Camping Les Lauriers Roses

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, St. Aygulf

7.8Goed

• 8.1Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lauriers Roses voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Les Lauriers Roses Camping is rustig en heeft mooie staanplaatsen. Het zwembad is goed onderhouden en voor kinderen is er daarnaast genoeg ruimte om te spelen. In het restaurant betaal je niet veel voor een goede maaltijd. De camping is een fijne uitvalsbasis om de Côte d’Azur te ontdekken en ligt op enkele minuten van het dichtstbijzijnde strand.

147 reviews over Camping Les Lauriers Roses

• 7Henri28-01-2020

Geen plek op de berg voor tentkampeerders

Terrassencamping. Bij aankomst een prachtige plek toegewezen door de campingbeheerder, maar elke dag de heuvel 10 keer op en neer viel niet mee. Voor de bewoners van een mobile home met eigen voorzieningen geen probleem, wanneer je afhankelijk bent van de algemene voorzieningen “ in het dal” haast niet te doen. Ondanks de fijne herinneringen en het prachtige uitzicht gaan we niet weer.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Robbe Pennemans13-01-2020

Goede beoordelingen voor deze camping, MAAR...

Toen wij aan het uitkijken waren naar onze vakantie van 2019 viel ons oog op deze camping. In februari besloten wij een stacaravan (EVO 24) te huren omdat dit huisje perfect was voor 2 personen en er airco aanwezig zou zijn. Toen wij in Juli arriveerden op deze camping bleek er helemaal geen airco te zijn... er was alleen een mini-ventilator. Het huisje stond de volledige dag in de volle zon bij 35°C. Op dat moment ben ik onmiddellijk op de website van de camping gaan kijken omdat ik er zeker van was dat ik een huisje met airco geboekt had. Bij de uitrusting van het huisje stond toen geen airco meer maar ventilator, wij hadden toen niks te bewijzen omdat we geen screenshot genomen hadden van de website. De camping gebruikt volgende werkwijze: in de winterperiode staat er bij de uitrusting "airco", in de zomerperiode wanneer mensen toekomen op de camping staat bij de uitrusting "ventilator". Dit is pure afzetterij

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Andre van Bemmel, beheerder, 23-03-2020

Ik wil u bedanken voor de revieuw , Echter heeft u vergeten te vermelden dat u direct de dag nà aankomst een Mobil Home gekregen hebt Met Airco . Het type dat u gereserveerd had ,had geen airco. Uw niet echt objective beoordeling over oa het sanitair ... ? u heeft eigen sanitair in de Mobil Home , maar dat moet u zelf wel schoonmaken na gebruik .... afin , in de loop van de week bii u langs geweest en de vraag of alles naar wens was , zij u alles is prima. Hoop u toch weer te kunnen ontmoeten als gast op de Camping . vriendelijke groet.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    9Tom05-09-2019

Heerlijk ontspannen

Wij mochten genieten van 1 van de Safari Lodge tenten ''achterop'' de camping. Echt een super accommodatie, zowel qua ligging (volledige privacy) als inrichting/ (enorme) ruimte. Overigens geboekt via touroperator. We hadden 2 verandas waarbij de achterkant uit komt/kijkt over een leuk natuurgebied (let op voor de wilde zwijnen snachts…!) en voorkant over de baai van Frejus. De camping zelf; - Er staan 4 sterren voor, verwacht echter geen over-de-top megapark oid maar een rustige gemoedelijke camping met een leuk maar simpel zwembad - Ideaal is de supermarkt direct naast de uitgang (overigens valt er, mogelijk daardoor, niet veel te verkrijgen op de camping zelf) - Terrassencamping, wij hadden (met kleine kinderen en kinderwagen) geen hinder van het lopen dan wel de afstanden - Strand - eigenlijk niet echt te lopen - aanrader is om de auto te pakken en een mooi baaitje te zoeken (die zijn overal)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Mascha23-08-2019

Matig geslaagd

Vrij dure camping, gezien de staat van het sanitair. Kranen kapot, douches waar je elke 45 seconden op moet drukken voor water, stonk vaak n beetje. Dat is niet vier sterren waardig. ‘S avonds vaak harde muziek in de omgeving (niet camping zelf). Ligging is prima, op 10 minuten met auto van strand. Wij vonden Frejus leuker dan St. Aygulf. Carrefour en bakker meteen naast de camping. Zwembad is prima, met voldoende bedjes. Lieve, behulpzame beheerders.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Pascal28-07-2019

Mooie en rustige terrassencamping

Fijne mooie en rustige terrassencamping vlakbij alle bezienswaardigheden en stranden aan de Cote d'Azur. Op de bovenste plekken(dacht vanaf 40) mooi uitzicht over de middellandse zee, Prima zwembad/restaurant. Het sanitair was ok. De eigenaar realiseert zich(al 35 jaar) dat de jaarlijkse zomervakantie belangrijk is voor zijn gasten en laat dit merken door een persoonlijke benadering en door mee te denken/oplossingen te bieden. Ook collega's Herman en zijn vrouw dragen bij aan een gezellige sfeer. Wel handig als je goed ter been bent/goede conditie hebt. Het gaat tenslotte om een terrassencamping waarbij het voor de bovenste plaatsen best een hele klim is.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Kees08-07-2019

Prachtige rustige camping !!

Wij waren hier voor de eerste keer, en het is ons prima bevallen .Prachtige camping met grote plekken . Fijn ontvangst door André . Heerlijk rustig, goed en schoon sanitair, fijn zwembad , en het eten van Thomas was heerlijk . We hadden een super plek 44 met uitzicht , Wel veel wind !! Het is een terrassen camping . Supermarkt naast de camping, en strand is dichtbij . Mooie omgeving .

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Gonny eerenberg07-07-2019

Volgend jaar zeker weer heen

Al 15 jaar komen wij op de camping,gewoon thuiskomen elk jaar.prachtige omgeving ,heerlijk zwembad nu met parasols ,jeu de boules banen ,je kan heerlijk eten bij Thomas ,borrel kopen aan de bar bij axel ,eigenaar andre houd alles goed in de gaten .en rustig wakker worden van de vogels

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Annette Vroom-Meijer10-09-2018

Gezellige camping

Vorig jaar zijn wij ook op deze camping geweest. Een gevoel van thuiskomen. Gezellige camping. Deze camping heeft voor ons alles wat een camping moet hebben. Andre en Axel zorgen dat alles prima verloopt op de camping. Lekker eten voor weinig. Gezellig buffet gehad.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Henk23-08-2018

Geweldig

Prachtige ligging. Supermarkt om de hoek. Prima ontvangst. Heerlijk eten en super bediening !! Barman nergens te beroerd voor En heeft ons geweldig geholpen bij de caravan. Axel bedankt en zeker tot volgend jaar.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Angela19-08-2018

TOP!!

Wij hebben wederom genoten van onze vakantie op deze camping. Dit was voor ons de 6de keer en hebben weer geboekt voor volgend jaar. Een topcamping aan de drukke Cote d'Azur. De camping is een oase van rust. Mooie staanplaatsen, fijn zwembad, heerlijk eten, gezellige bar. Geen kinderanimatie, wel ruimte voor kinderen om te spelen. Op 10 minuten met de auto van het strand. Supermooie omgeving: het Franse binnenland, de bekende steden, typisch Franse dorpjes. Heerlijk... wij komen volgend jaar weer

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Camping Les Lauriers Roses info