Camping Le Soleil Fruité

FrankrijkRhône - AlpsChateauneuf sur Isère ( Drome )

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Le Soleil Fruité voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 466 reviews
+450/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 466 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Le Soleil Fruité ligt vlakbij Châteauneuf-sur-Isère in de Drôme, Frankrijk. Op deze camping krijg je een ruime plaats voor je tent of caravan en is er genoeg te doen voor kinderen tot 12 jaar. Bij het zwembad is er ook voldoende ruimte voor alle gasten. Bezoek de bijzondere Romeinse bouwwerken in de stad Valence eens.

Tonen op kaart

469 Reviews over Le Soleil Fruité

• 8Klaas28-09-2021

Leuke camping!

Mooie, groene niet al te grote camping. Geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Genoeg te doen in de buurt. Zwembaden erg leuk, veel ligbedjes. Brood te bestellen op de camping. De enige tegenvaller was Vacansoleil. Wij kregen een oude, uitgeleefde en niet meer schoon uitziende stacaravan. Spinnerag in de besteklades, afvoer gootsteen niet aangesloten op het riool, aangebrande koekenpan, wc liep niet door..... De dame van Vacansoleil was er eigenlijk nooit, reageerde niet op berichtjes, caravans moesten bij sommige mensen na aankomst nog schoongemaakt worden! De schoonmaakspullen die je aan het eind van de vakantie zelf uit de tent mocht halen waren te goor om aan te pakken. Er staan ook nieuwere stacaravans op de camping. Je moet het dus treffen. Voor ons geen Vacansoleil meer, maar dat staat los van de camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Van vliet16-09-2021

Top camping

Nette camping, vriendelijk personeel ,ruime plekken !!

• 8Bart11-09-2021

Leuke kindvriendelijke camping

Leuke, kleine en overzichtelijke camping voor jonge kinderen. Onze kinderen (7 en 5) hebben zich enorm goed vermaakt. 2 weken op deze camping geweest; eerste week minder fijne sfeer; handdoekjes leggen zwembad, niet gemoedelijk, zelfs een doeboek van onze dochter weggehaald van de tafel toen we er even niet waren. 2e week super. Veel betere sfeer, leuke week gehad! Overzichtelijk leuk zwembad, toezicht zou een pluspunt zijn. Wij vonden de handdoeken leggen een punt van irritatie; mensen die om 10 uur met meerdere handdoeken zwembad ingingen en deze op bedjes legden om vervolgens pas uren later terug te komen. Animatie prima, vooral de minidisco vond onze dochter heel leuk. Weinig in omgeving qua mooie natuur (riviertjes, watervallen etc) Mooie luxe, schone stacaravan met airco. Fijne vakantie gehad, zeker een aanrader voor mensen met echt jonge kinderen. Wij miste alleen het ondernemen van dingen in de omgeving.

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8EStarmans04-09-2021

Perfecte doorreiscamping, maar ook goed voor week

Een betere doorreiscamping kun je niet krijgen, daarom zal deze in laagseizoen ook wel vaak als 's middags vol zijn. Zwembad open tot half 9, schoon en prima sanitair (zeker niet oud). Enige mogelijke puntje is dat water voor afwas en douche warmer zou mogen. Glijbaan is nogal raar

Maar ook prima om week te verblijven.

Pluspunten 1) Team behandelt en helpt je erg prettig, proberen camping schoon te houden en iedereen te helpen 2) Doorreiscamping + (6 min snelweg), ideale ligging ook leuk om langer te blijven

Minpunten 1) Wc papier zit achter hoog tegen de wand 2) Water is niet altijd erg warm 3) Weinig sfeer bij entree / zwembad Het is daar nieuw en kaal. Staat aftantse oude vanacesoleil tent die niet respectabel is voor de accomodaties van hun. Met wat grote bomen kan dit mogelijk al worden opgelost. 4) Als het verwarmd binnenzwembad dicht wordt gemaakt is de binnenlucht niet prettig omdat er geen ventilatie zit

• 7Eline04-09-2021

Prima camping

Wij hebben hier één nacht gestaan op doorreis. De camping is een leuke en nette camping met prima zwemvoorzieningen. We zijn vriendelijk ontvangen en de staanplaatsen zijn ruim. Omgeving is leuk maar ook praktisch als je op doorreis bent ivm ligging dichtbij de snelweg. Enige aandachtspunt is in onze ogen het sanitair: het is toe aan een update/vervanging.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Heeren24-08-2021

Leuk voor kinderen tot 8 jaar.

Prima camping, leuke animatie en speeltuin voor kinderen tot 8 jaar. Voor oudere kinderen is er weinig te doen. Speeltuin is een aanwinst. Zwembaden zijn schoon en netjes. Glijbaan is erg leuk. Helaas waren er een hele hoop mebaen die hun handdoek op een bedje lieten liggen en vervolgens de halve dag weg gingen.Als je voor langere tijd blijft zou ik een plek achter op de camping nemen, vooraan zijn de doorreis plekken. Sanitair is enorm netjes en schoon, wordt een aantal keer per dag schoongemaakt.Voor ons was de omgeving niet echt 'de Drome' daarvoor moest je echt minimaal 30-35 min rijden. Valance is een leuke stad en er is een Leclerc op 15 min rijden van de camping.Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Slechte wifi en ook heel slecht 4G.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Kiro24-08-2021

Prima camping

Prima camping. Erg gemoedelijk en overzichtelijk. Fijn zwembad en leuke speeltuin. Heerlijk vers schepijs en pizza's en de drankprijzen zijn laag. Leuk voor kleine kindjes, snel contact en heel veel Nederlanders. Wij zaten in een Mobile home Family wat een prima caravan is. Er zit een mega terras bij. Echter misten we in de keuken wel een broodmes en wijnglazen. De caravans zijn heel gehorig. Wij konden letterlijk de achterburen in de caravan horen praten en rommelen terwijl deze toch niet te dicht op elkaar staan. Erg vervelend als je wilt slapen. Op de hele camping is geen wifi (wij hadden een hele chagrijnige tiener van 13 hierdoor). Bij de receptie is er Wifi maar van de 10 dagen dat wij zijn geweest hebben we 10 dagen geen signaal gehad. Veel mensen klaagden hierover. Verder zit je midden op het platte land. Voor de bergen moet je echt nog een stuk rijden. Voor ons was 1x genoeg. De Drome heeft mooiere plekken dan deze omgeving.

• 9Gezin24-08-2021

Hele leuke camping

We zijn twee weken op deze camping geweest met kinderen van 6 en 8. Het is een overzichtelijke camping, niet te klein en niet te groot. Er waren veel Nederlandse kinderen, waar onze kinderen veel mee hebben gespeeld.We hadden een Soleado mobilhome. Deze was heel schoon en op een ruime plek. We misten alleen een broodmes. Door de hoge heggen was er veel privacy. Over het zwembad is niets te klagen. Alleen jammer dat sommige gasten het nodig vonden om ligbedden bezet te houden met hun handdoek/spullen, zonder dat ze bij het zwembad waren. Hierdoor waren er op hete dagen niet voldoende bedden.In de omgeving zijn een aantal leuke dingen te doen, maar hiervoor moet je vaak wel een stuk rijden. Op 15 min rijden zit een grote supermarkt.Na een paar flinke buien waren er enorme plassen op de camping die lang bleven staan. Sommige plekken voor campeerders hadden hier veel last van. Verder is het een schone en goed onderhouden camping.

• 7M24-08-2021

Fijne overzichtelijke camping

Fijne overzichtelijke kleinere camping Fijne overzichtelijk zwembad (meerdere zwembaden, waarvan 1 verwarmd). Aparte glijbaan bij t zwembadNadeel vonden we het handdoekje leggen (mensen leggen handdoeken op bedjes bij zwembad en ga gewoon tussen de middag drie uur lang terug naar de caravan, vind ik echt niet kunnen!!)Brood te verkrijgen va 8u (dag ervoor bestellen).Simpel eten te bestellen (take away, niet super) en eenvoudig restaurantje (van te voren reserveren).Zaten in nieuwere vacance soleil caravan die allemaal op afgebakende plekken staan. De ontvangst van Vacance Soleil was dit jaar minder dan 2 jaar terug.Animatie aardig voor kleinere kinderen (s’morgens knutselen, s’middsgs vaak een spel en ‘s avonds kinderdisco, 1 Nederlands sprekende dame).Supermarkten: in het dorp een kleinere Carrefour en op 5 km richting Valence een Lidl en grote E. Leclerq.Helaas dit jaar wisselvallig weer (maar was in heel Frankrijk).

• 6Eetgelegenheden
  • 8Noortje24-08-2021

Prima doorreis camping voor paar dagen

Wij zijn hier 1 nacht geleven, maar hebben ons hier uitstekend vermaakt. Leuke zwembaden en leuke speeltuin er naast. Eten was goed, maar verliep behoorlijk chaotisch. Pizza's waren echt heel warm, de hamburgers waren al redelijk afgekoeld (take away). Vriendelijk personeel en goede ontvangst bij aankomst. Sanitair was prima. Mooi grote plekken. Camping ligt wel wat afgelegen, een wandeling of autoritje is wel nodig om in levendig gebied te komen. Ik zou daarom hier niet langer willen staan dan een paar dagen, ondanks de faciliteiten.

Camping Le Soleil Fruité info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar