Camping Ciela Village La Farigoulette

Camping Ciela Village La Farigoulette
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ciela Village La Farigoulette voor je op een rij gezet:

62 reviews over Camping Ciela Village La Farigoulette in het Nederlands

Locatie schitterend helaas toezicht op jongelui en

Robert
18-9-2018

Zijn niet geïnformeerd over het laten leeglopen van het meer, waardoor we niet volledig gebruik hebben kunnen maken om te kanoën. Gratis muziek van alle kanten, en luid schreeuwende kinderen en feestende gezelschappen tot diep in de kleine uurtjes. Zeer slecht geslapen door deze omstandigheden. Omgeving is schitterend, maar voor ons geen 2e keermeer helaas.

Gereisd Anders in september 2018

Rustieke camping in een schitterende omgeving

John H.
13-9-2018

Prima verblijf in een fantastisch klimaat/omgeving. Camping is prima maar de situering van de de lodge/stacaravan is absoluut bepalend. Wij hebben geluk gehad. Bereikbaarheid van de camping te rekenen vanaf de doorgaande routes is matig, zeker na een lange reis van ruim 1250 km. Maar je krijgt er wel wat voor terug. Afstand tot een (middel)grote supermarkt, b.v. Riez, is fors. Assortiment van de camping winkel aan het einde van het seizoen is te beperkt, ondanks de hulpvaardigheid van de winkel bediende. Algemene sfeer op de camping was prima. Het merendeel van de campinggasten groeten elkaar met een simpele bonjour of bonsoir.

Gereisd Anders in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij hadden een kleinschalige familiecamping verwacht maar

Bart
31-8-2018

Wij hadden een kleinschalige familiecamping verwacht maar dat was het niet. Camping was veel grootschaliger dan we gedacht hadden.

Mooie 4 persoons lodgetent (B10) Was super schoon eigen

Andre
21-8-2018

Mooie 4 persoons lodgetent (B10) Was super schoon eigen douche en toilet en voldoende ruime veranda.

Gereisd Anders in Tue Aug 21 2018 19:18:24 GMT+0000 (UTC)

Mooie 4 persoons lodgetent (B10) Was super schoon eigen

Andre

Jammer dat de animatie alleen maar frans was en dat het op

Niels
21-8-2018

Jammer dat de animatie alleen maar frans was en dat het restaurant ook erg op fransen gericht was. Ook vonden wij het jammer dat het meer zo koud was en het zwembad een beetje klein.

Gereisd Anders in Tue Aug 21 2018 16:56:09 GMT+0000 (UTC)

Jammer dat de animatie alleen maar frans was en dat het op

Niels

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Plekken prachtig verscholen onder de bomen, helaas

Tineke
18-8-2018

Positieve punten zijn de ligging van de staplekken, mooi verscholen onder de bomen waardoor je nauwelijks last hebt van de warmte. Staplekken zijn ook ruim. Nadelen zijn er ook: - Een aantal keer in de week is er een zogeheten concert bij het restaurant en dat gaat sowieso tot 0.00 uur door. Daarna wordt er nog luidruchtig door diverse mensen nagekletst en -gelachen. Dan middenin de nacht nog eens uitgaande jeugd die terugkeert naar de tenten en 's ochtends rond 06.30 uur weer de eerste ochtendgeluiden. De camping kan de opmerking uit de folder 'u zult hier tot rust komen' wel schrappen. De rondrijdende karretjes 's nachts doen er ook niets aan. - Het sanitair is ook niet al te best. De temperatuur van de kranen is moeilijk te regelen. Eén kleine draai naar rechts is het verschil tussen ijskoud en loeiheet water. Uit één kraan bij de wasbakken kwam zelfs alleen maar heet water. - De camping is vooral op Fransen gericht. In onze vakantie hebben er in totaal misschien 6 Nederlandse kampeerders gestaan. Onze kinderen hebben daarom ook geen vriendjes kunnen maken. Menukaart, animatie, alles is in het Frans. Een vertaling in het Engels was al fijn geweest. Voor zo'n toeristisch land als Frankrijk: foei! - Daarnaast was de bediening ook allesbehalve vriendelijk. Ook weer geen woord Engels spreken en ook erg betuttelend als je een vraag ergens over had.

PATRICK

Julie
David Lucchesi Directeur, employé administratif, 5-12-2018

Je suis désolé si la prestation qui vous as été fourni n'était pas à la hauteur de vos attentes.

Cordialement,

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ciela Village La Farigoulette in St. Laurent-du-Verdon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ciela Village La Farigoulette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.