Camping Le Soleil Fruité

8,6

377 reviews over Camping Le Soleil Fruité in het Nederlands

Henk van Limburg
1-6-2018

Buitengewoon vriendelijke eigenaren. De eigenaresse en haar man Julien hebben ons buitengewoon goed geholpen bij alles. Zeer mooie camping. Heel geschikt voor kinderen . Mooie zwembaden en animatie.

Een aanrader.

Jammer van de koude douche

hvdvoorde
17-5-2018

Nette verzorgde camping, vriendelijk personeel, mooi zwembad, schoon sanitair. Omdat we maar één nacht op deze camping verbleven, is het moeilijk om over alle faciliteiten een oordeel te geven. Ik verlangde na een lange autorit en een koude buitentemperatuur naar een douche. Een geweldig mooi toiletgebouw, alles hartstikke schoon. Jammer dat er uit de douches alleen koud water kwam. Daar wordt je niet vrolijk van. Daarom van mij een laag cijfer voor prijs/kwaliteit en staat v/h sanitair. Als de douches niet koud waren geweest, zou ik zeggen: een topcamping!

Weer een heerlijke vakantie gehad!

Kristian de Vries
9-5-2018

Prachtige plek van onze mobile home [nummer 9], rustig, groen, schoon, prachtige zwembaden. Erg relaxed!

Kinderen, 14, 12, 10 en 8 hebben zich ook weer heerlijk vermaakt!

Prima camping

Ronald
    2-3-2018

Camping is gunstig gelegen (vlakbij doorgaande route en bij stadje). Mooie faciliteiten en niet te groot.

Minder was de ligging van onze stacaravan: aan de andere kant van het hek bevond zich de stortplaats (riool). Dit gaf veel stank (bij bepaalde windrichting). Verplaatsen was niet mogelijk. De campingmedewerkers plaatsen wel een doek om dat enigszins tegen te gaan, maar dat hielp nauwelijks.

Pattyn
    21-10-2017

Alles was top.wij waren er al de derde keer.één woord schitterend!!

Vakantiefabriek

Fred Ensink
    10-10-2017

Wij zijn hier twee nachten/dagen geweest onderweg naar het zuiden.

Camping is (duidelijk) bedoeld voor een langer verblijf, met name voor gezinnen met jonge kinderen. Groot, maar (erg) druk zwembad, restaurant idem, goed sanitair. Vlak bij de tolweg. Ligt in 'the middle of nowhere'.

Half september al dicht(!)= konden er niet meer terecht op de terugweg.

Voor ons (60+) dus geen 2e keer

Dit kan beter....

MHS
    3-9-2017

Mooie camping met prima zwembaden en echt ruime plekken.

Prima omgeving als uitvalsbasis voor leuke dagtripjes.

Sanitair ook ruim voldoende. Men doet hier ook niet moeilijk over de short-zwembroek.

Maar wat toch behoorlijk irritant is als men hier langer verblijft is het feit dat de mensen die langer verblijven en de dag-passanten bij elkaar worden gezet. Je bent zo iedere morgen om 07:00 uur al wakker van de mensen die de boel weer opbreken om verder te reizen.

Dit zou toch makkelijk gesplitst kunnen worden, kwestie van beter plannen lijkt me...

Geweldige vakantie gehad, super camping!

Saskia
    31-8-2017

We hebben enorm genoten op deze camping. We hebben via touroperator geboekt. Mooie stacaravan, prima ontvangst en regelmatig komt Ivan van touroperator langs gefietst. De camping is echt fantastisch voor kleine kinderen. Ons zoontje is bijna 2 en heeft de tijd van zijn leven gehad. Wat een prachtige zwembaden! Zeker het grote kinderbad is erg leuk en overzichtelijk. De grote glijbaan vond ons zoontje ook fantastisch. Het restaurant is prima, met lekker eten. De speeltuin was ook leuk voor ons zoontje. We hebben ook leuke uitstapjes gemaakt. We zijn naar Crest en Die geweest, route tussen de 2 plaatsen is erg mooi. We zijn naar de krokodillenfarm geweest wat wij dan weer minder vonden en ook prijzig. We zijn naar le palais du facteur cheval geweest. Leuk plaatsje, mooie route en het paleis is schitterend. Het verhaal erachter nog mooier. Je kunt door het paleis lopen en via de trapjes alles zien. Ons zoontje vond het erg leuk om daar te klimmen. We zijn met een le train d'ardeche in een ouderwetse stoomtrein door de doux gorges gegaan, dat is een echte aanrader! 20 minuten van de camping, prachtig mooi en erg leuk voor kinderen. We zijn naar Tournon sur Rohne geweest en via de bergen naar Lamastre gereden, ook een prachtige route. Er is zoveel moois in de omgeving te doen! En allemaal op max een uur rijden, dat vinden wij prima te doen. Een aantal dingen vonden wij niet handig met een peuter dus we hebben er nog wel wat te zien. We komen zeker terug over een jaar of 4!

Prima plek voor jonge gezinnen.

ingrid_ha
    30-8-2017

We verbleven hier 2 wkn via touroperatorl (in febr was via de camping zelf alles al volgeboekt). In een nieuw huisje (waikiki. Nr 3). Huisje was mooi, schoon. Overdekte Veranda over de lengte van t huisje. Groot vriesvak. Alleen erg jammer dat de airco stuk was. Ondanks nieuw huisje (dus garantie op apparaat) kon er geen monteur oid geregeld worden (ondanks alle inspanningen van Ivan (uitbater)). Tijdelijk mobiel airco gekregen, maar slechts matig effect. Ook was de afvoer vd slang direct op veranda, waardoor je terrasverwarming had. Ondanks dat prima vakantie gehad. Leuk animatieteam.
    Muriel & Julien, Gérante/Propriétaire, 31-8-2017

Hello!

Thank you for your feedback, we appreciate your kind words! Glad to hear you enjoyed our animation team :)

We hope to see you again at le Soleil Fruité!

Muriel & Julien.

Heerlijke camping

Familie Westerhout
    27-8-2017

Dit jaar voor de 4e keer op deze camping geweest en weer was het heerlijk. Aardige eigenaren, mooi zwembad, prima stacaravan, ruime plaatsen, lekker afhaal eten. Onze kinderen van 7 en 10 hebben zich prima vermaakt. Grote supermarkt op nog geen 10 minuten rijden van de camping. Er zijn genoeg leuke uitstapjes in de Drome. Je zit ook zo in de Ardèche. Alles bij elkaar genoeg voor een heerlijke vakantie. Tot volgend jaar.
    Muriel & Julien, Gérante/Propriétaire, 30-8-2017

Hello!

Thank you very much for your kind review, we are delighted to know that you enjoy our campsite so much that you return every year!

See you again soon at le Soleil Fruité :)

Muriel & Julien.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Soleil Fruité voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Fruité in Chateauneuf sur Isère ( Drome ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Fruité zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Soleil Fruité scoort een 8.55 uit 10 op basis van 393 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: