We hebben een aantal aanbieders voor Veynes voor je op een rij gezet:

Reviews over Veynes

Stad met basis voorzieningen

Jurgen65
    9-8-2014

Veynes is een eenvoudige stad met de nodige basis voorzieningen. Er zijn een aantal bakkers die heerlijk vers brood aanbieden. Er is een tweetal grote supermarkten waar je de nodige boodschappen kunt doen. De stad zelf biedt helaas steeds minder gezellige lokale winkeliers, Er staan dan ook veel winkels leeg en dat is jammer maar begrijpelijk met de grote supermarkten in de stad. De weekmarkt op donderdag brengt de gezelligheid deels weer terug. De markt is een echte levensmiddelen markt en niet te vergelijken met een Provencaalse markt.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig dorpje in de bergen

Els
    28-8-2013

Veel activiteiten in de omgeving voor jong en oud. Mogelijkheid om (grote) kinderen op pad te sturen met een gids, waardoor ze zich ten volle kunnen uitleven tijdens mountainbike tochten en andere activiteiten

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Meer voor de boodschappen

Jeroen
    8-8-2012

Veynes is een plaatsje die door de meesten denk ik als 'boodschappen'plaatsje gezien zal worden. Verder is er soms een marktje, maar stel er niet teveel van voor. Er wordt weleens wat georganiseerd. Er zijn 2 of 3 restaurantjes en een pizzabus. Een Super U en een Dia. Veynes ligt gesitueerd tussen Serres (Z) en Gap (N) op zo'n 800m hoogte.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Topper

Jansen
    29-9-2008

Wij zijn op camping Solaire in Veynes geweest. Een heerlijke camping, grote plaatsen, gem. 150 vierk.meter. Heerlijk rustig en een mooi zwembad. De eigenaar is zeer behulpzaam, streng maar rechtvaardig. Voor de grotere kinderen is er elke dag wat te doen, een voetbaltoernooi of tafeltennis. Vlakbij is een meertje waar je lekker met een bootje kunt peddellen. De omgeving is super. Dichtsbijzijnde stad, Gap, is erg mooi. Drie weken geweest en drie weken topweer en topvakantie gehad.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Veynes scoort een 7,9 uit 10, op basis van 32 reviews