Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Lauriers Roses

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Lauriers Roses voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 163 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Les Lauriers Roses Camping is rustig en heeft mooie staanplaatsen. Het zwembad is goed onderhouden en voor kinderen is er daarnaast genoeg ruimte om te spelen. In het restaurant betaal je niet veel voor een goede maaltijd. De camping is een fijne uitvalsbasis om de Côte d’Azur te ontdekken en ligt op enkele minuten van het dichtstbijzijnde strand.

163 Reviews over Les Lauriers Roses

• 8Sander en Jeanette14-09-2022

Fantastische tijd gehad op de camping

Fantastische tijd gehad op de camping! Ontzettend gezellig met oude bekende en ook veel nieuwe mensen leren kennen. André ook heel gastvrij en zonder problemen een grotere plek vrij gemaakt voor onze grote caravan. Ook de service van Paul achter de bar en Thomas in de keuken, super! Alleen maar lof en wij komen volgend jaar zeker terug!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Maurice en Bianca07-09-2022

Fantastisch !!!! een aanrader !!!

Wij komen al enkele jaren op deze Fantastische en schone camping. De eigenaar ( Andre) is altijd vriendelijk en behulpzaam , Het barpersoneel is altijd vrolijk en staan altijd klaar voor je en het eten is goed ( dank Thomas). Deze schitterende camping ligt vlak bij zee met voldoende parkeer plaatsen bij het strand. Net buiten de camping is er een supermarkt en bakker met heerlijke streek producten Het zwembad is dit jaar goed onder handen genomen en ziet er mooi uit met voldoende ligbedden en parasols. Het sanitair is schoon en word meerdere malen per dag schoongemaakt. Het doet ons dan ook erg veel verdriet om te lezen dat er mensen zijn( zie hieronder josjexyz) die een persoonlijke vete beslechten op zoover en zo de camping in een kwaad dacht licht willen zetten. Dit is nergens voor nodig !!!!

• 8Peter04-09-2022

Mooi gelegen camping

De camping ligt erg mooi. Wij (2 stellen met caravan) hadden 2 mooie plekken. Positief: fijn zwembad, restaurant met goed eten en heerlijke dagmenu's, op steenworp afstand van de stranden, prima douches, afsluitbaar hek bij entree, hulp van de eigenaar om de caravan op z'n plaats te krijgen, zeer handig op de hoger gelegen gedeeltes

Negatief: veel geluid 's avonds vanuit de bar. Entree van de camping oogt erg rommelig met allemaal caravans op een rij die op stalling/plek wachten, het nodigt niet echt uit. Receptie vaak niet bemand, zodat je een halve dag bezig bent met iemand zoeken om iets te vragen. Als je er niet van houdt alleen maar Nederlanders op de camping tegen te komen, heb je er weinig te zoeken. "Ons kent ons", je moet er van houden...

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Anneke de Edel31-08-2022

schandalig dat mensen de camping zo neerhalen

Het is vreselijk dat mensen je naam gebruiken over ongenoegen over de camping wij komen er al 26 jaar net zoals vele anderen de camping is helemaal top as men dan een review neer schrijven wees dan zo flink om je naam erbij te zetten graag een reactie met naam groetjes fam. den Edel

• 9Staat v/h sanitair
  • 8RhinavL31-08-2022

Heerlijk rudtige camping met mooie vrije plaatsen

Gezellig..Lekker smorgens vaak met een stel leuke mensen baantjes gezwommen.Mijn man lekker op zijn racefiets met fietsmaatjes tochtjes gemaakt..En 2 keer per week savonds gezellig boulen met een grote groep..Heel veel plezier gehad..

• 6Staat v/h sanitair
  • 2Josjexyz30-08-2022

Het park is mooi, maar camping-onwaardig

Een mooi park waar helaas de camping-eigenaar alleen maar het grote geld ziet en geen service biedt, een agressieve horeca-uitbater die zwaar onder invloed onder drugs de biervoorraad leegdrinkt en als dat al niet genoeg is een gasten-koppel in de vorm van een Frank en Anneke die de gasten wegpesten. Sanitair is om te huilen zo slecht. Voor ons nooit meer!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Fam Elgersma20-08-2022

Geweldig!!

Bedankt voor deze supermooie vakantie Wij huurden een chalet met jacuzzi deze werd elke keer tijdig schoongemaakt. Prachtige plaats met mooi uitzicht en ruime plaatsen. Personeel zijn ontzettende leuke lieve mensen zeer behulpzaam, gezellig barpersoneel Keurig schoon en goed onderhouden zwembad Wij willen jullie bedanken voor deze topvakantie! Minpunt dat het zo snel voorbij was haha;) Adriaan en Susanne

• 9Staat v/h sanitair
  • 8NijhE14-08-2022

Gewoon fantastisch, prachtig uitzicht op zee vanaf ons plekje. Restaurant gezellig en goed eten. Kinderen 11, 13 en 15 hebben zich goed vermaakt. Zwembad was een heerlijke verkoeling. Sanitair is wat oud en niet altijd even schoon mn bij de heren. Ik las iets over vaste gasten, ja die zijn er maar zeker niet overheersend. Wij hebben 2 weken genoten

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Madelon28-09-2021

Ik kom zeker weer eens terug

Heerlijke terrascamping met verwarmd zwembad en ligstoelen, beschut gelegen tegen de soms harde wind, die er in het gebied kan waaien. Meedenkende eigenaar, die mij bij late aankomst, op een ( zeldzame) regendag voor een paar dagen een CocoSweet aanbood, zodat ik m'n tent niet in de regen hoefde op te zetten. Dit beviel zo goed dat ik deze praktisch ingerichte CocoSweet nog een weekje extra gehuurd heb. Op de camping authentieke toiletgebouwtjes, die netjes werden schoongehouden. Direct naast de camping een heerlijke bakker en een handige supermarché. Strand is via een natuurpad in een half uur lopen te bereiken of in slechts tien minuutjes fietsen. Eerder ook in de maand juli geweest, dan is de omgeving wat luidruchtiger, maar ja, dat is ook in Scheveningen/ Zandvoort of welk kustgebied dan ook.

• 8Maria26-09-2021

Mooie kleinschalige terrassencamping.

Wij vonden camping Les Laurier Roses een mooie terrassencamping. Zwembad prima en vrijwel altijd voldoende ligbedden. Sanitair is verouderd maar schoon. Supermarkt en bakker zeer dichtbij. Strand op ongeveer 3 km afstand. Wij hebben verschillende dagtochten gemaakt in een prachtige omgeving. Wij komen graag terug.

Camping Les Lauriers Roses info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (25)

Soort hotel

• Gezinsvriendelijk hotelBeschikbaar

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne