegenheden. Het restaurant gelegen op het domein zelf vonden wij persoonlijk een grote tegenvaller en je kan veel beter vinden voor minder geld in het eerdervernoemde centrum. Wat wel top is zijn de ontbijtkoeken en het brood die je s'morgens kan laten leveren aan je chalet. Zeker een aanrader met kleine kinderen als je rust wil en toch de Ardèche wil ontdekken.

• 7Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

• 9Annemie02-08-2018

Mooie vakantie

Zeer aangenaam verrast op alle vlakken. Heel vriendelijk onthaal. Zelf geen tijd gehad om de vakantie goed voor te bereiden, maar dat was geen enkel probleem. De mensen van de receptie gaven ons de tips voor de mooiste dorpjes en uitstappen. Chalet was heel proper en alles was voorzien zelfs een droogrek met wasknijpers. Prima werkende airco en ook gratis (snelle) WIFI. Bestelde broodjes werden aan de chalet gebracht voor het ontbijt, super handig! De animatie was gericht op kleine kinderen, dus hebben wij (3 volwassenen) daar niet aan meegedaan. Er waren ook genoeg ligbedden en paraplu's aan het zwembad (ondanks hoogseizoen). In een eerdere beoordeling las ik ook de aanbeveling om in het dorpje Lagorce bij Les Tilleuls te gaan eten. Dit willen we ook zeker meegeven: voor 22€ een 3 gangen menu waar je in België minstens het 3 dubbele zou voor betalen (sterren restaurant). Restaurant op domein was ook ok en heel vriendelijke bediening

• 6Activiteiten

Met vrienden

• 2017
    9Mir19-10-2017

Fijn verblijf gehad bij Domaine Sevenier.

Prima accomodatie met airco, fijn zwembad en goed restaurant aanwezig. De schoonmaakkosten waren wel wat aan de hoge kant, maar dat hadden we er wel voor over. Genoten van een heerlijke vakantie in een fantastische omgeving!

• 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Annemarie26-08-2016

Erg goed!

Prima park. Wij hadden (zonder het te weten) een huisje voor mindervaliden geboekt. Dus oa een ruime badkamer etc.

Het leukste van dit park is zeker het heerlijke zwembad met los peuterbad. Verder is het heerlijk dat de bestelde broodje 's ochtends klaar liggen op je terras.

De service is super. Het zwembad en de rest van het park wordt netjes onderhouden en de receptie is heel hulpvaardig. We hebben hele goede tips gekregen voor activiteiten en ze hebben voor ons een bezoek aan een grot geboekt.

Het enige minpunt vind ik het witte plastic meubilair op het terras. Voor de prijs die je voor een huisje betaald verwacht ik eigenlijk iets met een kwalitatievere uitstaling. Het voldeed prima, maar dit zou wat mij betreft verbeterd kunnen worden.

• 10Ilse Boeren16-07-2016

Een aanrader ! Ook voor mindervaliden !

Huisje kraaknet bij aankomst ! Onthaal is super-vriendelijk. Kinderen worden meteen meegenomen voor een ritje met het golfkarretje naar de bungalow. Fles wijn naar keuze wordt aangeboden. Mensen van de receptie nemen hun tijd om je te helpen met het plannen van uitstapjes. Zwembad heel goed onderhouden. Genoeg ligbedden, geen handdoekje leggen nodig. Voor mindervalide personen is er zelfs een water-rolstoel aanwezig zodat ook zij kunnen genieten van het zwembad. Pizza afhalen gaat vlot en niet duur. Restaurant is fijn, maar niet voor elke avond. Broodjesdienst voor het ontbijt werkt vlekkeloos. Rustig, geen last van verkeer. Hardheid van de bedden valt goed mee. Ben rugpatiënt en heb er geen last van gehad. In Lagorce zelf moet je zeker een keertje in het restaurant 'Les Tilleuls' gaan eten. Geweldig uitzicht, fantastisch eten en niet duur. Vallon Pont d'Arc is gezellig, avondmarkt en markt 1 x /week, meer dan genoeg mogelijkheden om te kajakken.

• 10Eetgelegenheden

• 9Marjolijn01-05-2016

Fijne plek

Fijne plek vlak Bij vallont pont d'Arc. Erg rustig en kindvriendelijk. Weinig autoverkeer en parkeren op centrale plaatsen. Zeer vriendelijke servicegerichte eigenaren. Mooi zwembad met groot peuterbad. Het gevoel van buiten leven hebben we hier echt ervaren.

• 9familie Breugem21-12-2015

Aanrader met goed restaurant

Goed restaurant met dagelijks keuze uit 2 voor-, hoofd- en nagerechten. Op verzoek maakten ze zelfs lekkere vegetarische gerechten, redelijk uniek voor Frankrijk en helemaal op een vakantiepark. :-) Pizza's zijn ook goed Leuke plaatsjes in de buurt en veel te doen. Het park zelf is mooi en schoon.

Kleine verbeterpunten: - airco in de chalets alleen in de woonkamer dus als je koelte in de slaapkamers wilt dan moet je wel even de slaapkamerdeuren open zetten. - het zou fijn zijn als je de hele dag pizza's of juist iets gezonds in het restaurant kon halen, dit is vanaf 19u. Met kleine kinderen had ik dit handig gevonden. - vanaf sommige chalets veel inkijk, andere veel meer privacy

Als je gebruik maakt van een campingbedje van het park, vergeet niet zelf een matrasje mee te nemen.

Aanrader om hier heen te gaan!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 9Joop04-09-2015

Prima

Het park is mooi en sfeervol. De chalets zijn luxe ingericht, met alle comfort. Niets op aan te merken. De matrassen zijn inderdaad hard, de kussens zacht, maar of dat een probleem is, is een kwestie van smaak. Het is heerlijk op het overdekte terras, waar 's ochtends de bestelde broodjes op tafel lagen.

Zwembad was goed, genoeg ligbedden erbij. Wat we misten waren ook stoelen, niet iedereen zit comfortabel op een ligbed en wilt liever zo'n makkelijke stoel.

Het amusement van clown Tom en een bandje met franse muziek was goed en gezellig.

Wat wij minder vonden was de exclusiviteit van het restaurant. Nette mensen uit de omgeving komen er ook eten. We hebben er zeer goed gegeten, en ook een paar keer pizza gehaald, dat wel, maar eigenlijk wil je op vakantie een wat simpeler toegankelijker restaurant.

Maar al met al zeker een fijn parkje.

• 6Eetgelegenheden

• 8Simone17-08-2015

Charmant en zeer sfeervol

Het rustige en sfeervolle park is uitstekend en met zorg onderhouden. Een persoonlijk ontvangst, prachtig chalet met smaakvolle inrichting. Wij hadden een premium famillie chalet, echt een aanrader!

Animatie is kleinschalig maar dat is te verwachten bij zo'n klein complex, onze kinderen vonden het erg leuk (clown en knutselen). Broodjesservice is uitstekend.

Omgeving is prachtig, leuke kleine dorpjes en veel natuurschoon. Gratis wifi!

Enige minpunt: bedden zijn erg hard

• 6Activiteiten

11 tips over Vakantiepark Domaine de Sévenier

• Anne, 21-07-2012

Iedereen zou echt een kano tocht moeten maken op de Ardèche! Op sommige dagen zijn er wat veel mensen op het water maar het blijft prachtig!!!!

• Luc, 14-07-2013

Wijnboer even buiten Lagorce

• Heide, 22-07-2013

De supermarkt is op 10 minuten rijden (LIDL in Vallon Pont Darc) en anders op 15 minuten rijden de Super U in Ruoms. De markt in Ruoms is erg massaal, maar in Barjac klein en gezellig.

4 vragen over Vakantiepark Domaine de Sévenier

• Jurgen_fleerakkers, 19-10-2014

Voetbalveld

ik heb ergens gelezen dat er een voetbalveldje op het domein is. Klop dit en zoja : kan je er echt op voetballen (vaak is dit op campings een verwaarloosd lapje grond) of is dit misschien een multisportterreintje? Is er verder,iets te,beleven voor jonge tieners bv een ontspanningsruimte met flipperkast, biljart...?

• Philippe, 11-08-2012

Kranten

Kan je op deze camping Belgische kranten kopen? En is er goed werkende Wifi?

adrielle, 14-08-2012

Op Domaine Sevenier kun je geen kranten kopen, er is geen winkeltje alleen broodjes service. De wifi werkt prima, maar het bereik van de gsm is heel zwak.

• Monique, 16-04-2011

glijbaan bij het zwembad?

Is er een glijbaan bij het zwembad? Zo ja, voor welke leeftijd ongeveer.

Michiel Verhamme, 12-08-2014

Neen, wel een leuk zwembad met ingebouwd broebelbad en stromingskanaa.

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan