Camping Les Rives du Lac

Kleine hotelsWeer vandaag20°10°
Camping Les Rives du Lac
7,5

Allsun Hotel Eden Alcudia (Mallorca) is een fijne bestemming voor gezinnen. Je hoeft nergens over na te denken door de all-inclusive formule met afwisselend eten. De animatie is vrolijk en actief zonder overdreven te zijn. Het zwembad ligt vlak aan zee, met een uitgebreide ligweide ertussen. Loop eens langs het strand richting de haven van Alcudia.

122 reviews over Camping Les Rives du Lac in het Nederlands

Eénmalig voor ons

Esther
13-2-2019

Deze camping ligt in een prachtig gebied met een dorpje op fietsafstand. Leuke plekjes in de buurt om in de rivier te zwemmen. Camping bestaat uit een oud en nieuw deel, met een weggetje er tussen. Planten en bomen moeten nog flink groeien op het nieuwe deel, veel plekken hadden (nog) echt geen schaduw. Wij hadden daar ook een erg kleine plek, zeker niet de 150m2!!!! In het stukje waar wij stonden tenten/caravans erg dicht op elkaar. Niet prettig. Vooral in de nacht veel last gehad van treinen die langskwamen. Het meer was niet wat wij hadden verwacht. Lauw water en veel kleiner dan het op de foto leek. Zwembad was klein, dit jaar zal er uitbreiding zijn. Voor ons helaas geen tweede keer op deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke familiecamping in een prachtige omgeving.

Dani
9-9-2018

Leuke camping in een mooie omgeving. Twee weken in Augustus op les rives du lac verbleven in een safaritent van de camping. Voordeel is dat je het keukenblok naar buiten kunt rijden en zo heerlijk buiten kunt koken. Ruime tent. Wij verbleven hier met twee volwassenen en drie jonge kinderen (1, 4 en 5). Het zwembad is klein, maar wel lekker voor onze (kleine) kinderen. Het meer is super! In de avond veel gevist en redelijk wat vis gevangen. Karper, zeelt en voorn. Het dorpje Veynes is leuk en is op fietsafstand van de camping. Het marktje in Veynes was erg leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lekke camping in een prachtige omgeving

Linda
1-9-2018

Een leuke camping voor gezinnen met kinderen. Onze kinderen hebben veel plezier gehad op het voetbalveld, in het meer en s ochtends geregeld bij de animatie. In de omgeving superveel te doen en te zien, heel fijn dat de campingeigenaren via hun site laten weten wat er is + link naar Google Maps. Gave tochten voor MTB en racefiets. Elektrische MTB aanrader, riksja zeker niét doen. Zwembad is klein maar voor kinderen goed om even in af te koelen. Er komt een nieuw zwembad hebben we gehoord. S avonds niet veel te doen, lekker rustig op de camping. Schoonmaak toiletgebouw als de camping vol staat minder goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping

Tjitse
22-8-2018

Mooie camping aan meer en rivier. Prachtige omgeving. Eigenaren vriendelijk en behulpzaam. Voor de 3e keer geweest. Hebben op het nieuwe gedeelte mooie grote plaatsen. Alleen auto's om je caravan erop te zetten en eraf te halen. Camping goed afgesloten alleen met bandje. 2 a 3 keer in de week een fietstocht (rac of mtb) onder leiding 1 van de eigenaren. Je komt op prachtige plekken. Ook beveiligd fietsenhok. Sanitair is schoon en ruim voldoende. Komen zeker weer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

zeker de moeite waard

Tamara
21-8-2018

wij hebben twee weken op deze camping gestaan op het nieuwe gedeelte, we zijn vriendelijk ontvangen. Op het nieuwe gedeelte zijn de straatjes erg smal,er is nog niet overal veel schaduw maar daar wordt zeker aan gewerkt met de planten begroeiing. Echter zijn er wel plekken waar bv een boom staat of een grote struik waardoor de 150m2 niet tot zijn recht komt. Sanitair is mooi en ruim, goede douches, neem wel je eigen wc rol mee want wat er hangt (buiten de wc's) is vaak op, wel een pluspunt er hangt desinfecterende gel in de wc. Ik vond dat de schoonmaak van het sanitair wel beter en meer had gekund, smorgens werd naar mijn idee alleen de wastafels gedaan, en maar 1 keer per dag alles grondig en de wc's. omgeving vast heel mooi maar doordat wij ziek zijn geweest hebben we een week niks kunnen doen dus minder kunnen ondernemen. Het meer en de rivier naast de camping zijn geweldig. wij miste een beetje vertier op de camping in de avond.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping in een fantastische omgeving!

Ard
20-8-2018

Super leuke camping. Omgeving is fantastisch. Erg veel te doen. Eigenaar doet erg zn best om de gasten het naar de zin te maken. Leuk klein zwembad. Enige nadeel is dat er best veel chloor in het water zit. Het meer is heerlijk verkoelend om in te zwemmen. Overdag is het erg warm, 's avonds koelt het lekker af. Pizza's van het restaurant zijn erg lekker. Kortom.. wij hebben met heel veel plezier op deze camping gestaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie service gerichte camping

Martijn
20-8-2018

Mooie camping gelegen naast het meer. De campingeigenaar is een service gerichte man die ook Engels beheerst (en klein beetje NL). De camping bestaat uit 2 delen. 1 deel is autoluw. Wij hebben in een chalet op het autoluw deel gezetenn. Deze chalets (2017) zijn zeer ruim en beschikken over de nodige comfort. Ook de ligging aan de rand van de camping is prima. Autoluw betekent wel dat je je bagage vanaf de parkeerplaats met karretjes naar het chalet moet sjouwen. Af en toe hoor je de dieren van het verderop gelegen asiel (voornamelijk tijdens voedertijden) Het zwembad is beperkt, maar er zijn plannen om volgend jaar dit uit te breiden. Bij de receptie kun je veel informatie krijgen en halen. De omgeving is prima voor diverse actieve of minder actieve activiteiten. Wij hebben op deze camping een uitstekende vakantie gehad gedurende 14 dagen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke camping in prachtige omgeving

Kim
18-8-2018

Leuke, gemoedelijke camping. Niet al te groot. Heerlijk meer met kiezels (wel waterschoentjes aan doen). Douches soms te heet en zwakke straal, ook zou een extra plank/haak in de douche erg fijn zijn. Eigen toiletpapier meenemen, er hangt wel wat, maar niet in de hokjes zelf. Er werd erg vaak en goed schoongemaakt en als het 'vies' was dit niet door gebrek aan schoonmaak maar vooral door gasten die er een zootje van maken. In de buurt ontzettend veel te doen; gorges, steppen van de berg, cisteron, Bij de receptie veel informatie verkrijgbaar. Nog 1 tip: vooral GEEN elektrische riksja huren! Wij zijn er meerdere keren bijna de greppel mee ingereden. Levensgevaarlijk die dingen. Van meerdere mensen gehoord die er 1 gehuurd hadden. Erg fijne camping met veel Nederlanders en veel kinderen. Onze kinderen van 4 en 6 jaar oud vonden het geweldig.

Leuke camping voor gezinnen

Dam08
16-8-2018

Wij hebben 9 nachten op deze camping gestaan en hebben ons prima vermaakt. De omgeving is schitterend en bij de receptie is ruim voldoende informatie te vinden. Bij de receptie waren ze erg gastvrij. Wij hebben op het oude gedeelte gestaan. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het meer en bij het zwembad. Het meer loopt langzaam af wat ideaal is voor kleine kinderen. In het midden kun je niet staan. Wij hebben eten afgehaald en dit was goed. Brood kan je voor de volgende dag bestellen en was ook prima. De camping wordt 's avonds afgesloten en is alleen toegankelijk met een armbandje en er loopt beveiliging. Sanitair gebouw was over het algemeen schoon en het water warm.

Heerlijk, volgend jaar weer

Antoinette
16-8-2018

Mooie, overzichtelijke camping aan een prachtig meer met een mooi beekje langs de camping. Voldoende schaduwplekken op het oude gedeelte en rondom het meer om te zitten. Leuke speeltuin ook in de schaduw. Prima broodservice en schoon sanitair. Het nieuwe gedeelte wordt ook prachtig maar heeft nog minder begroeiing en de paden zijn daar smal. Wij gaan volgend jaar weer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eurocampings

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Terras
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Rives du Lac in Veynes , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Rives du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.