Camping Sunelia L'Hippocampestersterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Volonne

7.8Goed

• 7.3Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sunelia L'Hippocampe voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Sunêlia L’Hippocampe ligt aan de oever van de rivier waar je verschillende watersporten kunt beoefenen, maar niet kunt zwemmen. Wel is er een schoon zwembad met veilige glijbaan voor de kleintjes. De hond mag mee naar de ligweide van het zwembad. Pak de auto en ga op pad naar de Gorges du Verdon of de Citadel in Sisteron.

381 reviews over Camping Sunelia L'Hippocampe

• 2019
    6Milex15-09-2019

Geen camping voor ons!!

Twee weken op deze camping gestaan. Kregen een plek aangewezen op de tweede rij achter de feesttent. Kwam het nodige lawaai vandaan door de animatie. Wij hebben dit niet als storend ervaren omdat het om 23 uur klaar was. Helaas erg veel overlast gehad van 'buren' op de eerste rij achter de feesttent. De plekken op deze rij zijn min of meer bedoeld als doorreis plekken. We hebben dit als zeer lawaaiig en rumoerig ervaren. Melding gemaakt bij de receptie en midden in de nacht naar de beveiliging geweest zonder resultaat. Houd hier dus rekening mee tijdens het reserveren. Je betaalt hier nl zoveel als andere plekken op de camping en er zijn veel mooiere plekken die een stuk rustiger zijn. Animatie van een zeer hoog niveau. Zwembaden leuk, kinderen (10 en 14) konden zich de hele dag vermaken op de glijbanen. Voldoende bedjes beschikbaar over de hele dag. Brood een tegenvaller, stokbroden wit en half gaar gebakken en weinig keus.

• 2Eetgelegenheden

• 7Vincent13-09-2019

Mooie verzorgde camping

Vriendelijk personeel, mooie camping, plaatsen met weinig schaduw. wat dikwijls hinderlijk was is het nachtelijk lawaai, voldoende bewakers maar deze hebben de jeugd niet echt in de hand. Toiletpapier zat regelmatig vast in de houders maar dit is meer een fout/slechte wil van de gasten. Om iets te bezoeken moet je wel lang rijden.

• 8Familie Kuijer11-09-2019

Heerlijke vakantie 04-08-2019

We hadden een supermooie taosmobilehome met alles er op en er aan. Wil je luxe op een camping moet je zeker voor zo'n mobilehome gaan. Goede service op de camping, vriendelijk personeel. Zwembad is leuk, glijbanen mogen wel wat spannender. Genoeg ligbedjes. Maar dat honden mee mogen op de ligweide klopt niet. Heb geen hond gezien bij het zwembad. Wel lagen er wel eens hondedrollen op de paden van de camping. Afhaal is goed, soms wel lange wachttijden. Restaurant is goed, gezellig personeel ook bij de bar. Heerlijke cocktails! Voor kinderen veel te doen op de camping én er is goede wifi! Gezellige shows 'savonds bij het zwembad. Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 6Giso van den Brandhof17-08-2019

Service minimaal

Prima verblijf maar de service was diep triest! We hebben de gehele dag gewacht op de sleutel van onze mobile home!!! We zouden een compensatie krijgen in de zin van een restaurant cheque. Deze ontvangen we zeker als we weer thuis zijn!!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Mulder17-08-2019

Genoten!

Leuke camping met erg vriendelijk personeel! Er hangt een hele relaxte sfeer waardoor we ons snel thuis voelden. Mooie staanplaatsen met af en toe een boompje maar deze zorgen er ook voor dat je in de schaduw kunt zitten. Het zwembad is niet heel groot maar wel toereikend. Er kwamen veel blauwe matten op de grond die het lopen rondom het bad veel aangenamer maakten. De glijbaan is wel slecht voor je zwemkleding. Wij waren met kinderen van 14 en 16 en voor hen waren er veel leeftijdsgenoten zonder dat de rest van de camping daar last van had. De security houd dit, op een plezierige wijze, ook prima in de gaten. Erg leuk uitstapje gemaakt naar de citadelle van Sisteron, hier is ook een prachtig uitzicht over de omgeving. Ook de wandeling naar de torentjes in Volonne gemaakt, dit pad vraagt om goede schoenen! Je krijgt er een wel een mooi uitzicht voor terug.

• 9Eetgelegenheden

Jean Philippe Bravay, Gérant, 03-09-2019

Hartelijk bedankt voor uw verblijf op de camping en alle complimenten betreffende het personeel, de sfeer, de plaatsen… Op veel verschillende plaatsen en tijdens vele wandelingen hebben wij hier een schitterend uitzicht over het landschap, waardoor dit echt de moeite waard is!

• 8Ellen15-08-2019

Mooie camping / gemoedelijk/ vriendelijk personeel

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad op deze camping. De plekken zijn mooi ruim, houdt er wel rekening mee dat er op bepaalde plekken wel een boompje kan staan, wat niet altijd even handig is. De camping is ruim opgezet. Zwembad is mooi en altijd genoeg ligbedjes. Wij vonden ze niet streng bij het zwembad en juist wel logisch dat erregels zijn, vooral wanneer het druk is. Van het sanitair hadden we iets meer verwacht omdat het een 5-sterrencamping is, maar was zeker prima. Het afhaal-eten vonden wij zelf iets minder, maar in het restaurant hebben we heerlijk gegeten. Er wordt veel georganiseerd, voor zowel jong als oud. Tevens is er bijna elke avond wel een show, erg leuk en gezellig maar geen verplichting natuurlijk. De sfeer op de camping is gemoedelijk en het personeel is erg vriendelijk. Polo-suppen op de rivier was top, raften super gaaf. In het dorpje is niet veel te beleven. Supermarkten genoeg in de buurt, 3 tot 6 km.

• 7Eetgelegenheden

Jean Philippe Bravay, Gérant, 02-09-2019

Heel hartelijk dank voor uw verblijf bij ons op de camping! Wij hebben uw opmerking betreffende de afhaalmaaltijden hebben wij goed genoteerd. Verder heel hartelijk dank voor alle complimenten !

• 8Martijn13-08-2019

Hele goede camping voor gezin. mt kids van 2 to 16

Dit is echt n hele fijne camping. We zaten in een sta caravan die prima in orde was.

Het entertainment is echt heel goed. Er worden een hoop leuke dingen georganiseerd die er altijd profesioneel uitzien.

2 dingen moet ik echt kwijt. ik had hier op zoover van te voren nogal wat reviews gelezen. Hierop kwam met name "muggen overlast" en dat het "te druk was bij het zwembad" als grootste struikelblok naar voren.

Ik heb hier echt nog geen mug gezien. Bij hey zwembad zie je wel wat wespen. Maar gewoon normaal voor in t platte land van frankrijk. Achter onze caravan staat een soort kastje dat schijnbaar muggen moet vangen. Er staan er 28 van verspreid over de hele camping. Deze werken blijkbaar goed want ik heb nog geen mug gezien.

Dan t zwembad. Ja daar is t druk. Maar het is dan nu ook hoogseizoen. Er zijn ALTYD wel bedjes te vinden en badmeesters halen zo nu en dan "gereserveerde" bedjes leeg. Dus echt top.

Jean Philippe Bravay, Gérant, 02-09-2019

Heel hartelijk dank voor uw verblijf op de camping! Ook heel hartelijk dank voor uw beoordeling en het naar voren brengen van de verschillende punten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam. Hillen10-08-2019

Zeer goed, aan te bevelen

Mooie en goede camping voor onze kinderen van 10 en 7 jaar en voor ons. Niet te groot maar wel alle faciliteiten beschikbaar op de camping of in de nabijheid. Zwembad en animatie zijn zeer goed, evenals het personeel! Zeker een aanbeveling waard! Jammer dat de rivier maar beperkt gebruikt kan/mag worden. Leuke uitstapjes gemaakt naar klimbos in Sisteron (Sisteron Adventures), Gorges du Verdon (60-75 minuten rijden) en Gorges de la méouge (30 minuten rijden).

• 9Staat v/h sanitair

Jean Philippe Bravay, Gérant, 02-09-2019

Heel hartelijk dank voor uw verblijf bij ons op de camping et uw leuke tips voor uitstapjes. Ook hartelijk dank voor de complimenten voor het zwembad, de animatie en het personeel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8M. Meijers08-08-2019

Fijne, sfeervolle camping

We hebben het goed naar onze zin gehad op Sunelia L'Hippocampe. Het viel op dat het personeel op de camping moeite deed om Engels te spreken. Daar staan de Fransen normaliter niet om bekend. Positief dus. Het is een mooie, wat kleinere camping waar een relaxte sfeer hangt. Er is voldoende te doen voor kinderen en wat ons betreft was het zwembad ook voldoende. Super dat er altijd wel bedjes te vinden waren. De omgeving is mooi, met name Sisteron. Een stadje waar leuke restaurants zitten en er shopgelegenheid is. Ook rondom de supermarkten in Peipin zitten wat winkels. Voor de rest is het dun bezaaid met shopgelegenheid. Een minpuntje vonden wij het restaurant (pizza veel te veel kaas en tomatensaus, personeel wel weer erg aardig) en het mini supermarktje. De keus was hier echt enorm klein. Mijn inziens kan hier veel meer uit gehaald worden en is dat ook zeker rendabel. Al met al hebben we genoten!!

• 5Eetgelegenheden

Jean Philippe Bravay, Gérant, 09-08-2019

Beste familie Meijers, Heel hartelijk dank voor uw verblijf op onze camping. Ook heel erg bedankt voor de complimenten voor het personeel, dit is toch altijd weer heel fijn om te horen!

Wij zijn ons er van bewust dat het winkeltje klein is. Dit is altijd een beetje bewust klein gehouden, zodat de mensen ook af en toe een keer naar het dorp lopen om daar wat boodschappen te doen. Verder zijn de supermarkten op ongeveer 2 km afstand, dus vlakbij. De gasten gaan daar toch vaak hun boodschappen doen. 2 x in de week staat er een kraampje met verse groenten en fruit op de camping.

• 7Monique26-07-2019

Leuk verblijf, mooie omgeving

Mooie omgeving, prima camping. Ver rijden voor mooie plekjes. S avonds wel herrie op de camping. Zwembad best prima, veel bedjes maar vloer is heet en doet pijn om met blote voeten op te lopen. Badmeesters zijn hier streng op. Waarom geen idee. Blote voeten lijken me ook niet zo hygienisch. Puntje van ergernis is vervolgens dat tot 6 uur je niet met balletje mag spelen. Overdreven streng zeker als het niet zo druk is. Grijp gewoon in als het nodig is maar niet met zon stomme regel tot 18 uur! Restaurant prima kaart en leuke bediening. In winkeltje ook aardig personeel

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Jean Philippe Bravay, Gérant, 29-07-2019

Heel hartelijk dank voor uw verblijf en beoordeling. Wij zullen uw opmerkingen zeker bespreken en uw complimenten doorgeven aan de betreffende personeelsleden!

37 tips over Camping Sunelia L'Hippocampe

• Erna van Riel, 18-09-2013

Raften op de Ubaye is geweldig. Wel ongeveer 45 minuten rijden, maar de moeite meer dan waard. Ook de route er naartoe is prachtig.

• Martine, 04-08-2012

Raften (familietoer vanaf 8 jaar, wordt vanuit de camping georganiseerd).

• drunenerik, 24-07-2013

Het restaurant op de camping is zeker een aanrader om een keer te gaan eten. Ga ook een keer, ( of meerdere keren zoals wij) bij de kebab/broodjestent eten in het dorpje. Het eten komt van de kebabtent, het drinken van de kroeg tegenover. Super!!

79 vragen over Camping Sunelia L'Hippocampe

• Tune, 03-11-2019

Nederlandstalige animatie?

We zijn benieuwd of er bij het animatieteam ook Nederlands sprekende personen zijn. Wat is de ervaring afgelopen jaren?

• B, 12-08-2019

Toilet

Hebben de toiletten in de sanitair gebouwen een wc-bril?

• Wendy, 13-12-2018

Sanitair

Ik zie op foto's dat er geen toiletbrillen zijn. Dese foto's zijn echter uit 2012 dus wellicht verouderd. Weet iemand hoe dat nu is?

Jo, 20-08-2019

Nee dat is niet veranderd, ze zijn er nog steeds niet.

Camping Sunelia L'Hippocampe info

• Aantal sterrenstersterstersterster