Camping Les Verguettes

Camping Les Verguettes
8,5

270 reviews over Camping Les Verguettes in het Nederlands

Leuke camping, in een mooie omgeving

Menno
15-8-2018

Leuke camping, in een mooie omgeving. Vriendelijke mensen bij de receptie. Een aantal dagen een foodtruck op het terrein Voor een pizza of hamburger als snack of avondeten

Super Familiencampingplatz!

Hedwig
14-8-2018

Wir hatten eine tolle Zeit! Super sind die Möglichkeit, Frühstück zu bestellen, der Foodtruck und der Obst- und Gemüsestand, der ab und zu im Hof aufgebaut wird.

Die Kinder (3 und 6) haben das Schwimmbecken und den Spielplatz geliebt.

Die Sanitäranlagen sind nicht ganz neu, aber immer super sauber und gut in Schuss. Einzig etwas größere trockene Ablagen für Waschebeutel in den Duschen wären gut!

Fijne vakantie gehad op een gemoedelijke camping

Fam. Meijer, Groningen Pays-Bas
13-8-2018

Fijne vakantie gehad op deze gezellige familiecamping. De omgeving is schitterend! We zullen deze camping zeker aanbevelen bij familie en kennissen.

ANWB camping

The stay was generally acceptable

A
13-8-2018

The stay was generally acceptable. Pitches were a good size. Men's area of the sanitary block could do with updating.

Hele fijne kleinschalige camping

Yvonne
13-8-2018

Wij vonden het een hele fijne camping. Door de kleinschaligheid konden wij onze kinderen makkelijk alleen rond laten lopen. Prima zwembad en speelplaats. Wij verbleven in Chalet Sesame, het mooiste chalet van de camping, veel privacy dankzij het tuintje en met een schitterend uitzicht. Wij komen hier graag nog eens terug.

Genoten

Eric
10-8-2018

Rustige camping, mooi zwembad, leuke speelhoek/speeltuin voor kinderen.

Wij komen zeker terug!!

Franklin Verheye- Vanhonacker
10-8-2018

Zeer rustige en kleinschalige camping; De uitbaters doen hun uiterste best om voortdurend te investeren en verbeteringen aan te brengen.

Plaatsen voor grotere caravans kunnen misschien iets ruimer en vlakker, maar dit is een detail tegenover al het goede!

on a passé des jolies vacances à ce camping familiaire, tout est en ordre, personnelement,j'aimerais mieux un restauration quotidienne, mais on va vous recommandé aux amis, john juilet 2018

Un camping charmant

Ingrid
7-8-2018

Petit camping familial charmant où tout est mis en œuvre pour passer d'agréables vacances, dans une région magnifique...

Idéal pour les familles avec enfants.

Mention spéciale pour l'accueil chaleureux et la gentillesse des propriétaires.

Nous reviendrons avec grand plaisir !

Top camping

Kluft
7-8-2018

Mooie camping in de prachtige Provence. Ideaal voor gezin en mensen die niet van een massale camping houden. Sanitair kan beter schoongemaakt worden.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Verguettes in Villes sur Auzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Verguettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Verguettes scoort een 8.54 uit 10 op basis van 270 reviews.