Camping Domaine des Chênes Blancs

• Onvoldoende: 1 - 5

Prachtige rustige plek

Jeroen
18-7-2018

Prachtige rustige plek. Enthousiast en vriendelijk personeel. Genoeg activiteiten.

Fijn zwembad. Mooie schaduwrijke plekken. Net sanitair. Fijn verblijf.

Prima camping!

HannekeZ
22-6-2018

Prima camping, goed zwembad, zeer schoon sanitair. Mooi gelegen om de omgeving te bekijken. Op de camping is het rustig, misschien ook omdat nog niet alle plekken bezet waren, al begon het best vol te raken de laatste dagen. Enig minpunt was herrie op een zaterdagnacht van buiten de camping. De eigenaars kunnen hier niets aan doen, het is een huis buiten de camping en gelukkig alleen soms op zaterdagavond/-nacht geluidsoverlast. Verder absoluut een aanrader deze mooie camping. Vriendelijke mensen. Wij komen zeker nog eens terug.

gezellig en rustgevend

RikVD
31-5-2018

Zéer rustig gelegen, met een prachtig zwembad.

Vriendelijk ontvangst.

Geen advies nodig

Antonius
23-5-2018

Jullie doen het prima, ga vooral zo door. De camping ziet er netjes en schoon uit, en de rust die er hangt is heel fijn.

fantastishe

P Siemons
14-4-2018

schitterende rustige camping aan meer, goed restaurant ,erg vriendelijke eigenaren [Ned[, mooie omgeving, grote staanplaatsen

Uitstekend onthaal bij aankomst

Ria
25-9-2017

Uitstekend onthaal bij aankomst. Vriendelijk en hartelijk personeel. Het beschikbaar wifinetwerk is goed.Mooie locatie van de camping; Prachtige fietsomgeving, niet ver van Apt .

Fantastische, gemoedelijke en betaalbare camping

Frank Schröder
    15-8-2017

Het is een fijne campings met ruime en mooie plaatsen waar we10 jaar geleden ook zijn geweest (toen met 2 kinderen)

Gelukkig is er op de camping weinig verandert al zijn er wel (helaas) meer mobile homes bijgekomen. Misschien is dit wel de reden dat we in het hoogseizoen de staanplaats (zonder te reserveren) uit konden kiezen.

Verder zijn de prijzen zeer schappelijk: staanplaats 2 personen met electra +/- € 25,50. Heerlijke pizzas en maaltijdsalades. Wijn € 2,00 en en een Affligem 0,30cl

€ 2,40 (1/2 liter € 4,50) uit het fust !!! (Heineken i.d.d.)

Eten in het restaurant: s.v.p. reserveren..

Het sanitair vonden wij goed, werd 2x per dag schoongemaakt / WC rollen aanwezig. Verder kan je iedere dag brood bestellen. In de camp winkel is helaas weinig verkrijgbaar.

Ook was het bereik met het internet / mobiel slecht. Wifi was blijkbaar ook niet al te best.

Het zwembad was heerlijk en goed onderhouden. Voor de kinderen is er een animatie team aanwezig. Schitterende omgeving die we per fiets konden ontdekken.

Leuke omgeving + goede camping

Jpi
    3-8-2017

Deze camping is perfect gesitueerd in de Luberon. Typische zuiderse camping met alle voordelen en nadelen, sommige mensen zullen dit schattig vinden en andere zullen zich ergeren.

Kampeerplaatsen waren goed beschermd tegen de zon (schaduw) en mistral. Harde, stenige ondergrond dus rotspiketten zijn noodzakelijk.

Wij zijn zeer tevreden zo als de camping nu wordt georganiseerd . Waren hier voor de vierde keer en konden de verbeteringen goed beoordelen

Slecht onderhouden camping met vieze toiletten

fam. Schenk
    1-8-2016

Van de 8 toiletten 5 afgesloten wegens achterstallig onderhoud. Achtergelaten wc-rol bleef 14 dagen liggen. Invalidentoilet en invalidendouche vies en onbruikbaar. Wasbakken voor de vaat beschadigd en loshangende kranen. Douches koud tot zeer lauw, ook slecht schoongemaakt, maakten ook irritant piepgeluid. 3x per week luidruchtige animatie, soms tot ver na middernacht. Doorgaande paden vol kuilen. Hoofdpad langs restaurant afgesloten, waardoor makkelijk schade gereden kon worden door aanwezige muurtjes.

Water in zwembad troebel en verontreinigd, te zien aan de zwembadranden, werd ook niet schoongemaakt. Ongeinteresseerd personeel.

Benjamin Giunti, Responsable, 4-8-2016

Dear Customer,

Thank you for sharing your experience.

Sanitary facilities are cleaned 2-3 times a day, depending on frequentation. Consequently, our team is able to check any dysfunction daily.

Regarding the swimming pool, water quality is checked regularly by an independent laboratory. In case of bad analysis, the swimming pool is closed. This situation had never occurred.

Best regards,

The Campsite Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Chênes Blancs in St. Saturnin les Apt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Chênes Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine des Chênes Blancs scoort een 8.75 uit 10 op basis van 433 reviews.