Camping Domaine des Chênes Blancs

50 reviews over Camping Domaine des Chênes Blancs in het Nederlands

Leuke familie camping

Henk
20-8-2018

Leuke en gezellige familie camping. Over het algemeen een goede sfeer. Jammer dat er onvoldoende werd opgetreden tegen jongelui die het nodig vonden om met hun spoundbox te hele camping te “vermaken”. Zelf heb ik deze jongelui daar op aangesproken, maar helaas had dit weinig effect. Tip: verbied bleutooth soundboxen opbrengst camping. Verder zou er vaker het WC papier aangevuld moeten worden. Toiletten waren doorgaan wel schoon!

WiFi was dagen lang ronduit slecht beschikbaar op de campeerplaats. Op zich niet zo erg als je van media-rust houdt, maar lastig als je toch even wilt internetten.

Verder echt een leuke camping met voldoende schaduw plaatsen.

Claudine

17-8-2018

Gemoedelijk

Maarten Kuijl
13-8-2018

Fijne kleine gezellige camping.

We komen er al jaren met veel plezier.

Mijn vrouw gaat paardrijden en ik ga heerlijk mountainbiken in de naast gelegen bossen.

Aanrader!

Angelie
13-8-2018

Mooie relaxte camping. Mooie omgeving en vriendelijk personeel.

We hadden pech met de auto onderweg en kwamen daarom een dag te laat. De eigenaar heeft ons ipv een tent een mobile home aangeboden voor het leed. We hadden nml geen spullen meer en zijn hem daarom erg dankbaar.

We hadden de hond mee en ook daar werd relaxed mee omgegaan.

Erg fijne camping die ik zeker aan zal bevelen! Ik zou er zelf zeker nog eens naar terug gaan.

Bereik is heel slecht

Hendrik Jan
12-8-2018

Bereik is heel slecht.

Verder een sfeervolle, gezellige echte camping. Een groot compliment voor het hele team!!

Prima camping om een aantal dagen te verblijven. Wel druk en in de omgeving is niet al te veel te beleven

Gezellig

Marjolein
9-8-2018

Prima camping, erg gezellig wisselende nationaliteiten. Echt voor kampeerders. Leuk voor kinderen, camping is in rust vanaf 23. Bij restaurant gaat het iets langer door. wifi moet je betalen, echter die werkte erg slecht.

Fijne camping

Johan
6-8-2018

Fijne camping. Sanitair schoon.

Zeer vriendelijke en behulpzame directie. Fijne ontvangst!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Chênes Blancs in St. Saturnin les Apt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Chênes Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.