Excenevex

Reviews over Excenevex

Leuk strand.

Wendy,
    1-7-2014

Wij hebben het vooral als uitvalsbasis gebruikt, maar het strand aan het meer is echt leuk en te doen met jonge kinderen. Het uitzicht is prachtig, het water is warm en wordt maar heel geleidelijk dieper. Zelfs afgebakend om een veilige zwemzone te creëren. Overzichtelijk, wat niet onbelangrijk is met kinderen in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

als doortrek een prima alternatief

d.roseboom,
    27-9-2013

Excenevex heeft als stad niet veel. Echter de omgeving heeft enkele prachtige historische zeer touristische dorpjes. .Jammer dat er veel industrie langs de direkte doorgaande route ligt. Voordeel, een geweldig restaurant in de Carrefour waar je voor weinig geld lekker maar eenvoudig kunt eten. De camping in Excenevex heeft dit jaar een prachtig zwembad geopend. Ligstoelen gratis. Pas op...bij aanmelden als deelnemer ACSI , campingboekje mee want de receptie geeft de afgesproken korting niet zonder bewijs dat datum aanmelding binnen de ACSI-periode ligt. Heb 3dagen te veel betaald. Bij aanmelding vooraf betalen wil je eerder weg, geen geld terug. Camping is van de Les Campeoles organisatie. Bedrogen door Nederlandse medewerkster!! Hielden vol die datum geen korting te mogen verlenen. Voor het derde jaar met ACSI-pas. Ondanks dat mooie zwembad, houden wij het wel voor gezien!!

Gereisd met partner in augustus 2013

Leuke (eenmalige) bestemming aan het Lac Leman

Miranda,
    16-8-2013

De omgeving van het Lac Leman is leuk en divers: voor ieder wat wils. Zowel strand (meer) als de grote stad (Geneve) zijn in de buurt, maar je zit ook heel snel in de bergen. De Mt Blanc is niet ver weg, en ook bezoeken aan grotten en wintersportdorpen zijn in de nabije omgeving. Leuk bezoekje is het geitendorp.

Overal in de omgeving is de menukaart voorzien van het lokale (wit)visje, een smakelijke ervaring. Ook mosselen zijn volop te verkrijgen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

gezellig plaatjes

Lisette,
    26-8-2012

er is in de omgeving wel genoeg te bezichtigen of te wandelen leuke plaatjes in de omgeving het strand bij het meer is ook erg mooi verder is het plaatjes excenevex heel klein en niet zoveel te bekijken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Excenevex scoort een 6,7 uit 10, op basis van 12 reviews