Camping Les Rives du Lac

Kleine hotelsWeer vandaag22°10°
Camping Les Rives du Lac
7,6

Allsun Hotel Eden Alcudia (Mallorca) is een fijne bestemming voor gezinnen. Je hoeft nergens over na te denken door de all-inclusive formule met afwisselend eten. De animatie is vrolijk en actief zonder overdreven te zijn. Het zwembad ligt vlak aan zee, met een uitgebreide ligweide ertussen. Loop eens langs het strand richting de haven van Alcudia.

132 reviews over Camping Les Rives du Lac in het Nederlands

Rustige camping gelegen aan het meer, aanrader!

Susan
4-9-2019

Wij hebben deze camping per ongeluk geboekt en dachten bij meer van Annecy te staan. Gelukkig was dit meer schoon en rustig en zijn we blij dat we ‘verkeerd’ geboekt hebben. Onze houten chalet stond achteraan en half augustus was er al bijna niemand! Heerlijk die rust en ruimte om ons heen. Zwembad was prima, meer op loopafstand en een restaurant in de buurt. Voor ons zoontje van 4jr was er genoeg te spelen. Ons chalet was voor 6 personen en we waren met zijn vieren dus allemaal een eigen kamer. Klein grasveldje ervoor dus helemaal goed. Qua geluid hoor je in de verte soms een trein en verder is t rustig. Een aanrader als je niet van massaal houdt, tenminste in onze periode 18-8 tot 1-9.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fantastische vakantie gehad!

Prakash Peereboom
15-8-2019

We werden vriendelijk ontvangen. We hebben het als een prettige en gezellige camping ervaren. Een mooi meer en een prima zwembad. De plek die wij hadden (plek 154) was erg groot (13x13m) en schaduwrijk. De animatie vonden we iets simpel, al deden de meiden wel hun best. De camping heeft vriendelijke eigenaren die hun best deden om ons langer te kunnen laten verblijven op onze plek. Het is een autovrije camping, maar dat is geen probleem. De auto staat veilig onder dak. De polsbandjes zorgen ervoor dat je kleine kids de camping niet zomaar kunnen verlaten. Het sanitair was schoon met ruime douches. Er is erg veel te doen in de omgeving. Je kunt op de camping lekker eten, maar het restaurantje naast te camping is ook erg goed. Een ideale camping voor jonge- maar ook voor gezinnen met oudere jeugd. Een aanrader! Ik zou zeker weer eens terugkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Groeiende camping in prachtige omgeving.

Dirk
15-8-2019

Vriendelijk en bedreven camping eigenaar die een mooie camping heeft. Er is een oud en nieuw gedeelte. Elk met hun voordeel, de een meer schaduw en de ander wat strakker. Het oude toiletgebouw is echter wel ondermaats, het nieuwe was erg goed. Hét mooie is dat er ontzettend veel te doen is en word georganiseerd op de camping. De kidclub was vrij toegankelijk en de kinderen vonden het erg leuk. 7.2 is wat een te lage score eerlijk gezegd. Tijdens ons verblijf is er nachtelijk bezoek geweest en dit was erg jammer. Hier handelde de campingeigenaar adequaat en alert op.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie!

Fam van Beek
14-8-2019

Top vakantie! We zijn hier nu voor de 2e keer geweest. Wederom een top vakantie gehad. Het vernieuwde zwembad is een enorme verbetering tov het vorige zwembad. Wat ook een verbetering is, is dat de camping autovrij is. De auto kan overdekt en beveiligd geparkeerd worden. Dus niet meer in een loeihete auto stappen. Animatie was goed geregeld. De pizza's van het restaurant zijn een absolute aanrader. De trein die langs de camping gaat hebben we absoluut niet als hinderlijk ervaren. De omgeving is fantastisch mooi en de plaatsen in de buurt zijn zeker een bezoek waard. Wij komen in de toekomst weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastische camping ,mooi gelegen veel te doen!

Richard
14-8-2019

Zijn met de caravan en staan op een mooie luxe plaats met uitzicht op de bergen, Veel zwemgelegenheden, Veel te doen op de camping en omgeving, mooi meer en een mooi nieuw zwembad. Toiletten zijn netjes . Een camping om nogmaals terug te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een aanrader!

Monique
13-8-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. We stonden op plaats 110. Een mooie ruime plaats met veel schaduw. De auto moet op de parkeerplaats gezet worden die overdekt is. Zo stap je altijd in een koele auto. Het zwembad is niet zo groot, maar ideaal voor kinderen. Het meer is heerlijk om in te zwemmen. Er is veel te zien en te doen in de omgeving. Bij de receptie word je goed geholpen als je een vraag hebt. Er wordt goed Engels gesproken. Tips voor uitstapjes zijn, super Devoluy, Orcieres, Sisteron, lac de serre poncon en Embrun. Er rijdt een trein langs de camping, maar dit was voor ons niet storend. Ook is er een hondenopvang in de buurt. Je hoort wel geblaf, maar ook dit vonden wij niet storend. 's Nachts is het wel stil op de camping. Er is geen verlichting op de camping, dus het is 's nachts echt donker. Een zaklamp is wel handig om dan naar het toiletgebouw te lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Leuke kindvriendelijke camping

Fam
4-8-2019

Het is een hele leuke en nette camping. Mooie omgeving heel veel te doen en behulpzame eigenaar. De camping bestaat uit 2 gedeeltes. Een ^1e (oudere)^ gedeelte bij de receptie en zwembad. En een 2de deel, die je kunt bereiken, door de openbare weg over steken. Er is een heerlijk zwembad. Groot genoeg. En schoon. Verder is er een leuk meer. Heerlijk water met kleine kiezelsteentjes. Het meer loopt langzaam af. Er is veel te doen voor voor kinderen op de camping. De animatie team, bestond uit 2 vlotte jonge dames. 1 Nederlandse en 1 Engels/Frans talige. Ze deden heel veel leuke activiteiten. Verder geeft de eigenaar heel veel informatie over alles wat er te doen is. Altijd bereid om vragen te beantwoorden. Schoon sanitair, incl desinfectie (super) Minpunt is de openbare weg. Wij hebben heel veel hinder gehad van de campingjongeren ( Ned) van de andere camping midden in de nacht. Kan de eigenaar niets aan doen, maar wel jammer.

Echte vakantie!

Andy
4-8-2019

We zijn er nog. Heerlijk relaxte sfeer. Zitten in prachtige nieuwe safaritent incl vaatwasser😊. Prijs 900 euro. Vorig jaar veel mindere tent op rcn camping bij Castellane voor 1.500 euro. Heel veel uitleg wat er te doen is. Canyoning, raften, hiking, mtb routes you name it. Afhankelijk waar je staat op camping in de nacht hoor je trein of een keer jongeren voorbij komen. Niet storend. Zwembad heeft sinds dit jaar ook een buitenbad. Prachtig. Overbodig m.i. daar het meer direct gelegen aan camping het water helder en warm en geleidelijk aflopende oever kent. Onze kids van 9,9, 11 en 13 vermaken zich uitstekend. Leuke activiteiten en veel leeftijdgenoten. Hebben pizza gegeten van het restaurant die waren top. Op camping is het een mix van nederlanders maar ook de nodige fransen, engelsen en at toe een duitse familie. Animatie n NL, engels en frans. Doen het erg leuk. Verwacht geen theatershows. nu tweede keer en komen zeker terug!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Veel geluidsoverlast 's nachts. Jammer.

Erik
31-7-2019

We hebben leuke week vakantie gehad in een gehuurde safari tent.Dat is belangrijkste.De camping heeft positieve punten: -Leuk meer voor zwemmen/spelen.Ondiep.Lekker grind.Schoon -Prima zwembadje.Deels overdekt -Prima restaurantje.Prima eten.Gezellig zitten 'savonds -Prima speeltuin en overdekt spelletjes gebied -Goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de prachtige omgeving Kinderen van 6 en 8 heeft zich goed vermaakt.Vriendjes zat

Maar,geluidsoverlast van verschillende bronnen is te veel.Uiteraard horen sommige geluiden bij kamperen,maar de locatie van deze camping heeft te veel: -Overdekt zonnecellen parkeer terrein.Autos rijden 'savonds en 'sochtends weg over los liggende stenen. -Aanvoerweg naar receptie en algemene toegang meer loopt dwars door de camping. -Drukke N-weg naast de camping. -Druk trein spoor naast de camping.Ook 'snachts. -Hondenopvang kennel vlakbij.Veel geblaf. -Watersproei systeem spuit tegen tent om 7:00 Jammer.

Leuk voor een x

PV
28-7-2019

Restaurant kan toeloop niet aan. Vlees is rauw en koud. Na mededeling daarover ook als het een 2e keer wordt opgediend. Weer rauw en koud. Het vlees blijft vrijwel onberoerd op het bord. Als dit ook bij de rekening wordt aangegeven verbindt men hier geen consequenties aan. Geen aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Suncamp

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Terras
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Rives du Lac in Veynes , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Rives du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.