Camping Le Soleil Fruité

Camping Le Soleil Fruité
8,3

Camping Le Soleil Fruité ligt vlakbij Châteauneuf-sur-Isère in de Drôme, Frankrijk. Op deze camping krijg je een ruime plaats voor je tent of caravan en is er genoeg te doen voor kinderen tot 12 jaar. Bij het zwembad is er ook voldoende ruimte voor alle gasten. Bezoek de bijzondere Romeinse bouwwerken in de stad Valence eens.

400 reviews over Camping Le Soleil Fruité in het Nederlands

goede kindvriendelijke gezellig camping

de Jong,
14-2-2019

Kleinschalige gezellig kindvriendelijke camping! Wij zaten in een 6 pers. stacaravan en deze zijn van alle gemakken voorzien. zwembad is kindvriendelijk en het personeel ook. Broodjes service is goed geregeld en lekker brood. Vond wel dat er s avonds weinig tot geen vertier is, van mij had er vaker in de week ( zeker in het hoog seizoen) een live band mogen komen spelen. Je hebt de auto nodig om erop uit te gaan, en veel al zijn de activiteiten op minimaal 40 minuten rijden van de camping. Er is genoeg te doen in de omgeving, van kanoën, dagje Valance, treinmuseum, velorail enz enz. vertier genoeg! De sta plaatsen vond ik ruim. Bij ons was de camping vol geboekt maar het is geen wespennest aan mensen dan. Was een fijne vakantie op een leuke camping.

Let wel op is echt een camping voor kleine kinderen!!

Super leuke camping

Fam. Tetteroo,
21-12-2018

Super leuke camping. Mooi zwembad (wel veel plekken bezet in hoogseizoen) Elke ochtend vers brood. Alleen jammer dat de animatie in de avond altijd in het zwembad was. Sanitair was schoon. Kampeerplaatsen waren groot maar wel weinig schaduw. Als je wat wilt ondernemen in de buurt moet je meestal wel zo'n drie kwartier tot een uur rijden maar dat was voor ons geen probleem. Savonds rond 23 uur was het stil op de camping. Veel Nederlanders om je heen.

Fam Hoogeboom,
18-9-2018

Leuke overzichtelijke camping en ideaal voor gezinnen met kleine kinderen tm 7a8jaar. Wij waren aan het eind van het seizoen, ondanks dat was er een NL sprekend annimatieteam aanwezig! Doordeweeks was er disco in het zwembad voor de kinderen en de vossenjacht was een groot succes bij onze dochter. Voldoende ligbedjes aanwezig bij het zwembad en handdoekjes neerleggen werd hier gelukkig niet gedaan! Het grote verwarmde peuterbad was bij onze jongste een groot succes! Minpuntje vonden wij eigenlijk dat er geen camping winkeltje aanweZig was voor als je toch iets bent vergeten uit de grote supermarkt was overigens 5?min rijden is van de camping. Als je voor de rust wilt komen zit je op deze camping goed! Om 22:00 stil op camping

Geweldig, kindvriendelijke camping!

Martine,
2-9-2018

Tweede keer dat wij een camping van de Sunelia keten hebben bezocht, en wederom erg goed bevallen! Rust, ruimte, privacy en kindvriendelijke voorzieningen vind je hier. Er is animatie, maar niet schreeuwerig en geen overdaad. Zwembaden heel fijn, glijbaan kunnen de kids zelf vanaf en het zwembadcomplex is omheind. Wij verbleven in een stacaravan via een NLse touroperator, en deze waren modern en luxe! Heel groot overdekt terras en airco aanwezig. De camping ligt in the middle of nowhere, maar vanaf 45 min rijden leuke stadjes te vinden en het Vercors gebergte (aanrader!). Perfect voor jonge gezinnen!

Super camping!

Johannes de Jong,
31-8-2018

Super grote, riante plaatsen. Sanitair was verzocht en schoon, alleen één douche moest wel heel vaak ingedrukt worden. Ook zat er één toiletpot los. Personeel spreekt voortreffelijke Engels. Zwembad is heerlijk en met de temperaturen meer dan welkom. Vercors, Drome en Ardeche op ca. 30-40 minuten rijden. Eten is het restaurant was prima en ook de broodjes waren prima. Geen lange wachtrijen meegemaakt.

Tips: Zwemmen in de Drome, rondrit tussen de fruitbomem in de directe regio, Valence, Romans sur Isere, Mirmande, tampolinepark, Col de Roussier (prachtige rit ernaar toe en met de step van de berg.

Tip voor de camping eigenaren is om wel te zorgen dat het sanitair up to date blijft en als een douche of toilet niet goed functioneert deze te sluiten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super#

Esther,
27-8-2018

Kleine maar zeer nette camping! personeel zeer gastvrij en restaurant was perfect. Al vanaf 1800 uur diner en afhalen was ook mogelijk. Animatie en zwembad super fijn. Met jonge kinderen de perfecte camping. !! Ligging iets minder, alles wel min 30-45 min rijden maar dat was voor ons niet van belang.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping voor jongere kinderen!

S. Van der Veen,
22-8-2018

Bij aankomst werd er direct gevraagd of de reis goed was verlopen. Hierdoor voelde je je ook gelijk welkom. De plekken waren prima en groot genoeg voor de caravans/tenten/vouwwagens. We zijn hier een paar dagen geweest om even bij te komen van onze vakantie in Spanje, zoveel kan ik dus niet zeggen over de omgeving. Sanitair was prima schoon, alleen toiletpapier is regelmatig op en je moet het voor het toiletbezoek al pakken. Douches zijn prima, goede warmte. Wel alleen vaak op de knop drukken, maar dat vond ik niet zo erg. Prachtig mooi zwembad, 2 verwarmde baden en genoeg ligbedden. Ook een glijbaan waar de kinderen zich prima kunnen vermaken. Het restaurant heeft prima keus, burgers tot pizza’s. Het smaakte ook goed. Wel een puntje: Er zijn erg veel kleine kinderen op deze camping en ik raad deze camping dan ook niet aan als je met 13+ oudere kinderen op vakantie gaat.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke kinder camping!

m. mulder,
22-8-2018

super mooie caravan, met groot grasveld ervoor wat vooral voor de kinderen echt ideaal was. Leuk zwembad en speeltuin voor kinderen. eten in het restaurant is ook goed. er zit op 5/10 min. rijden vanaf de camping een hele grote supermarkt waar je echt alles kunt kopen. verder is de omgeving niet zo heel boeiend.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke kleine overzichtelijke camping

Milou,
17-8-2018

Leuke kleine camping voor jonge gezinnen. Zwembad heel overzichtelijk. Waikiki stacaravan erg mooi! Ruime plek. Broodjes lekker. Mini disco leuk voor de kleintjes. Vriendelijk personeel.

Tips/ verbeterpunten: Kleine supermarkt erbij zou makkelijk zijn. Op de camping iets meer speeltoestellen.

Redelijke camping

Marieke,
17-8-2018

Camping bestaat uit een aantal straatjes met Mooie ruime sta plekken voor tent of caravan. Zwembad voor kleine kinderen perfect, lekker verwarmd water en genoeg ligbedden rondom het zwembad. Wel jammer dat een gedeelte van de ligbedden kapot is :( hierdoor lig je niet fijn. Sanitair was niet erg schoon helaas, toiletpapier geregeld op en lauw water met douchen en om te afwassen.

De camping ligt afgelegen en in de nabije omgeving is niets te doen. Hiervoor moet je toch minimaal wel 45 min met de auto erop uit. Dit vonden wij erg jammer. Ook de omgeving van de camping is vlak qua landschap. De camping zelf ziet er qua aankleding ook niet gezellig uit, kiezel pad met daaraan veldjes en boompjes.

Wij zouden 2 weken blijven en zijn na 5 dagen vertrokken naar een ander gebied ik Frankrijk wat meer bij onze wensen aan sloot. Voor mensen die van rust houden en het niet erg vinden om er met de auto erop uit te gaan een prima camping.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Fruité in Chateauneuf sur Isère ( Drome ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Fruité zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.