Tijdelijk €25 aanbetaling

Ciela Village La Farigoulette

We hebben de beste aanbieders voor Camping Ciela Village La Farigoulette voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 907 reviews

Meer camping info

907 Reviews over Ciela Village La Farigoulette

• 9Mirjana13-09-2022

Voor herhaling vatbaar!!

Houd je van rust, ga dan buiten het hoog seizoen. Alles is netjes en schoon. Er is veel te doen op het park, daarbuiten: de natuurlijk is ongelooflijk prachtig. Vooral op het water. Veel mooie wandelroutes. Het ligt wat afgelegen, dus wil je graag dorpjes bezoeken of naar een supermarkt, houd dan rekening met een half uurtje rijden. (Maar laat je dat vooral niet tegenhouden.) Geen gebruikgemaakt van het zwembad, maar zag er gezellig en netjes uit. En hoorde van andere gasten dat het aangenaam was qua chloor en temperatuur.

• 8Eetgelegenheden
  • 3F Zijlstra25-08-2022

Deze camping is geen 5 sterren waard

De camping ligt afgelegen, je moet 25 minuten voor een supermarkt. De staanplaatsen zijn ontzettend scheef, je staat op stenen en er staan bomen middenin je staanplaats. De douches waren vies en eigenlijk altijd koud. Ook voor de afwas geen warm water. Verlichting langs de paden deed het niet dus de camping was heel donker snachts. De animatie is alleen gericht op de fransen. Het water van het zwembad bevat heel veel chloor, mijn oudste zoon kreeg daar last van zijn ogen van. En mocht je dit jaar nog op de camping staan, veel succes want het Norovirus gaat er rond. Ook dat hebben we allemaal onder de leden gehad. Jammer dat de camping dit virus niet serieus neemt en geen extra schoonmaak inlast of extra advies geeft voor de campinggasten. Dit was de druppel en nadat iedereen beter was hebben we de camping eerder verlaten. Alles met elkaar is deze geen 5 sterren waard. Wij zullen deze camping dan ook niet aanbevelen.

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Jeroen18-08-2022

Top camping, op een mooie locatie

Slechte internet/ wifi. Zo'n slechte verbinding is niet meer van deze tijd

• 7Nadine14-08-2022

Leuke camping.

Erg leuke camping met een enthousiast animatie voor jonge kinderen maar zeker ook voor oudere kinderen en volwassenen. Minpunt vond ik dat het erg afgelegen was. Niet heel erg in de buurt leuke plaatsjes met restaurantjes/winkeltjes. Minimaal 45 rijden.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 3Menno07-08-2022

Dramatisch

Koud water uit de douche en kakkerlakken. Voor ons is hygiene heel belangrijk en heeft de vakantie volledig verpest.

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Fam. J.07-08-2022

Mooie vakantie gehad

Mooie camping, veel sportfaciliteiten. Voetbal, basketbal, tennis, tafeltennis, volleybal, jeux de boules en een klimpark op de camping. In de avond veel entertainment bij het restaurant tot 23.00 's avonds (Met luide muziek) Mooi meertje aan de Verdon, waar je prachtig kunt suppen en varen. Er zijn ook wat rotsen waar je vanaf kunt springen. Waterpeil is wisselend per dag. Heeft te maken met de sluizen. Ligbedjes bij het strandje dat bij de camping zit. Franse camping, (waar nauwelijks engels gesproken wordt) Veel franse animatie. Een zwembad met strenge regels, je mag alleen 'zwemmen'. Behalve als er een poolparty is. Verhuur van bootjes, kano's en sups vanaf de camping. Nette toiletten en douches. Mooi fietsen in de omgeving. Mtb routes vanaf de camping, maar die zijn wel rotsachtig en stijl. Camping ligt wel wat afgelegen, supermarkt op 20 minuten rijden.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 2Arthur03-08-2022

De communicatie, reactie snelheid en hygiene van de camping laten, zeker voor een 5 sterren camping, te wensen over. Er heerste een buikvirus op de camping. Daar kan de camping zelf uiteraard niets aan doen, maar wel aan vervolgens voorlichting, communiceren over het virus en vooral de hygiene van het sanitair. Dat was ronduit slecht te noemen. 2 keer heb ik ook via hun app een probleem gemeld (1 keer inzake bovenstaande) en 1 keer inzake het ontbreken van warm water voor afwassen (wat ook gezien de hygiene van dat moment echt wenselijk was), geen enkele keer een reactie ontvangen. 5 sterren onwaardit

• 4Arthur01-08-2022

Mooie ligging, slechte hygiene, 5 sterren onwaardi

De ligging van de camping is mooi en ook de plekken zelf. De hygiene en de communicatie van de camping is echter slecht. Ook de prijzen van het restaurant en het winkeltje vind ik erg hoog (3 euro voor een raket, 4 euro voor zakje chips, 4 euro voor een ananas, etc)

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Yolande van Bilderbeek01-08-2022

Fantastische omgeving, camping met veel faciliteit

Prachtige omgeving, mooie kampeerplek tussen de bomen en veel te doen voor jonge kinderen. Onze jongvolwassen kinderen konden 's avonds net buiten de camping chillen, maar er waren weinig Nederlanders en veel Fransen die geen Engels spraken. Dat was jammer. Mooie schaduwrijke plek vlak bij het restaurant, waardoor we redelijk goed wifi hadden, dat was boffen. Enige échte minpunt: het koude water bij het afwassen en meestal ook koude douches. Dat zou toch echt beter geregeld moeten worden.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 6B28-07-2022

Teleurstellend

Geen 5 sterren waardig. Niet onderhouden sanitair, koude douches. Onvriendelijk onthaal. Geen ontvangst.

Camping Ciela Village La Farigoulette info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar