Géén boekingskosten

Le Soleil Fruité

FrankrijkRhône - AlpsChateauneuf sur Isère ( Drome )

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Soleil Fruité voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 479 reviews
+165/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 479 reviews
  • 7.3Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Le Soleil Fruité ligt vlakbij Châteauneuf-sur-Isère in de Drôme, Frankrijk. Op deze camping krijg je een ruime plaats voor je tent of caravan en is er genoeg te doen voor kinderen tot 12 jaar. Bij het zwembad is er ook voldoende ruimte voor alle gasten. Bezoek de bijzondere Romeinse bouwwerken in de stad Valence eens.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

479 Reviews over Le Soleil Fruité

• 8Familie09-09-2022

Gezellige nette camping!

Wij hebben deze camping voor één nacht bezocht tijdens onze reis naar Spanje. Wij hadden een mooie ruime kampeerplaats. Mooi zwembad en prima sanitair. Wij hebben lekker in het restaurant, met live muziek gegeten. Wij komen hier zeker terug!

• 9Fam. Dijk27-08-2022

Heerlijke camping, ook voor één nacht

Voor de derde keer op deze camping, nu helaas maar voor een nachtje. De camping is kleinschalig en vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Alles oogt erg verzorgd en netjes. Mooi zwembad, prima sanitair en een restaurant waar je prima kunt eten (heerlijke pizza) voor een goede prijs. Ruime plekken en veel rust, en de prijs viel enorm mee. We komen er zeker nog eens terug!

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Koen25-08-2022

Super camping voor kleine kinderen

Geweldige ervaring met deze camping! We waren met een gezin van twee volwassenen en twee kinderen van 3 en 6. Het is een kleine camping met een 100 tal plaatsten. We hadden een stacaravan. Je hebt veel ruimte op je terrein, ruime afstand tot de buren. De caravan was ook schoon en goed onderhouden. Niet superluxe, maar prima. Weinig gebruikt gemaakt van toiletgebouw, maar de paar keren dat ik er was zag het er schoon uit. Het zwembad is ideaal! 3 verschillende baden en een leuke glijbaan. Baden zijn niet te diep en er staat een goed hek omheen, zodat kinderen niet zomaar weg kunnen lopen. In de middag liggen de bedjes meestal wel vol. Er is animatie wat ook gericht is op Nederlandssprekende kinderen. Het is wat beperkt, maar past bij de grote van de camping. Misschien wel het belangrijkste is het enthousiasme en vriendelijkheid van eigenaar en personeel. Je hoeft nooit lang te wachten en altijd vriendelijk geholpen. Je kunt er ook wa

• 9Nynke16-08-2022

Prachtige camping!

We hebben een heerlijke vakantie gehad op camping Le Soleil Fruité. Onze mobile home was netjes en schoon. Zeer ruime plaatsen. Prachtige zwembaden en genoeg ligbedjes. Meerdere keren heerlijk gegeten in het restaurant met een aangrenzende grote speeltuin. De uitbaters zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam evenals alle andere werknemers. Animatie vonden wij tegen vallen. Veel was op inschrijving en vol is vol. Sommige kinderen liepen teleurgesteld weer terug naar hun ouders. De minidisco 's middags in het zwembad was erg kort. 's Avonds was er geen mini disco. In de twee weken dat wij er waren was er 3 of 4 keer een muziekavond. Op de andere avonden was er helaas niets. Voor kinderen tot 8 jaar is het een leuke camping. Wij deden boodschappen bij Carrefour Expres in Chateneuf Sur Isere (5 minuten vanaf de camping). Voor uitstapjes is het even rijden, maar dat vonden wij geen probleem. Kortom, genieten met een grote G.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Overbeek09-08-2022

Heerlijke week gehad

Heerlijke vakantie gehad met een heerlijk verblijf op Le Soleil Fruite. Camping is netjes en schoon, zeer vriendelijke medewerkers en leuk zwembad met warm water. Toen wij er waren was het de hele week 30+ graden. Hele nette accommodatie mobile home voor 5 personen. Het is een niet al te grote camping waar kinderen zich makkelijk zelfstandig kunnen redden, zelf naar het zwembad / speeltuin lopen. Er is nabij de horeca en zwembad één speeltuin met trampoline's en klimtoestellen. In de omgeving veel fruittelers in vlak en open gebied vlakbij de Rohne en de route du soleil en naastgelegen wegen, totaal geen last van. Grote supermarkt in Valence op korte (auto) afstand. Als je ander bezienswaardigheden wil bezoeken zit je al snel 1uur in de auto, dit met name omdat je de bergpassen moet trotseren. Camping is een aanrader voor echt kleine kinderen. Weinig tieners gezien, deze verzamelen zich in ieder geval niet in de avond uren bij elkaar.

• 7Gezin31-07-2022

Goede camping

Nette overzichtelijke camping. Ideaal met kinderen tot een jaar of 10. Mooi schoon zwembad. Allemaal vriendelijke medewerkers die hard werken. Je kunt lekker eten in het restaurant. De ligging vonden we minder fraai. In een industrieel vlak gebied met weinig sfeervolle dorpjes in de buurt. Wel veel leuke uitjes op ca 30-60 min rijden. Zuiden Drome vonden we mooier qua natuur/riviertjes We misten gezelligheid op de camping, er is 's avonds niet veel te beleven. Animatie alleen overdag voor de kleintjes. Gedurende ons 14 dgn verblijf was er 1 muziekavond. Chalet was netjes, niet kunnen douchen ivm warm water problemen. Was helaas niet op te lossen ondanks inspanningen. Bijna elke dag andere buren, 'trekkers' die vroeg weer vertrokken. Op zich prima nette camping maar voor ons niet voor herhaling vatbaar

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marieke29-07-2022

Prachtige camping

Voor 1 nachtje op deze camping gestaan op doorreis. 4 jaar geleden ook eens een weekje geweest. Nog steeds een mooie camping met prachtige grote plaatsen met veel schaduw en privacy. Zwembad divers en voldoende fijne ligbedden met parasols. De speeltuin heeft ook een upgrade gehad met nieuwe toestellen op een kunstgras ondergrond. Leuk voor jonge kinderen. Sanitair gebouw beetje oud maar het was er wel schoon. Kortom prima camping voor een kort of langer verblijf. Ligging voor ons ons als doorreis camping dikke plus.

• 5Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Theo Kaspers28-06-2022

Een niet al te grote camping met grote plekken afgescheiden met struiken en / of hagen. Het sanitair was netjes en werd geregeld schoongemaakt. Het zwembad is echt geweldig met ruim voldoende ligstoelen en parasols voor de schaduw. Op de receptie werden we geweldig geholpen toen we een probleem met de caravan hadden. Echt top!! We hebben hier twee weken gestaan en de omgeving met de fiets verkend. We komen zeker nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Familie Kerkhof09-06-2022

Geweldige camping

Deze camping is geweldig, vooral met kleine kinderen. Grote speeltuin met springkussen, meerdere trampolines en geitjes/kipjes. Wij zaten in de nectarine caravan, veel privacy en grote veranda die af te sluiten is voor de kinderen. Verwarmd groot pierenbad wat ideaal is voor de kleintjes en bij slecht weer binnen zwemmen. Het restaurant is goed, afhaal is ook mogelijk. Smorgens verse broodjes te verkrijgen. Uniek is de ligging dichtbij de fietsroutes Via Rhona en Voie Verde. Ook met kinderen kun je leuke fietstochtjes maken op mooi aangelegde autovrije fietsroutes. Heel veel uitstapjes in de omgeving op minder dan een half uur rijden: markt Valence/Romans, Jardin des trains, stoomtrein Ardèche etc.

• 8Fam. Bakker18-05-2022

Super vakantie gehad

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest met onze kinderen van 9, 6 en 3 en hebben een topvakantie gehad. De camping is niet groot, waardoor de oudste 2 kinderen zelf op pad konden. Veel Nederlandse kinderen om mee te spelen. Het is een camping die veel als doorreiscamping wordt gebruikt. Leuk zwembad met glijbaan en deels verwarmd. Wij vonden altijd wel een bedje om op te liggen. Het eten in het restaurant was prima. De speeltuin naast het restaurant is ook super voor (kleine) kinderen. En heel handig als de kinderen niet zo lang aan tafel willen zitten. Na een hevige regenbui liep onze staanplaats en voortent helemaal onder water. Samen met andere campinggasten hebben we het water eruit gehoost. Wel even opletten waar je de tent neerzet dus. In de directe omgeving is weinig te doen. Als je iets van de natuur wilt zien, zoals een waterval of grot moet je al snel 45 minuten rijden. Valance is wel dichtbij en een leuk stadje.

Camping Le Soleil Fruité info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar