Géén boekingskosten

• 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Allsun Hotel Eden Alcudia (Mallorca) is een fijne bestemming voor gezinnen. Je hoeft nergens over na te denken door de all-inclusive formule met afwisselend eten. De animatie is vrolijk en actief zonder overdreven te zijn. Het zwembad ligt vlak aan zee, met een uitgebreide ligweide ertussen. Loop eens langs het strand richting de haven van Alcudia.

Contact

182 Reviews over Les Rives du Lac

• 9Ilona05-09-2022

Heerlijk!

Verzorgde, niet te grote en autovrije camping! Leuke nette voorzieningen voor de kinderen: beachvolleybal, pannakooi, tafeltennis, spellen, mooie nieuwe speeltuin. De camping bestaat uit 2 delen, gescheiden door een openbare weg naar het meer (niet hinderlijk). Prachtig meer, met heerlijk water en een leuk aquapark, gratis voor campinggasten. Meldingen bij de receptie (koud afwaswater) werden serieus en vlot opgepakt door de eigenaar. Eigenaar is zichtbaar en heeft veel tips omtrent uitstapjes in de omgeving. Wij stonden op het nieuwe gedeelte, op een ruime plek met schaduw. De begroeiing was nog laag op sommige delen van de camping, daar weinig schaduw. Prachtig nieuw en schoon sanitair (nieuwe gedeelte). Fijn restaurant aan het meer (leuk terras) en een lekkere broodjesservice. Zwembad hebben wij weinig gebruik van gemaakt, zag er verzorgd uit. Schitterende omgeving met vele uitstapjes! Wij hebben genoten!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8evaluna29-08-2022

Heerlijke camping met super huur accomodatie

Prachtige cottage met jacuzzi. Helemaal schoon gemaakt en met vers water gevuld. Ruime douches binnen de cottage. Ligging aan het meer is mooi. Zwembad zonder toeters en bellen. Leuk voor de jeugd om s avonds naar het meer te gaan met de picknick tafels. Daar ontmoeten ze ook jeugd van de naast gelegen camping. Leuk restaurant. Camping heeft geen winkel, alleen enkele noodspulletjes bij de receptie. Dorpje is niet gezellig. Uitstapje naar Gap en Lac de Serre Poncon (boot huren)was leuk .

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Ruben27-08-2022

Drukke camping

Wij stonden op het oude gedeeltelijk van de camping. Waren een aantal mooie schaduwrijke plekken, maar die hadden wij niet. Nergens op de plek was iets van schadw en er waren ook geen bomen om een schaduwdoek aan op te hangen. Plaatsje lag vol stenen en er waren veel kuilen. Uitdaging om de vouwwagen goed op te zetten. Zwembad was druk en ijskoud. De kinderen hebben hier 1x gezwommen. Meer was daarentegen heerlijk. Voetbalkooi was tot laat heel rumoerig (stonden wij naast). Al met al viel het ons tegen. We zijn dan ook een paar dagen eerder vertrokken. Wanneer we dit bij de receptie aangaven vroegen ze ook niet de reden of zo.. eens maar niet weer.

• 6Eetgelegenheden
  • 6Kees23-08-2022

Kleinschalig Camping, mooie omgeving

Het is een camping die is opgesplitst in 2 delen. Wij stonden op het nieuwe deel Hier zeer grote staanplaatsen, als je uiteindelijk je plaats weet te bereiken. De toegangswegen naar de plaats zijn zeer smal waar je niet met de auto kunt komen. caravan ervoor afgekoppeld en naar de plaats gereden. Het was zeer smal, mede door overhangende struiken en takken. Hierdoor helaas krassen en beschadiging aan de caravan. Na melding gemaakt te hebben werd er nauwelijks op gereageerd. Er werd aangegeven dat snoeien nu slecht was voor de struiken, door de droogte. Dus bij verlaten van de camping hetzelfde probleem. Ons inziens zijn deze plaatsen beter geschikt voor tenten ipv caravans. Het meer op de camping is fijn zwemwater. Leuke stormbaan, welke `s morgens 2 uur en in de avond 1 uur gratis toegankelijk is voor campinggasten.

Het toiletgebouw is vrij nieuw en ziet er mooi uit. Grote douche hokjes en schoon. mooie gebied waar veel te doen is.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 9Humues22-08-2022

Fijne camping met voor elk wat wils!

Mooie kleinschalige camping direct aan het Plan d'Eau d'Iscles. Camping heeft ruime plaatsen, enkele met water. Niet alle plekken beschikken over voldoende schaduw. Autovrij is prettig, er zijn bolderkarretjes om spullen te vervoeren. Animatie is er voldoende, ook veel NL-kids en jeugd. Sanitair is uitmuntend schoon en altijd warm water! Restaurant heeft goede kaart, je kan er prima eten. Zwembad is ok maar niet meer dan dat. Meer is schoon en lekker van temperatuur. Dagelijks toezicht bij zwemgedeelte. Leuk om te suppen. Stormbaan op het water is gratis maar op reservering. Strand en bodem bestaan uit kleine kiezels, waterschoenen niet nodig. Voldoende schaduwplekken aan het meer. Omgeving is zeer geschikt om te wandelen en fietsen (routes liggen bij de receptie). Gap is een leuk stadje in de buurt, canyoning een gave activiteit. Kortom: fijne camping met voor elk wat wils in een mooie omgeving en met vriendelijk personeel. Aanrader!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Peter22-08-2022

Drukke, rommelige camping

Op deze camping ben je overgeleverd aan de plek die je toegewezen krijgt. Wij hadden in maart geboekt en hadden een plaats naast het wc gebouw. Géén schaduw, hele dag lawaai en enorme stank van de composthoop. Er waren zeker betere/schaduwrijke plekken, maar ons werd verteld dat je dan al in oktober het jaar ervoor geboekt had moeten hebben. Omdat er weinig beplanting was/ de bomen nog heel klein waren deed het wat armoedig aan allemaal. Daarnaast viel het ons op dat mensen ook 's avonds heel hard met elkaar praten (zijn wij niet gewend op campings, meestal is het na 11 uur rustig, maar wellicht ligt dat aan het soort camping). We hoorde de d-weg overduidelijk, maar hadden hier geen last van.

• 7HePi20-08-2022

Voor een keer goed te doen

We stonden op een plek van 150m2, met precies een boom middenin, ja waarom dan vraag je je af. Bovendien grote kuilen op de plek Sanitair wordt goed schoongemaakt, maar de gebruikers maken er dikwijls een bende van. 's Nachts echt vreselijk donker op de camping. Aantal keren zonder stroom gezeten, dit was erg vervelend. Pannakooi is een drama, als je daar naast of dichtbij in de buurt staat. Constant een bal in of tegen je caravan of tent aan en de jeugd blijft daar ook nog rustig plakken , terwijl de lamp al uit is. Restaurant is goed. t Meer is echt heerlijk. t water van het zwembad is aan de frisse kant. Kortom een echte Franse camping welke veel aandacht voor t milieu, maar t comfort laat hier en daar wat te wensen over. Voor ons géén 2e keer weer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Houben17-08-2022

Voor ons 1 malig

Een camping met veel faciliteiten voor de kinderen. Een spelletjes tafel waar de jeugd s avonds spellen kan spelen. Twee leuke speeltuinen, volleybalveld en wip- out in het meer. Het sanitair op het nieuwe gedeelte werd goed schoongemaakt, maar vonden wij stinken. Het rook er niet aangenaam. Daarnaast moesten we zelf een wc rol meenemen, omdat je buiten de wc, wc papier kon pakken.. maar stel dat je toch onverwachts een grote boodschap moet doen…. Had je te weinig wc papier.

Het zwembad was heel koud, waardoor wij er maar 1 keertje ingezwommen hebben. Het meer vonden wij aangenamer qua temperatuur.

Wij stonden op nieuwe gedeelte. Weinig schaduw en een hel om met je caravan daar te komen. Zonder mover was dit ons niet gelukt. Daartegen over staat wel dat het fijn is, dat de camping autovrij is.

De weg in het midden hebben wij niet als hinderlijk gevonden.

Opzich een leuke camping maar voor ons maar eenmalig

• 7Staat v/h sanitair
  • 9MvL13-08-2022

Superverblijf met pubers (14-17). Voor herhaling.

Enorm grote plaatsen, in ons geval, met super uitzicht en veel schaduw. Zeer schoon en net sanitair. Er werd veel en goed gepoetst. Heerlijk rustig zonder auto's op de plek. Voldoende boodschappenbolderkarretjes beschikbaar om te pendelen tussen parkeerplaats en staplaats. Super mooie omgeving met heel veel mogelijkheden (ook als gpx voor op je telefoon) tot wandelen, fietsen en autotrips aangeboden. Het zwemmeer is heerlijk qua temperatuur en erg schoon. Veel kleinere kinderen en tieners tot een jaar of 17/18 op deze camping. In de avond "hangen" bij het meer. Wel oppassen voor bewaking. Voor de oudere is de camping ernaast beter,mag meer. Op de camping vanaf 22:30 rust. De weg hoor je zonder last van te hebben en de laatste trein rijdt om 22:30. Zowel de gratis (bij de receptie) als de betaalde wifi (op onze plek) was behelpen. En ja het was dor en de rivieren stonden laag/ droog, maar dat was overal in het gebied 😔

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Marie10-08-2022

Rumoerige camping

Nu alle reviews hier gelezen te hebben waren de verwachtingen hooggespannen. Helaas kwamen deze verwachtingen voor ons totaal niet uit. We waren er in een bloedhete week en ons plekje had geen enkele schaduw. De rest van de camping was ook een dorre boel en slecht onderhouden. Op onze kampeerplek stond precies in het midden een dode kerstboom en met moeite konden we de tent eromheen vouwen. Het plaatsje lag vol stenen dus slapen op een matje was eigenlijk niet te doen. We moesten naar de kampeerwinkel om nieuwe matrassen te kopen. Wij houden van een rustige camping met natuur, maar deze camping is totaal het tegenovergestelde; tot laat in de avond mensen die heel hard praten en de hele nacht het lawaai van de weg en het spoor. Uiteindelijk zijn we eerder vertrokken. Kortom: zoek je een camping waar wat rust en groen is, kijk dan nog even verder.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar