Camping Domaine des Chênes Blancsstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, St. Saturnin les Apt

8.5Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Chênes Blancs voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Domaine des Chênes Blancs (St Saturnin les Apt) is een vriendelijke en gastvrije camping met een mix aan nationaliteiten. De camping is rustig, maar met voldoende activiteiten en zwembaden om in af te koelen. Het beachvolleybalveld zorgt voor leuke toernooitjes. Je kunt lekker mountainbiken in de bossen, paardrijden, of de stad Roussillon bezoeken.

657 reviews over Camping Domaine des Chênes Blancs

• 2019
    5Van Dijk18-08-2019

slapeloze nachten

Als je voor de rust komt, dan is dit beslist geen aanrader. Wij zaten in een stacaravan die op nog geen meter (!) afstand van de straat lag waar auto's met 80 km/u voorbijraasden en iedere nacht crossmotoren langs jankten. Onvoorstelbaar! Wat ons betreft had ook wel melding gemaakt mogen worden van de animatie die iedere avond luidruchtig over de camping schalde (van disco tot karaoke), terwijl het volgens de huisregels tussen 23 en 8 uur rustig diende te zijn... Op de camping vertoeven veel Fransen, de opzet is best aardig (caravans en tenten door elkaar heen), het zwembad is oké, er is geen winkeltje (souvenirs wel te koop). De omgeving is prachtig; veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Stadjes en marktjes in de directe omgeving zijn de moeite waard.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Norbert09-06-2019

Leuke plaats om te verblijven

Vriendelijk onthaal door de eigenaars Christophe en Cathy, vlugge afhandeling bij het inchecken, steeds bereid te ondersteunen. Het enige minpuntje aan onze accommodatie was de straat naast ons, waar soms wat te veel lawaai was van voorbijrijdende auto’s en bromfietsen, ondanks de snelheidsbeperking van 30 km/u reden ze veel harder. Het is alleszins een aanrader, goede uitvalsbasis om de streek er rond te verkennen,

• 9Eetgelegenheden

Gereisd in juni 2019

• 8Meerstra09-05-2019

Zeker voor herhaling !

Een gezellige mooie groene camping. Prettig als je niet van een grote drukke camping houd. Heerlijk rustig

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    7Henk20-08-2018

Leuke familie camping

Leuke en gezellige familie camping. Over het algemeen een goede sfeer. Jammer dat er onvoldoende werd opgetreden tegen jongelui die het nodig vonden om met hun spoundbox te hele camping te “vermaken”. Zelf heb ik deze jongelui daar op aangesproken, maar helaas had dit weinig effect. Tip: verbied bleutooth soundboxen opbrengst camping. Verder zou er vaker het WC papier aangevuld moeten worden. Toiletten waren doorgaan wel schoon! WiFi was dagen lang ronduit slecht beschikbaar op de campeerplaats. Op zich niet zo erg als je van media-rust houdt, maar lastig als je toch even wilt internetten. Verder echt een leuke camping met voldoende schaduw plaatsen.

• 7Henk20-08-2018

• 7Petra17-08-2018

• 4Eetgelegenheden

• 9Maarten Kuijl13-08-2018

Gemoedelijk

Fijne kleine gezellige camping. We komen er al jaren met veel plezier. Mijn vrouw gaat paardrijden en ik ga heerlijk mountainbiken in de naast gelegen bossen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Angelie13-08-2018

Aanrader!

Mooie relaxte camping. Mooie omgeving en vriendelijk personeel. We hadden pech met de auto onderweg en kwamen daarom een dag te laat. De eigenaar heeft ons ipv een tent een mobile home aangeboden voor het leed. We hadden nml geen spullen meer en zijn hem daarom erg dankbaar. We hadden de hond mee en ook daar werd relaxed mee omgegaan. Erg fijne camping die ik zeker aan zal bevelen! Ik zou er zelf zeker nog eens naar terug gaan.

• 8Eetgelegenheden

2 tips over Camping Domaine des Chênes Blancs

• Coma, 29-05-2013

Vaak een sterke wind dus kijk goed uit hoe je je voortent of luifel neerzet!

• gerard en truus, 21-03-2011

Bezoek Roussillon, de rode stad. rustrel: de franse grand canyon. Gordes, La Coste en Bonnieux : echte zuidfranse dorpjes met gezellige restaurantjes en prachtige uitzichten.

1 vraag over Camping Domaine des Chênes Blancs

• Mier, 18-07-2018

Pingpongtafel

Is er een pingpongtafel aanwezig?

Camping Domaine des Chênes Blancs info

• Aantal sterrenstersterster