Camping Sandaya Douce Quiétudestersterstersterster

• 6.9Eetgelegenheden
  • 4.6Staat v/h sanitair
  • 8.9Sfeer in stad
  • 8.1Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Douce Quiétude voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Sandaya Douce Quiétude is een gezellig drukke camping. Zowel jonge kinderen als tieners hebben veel plezier bij de animatie. Er zijn twee grote zwembaden en er gaat een shuttle naar het strand. Fréjus en Saint-Raphaël liggen op 10 minuten rijden, en wie een stukje rijden niet erg vindt kan ook de rest van de Côte d’Azur gaan ontdekken.

370 reviews over Camping Sandaya Douce Quiétude

• 2019
    3H.M.15-12-2019

Erg vies, achterstallig onderhoud, tip: niet gaan!

Zeker geen 5-sterren camping! Op de foto’s lijkt het prachtig, maar het is er ontzettend vies en zeer veel achterstallig onderhoud. Meerdere toiletten en douches niet te gebruiken doordat sloten kapot zijn of de toiletten niet doorspoelen, hier wordt niets aan gedaan. Zwembad ziet er leuk uit, maar ook vies. Meerdere dagen achter elkaar een gebruikte luier zien liggen achter een paar stoelen, deze werd niet opgeruimd. Schimmelplekken op de vloeren/trappen, en speeltoestel in zwembad dat niet werkt. De staanplaatsen zijn erg klein. Personeel rijdt belachelijk en onverantwoord hard door de straatjes. Het is een erg grote camping, met veel huuraccommodaties. Voor ons haalde dat de gezellige sfeer van kamperen (tussen de tenten, caravans en campers) wel weg. Wij zijn op veel campings geweest, van klein tot groot, en het hoeft allemaal echt niet perfect te zijn voor een fijne vakantie. Maar deze camping zou ik niemand aanraden!

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Van der Horst29-08-2019

Nooit meer

net terug van een verblijf op deze camping van ruim 2 weken ook al hadden wij 3 weken geboekt.. Wij hadden een staanplek wat prima was alleen erg jammer van de hoge heggen waardoor je erg geïsoleerd zat! Verder was het zwembad een enorme domper bij binnenkomst moet je eerst door een vies voetenbadje, langs smerige/stinkende toiletten en vervolgens weer door een vies voetenbadje dan kom je bij de grote baden die prima waren helaas was het peutergedeelte wat ernaast zit echt schandalig slecht over het grootste gedeelte van de vloer zaten hele zwarte plekken schimmel en zo ook op de trappen naar het bubbelbad kan echt niet!! Dus helaas zijn we daar niet meer geweest! Verder waren de toilet gebouwen ook zeer slecht onderhouden en erg smerig!! Hierover geklaagd maar helaas niks mee gedaan! Zo kan ik nog wel even doorgaan dus Voor ons was dit eens maar nooit meer en verdient deze camping zeker geen5 sterren!+puntDe omgeving is druk maar mooi!

• 1Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, Webmarketing, 16-10-2019

Wij betreuren het dat u niet ten volle heeft kunnen genieten van onze aquatische ruimte, die toch zeer gewaardeerd wordt door onze vakantiegangers.... Onze watergebieden worden dagelijks schoongemaakt en gecontroleerd door gespecialiseerde technici. Op dezelfde manier worden onze toiletten meerdere keren per dag schoongemaakt door onze teams, we betreuren het dat dit niet genoeg was. We nemen nota van uw feedback en we zullen waakzamer zijn voor het volgende seizoen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7vdp26-08-2019

Redelijke camping, omgeving mooi

Redelijke camping, maar verwacht geen 5 sterren. Alles is voldoende, maar niet super. De caravans liggen op een heuvel, hebben veel privacy. Sommige plekken zijn erg klein. Snackbar alleen tot 1700hr, daarna alleen nog pizza's te bestellen aan de bar. Veel, heel erg veel muggen de hele dag door. Lidl en Eclerc dichtbij. Omgeving o.a. Esterel gebergte is prachtig. Strand bij Agay is prima. Er rijdt een shuttle bus vanaf de camping. Veel plekken om te snorkelen in de baaitjes langs de kust. Leuke steden om te bezoeken. Camping is voor een keer prima, maar er zijn betere in de buurt.

• 6Staat v/h sanitair

• 7Corrie14-08-2019

Geen 5 sterren

Samen met onze vrienden en kids naar deze camping geweest. Wij hadden een staanplaats en onze vrienden hadden een stacaravan gehuurd. Camping is helaas niet 5 sterren waardig, sanitairgebouw is oud en verwaarloosd (kapotte sloten, afgeknapte tegels, vieze vloeren/putjes, koude douches). Tevens werd er te weinig schoongemaakt in het hoogseizoen. Verder zijn de straten zijn slecht onderhouden, waardoor veel hobbels etc. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Animatie is goed maar erg op franse gasten gericht. Avondprogramma was altijd erg leuk. Bij het zwembad zijn ze erg streng op het lopen met slippers, na 19.00 uur mag je een balletje gooien, geen eten/drinken mee. Restaurant was goed en lekker. Als je van privacy houdt is deze camping erg geschikt, wij misten het contact met andere kampeerders door de afschermde kampeerplekken. De camping is een goede uitvalbasis voor verschillende activiteiten in de omgeving.

• 6Jacobs06-08-2019

op zich goed maar niet meer terug

Net terug van een vakantie op betreffende camping. Bij aankomst blijkt de de gereserveerde kampeerplek te klein was voor onze caravan, ondanks dat wij om een grote plek hadden gevraagd tijdens de reservering ( minimaal 100m2 ) Camping kwam met alternatieve plekken waar we uit konden kiezen. Het sanitairblok was geen 5 sterren waard, te weinig druk, koud water, vaak vieze WC`s, sloten op de deur kapot. ondanks melding hiervan werd het niet opgelost. animatie is alleen op Fransen gericht, maar sommige animatie was wel de moeite waard om te zien. vriendelijke badmeesters en ook hier komt het voor dat mensen hun handdoek laten liggen als ze het zwembad verlaten om hun bedje bezet te houden.

• 2Staat v/h sanitair

• 7Sander Wesdorp05-08-2019

Fijne vakantie, redelijke camping, omgeving top!

Wij verbleven vanaf medio juli 2019 twee weken op deze camping. Een 5 persoons stacaravan met een fijn terras. De caravan is klein maar prima. Airco is een must! De camping heeft 5 sterren maar dat is wat teveel. Het is er prima hoor maar van een 5-sterren camping verwacht je net wat meer. Schoon sanitair bijvoorbeeld en een TV in de bar om de Tour te kijken :-). De camping ligt mooi maar net te ver van Saint Raphael om met de voet te gaan. Daarnaast mis je een beetje het 'camping gevoel' omdat alle plaatsen erg afgesloten zijn. Maar voordeel is wel dat je dan privacy hebt.

Omgeving is TOP! Echt genoeg te doen. Heerlijke stranden. Weer is ook altijd prima, soms wat heet. Onze kinderen vermaakten zich prima aan zee of in het zwembad. De camping is Frans georiënteerd.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Fam05-08-2019

Geen 5 sterren

Mooie omgeving, leuke uitstapjes kun je maken in de buurt. Vanuit St Raphaël met de veerpoot naar St Tropez is leuk! Over de camping: naar het zwembad kun je alleen als je door 2 voetenbadjes gaat, langs (stinkende) toiletten. Vervolgens moet je slippers uitlaten, alleen strakke zwembroek is toegestaan, eten en drinken mag niet. Kinderen verder leuk gezwommen. Het asfalt is slecht onderhouden. Winkeltje klein en duur, wel goed voor stokbrood en croissants. Rest van de boodschappen haalden we bij de LIDL. Wij wilden graag een minder grote camping maar wel de luxe. Dat is niet gelukt. We vinden het park er niet verzorgd uit zien. Italiaanse campings zijn veel beter onderhouden en hun sterren meer waard, ondanks dat deze groter zijn en meer massaal.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam Maas04-08-2019

Prima camping

Een mooie, schone en groene camping gelegen in de buitenwijken van St. Raphaël. Op 2.5km rijden van de camping vind je de Lidl en de E.Leclerc. Het dichtstbijzijnde strand is het strand van Agay (~ 6km). Je kunt hier gratis parkeren of de pendelbus nemen vanaf de camping. We verbleven in een nette en mooie stacaravan (type 4p 2k airco ) rechtstreeks geboekt bij de camping (nr 246). De stacaravans zijn mooi gelegen tussen de bomen en op een leuke en speelse manier geplaatst en bieden voldoende privacy. Het zwembad is netjes – prima ligbedden en schoon. Enige nadeel voor de kids is dat er gedurende de dag geen ballen of banden in het bad mogen. Dit mag pas vanaf 19u ’s avonds. Er is een winkel waar je de noodzakelijk boodschappen kunt doen. Er is een avondprogramma, maar dit zorgt niet voor overlast en stopt stipt om 23u. Sanitair is okay en voldoende. WIFI werk prima als je kiest voor de betaalde variant. Al met al een prima camping!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Anne18-07-2019

Geen 5 sterren waard!

Allereerst moet gezegd worden dat de omgeving mooi is en een goede uitvalbasis is voor een bezoek aan meerdere steden. De camping is naar onze mening echter absoluut geen 5 sterren waard. We zijn veel campings gewend, maar helaas viel dit tegen. Het sanitair wordt niet schoongemaakt en mannen en vrouwen zijn niet gescheiden. Het zwembad ziet er prima uit, maar heeft strenge regels (strakke zwembroek, geen slippers en geen speelgoed zoals een balletje bv.). De animatie is gericht op Franse kinderen. Als je houdt van harte muziek overdag bij het zwembad wat je over de hele camping hoort, zit je goed.... Ook van de animatie elke avond, kan je meegenieten, ook al wil je dit niet. Wat ons ook opviel, is dat de hele dag personeel met een bladblazer rondloopt. Denk je van, leuk ze houden het schoon, nee.. het zorgt voor veel lawaai!!!! Nachtpersoneel is vriendelijk en staplaatsen zijn relatief groot, maar dit is echt geen 5 sterren waard.

• 3Eetgelegenheden

Lou ✰ Equipe Sandaya, Webmarketing, 16-10-2019

Hallo, Wij zijn blij te zien dat u van onze mooie regio heeft genoten! Wij betreuren het echter dat u tijdens uw verblijf bij ons enkele teleurstellingen heeft gehad. Onze sanitaire voorzieningen worden echter meerdere keren per dag schoongemaakt, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als u afwijkingen opmerkt. Zwemshorts zijn om hygiënische redenen verboden. We hopen in ieder geval dat u niet op deze laatste indrukken blijft en dat u een andere Sandaya camping de kans geeft om betere herinneringen op te halen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Alexander Van den Berge31-03-2019

fantastisch

geweldige camping! Je hebt veel dingen te doen, je hebt goed eten een voetbalveld voor de kinderen en een zwembad. De winkels zijn in de buurt en je hebt veel plaatsen om naar toe te gaan: nice, monaco en nog meer plaatsen! geweldige camping een dikke 10! Ik raad hem aan!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2018

11 tips over Camping Sandaya Douce Quiétude

• noa, 14-07-2014

Ga voor een premium plaats als je kunt. De overige pitches zijn vrij klein. Als je een plaatsje zoekt aan het zwembad, ga dan naar het terras boven. Veel minder druk en voldoende schaduw.

Neem iets mee tegen de muggen.

Ga naar het strand in Agay. Zandstrand, kleinschalig, niet druk en geweldig voor kinderen.

Verken ook het 'achterland' en blijf niet alleen aan de kust. Le Thoronet, Entrecasteaux, Villecroze, Grasse, etc... zijn zeker de moeite waard en veel rustiger dan de kustplaatsen.

• Klx3, 03-08-2013

Vanuit Saint Raphael met de boot naar St. Tropez.

• kruiskop71, 14-07-2013

muskieten netten meenemen.

24 vragen over Camping Sandaya Douce Quiétude

• Monique Hendriks, 09-01-2020

Privé sanitair

Op kampeerplaats natuurlijk niet op parkeerplek

• Monique Hendriks, 05-01-2020

Privé sanitaire

Hallo, wie heeft er een foto van een de binnenkant van een privé sanitaire huisje op parkeerplek? Alvast bedankt, Monique

• Wesley, 22-04-2019

Barbecue

Kun je er een bbq met gas huren?

Camping Sandaya Douce Quiétude info

• Aantal sterrenstersterstersterster