Camping Sandaya Douce Quiétude

Camping Sandaya Douce Quiétude
7,6

• Sfeer in stad8,9
  • Activiteiten8,1

Camping Sandaya Douce Quiétude is een gezellig drukke camping. Zowel jonge kinderen als tieners hebben veel plezier bij de animatie. Er zijn twee grote zwembaden en er gaat een shuttle naar het strand. Fréjus en Saint-Raphaël liggen op 10 minuten rijden, en wie een stukje rijden niet erg vindt kan ook de rest van de Côte d’Azur gaan ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Douce Quiétude voor je op een rij gezet:

Contact

184 reviews over Camping Sandaya Douce Quiétude in het Nederlands

fantastisch

Alexander Van den Berge,
31-3-2019

geweldige camping! Je hebt veel dingen te doen, je hebt goed eten een voetbalveld voor de kinderen en een zwembad. De winkels zijn in de buurt en je hebt veel plaatsen om naar toe te gaan: nice, monaco en nog meer plaatsen! geweldige camping een dikke 10! Ik raad hem aan!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Goede infrastructuur

Van Hove,
7-10-2018

Goede prijs/kwaliteit,zeker voor langverblijf in voorjaar

Gereisd met partner in mei 2018

Leuke (grote) camping met veel faciliteiten.

Peet & Juud,
31-8-2018

Mooie ruime plaatsen met schaduw. Veel te doen voor "oudere" jeugd. Zwembad en restaurant TOP !!! Sanitair was in orde. Kan beter (bijv: door mannen en vrouwen te scheiden) vaker schoon maken. LIDL op 3 km afstand. Omgeving (kustlijn) ZEER mooi !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne, schaduwrijke camping

Marleen,
22-8-2018

Wij zijn hier in het hoogseizoen 2 weken geweest. Het is een schaduwrijke camping. We hadden een stacaravan, zonder airco en 2 slaapkamers. Zag er allemaal netjes uit. Bedden waren ook ok. Een fijn zitje buiten met voldoende privacy dmv haagjes. Het zwembad was prima. Voor jong en oud leuk. De animatie ‘s avonds hoorden wij nauwelijks bij onze caravan, dus dat was een pluspunt. Terwijl we toch redelijk vooraan de camping zaten. Verder was het na 23:00 stil. Dit is wel een camping waar wij nog een keer naartoe zouden kunnen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk voor een week

paul,
5-8-2018

De camping plaatsen zijn ruim en schaduwrijk voor een groot gedeelte van de dag. Eenvoudige kraan/wasbak bij onze plaats. WC's ok, niet altijd wc papier aanwezig dus soms op zoek naar een WC waar dat wel was. Zwembad is fijn, wel vrij strenge controle. Zelfs een duikbril met snorkel was niet toegestaan. Zwembad is druk in hoogseizoen maar er zijn op zich veel bedden rondom het zwembad. Alleen de schaduwplaatsen zijn snel bezet. Het camping gedeelte ligt vlak bij het zwembad. Prettig, maar wel de hele week 's avonds tot 23 uur harde muziek en meezingende/schreeuwende kinderen. Animatie is bijna alleen gericht op Franse kinderen (voor ons niet erg want onze kinderen zijn daar te oud voor). Avondeten of lunchen bij het zwembad is goed te doen. Camping winkeltje heeft genoeg basis dingen en prima brood/chroissants/etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geen camping gevoel, te duur

Julia,
26-7-2018

Mwah, het camping gevoel ontbreekt. Als je op zoek bent naar een camping met veel privacy zit je hier goed maar wij vinden het “eenzaam”. Animatie spreekt geen nl, alle kinderen in de miniclub zijn Frans dus geen aansluiting. Stacaravans zijn klein. Percelen gaan wel. WiFi duur en onvoldoende. Zwembaden mooi en altijd een ligbedje want handdoeken leggen wordt direct afgestraft. Prijs/kwaliteit bij huren stacaravan onvoldoende. Nee, wij komen niet terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Anders dan anders

Herman,
8-10-2017

We waren hier niet voor het eerst, we komen hier al dertien jaar, dus kunnen we goed vergelijken met andere jaren. Wat is hier gebeurd? Ik heb deze camping nog nooit zo leeg gezien. Komt dit door het niet meer accepteren van de Camping Cheques? Met Camping Cheques kon je vooraf reserveren en een gedeelte aanbetalen en aan het eind van je verblijf de gebruikte dagen afrekenen, nu moest alles vooraf betaald worden. Door (niet dringende) omstandigheden moesten we drie (van de 24) dagen eerder naar huis, maar kregen wij deze drie dagen niet terugbetaald, dat was niet mogelijk. Komt de leegte op de camping misschien door de in aanbouw zijnde huizen vlak naast de camping,waardoor er op doordeweekse dagen altijd bouw activiteit is en dus geluid overlast of komt het doordat de medewerkers van de camping de halve en soms hele dag in de weer zijn met bladblazers en elektrisch snoeigereedschap, waardoor er dus ook veel geluid overlast is. Jammer ook dat in het naseizoen het zwembad pas om 10.00 uur opengaat, wat voor mensen die alleen graag 's ochtends baantjes willen zwemmen het wel erg laat is om mee te starten. Jammer ook dat op 'koude' winderige dagen het warmere bad gesloten blijft en alleen het KOUDE bad ( 20 graden is echt koud) open wordt gesteld. Juist op die dagen verwacht je dat het warmere bad open is; nu kwam er inderdaad NIEMAND zwemmen. Voor wat betreft het sanitair waren we blij verrast met de altijd warme douches en warm water voorzieningen. ook waren de sanitaire voorzieningen netjes schoon. Wel weer jammer dat er regelmatig bij diverse toiletten toiletpapier ontbrak, waardoor je vaak op zoek moest naar een toilet(gebouw) MET toiletpapier. De receptie medewerkers zijn zeer vriendelijk en persoonlijk en altijd bereid je te helpen en de medewerkers in de superette zijn SUPERvriendelijk en ik denk onvervangbaar.. De camping zelf is een geweldige locatie, in een prachtige omgeving, wel weer jammer dat de privacy die er was tussen de campingplaatsen gedee

Gereisd anders in oktober 2017

2 grote zwembaden fantastisch. huurcaravan klein en niet handig ingedeeld. geen stoel ,alleen krukjes in de caravan .buiten wel voldoende levensruimte

Gereisd met partner in september 2017

Dat wij hier in het naseizoen waren is denk ik wel een andere beleving dan in het hoogseizoen!!! De camping oogde netjes en het zwembad is absoluut heel mooi ( wel strenge regels), maar.....wij waren er soms helemaal alleen, wat een luxe haha. Het personeel was uitermate vriendelijk met grote uitschieter de man van de supermarkt, sprak zelfs een beetje Nederlands;-) Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede camping maar wel een paar gebreken

Goede camping zowel plus als minpunten,
29-8-2017

5-sterren is wat overdreven aangezien ik betere campings gewend ben. Ik zou deze camping willen inschalen op 3 sterren. Zeker geen slechte camping maar met enkele gebreken. Qua lokatie ligt deze camping prima. Saint Raphael (6 km) heeft me zeer positief verrast. Verder liggen Monaco (92 km), Nice (65 km) en Cannes (40 km) op goede afstanden. Aan de andere zijde ligt op ongeveer 40 km Saint Tropez en Port Grimaud. Mobile Home (huisje 528) was prima en op 50 meter van het centrum en zwembad. Wij hadden de 4-persoons variant zonder airco. Omdat de camping iets hoger gelegen ligt koelt het s'avonds redelijk af. Supermarktje zeer klein. Beter bij de Casino of Intermarche op enkele km's boodschappen doen. Zwembaden waren prima maar er mag werkelijk niets! Geen speeltje of opblaasartikelen in het bad. Kinderen mogen niet in het bubbelbad. Alleen strakke zwembroeken! Glijbaan leuk maar slechts één. Verder is er een speeltuin, Jeu-de-boules banen, voetbalcourtje, ZEN-tuin, Midgetgolf, Tennisbaan, Massagesalon, kleine fitness, Kids-club. Zeer groot minpunt is dat de animatie alleen in het frans is! Nederlandse kinderen vallen compleet buiten de boot. Zelfs engels wordt er niet gesproken door de animatie. Het restaurant is erg duur, Vooral drankjes zijn duurder dan op een terras aan de haven. Personeel receptie vriendelijk en behulpzaam. Technische gebreken worden direct opgelost. Geen pinautomaat aanwezig. Avondvoorstellingen vinden binnen in dancing plaats omdat buurt heeft geklaagd over geluidsoverlast. Openlucht theater is dus buiten gebruik. Conclusie: goede vakantie gehad maar voor de gevraagde prijs zijn er betere beschikbaar (bv La Sirene in Argeles-sur-mer in Frankrijk of Albatros in Toscane Italie).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Douce Quiétude in St. Raphaël, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Douce Quiétude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.