Géén boekingskosten

Camping Ciela Village La Farigoulette

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSt. Laurent-du-Verdon

We hebben de beste aanbieders voor Camping Ciela Village La Farigoulette voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 895 reviews

Meer camping info

942 Reviews over Ciela Village La Farigoulette

• 8Adri Stormbroek26-06-2022

Fantastisch leuk verblijf La Farigoulette

Mooie camping in schitterende omgeving met heel veel faciliteiten op de camping en vriendelijk personeel. Overdag de mooie omgeving verkennen ( Gorges du Verdon ) per auto en per kano. Veel mooie plaatsen in de omgeving van de camping te bezoeken met wel wat reistijd door de bochtige kleine wegen in dit gebied. Diverse meren/meertjes te bezoeken waarbij het lijkt alsof je bij de Caribische eilanden bent. Deze camping is dus ook gewoon een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Leor10-08-2021

Fantastisch en leuke tijd gehad met 2 kinderen

Zeer mooie camping, waar veel te doen is voor jong en oud. In de avond kan het luidruchtig zijn, kies je plek dan zorgvuldig. Het enige wat wij mistte was een dorpje op loopafstand waar je een marktje heb of wat leuke restaurants.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Carole, Directeur, 14-08-2021

Hallo,

Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. La Farigoulette biedt een veelvoud aan activiteiten voor het geluk van jong en oud: padel, tennis, volleybal, jeu de boules, voetbal, buikglijbanen, minigolf, gigantisch opblaasbaar kasteel en glijbaan, nieuwe speeltuin, zwembad, miniclub, concerten en shows en zelfs een nautische basis waar u kano's, peddels en boten kunt huren om de sublieme Gorges de Baudinard te ontdekken.

La Farigoulette is een familiecamping. We moeten jongleren met de wens van sommige vakantiegangers om entertainment te hebben en die van andere vakantiegangers om te rusten. Dit is de reden waarom er geen entertainment begint voor 10.00 uur en eindigt na 23.00 uur.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen, Carole Assistent-directeur

• 2Renze10-08-2021

Zoek een andere camping als je wat rust wilt

Geloof alle negatieve recensies aub en sla deze over. Er zijn genoeg andere campings

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Carole, Directeur, 14-08-2021

Hallo,

Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

La Farigoulette biedt een veelvoud aan activiteiten voor het geluk van jong en oud: padel, tennis, volleybal, jeu de boules, voetbal, buikglijbanen, minigolf, gigantisch opblaasbaar kasteel en rodelbaan, speeltuin nieuwe spellen, zwembad, miniclub , concerten en shows en zelfs een nautische basis waar u kano's, peddels en boten kunt huren om de sublieme Gorges de Baudinard te ontdekken.

De toiletten worden minimaal 4 keer per dag gedesinfecteerd.

Alle gemeenschappelijke ruimtes worden regelmatig schoongemaakt.

Het is jammer dat uw opmerking niet meer zegt, het zou ons in staat hebben gesteld om te verbeteren ...

Met vriendelijke groeten

Carole

Assistent-directeur

• 9Thimo14-09-2020

Uitstekend!

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad! Toiletgebouwen waren uitstekend en de camping is erg schoon en verzorgd. Er wordt veel gedaan om het gezellig te maken op de camping (live muziek/markt/optredens etc.) Ook zijn de medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam!

• 9D12-09-2020

Mooie camping. Ligt wel afgelegen. Aardig personeel, veel sportmogelijlheden. Goed restaurant

• 6Miranda14-08-2020

Mooie ligging

Mooie camping, prachtig gelegen aan een meer. Helaas slechte hygiëne van het gemeenschappelijk sanitair. Zeker in deze Corona tijd erg jammer. Geen//weinig internet bereik. Entertainment alleen in het Frans

Carole, assistant de direction, 04-06-2021

Beste vakantieganger,

Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. We zijn blij dat u de uitzonderlijke geografische ligging van ons etablissement op prijs heeft gesteld. Gelegen in een beschermd natuurgebied, hebben we directe toegang tot de Gorges du Verdon. Maar wie zegt "natuurgebied" zegt eigenlijk weinig netwerk...

Het spijt ons voor het eventuele ongemak dat u tijdens uw verblijf heeft ondervonden. De toiletten worden 4 keer per dag gedesinfecteerd. Het spijt ons voor de onbeleefdheid van sommige vakantiegangers.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen, Carole Assistent-directeur

• 9Monique13-08-2020

Mooie camping met veel faciliteiten

Combi natuur met faciliteiten op de camping goed. Huisje prima. Bedden iets te eenvoudig. Erg zorgvuldig om gaan met Corona! Top

• 8Marjolijn10-08-2020

Fijne camping in de Gorges du Verdon

Fijne, niet al te grote camping, ruime comfortplek, goed sanitair met veel douches en warm water, zelfs toiletpapier op de toiletten. Misschien dat het zwembad 's avonds tot later open kan blijven zodat er ook na het eten nog gezwommen kan worden? Wij stonden wat verder weg van het restaurant en winkel, heerlijk rustig en toch nog steeds niet al te ver lopen voor je brood in de ochtend.

• 8Jan06-08-2020

Mooie camping, mooi aan een meer, het zwembad wat aan de kleine kant.

• 8Sabine Bruijste03-08-2020

Schitterende vakantie in St. Laurent du Verdon

Leuke camping, mooie locatie, vriendelijk personeel, leuke optredens, lekker eten in het restaurant. Inventaris stacaravan heel summier: we misten o.a. een waterkoker, snijmessen en een snijplank. Wifi en internet ontvangst was slecht. Kregen de mail over de speciale app pas op 15 juli. Op dat moment waren wij al op de camping aanwezig en hebben de mail niet gezien. De receptie heeft ons er helaas niet op gewezen.

Camping Ciela Village La Farigoulette info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar