Camping Les Lauriers Roses

Camping Les Lauriers Roses
8,8

Omschrijving
Les Lauriers Roses Camping is rustig en heeft mooie staanplaatsen. Het zwembad is goed onderhouden en voor kinderen is er daarnaast genoeg ruimte om te spelen. In het restaurant betaal je niet veel voor een goede maaltijd. De camping is een fijne uitvalsbasis om de Côte d’Azur te ontdekken en ligt op enkele minuten van het dichtstbijzijnde strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lauriers Roses voor je op een rij gezet:

138 reviews over Camping Les Lauriers Roses in het Nederlands

Gezellige camping

Annette Vroom-Meijer,
10-9-2018

Vorig jaar zijn wij ook op deze camping geweest.

Een gevoel van thuiskomen.

Gezellige camping.

Deze camping heeft voor ons alles wat een camping moet hebben.

Andre en Axel zorgen dat alles prima verloopt op de camping.

Lekker eten voor weinig.

Gezellig buffet gehad.

Geweldig

Henk,
23-8-2018

Prachtige ligging. Supermarkt om de hoek. Prima ontvangst. Heerlijk eten en super bediening !! Barman nergens te beroerd voor En heeft ons geweldig geholpen bij de caravan. Axel bedankt en zeker tot volgend jaar.

TOP!!

Angela,
19-8-2018

Wij hebben wederom genoten van onze vakantie op deze camping. Dit was voor ons de 6de keer en hebben weer geboekt voor volgend jaar. Een topcamping aan de drukke Cote d'Azur. De camping is een oase van rust. Mooie staanplaatsen, fijn zwembad, heerlijk eten, gezellige bar. Geen kinderanimatie, wel ruimte voor kinderen om te spelen. Op 10 minuten met de auto van het strand. Supermooie omgeving: het Franse binnenland, de bekende steden, typisch Franse dorpjes. Heerlijk... wij komen volgend jaar weer

Mooie camping.

Ruud,
14-7-2018

Prachtig gelegen, mooie staanplaatsen (voor caravan of tent). Rustig gelegen in een drukke kustomgeving. Strandjes en baaien op korte afstand. Mooi zwembad en leuk restaurant. Wij waren in een een zeer rustige week maar kunnen ons voorstellen dat het 'ons'gehalte erg hoog is tijdens het hoogseizoen. Receptie is er eigenlijk niet, de eigenaar moet gebeld worden als hij niet op de camping is. Toegangshek moet geopend worden met een cijfercode, dat komt vreemd over als je als passant voor t eerst deze camping bezoekt. Supermarkt naast de camping. Hele Cote d'Azur goed bereikbaar vanaf de camping. Wifi is onwaarschijnlijk duur.

Top!@

Dini weijers,
30-5-2018

Wederom heerlijk genoten! Wat jammer om te moeten merken dat sommige mensen deze site gebruiken om te katten over de eigenaar. Daar gaat het naar mijn mening hier niet over. Wij hebben weer een heerlijke tijd in een fijne sta-caravan met een superrestaurant. Dank Andre, Axel en Thomas.

Lekker genoten

M. van de Vliert,
5-5-2018

Een heerlijk grote sta caravan.

Met een grote veranda

Lekker zwembad

winkel naast de camping.

Minder is dat veel vaste gasten de bedjes de hele dag bezet houden.

Door de vele vaste gasten weinig kans op aansluiting,

Weinig te doen voor jongeren

Klantgericht?

Jan van Bree,
4-5-2018

André zou graag alleenmaar positieve reacties willen ontvangen, en een ieder met een kritische reactie is flauw of liegt...of mag niet plaatsen “merci”..opvallend patroon ! Camping is rijp voor verkoop aan een echtpaar die wel gastvrij is met oog voor gasten.... Jaren geweest maar wij gaan elders.. Houd de oogkleppen vooral op! 👍

Super camping

Annette Vroom,
11-9-2017

Wij hadden een super mobiel home gehuurd.

Mooi uitzicht over de middellandse zee.

Aardige beheerder Andre.

Ideale omgeving veel te doen in de omgeving.

Wat ik ook erg prettig vind is dat het kraanwater daar niet naar chloor ruikt.

De eerste Franse camping voor ons welke dit niet heeft.

Supermarkt om de hoek.

Rustige camping.

Ik zou zeggen ga er heen en beleef wat god in Frankrijk beleefd heeft.

Staat van sanitair geef ik een 10 dat heeft betrekking op onze mobiel home!

Wat kan de kok op deze camping heerlijk koken voor weinig geld heb je een heerlijk bord eten.

Wij waren onaangekondigd aangekomen en konden een fijne plek krijgen maar de camping is klein met heel veel vaste ned. campinggasten,die allemaal reserveren.

Dus voor zekerheid beter te reserveren.

Sanne,
1-9-2017

Het is een hele gezellige camping bijna alleen maar Nederlanders het zwembad is goed en savonds is het ook gezellig het weer is top leuk vriendengroepje had ik dit jaar. Je kan er lekker en goedkoop eten bij de bar. Kortom echt een top camping ik kom er al 14 jaar en het is echt als thuis komen super gezellig!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Lauriers Roses in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Lauriers Roses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.