Camping La Vieille Ferme

Meer camping info

301 reviews over Camping La Vieille Ferme

• 2019
    8ANNE ET MARCEL30-07-2019

Rustig camping aan de zee

Leuk camping vlakbij de zee, mooi zwembad. Rustig camping

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2019

• 3Anita30-05-2019

Nooit meer en ook zus stapt zo snel mogelijk op!

Mijn zus ( zij wilde hier ruim een maand staan) heeft gevraagd of er plek was aangezien wij met 2 personen enkele nachten hier wilde verblijven. Dat was mogelijk. zij betaalde een aanbetaling van 53 euro die in mindering zou worden gebracht op de totale rekening. Echter toen ik betaalde moest ik 28 euro reserverings kosten betalen, ondanks dat zij tot 3 x toe verzekerd heeft dat dit in mindering gebracht zou worden op de eindrekening. Balen voor enkele nachtjes op deze camping😞😖😡

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8Oost-lameris19-08-2018

Fantastische vakantie gehad.

Gemoedelijke sfeer, personeel behulpzaam, winkels op loopafstand, kermis vlakbij, maar geen last van het geluid. Zee vlakbij. Ongeveer 15 minuten lopen. Met de auto ben je er in een minuut of twee. Een prachtig park naast de camping. Centraal gelegen. Kan ook met de trein naar nice, cannes . Heerlijke douche, zelf op tempratuur in te stellen. Prima zwembad. Niet groot, maar prima te doen. Mooie ruime plekken. Restaurant op de camping is prima. Leuk personeel. (nederlands). Enige nadeel zijn de muggen. Maar met deet in de aanslag kun je dit prima aan.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8EUGENE19-06-2018

Na jarenlang La Vieille Ferme regelmatig bezocht te hebben, nu na 2 jaar niet door omstandigheden, toch weer uw camping bezocht.

Nog steeds erg plezierig en goed verzorgd terrein.

Receptie en brood verzorging iets minder dan vroeger. Jammer dat het "winkeltje" met verse broodjes niet open was.

Vooral de snackbar viel erg tegen, in vergelijking met 2 jaar terug en eerdere keren. De medewerker, een Hollander merkte ik achteraf, merkt toch aan mijn accent dat ik Nederlands spreek, maar reageert niet . De bediening was hier erg traag en onvriendelijk en de pizza was gewoon SLEC HT ! Niet meer terug geweest, terwijl ik bij mijn vorige bezoek hier vaak wat haalde of ging zitten en eten. Deze man is absoluut GEEN reclame voor uw camping terwijl dit voorheen plezierig was. Als u geen andere medewerker hier betrekt, gaat dit de camping klanten kosten ! Een gast die op het terrein iets lekkers wil kunneñ eten, komt niet terug!

De fam. Pastouret ken ik al heel lang en altijd plezierig met alle medewerkers tijdens mijn bezoeken.

Vr, Groeten, Eugène van Eick

• 4Eetgelegenheden

Gereisd in juni 2018

• 7JURJEN JAN20-05-2018

Verblijf veille ferme

Ten tijde van ons verblijf onderhielden de tuinmedeweekers een aantal percelen naast ons. Ze belden regelmatig, zeer luid pratend ( spaans ?) en schreeuwen erg luid met elkaar, zo hard dat een gesprek niet meer mogelijk is. Met de draadjes maaier wierp ze onverstoorbaar het grind tegen de auto. ( stopte pas na bezwaar)

Gereisd in mei 2018

• 8De Graaf11-01-2018

Heerlijke ontspanning in alles biedende omgeving

De warme douches en de ruime plek

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 3Dhr Van Beek10-01-2018

Nooit meer

Een camping gericht op het maximaliseren van hun opbrengsten, niet op die van jouw kampeerplezier. Waarom, natuurlijk slechte ervaringen. De op de website vermeldde koelkasten op de campingplek bleken niet op de campingplek zelf te staan maar op een verzamelplek ergens anders. Omdat je erop rekent dat er een koelkast is moet je dus wel even meegaan in dit gebeuren, maar we zeiden wel dat we het alleen voorlopig wilden aanzien. We hebben medicijnen mee die koel bewaard moeten blijven. Omdat het superonhandig bleek te zijn hebben we zelf een koelkastje gekocht. Veel goedkoper dan huren! Alleen bleken we voor de hele looptijd van ons verblijf aan vast te zitten. Receptionist was zeer dominant, duldde geen tegenspraak en 'manager' kon alleen maar schreeuwen. Zelfde soort problemen om borg terug te krijgen. Vooraf ook al problemen: zijn niet makkelijk om een rekennummer af te geven waar je op kan betalen(!?). Willen het liefst op hun (Franse) manier betaald worden zoals met credit card. Snap dat nog steeds niet.

Min: - erg open plek waar wij opgezet waren met veel contact met de buren. Er zijn wel betere, afgeschutte plekken. Later bleek dat we op een tentplek waren gezet met onze (kleine) caravan. Commentaar na 2 weken daar gestaan te hebben. "Jullie hadden eigenlijk meer moeten betalen voor die plek, maar die geven we jullie kado". - Erg vochtig in de avond (dicht bij zee); toch nog behoorlijk ver naar de zee; - weinig douches; - zwembad redelijk groot met voldoende zitplekkken maar kent wel gladde tegels (uitglijden). - files op de weg langs het strand waar je dus altijd doorheen moet - strand: je moet altijd met de auto. Het enige zandstrand in de buurt is bij Antibes op de boulevard (betaald parkeren, tenzij invalide). De rest is stenenstranden maar dan wel behoorlijk breed

Plus: - schone wc's en warm water. - Mooi stukje bos rondom de camping; - afhaalpizza's redelijk geprijsd. - fietsen is goed te doen in de omgeving - veel hypermarchées in de omgeving

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8JAN10-11-2017

het toiletgebouw op het oude gedeelte is aan renovatie toe

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd in november 2017

• 7HUBERTUS DE RONDE28-08-2017

fijne rustige camping gunstig gelegen tussen Cannes en nice dicht bij zee

• 5Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2017

• 1Johan Baai23-08-2017

4 sterren alleen op de muur zichtbaar

Geheel relaxed vanuit italie vertrokken naar het zonnige zuiden van Frankrijk. Toch best balen dat je dan pas om 21:30 aankomt door alle vertragingen. Erg wordt het pas als je de camping, (gewoon een stukje grond dus) niet meer opkomt omdat men sluit na 21:00. Na de avond in de auto geslapen te hebben konden we de volgende dag iets minder 'zen' inchecken. De mondelinge afspraak om dan als compensatie een dag langer te mogen blijven waren ze aan het einde van de week ook weer vergeten. "Dat wordt dan €85 extra meneer"... opzich niet erg als je in die week hebt kunnen genieten van een prachtig zwembad, een heerlijke douche en een leuke campingwinkel met lekker eten. Maar u raad het al.. ook dat was waarschijnlijk van naast gelegen villa en niet van de camping zelf. Wel een prima uitvalsbasis naar al het moois wat de cota d'azure heeft te bieden. En de charme van 'Le vieille Ferme' spoort je dan ook op elke manier aan om dat te gaan ontdekken! 4 sterren?

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair