Géén boekingskosten

Camping Sandaya Douce Quiétude

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSt. Raphaël

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Douce Quiétude voor je op een rij gezet:

4.9MatigScore uit 373 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Sandaya Douce Quiétude is een gezellig drukke camping. Zowel jonge kinderen als tieners hebben veel plezier bij de animatie. Er zijn twee grote zwembaden en er gaat een shuttle naar het strand. Fréjus en Saint-Raphaël liggen op 10 minuten rijden, en wie een stukje rijden niet erg vindt kan ook de rest van de Côte d’Azur gaan ontdekken.

Contact

377 Reviews over Sandaya Douce Quiétude

• 3Jacqueline Schilperoort28-09-2021

Niet aan te raden

Ik raad deze camping niet aan vanwege de prijs/kwaliteit enorm slecht is. Op de website laten ze alleen maar mooie foto's van gerenoveerde stacaravan aan maar bij aankomst kregen wij een oude, vieze stacaravan. Wij hadden euro 2500 betaald maar deze stacaravan was nog niet eens de helft van het geld waard! Veel schimmel in de badkamer, vieze vlekken in de matras en veel dingen kapot. Ze hebben maar een beperkt aantal gerenoveerde stacaravans maar daar wordt nergens melding overgemaakt naar de gasten. Ter plaatse schuiven ze de klacht af naar de klantenservice (die pas na 1.5 maand reageert) en je ter plaatse verder niet kunnen/willen helpen. Ze doen niks en als je weer eenmaal thuis bent bieden ze je geen compensatie aan maar 2 gratis nachten. Wij gaan nooit meer terug, als je klanten wil houden moet je vooral NIET zo met ze omgaan. Ook toiletgebouw is verouderd, zeker geen 5 sterren camping en geen Sandaya kwaliteit.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 6Diane Maasland16-09-2021

Camping gaat achteruit sinds Sandaya.

Wij staan hier al járen. Toen het nog een particuliere camping was was de staat van alles véle malen beter en was het familialer en gemoedelijker. Wij komen absoluut hier steeds terug voor het geweldige zwembad en vroeger de mooie omgeving die steeds meer volgebouwd wordt helaas. En verder is Corine van de kapsalon op de camping een van de meest geweldige kapsters die mijn haar ooit gedaan heeft. Beter dan mijn kapster thuis in Nederland.

• 3Staat v/h sanitair
  • 5Ingrid06-09-2021

Nooit meer!!

Wat een ellende...we kwamen al aan op een te kleine kampeerplek na veel heen en weer te lopen naar de receptie toch een andere plek toegewezen gekregen,het zwembad had een vies stinkend toilet waar je liever vlug voorbij loopt,bah bah en over de andere toiletten en douches maar te zwijgen..tegels en roosters kapot vies,vuil niet 5 sterren waardig en de poetsploeg dacht ook hard te werken maar hadden meer koffieklets in de wasruimte.Zeker niet voor herhaling vatbaar en we hebben al veel campings gedaan,wat ook bijzonder was er is geen servicepunt voor een camper waar je kan lozen,dit is de eerste camping waar het ontbrak,voor ons deze camping niet meer en het zou ook eens niet slecht zijn dat de Sandaya groep zelf eens kwam zien dat er niet veel klopt van de maat van de plaatsen en hoe slecht het park er aan toe is...

• 2Staat v/h sanitair
  • 2Shila25-08-2021

Slecht/teleurgesteld

Bah bah dat is het voornaamste dat ik hier wil schrijven. Toiletten, douches echt vies, sloten kapot, vuile haarmoppen dat ze op grond laten liggen, lampen kapot, geen toiletpapier, slecht warm water. Aan het zwembad stinken de wc’s zo hard dat je zeker langs die kant niet gaat liggen op een zonnebed. Poetspersoneel rijden rond alsof ze met formule 1 wagens rijden (super snel kijken naar niets, parkeren waar ze willen.) toen wij aankwamen was er een wasmachine kapot, toen we vertrokken hing nog steeds hetzelfde briefje.. daarboven komt nog dat de poetsvrouwen dezelfde wasmachines gebruiken en er dus zogoed als nooit iets vrij is. Poetsvrouwen zitten precies ook heel de dag in dat “gebouw” koffie klets te houden. Mini golf, tennis, strijkijzer, postpunt staat allemaal in brochure en op borden aangegeven als je er naar vraagt vallen ze op de receptie uit de lucht en zeggen ze dat, dat er niet Meer is. Restaurant is niet ok! Geen 5 waard

• 1Eetgelegenheden
  • 5Roem10-08-2021

Vreselijke camping

Vreselijke camping Je kon wel op een dril kamp zitten. Zoveel veel regeltjes waar je je aan moet houden.,…,niet te doen. S avond wordt je om 11.30 verplicht in je caravan te zitten. Je mag dan niet meer buiten zitten en wordt dan door de securetie gedwongen om naar binnen te gaan. Vreselijk. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt op vakantie. Je krijgt hier geen fijn vakantie gevoel. Voor ons….nooit meer

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Ron Janssen03-08-2021

Nooit meer!

Camping overall redelijk netjes. Strak regime in het zwembad. Spelen met bal of luchtbedjes alleen op bepaalde tijden toegestaan. Zwemmen alleen toegestaan met zwembroek, geen shorts. Onze stacaravan van het type L’esterel is weinig op aan te merken. De staanplaatsen liggen heel erg beschut waardoor je nauwelijks in contact komt met de buren. Ieder zit hier echt voor zich. Hierdoor ook geen sfeer op de camping. Het meest trieste van alles is dat je hier om 23.00 uur stipt gesommeerd word om je caravan in te gaan. Het is dan verboden om nog op je veranda te zitten. Dit kan echt niet. Als je zoveel geld betaald om op vakantie te gaan en je ‘s-avonds intimiderende types gedwongen word naar binnen te gaan, geeft niet echt een vakantiegevoel.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8van der Knaap02-08-2021

Mooie camping

Wij hebben een aangenaam verblijf gehad. Verbleven in een stacaravan voor 5 personen zonder airco. Dat is dan ook gelijk het enige dat we anders hadden moeten doen. In het hoogseizoen is een airco geen overbodige luxe. Camping is erg netjes. Zwembad groot en schoon. Er mocht overdag ook gezwommen worden met bv een band en gegooid worden met een bal. Eten in het restaurant was lekker, smoothies heerlijk! De receptiemedewerkers zijn behulpzaam en spreken Engels. En zo niet dan roepen ze iemand die dat wel kan. Mooie omgeving en fijne stranden. Snorkelen kan je gewoon heel goed al bij Le Dramont, dat ligt heel dicht bij. Supermarkten liggen ook dicht bij. Eén minpunt zijn de muggen, die waren bij de caravan in grote getallen aanwezig.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 3H.M.15-12-2019

Erg vies, achterstallig onderhoud, tip: niet gaan!

Zeker geen 5-sterren camping! Op de foto’s lijkt het prachtig, maar het is er ontzettend vies en zeer veel achterstallig onderhoud. Meerdere toiletten en douches niet te gebruiken doordat sloten kapot zijn of de toiletten niet doorspoelen, hier wordt niets aan gedaan. Zwembad ziet er leuk uit, maar ook vies. Meerdere dagen achter elkaar een gebruikte luier zien liggen achter een paar stoelen, deze werd niet opgeruimd. Schimmelplekken op de vloeren/trappen, en speeltoestel in zwembad dat niet werkt. De staanplaatsen zijn erg klein. Personeel rijdt belachelijk en onverantwoord hard door de straatjes. Het is een erg grote camping, met veel huuraccommodaties. Voor ons haalde dat de gezellige sfeer van kamperen (tussen de tenten, caravans en campers) wel weg. Wij zijn op veel campings geweest, van klein tot groot, en het hoeft allemaal echt niet perfect te zijn voor een fijne vakantie. Maar deze camping zou ik niemand aanraden!

• 4Eetgelegenheden

Uw Sandaya Klantendienst, Webmarketing, 04-11-2020

Beste familie,

Het spijt me maar de inhoud van uw verslag, lijkt helemaal niet overeen te stemmen met onze Sandaya Camping Douce Quiétude.

• 4Van der Horst29-08-2019

Nooit meer

net terug van een verblijf op deze camping van ruim 2 weken ook al hadden wij 3 weken geboekt.. Wij hadden een staanplek wat prima was alleen erg jammer van de hoge heggen waardoor je erg geïsoleerd zat! Verder was het zwembad een enorme domper bij binnenkomst moet je eerst door een vies voetenbadje, langs smerige/stinkende toiletten en vervolgens weer door een vies voetenbadje dan kom je bij de grote baden die prima waren helaas was het peutergedeelte wat ernaast zit echt schandalig slecht over het grootste gedeelte van de vloer zaten hele zwarte plekken schimmel en zo ook op de trappen naar het bubbelbad kan echt niet!! Dus helaas zijn we daar niet meer geweest! Verder waren de toilet gebouwen ook zeer slecht onderhouden en erg smerig!! Hierover geklaagd maar helaas niks mee gedaan! Zo kan ik nog wel even doorgaan dus Voor ons was dit eens maar nooit meer en verdient deze camping zeker geen5 sterren!+puntDe omgeving is druk maar mooi!

• 7Eetgelegenheden

Lou ✰ Sandaya Team, Webmarketing, 16-10-2019

Wij betreuren het dat u niet ten volle heeft kunnen genieten van onze aquatische ruimte, die toch zeer gewaardeerd wordt door onze vakantiegangers.... Onze watergebieden worden dagelijks schoongemaakt en gecontroleerd door gespecialiseerde technici. Op dezelfde manier worden onze toiletten meerdere keren per dag schoongemaakt door onze teams, we betreuren het dat dit niet genoeg was. We nemen nota van uw feedback en we zullen waakzamer zijn voor het volgende seizoen.

• 7vdp26-08-2019

Redelijke camping, omgeving mooi

Redelijke camping, maar verwacht geen 5 sterren. Alles is voldoende, maar niet super. De caravans liggen op een heuvel, hebben veel privacy. Sommige plekken zijn erg klein. Snackbar alleen tot 1700hr, daarna alleen nog pizza's te bestellen aan de bar. Veel, heel erg veel muggen de hele dag door. Lidl en Eclerc dichtbij. Omgeving o.a. Esterel gebergte is prachtig. Strand bij Agay is prima. Er rijdt een shuttle bus vanaf de camping. Veel plekken om te snorkelen in de baaitjes langs de kust. Leuke steden om te bezoeken. Camping is voor een keer prima, maar er zijn betere in de buurt.

• 7Eetgelegenheden

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar