Reviews over Albon (Drome)

Rustige gezellige familiecamping

Evelien,
    12-8-2018

Prachtige rustige camping. Heerlijk zwembad, vernieuwd sanitair, goede plekken en prachtig uitzicht. Het sanitair wordt goed schoon gehouden en ondanks weinig gasten is ‘de bar’ met gezellige zitjes de gehele tijd open. Wij zouden hier één nachtje staan maar zijn hier een heel weekend gebleven! Mooie kapel op het terrein. Het is een camping in aanbouw maar wat er wordt gebouwd gaat niet op z’n Frans: prachtig!

Het water uit de kraan duurt enige tijd voordat het warm is en bij verkeerde wind hoor je de autoroute maar dat weegt zeker niet op tegen de pluspunten van deze camping!

Heel relaxed en wel verzorgd, in opbouw.

Victoria,
    2-8-2018

Verassend naast bijbehorend kasteeltje, en tussen de golfholes door.

Superleuke accomodaties. Wij zaten verdeeld over 2 naast elkaar gelegen tenten op palen.

De camping is 11 jaar gesloten geweest en nu door een jongere generatie weer opgestart. Een heel aardig stel, met hulp van ouders. Er moet nog veel gebeuren, maar de basis is goed en relaxed. De Nederlandse vertaling vd website klopt niet helemaal. Boeken via hen is goedkoper dan via touroperator.

Wij gingen voor een nachtje (of twee) tussendoor, om de reis te onderbreken en even lekker te zwemmen en relaxen. Supergroot zwembad, (babybadje staat pas volgend jaar op de planning). Relaxte plekjes om te zitten en te genieten van een drankje met goed uitzicht. Sanitair is goed.

Ala je er straks ook kan eten is het de ideale stop onderweg naar het zuiden.

Het enige minpunt vinden wij de geluidsoverlast van de autoroute. Die hoor je met verkeerde wind continu op de achtergrond.

Prima doortrekcamping met veel potentie!

Mirjam,
    3-6-2018

Net geopende camping, heerlijk rustig gelegen net boven Valence, een verademing na de drukte in Lyon. Prachtig uitzicht en electriciteit en water dik in orde. Jonge mensen die hard aan t werk zijn om alles spik en span te maken. Nu nog tijdelijk toiletgebouwtje maar binnenkort gaat het grotere gebouw open. Net als het zwembad trouwens.

Albon (Drome) scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews