Camping Ciela Village La Farigoulette

935 reviews over Camping Ciela Village La Farigoulette

• 2019
    9Wilfred10-09-2019

Topvakantie op een topcamping

We hebben een geweldige vakantie gehad en heerlijk gegeten in een voortreffelijk restaurant. Het enige nadeel is de matige telefoon ontvangst, soms zelfs helemaal geen ontvangst/service.

Gereisd in september 2019

• 6Mark30-08-2019

Het is het allemaal net even niet

De camping was al met al goed georganiseerd. Goede locatie. Het was het alleen op veel fronten net even niet. Broodjes vaak slecht afgebakken. Geen wifi, alleen bij restaurant. Alleen ochtend vroeg verbinding met 3 of 4g. Waterstand meer bij ons hele vakantie te laag waardoor het strand een modderstrand was. Afstand tot een supermarkt minimaal 20 min rijden. Loslopende honden veel gezien terwijl deze aan de lijn hoorden te zijn. Lac de St Croix (grote meer) was 45 rijden wilde je daar zwemmen. Zwembad niet altijd even fris. Afstand tot mooiste stuk van de Gorges uur rijden. Snorkelen kan bijna nergens. Of te koud water of troebel wegens modder. Ook niet in Lac St Croix. Positieis is: Camping had eigen VVV voor de buurt. Veel sportvoorzieningen en een leuk programma gedurende de week. Als je eigen kano of iets meeneemt dan kun je daar mooie stukken kanoën. En anders is het zeker aan te raden om daar een (elektrisch) bootje te huren.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Sybe15-08-2019

Mooie camping, maar niet altijd klantvriendelijk

Alle voorzieningen zijn op de camping aanwezig en het is een mooi aangelegde camping. Jammer is dat klachten over geluidsoverlast niet adequaat werden afgehandeld. Verder is het jammer dat een bakker of supermarkt op een behoorlijke afstand liggen, evenals een dorpje met voorzieningen.

• 8Mirjam13-08-2019

Mooie camping in prachtige omgeving. Genoeg nederlandse jeugd voor onze tieners. Leuke animatie. Er is geen wifi op camping itt website. Zwemshorts niet toegestaan in zwembad. Leuke watersportmogelijkheden.

• 9Maarten05-08-2019

Verblijf in stacaravan

Zeer mooie en rustige camping en genoeg vertier. Heerlijk aan het water. Mooie, ruime, schone stacaravan met veel ruimte buiten. Zwembad erg klein en echt voor heel jonge kinderen, hebben wij geen gebruik van gemaakt met onze kinderen. Fijn dat er een informatiepunt is om iets te ondernemen, ze geven je goede info.

• 9Maarten05-08-2019

Verblijf in stacaravan

• 8Geej05-08-2019

Fijn verblijf op een mooie camping

Wij hebben een fijn verblijf gehad op een mooie camping met uiterst vriendelijk personeel. Mooie faciliteiten en hele mooie omgeving. Het enige wat aandacht behoeft is de WiFi, omdat je in een dal zit heb je slecht 3G bereik en via de WiFi is er geen internet. Ik heb in veel reviews gelezen dat mensen het water in het meer te koud vinden om in te zwemmen, dat vonden wij niet. Het huisje dat wij hadden gehuurd (comfort plus) was dik in orde.

• 9Hilde05-08-2019

Camping La Farigoulette, echt een aanrader!

De camping is kleinschalig, schoon, ligt aan een meer en heeft een zwembad, bijna elke avond een afwisselend en gezellig entertainmentprogramma en heel veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Er starten meerdere prachtige wandelingen vanaf de camping. Je kunt er bootjes en kano’s huren om de Gorges mee in te varen. We hebben ons op de camping en in de prachtige omgeving heel goed vermaakt.

• 7Mark05-08-2019

Algemeen

Prima camping, schoon en netjes. Ruime plekken. Jammer dat het zwembad voor de mannen alleen toegankelijk was in een lycra zwembroek en niet in een andere vorm van zwembroek.

• 7Mark05-08-2019

Algemeen