Tijdelijk €25 aanbetaling

Sandaya Douce Quiétude

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Douce Quiétude voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 377 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Sandaya Douce Quiétude is een gezellig drukke camping. Zowel jonge kinderen als tieners hebben veel plezier bij de animatie. Er zijn twee grote zwembaden en er gaat een shuttle naar het strand. Fréjus en Saint-Raphaël liggen op 10 minuten rijden, en wie een stukje rijden niet erg vindt kan ook de rest van de Côte d’Azur gaan ontdekken.

377 Reviews over Sandaya Douce Quiétude

• 3Jiska18-09-2022

Kamperen: niet doen

De accomodaties zijn vast prachtig, maar kamperen raad ik hier niet aan (tenzij u met een camper gaat). Kei, en keiharde rotsgrond.

De twee sterren krijgen ze voor de mooie speeltuin (aan de rand van de camping), ruim beschikbaar sanitair en ligging. Ook is het rond een uur of 21 wel echt stil op de camping, op wat entertainment avondjes na. Broodjes en winkeltje zijn fijn. Naast de keiharde grond krijgt men de drie sterren niet voor het ongezellige gedrag van personeel (voornamelijk restaurant), agressieve beveiliging, rondrennende (gevaarlijke!) wilde zwijnen (die door dezelfde beveiliging lekker werden opgefokt), achterstallig onderhoud (van het zwembad) en zeer gebrekkige schoonmaak. In het hoogseizoen werd ons sanitair soms gewoon een dag overgeslagen. en zo nog meer zaken. Ik raad verblijf met kleine kinderen hier af.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Arie09-08-2022

supermooie camping!

Wij hebben een premiumplaats met eigen sanitair. Ruim en schoon. Voorzieningen fantastisch. Zwembad goed onderhouden. (renovatie geweest misschien??) Regime valt wel mee, alleen worden de badlakens ingenomen van mensen die op deze manier hun ligbed willen reserveren. Heel terecht, vind ik! De omgeving is mooi, Leuke en afwisselende animatie 's avonds. Mooie en schone plek waar afvalcontainers staan. Prachtig en sfeervol speel/sportterrein. Ik kan over de toiletvoorzieningen niets zinnigs zeggen omdat wij eigen sanitair hebben, maar ze zien er op het oog prima uit. Minpuntjes zijn er ook: communicatie vooraf was erg mager en onduidelijk over wat precies bij de premiumplaats was inbegrepen. Ook rijdt het personeel hard over de paden terwijl aan de gasten gevraagd wordt om stapvoets te rijden. En er zijn zwijnen die 's nachts je vuilnisbak wel eens overhoop gooien.

Al met al een heel mooie (wel dure) camping

• 7Eetgelegenheden
  • 5Dave21-07-2022

Verschrikkelijke camping

Nog nooit op een camping geweest waar alles zo oud was en waar er zooooo veel muggen en andere steekvliegen waren. Zwembaden zijn in plastic ingepakt zodat je niet kan zien dat het oud en op is. Door al het plastic in de Zwembaden en op de randen lijkt het nog wat, maar het is oud. De sta caravans zijn ook verouderd (jaren 70 stijl) maar functioneren nog wel. Waterdruk is slecht of is er uberhaupt niet, waardoor je steeds moet douchen in het badhuis, waar de waterdruk ook slecht is. Badhuis is netjes omdat het vers geverfd is, maar is ook erg gedateerd. Nog nooit zoveel mensen gezien die onder de muggenbeten zitten, dezeccamping is een echte muggen HEL... De animatie is goed en de mensen zijn wel gastvrij. Al met al zeker geen 4 of 5 sterren camping en niet voor herhaling vatbaar.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Alex Zwanenberg09-07-2022

Zwijnen overlast dwingt ons om te vertrekken

Dagelijks kregen we bezoek van een moederzwijn met grote kinderen. Die om jou vuilniszak gingen vechten. Ook kwamen ze onder het avondeten effe kijken. Vreselijk!! Jammer want de rest was oké. Wij hebben de laatste week op een RCN camping in Le Muy doorgebracht.

• 8Eetgelegenheden
  • 3Jacqueline Schilperoort28-09-2021

Niet aan te raden

Ik raad deze camping niet aan vanwege de prijs/kwaliteit enorm slecht is. Op de website laten ze alleen maar mooie foto's van gerenoveerde stacaravan aan maar bij aankomst kregen wij een oude, vieze stacaravan. Wij hadden euro 2500 betaald maar deze stacaravan was nog niet eens de helft van het geld waard! Veel schimmel in de badkamer, vieze vlekken in de matras en veel dingen kapot. Ze hebben maar een beperkt aantal gerenoveerde stacaravans maar daar wordt nergens melding overgemaakt naar de gasten. Ter plaatse schuiven ze de klacht af naar de klantenservice (die pas na 1.5 maand reageert) en je ter plaatse verder niet kunnen/willen helpen. Ze doen niks en als je weer eenmaal thuis bent bieden ze je geen compensatie aan maar 2 gratis nachten. Wij gaan nooit meer terug, als je klanten wil houden moet je vooral NIET zo met ze omgaan. Ook toiletgebouw is verouderd, zeker geen 5 sterren camping en geen Sandaya kwaliteit.

• 2Staat v/h sanitair
  • 6Diane Maasland16-09-2021

Camping gaat achteruit sinds Sandaya.

Wij staan hier al járen. Toen het nog een particuliere camping was was de staat van alles véle malen beter en was het familialer en gemoedelijker. Wij komen absoluut hier steeds terug voor het geweldige zwembad en vroeger de mooie omgeving die steeds meer volgebouwd wordt helaas. En verder is Corine van de kapsalon op de camping een van de meest geweldige kapsters die mijn haar ooit gedaan heeft. Beter dan mijn kapster thuis in Nederland.

• 3Staat v/h sanitair
  • 5Ingrid06-09-2021

Nooit meer!!

Wat een ellende...we kwamen al aan op een te kleine kampeerplek na veel heen en weer te lopen naar de receptie toch een andere plek toegewezen gekregen,het zwembad had een vies stinkend toilet waar je liever vlug voorbij loopt,bah bah en over de andere toiletten en douches maar te zwijgen..tegels en roosters kapot vies,vuil niet 5 sterren waardig en de poetsploeg dacht ook hard te werken maar hadden meer koffieklets in de wasruimte.Zeker niet voor herhaling vatbaar en we hebben al veel campings gedaan,wat ook bijzonder was er is geen servicepunt voor een camper waar je kan lozen,dit is de eerste camping waar het ontbrak,voor ons deze camping niet meer en het zou ook eens niet slecht zijn dat de Sandaya groep zelf eens kwam zien dat er niet veel klopt van de maat van de plaatsen en hoe slecht het park er aan toe is...

• 2Staat v/h sanitair
  • 2Shila25-08-2021

Slecht/teleurgesteld

Bah bah dat is het voornaamste dat ik hier wil schrijven. Toiletten, douches echt vies, sloten kapot, vuile haarmoppen dat ze op grond laten liggen, lampen kapot, geen toiletpapier, slecht warm water. Aan het zwembad stinken de wc’s zo hard dat je zeker langs die kant niet gaat liggen op een zonnebed. Poetspersoneel rijden rond alsof ze met formule 1 wagens rijden (super snel kijken naar niets, parkeren waar ze willen.) toen wij aankwamen was er een wasmachine kapot, toen we vertrokken hing nog steeds hetzelfde briefje.. daarboven komt nog dat de poetsvrouwen dezelfde wasmachines gebruiken en er dus zogoed als nooit iets vrij is. Poetsvrouwen zitten precies ook heel de dag in dat “gebouw” koffie klets te houden. Mini golf, tennis, strijkijzer, postpunt staat allemaal in brochure en op borden aangegeven als je er naar vraagt vallen ze op de receptie uit de lucht en zeggen ze dat, dat er niet Meer is. Restaurant is niet ok! Geen 5 waard

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Roem06-08-2021

Vreselijke camping

Vreselijke camping Je kon wel op een dril kamp zitten. Zoveel veel regeltjes waar je je aan moet houden.,…,niet te doen. S avond wordt je om 11.30 verplicht in je caravan te zitten. Je mag dan niet meer buiten zitten en wordt dan door de securetie gedwongen om naar binnen te gaan. Vreselijk. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt op vakantie. Je krijgt hier geen fijn vakantie gevoel. Voor ons….nooit meer

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Ron Janssen03-08-2021

Nooit meer!

Camping overall redelijk netjes. Strak regime in het zwembad. Spelen met bal of luchtbedjes alleen op bepaalde tijden toegestaan. Zwemmen alleen toegestaan met zwembroek, geen shorts. Onze stacaravan van het type L’esterel is weinig op aan te merken. De staanplaatsen liggen heel erg beschut waardoor je nauwelijks in contact komt met de buren. Ieder zit hier echt voor zich. Hierdoor ook geen sfeer op de camping. Het meest trieste van alles is dat je hier om 23.00 uur stipt gesommeerd word om je caravan in te gaan. Het is dan verboden om nog op je veranda te zitten. Dit kan echt niet. Als je zoveel geld betaald om op vakantie te gaan en je ‘s-avonds intimiderende types gedwongen word naar binnen te gaan, geeft niet echt een vakantiegevoel.

• 7Staat v/h sanitair

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar