Camping Les Verguettes

Camping Les Verguettes
8,6

91 reviews over Camping Les Verguettes in het Nederlands

Anders

Leuke camping, in een mooie omgeving

Menno
15-8-2018

Leuke camping, in een mooie omgeving. Vriendelijke mensen bij de receptie. Een aantal dagen een foodtruck op het terrein Voor een pizza of hamburger als snack of avondeten

Fijne vakantie gehad op een gemoedelijke camping

Fam. Meijer, Groningen Pays-Bas
13-8-2018

Fijne vakantie gehad op deze gezellige familiecamping. De omgeving is schitterend! We zullen deze camping zeker aanbevelen bij familie en kennissen.

Hele fijne kleinschalige camping

Yvonne
13-8-2018

Wij vonden het een hele fijne camping. Door de kleinschaligheid konden wij onze kinderen makkelijk alleen rond laten lopen. Prima zwembad en speelplaats. Wij verbleven in Chalet Sesame, het mooiste chalet van de camping, veel privacy dankzij het tuintje en met een schitterend uitzicht. Wij komen hier graag nog eens terug.

Genoten

Eric
10-8-2018

Rustige camping, mooi zwembad, leuke speelhoek/speeltuin voor kinderen.

Wij komen zeker terug!!

Franklin Verheye- Vanhonacker
10-8-2018

Zeer rustige en kleinschalige camping; De uitbaters doen hun uiterste best om voortdurend te investeren en verbeteringen aan te brengen.

Plaatsen voor grotere caravans kunnen misschien iets ruimer en vlakker, maar dit is een detail tegenover al het goede!

Top camping

Kluft
7-8-2018

Mooie camping in de prachtige Provence. Ideaal voor gezin en mensen die niet van een massale camping houden. Sanitair kan beter schoongemaakt worden.

Fantastique!

Laurens Vink
1-8-2018

Mooie kleinschalige camping met 66 plaatsen. Plaatsen variëren van formaat, maar zijn niet al te groot.

De camping is voorzien van prima zwembad met voldoende ligstoelen en een naast gelegen terras waar je een drankje of ijsje kunt halen. Het sanitair werd in juni 2x per dag schoongemaakt. Bij de receptie is meer dan voldoende informatie te vinden over de omgeving. Huren van de e-Mehari is een aanrader.

Voor kinderen is er een trapveld, springkussen en staat er allerlei speelgoed om mee te spelen.

Vers brood kan je de dag van te voren bestellen. In het voorseizoen mist de camping een eetgelegenheid maar dit wordt opgelost door de komst van Foodtrucks meerdere malen in de week samen met een paar kramen waar je groente, fruit, zeep, honing en wijn kunt kopen. Villes-sur-Auzon is een rustig dorp gelegen in een prachtige omgeving. De eigenaren van de camping doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te bezorgen.

Zomervakantie in de omgeving van de Mont Ventoux

Peter & Suzan
21-7-2018

Mooie leuke camping nabij het dorpje Ville-sur-Auzon op loopafstand en an de voet van de Mont Ventoux. Er is een mooi zwembad met terras aanwezig voor de soms benodigde verkoeling. De eigenaren doen er alles aan om je een aangename vakantie te geven.

Over het algemeen prima camping

Liesbeth
17-7-2018

Geen commentaar het was zoals het op de website staat vermeld prima camping

Aan te raden, alleen jammer dat je er niet kan eten en van

Erik
10-7-2018

Aan te raden, alleen jammer dat je er niet kan eten en afhankelijk bent van enkele foodtrucks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Verguettes in Villes sur Auzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Verguettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.