Camping Le Chateau

• Goed: 7 - 8

Geweldig

Gezin met jonge kinderen
3-9-2017

Super camping! Vriendelijke eigenaren, Nederlandse animatie. Slechts 1 x week muziek tot 12 uur, maar verder heerlijk rustig. Sectie C is aan te bevelen wanneer je van schaduw houdt. Verschillende nationaliteiten. Geweldig zwembad, heerlijk warm, ruim genoeg en vriendelijke badmeesters die zeer goed opletten zonder dat het vervelend is! Geen liggelden, maar heerlijke stoelen beschikbaar. Wel een zeer rustige streek qua toerisme.

Palais ideal is erg leuk

Leuke camping

Nicole
13-8-2017

Deze camping is over het algemeen wel netjes.

Wel heel veel Nederlanders en daar moet je van houden.

Bij het zwembad zijn geen ligbedjes.

Vanwege het weer zijn wij alweer na één nachtje vertrokken met onze camper. En het verbaasde ons zeer dat wij €15,- dossierkosten moesten betalen!

Erg ongewoon als je maar één nachtje blijft.

Daardoor werd onze overnachtingsprijs wel erg hoog, €58,- Dit staat niet in verhouding met de prijs van de camperplaats vlak achter de camping. Waar je maar €6,80 voor 24 uur betaald.

Het sanitair is wel netjes, maar de schoonmaak bij de urinoirs werd vergeten en er werd niets aan de flikkerende tl lamp gedaan, toen wij het hadden gemeld.

Gemoedelijke camping

Gebl
29-10-2016

Een rustige, kleinschalige camping met veel vertier voor jonge kinderen. Voor iets oudere kinderen was er minder te doen.

Het zwembad is van de gemeente. Het zwembad is ruim genoeg. Helaas voor de kinderen zijn ze er wel heel streng. Als mijn zoon iets sneller dan een wandeltempo aannam, werd hij al streng toegesproken in het Frans. Dit verschilde erg per badmeester maar resulteerde er wel in dat de kinderen op een gegeven moment niet meer alleen naar het zwembad durfden.

Nog mooier dan we hoopten!

CoGe
14-9-2016

De sfeer op de camping was uitstekend. Zeer ruime plekken en prima sanitair. Het zwembad ruim en heerlijk verwarmd water. De ligging van de camping was nog wel het best. Vijf minuten lopen van het dorp, gelegen aan een leuk park en riviertje. De supermarkt tegenover de camping was ideaal. Je kon daardoor de auto dagenlang laten staan. We stonden op sectie B en dat beviel ons prima. Er zijn in verhouding redelijk veel seizoensplekken, maar allemaal in kleine cirkelvormige velden verdeeld met zo'n 4 tot 6 plekken. Sectie C leek wat meer verhuurtenten en chalets te hebben. Sectie A waren de plekken iets kleiner, maar wel wat meer 'campinggevoel'. Wij vonden ons plekje het mooist van de camping ;-) Palais Idéal midden in het dorp is een aanrader!

Prima

Tom
26-7-2016

Aardige mensen. Mooie camping. Mevrouw spreekt prima Nederlands. Mooie omgeving.

Perfecte vakantiesfeer!

Hennie
15-9-2015

Hele vriendelijke eigenaren. De eigenares heeft prachtige kleurrijke infomappen gemaakt in verschillende talen. Hierin staat een korte beschrijving over alle medewerkers, interessante info over de omgeving en de openingstijden van de supermarkten etc.Prettig om de map altijd bij de hand te hebben. Ruime schaduwrijke staanplaatsen. Schoon sanitair. Mooi zwembad en speeltuin. Het kasteel is de grens tussen de camping en het dorp. Er is een park met grote oude bomen en een speeltuintje. In het dorp, op loopafstand is het gezellig om een terras te pakken. Het restaurant en terras bij het kasteel hebben zicht op het plein waar activiteiten worden georganiseerd. Wifi (gratis) is goed bereikbaar bij de receptie. Er is een supermarkt naast de camping. Er zitten een paar bakkers dicht bij. De wasmachines werken perfect. Alle medewerkers zorgen er goed voor dat iedereen op zijn eigen gewenste manier een fijne vakantie krijgt.

Marc en Stephanie weten hoe het altijd zou moeten zijn, wat een gezellige en vriendelijke gastheer en gastvrouw, dat geeft heel veel toegevoegde waarde onze kinderen van bijna 3 en 5 hebben een fantastische vakantie gehad ook dank voor Lenny de Vos en Manon van het animatieteam. Leuk riviertje om dammen te bouwen 25 meterbad, kleuter en peuterbad. Verder eten is toeristenhap /cafetaria-achtig en in het dorp ook heel redelijk. Restaurant naast de camping ook goed te doen en vriendelijke bediening. Sanitair wat verouderd maar wel goed schoon met toiletbril en wc-papier en lekkere douches. En het weer fantastisch, bijna altijd droog. Top camping voor gezinnen met kinderen tot circa 8 jaar!!!!

Een echte gezinscamping!

Patrick
11-8-2015

In eerste instantie waren we niet gecharmeerd van de camping en omgeving, met name de toegewezen plaats stond ons niet aan. Maar zonder enig probleem kregen wij een plaats die wel naar onze tevredenheid was. Daarna alleen nog maar genoten op de camping met voldoende vermaak voor de kinderen. De eigenaren en het animatieteam doen er alles aan om de camping gasten het naar hun zin te maken, perfecte service in zowel Frans, Engels maar ook Nederlands. Wij komen hier zeker nog een vakantie vieren!

Prachtige plek mooi aangelegd met veel groen

ouder echtpaar
25-7-2015

Mooie camping, geweldig enthousiaste eigenaren. meneer spreekt engels en mevr.spreekt zelfs nederlands. Heel mooi aangelgd ruime plaatsen met veel groen, bakker op loopafstand

van de camping. Leuk dorpje en mooie omgeving.

we waren er juni 2015.

perfecte ligging

A.Klinkenberg
9-7-2015

1e Optimaal t.o.v. het stadje.

2e Camping zelf hoog scorend.

3e Buitengewone goede informatieMap met gegevens, een voorbeeld voor andere campings.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Chateau in Hauterives, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Chateau scoort een 8.45 uit 10 op basis van 41 reviews.