Camping Les Lauriers Roses

Camping Les Lauriers Roses
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lauriers Roses voor je op een rij gezet:

134 reviews over Camping Les Lauriers Roses in het Nederlands

Top!@

Dini weijers
30-5-2018

Wederom heerlijk genoten! Wat jammer om te moeten merken dat sommige mensen deze site gebruiken om te katten over de eigenaar. Daar gaat het naar mijn mening hier niet over. Wij hebben weer een heerlijke tijd in een fijne sta-caravan met een superrestaurant. Dank Andre, Axel en Thomas.

Lekker genoten

M. van de Vliert
5-5-2018

Een heerlijk grote sta caravan.

Met een grote veranda

Lekker zwembad

winkel naast de camping.

Minder is dat veel vaste gasten de bedjes de hele dag bezet houden.

Door de vele vaste gasten weinig kans op aansluiting,

Weinig te doen voor jongeren

Klantgericht?

Jan van Bree
4-5-2018

André zou graag alleenmaar positieve reacties willen ontvangen, en een ieder met een kritische reactie is flauw of liegt...of mag niet plaatsen “merci”..opvallend patroon ! Camping is rijp voor verkoop aan een echtpaar die wel gastvrij is met oog voor gasten.... Jaren geweest maar wij gaan elders.. Houd de oogkleppen vooral op! 👍

Super camping

Annette Vroom
    11-9-2017

Wij hadden een super mobiel home gehuurd.

Mooi uitzicht over de middellandse zee.

Aardige beheerder Andre.

Ideale omgeving veel te doen in de omgeving.

Wat ik ook erg prettig vind is dat het kraanwater daar niet naar chloor ruikt.

De eerste Franse camping voor ons welke dit niet heeft.

Supermarkt om de hoek.

Rustige camping.

Ik zou zeggen ga er heen en beleef wat god in Frankrijk beleefd heeft.

Staat van sanitair geef ik een 10 dat heeft betrekking op onze mobiel home!

Wat kan de kok op deze camping heerlijk koken voor weinig geld heb je een heerlijk bord eten.

Wij waren onaangekondigd aangekomen en konden een fijne plek krijgen maar de camping is klein met heel veel vaste ned. campinggasten,die allemaal reserveren.

Dus voor zekerheid beter te reserveren.

Sanne
    1-9-2017

Het is een hele gezellige camping bijna alleen maar Nederlanders het zwembad is goed en savonds is het ook gezellig het weer is top leuk vriendengroepje had ik dit jaar. Je kan er lekker en goedkoop eten bij de bar. Kortom echt een top camping ik kom er al 14 jaar en het is echt als thuis komen super gezellig!

Thuiskomen op je vakantiebestemming

Angela
    27-8-2017

Dit was de vijfde keer dat we hier zijn geweest en het zal niet de laatste keer zijn geweest. Het voelde weer als vanouds. Heerlijke plek op het veldje onderaan de berg. Schoon sanitair! (wat echter door sommigen niet netjes wordt achtergelaten). Heerlijk eten voor niet te veel geld. Dus niet alleen goed voor een frietje met. Nico weet wat koken is. Fijn, niet te groot zwembad. Vriendelijke campingeigenaar (maar dat wisten we al). Het is een heerlijk rustige camping, die toch gelegen is in een drukke omgeving aan de Cote d'Azur.

Er is een klein speeltuintje en een volleybalveld, wat ook gebruikt kan worden voor badminton, o.i.d. Er is geen kinderanimatie, maar doordat het een camping is met over het algemeen nederlandse mensen, vinden (kleine) kinderen snel genoeg aansluiting met andere kinderen. De kinderen die met ons mee waren (23,21,19 en 18) vinden er nog steeds contact met de anderen die er ook al jaren komen.

Wat ik wel jammer vindt, is dat sommige reviews ervoor zorgen dat het gemiddelde cijfer lager uitvalt als wat de camping verdient. Een enkeling is niet tevreden, maar schrijven er niet bij hoe zij zich gedragen op de camping.

Kortom: voor ons is het een camping waar we heel graag de volgende vakantie weer doorbrengen.

Fantastisch, een echte aanrader!!

Fam. t B.
    27-8-2017

Gezin met 2 kinderen, mobil home met uitzicht op zwembad.

Deze camping is een echte aanrader: mooi zwembad,schone mobile homes, schoon sanitair, vriendelijk personeel, grote supermarkt naast de camping, gezellig terras met lekker eten voor weinig. Leuke omgeving met leuke stadjes( Frejus,St-Aygulf) of strand op fietsafstand.

Tip: Het is handig om fietsen mee te nemen of te huren.

Wij zijn vaker op deze camping geweest en ook dit jaar hebben we weer een topvakantie gehad!!

Dus André, Herman en rest van het personeel: Ga zo door en tot vlgd jaar!!!!

Prachtig gelegen

Ronald
    31-7-2017

We hadden een relatief hoog-gelegen plek, prachtig uitzicht op de middellandse zee. Camping uitstekend gelegen, lekker dicht bij heerlijk zandstrand. Camping is rustig, geen animatie; wel 's avonds veel harde muziek van andere campings.

Het was weer een ervaring

Knut
    13-7-2017

Sinds 1995 niet meer op een camping geweest. Dit jaar op voorspraak van vrienden mobilhome XVI gehuurd. Een nette stacaravan voorzien van alle gemakken airco vaatwasser en jacuzzi.

Behoorlijke bedden goed sanitair makkelijk schoon te houden.

Er was soms geluid overlast van een andere camping. Zoals anderen al schreven het is bijna een Nederlandse camping, maar daarnaast waren er ook Denen en Zwitsers.

Ja het is een terrassencamping dus er een aantal plaatsen ligt hoog met een fraai uitzicht op Frejus en de Middellandse zee. Ben je slecht ter been pas dan op welke staplaats of welke mobilhome je huurt.

De camping is een goede uitval basis voor uitstapjes. Direct naast de camping is een supermarkt geopend juni 2017.

Het restaurant op de camping is behoorlijk, je kunt er redelijk tot goed eten. Verwacht geen haute cuisine. De eigenaar probeert met zijn personeel het na je zin te maken een beetje geven en nemen is op zijn plaats.

Het is ons zo bevallen dat wij volgend jaar terugkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Lauriers Roses in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Lauriers Roses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Lauriers Roses scoort een 8.14 uit 10 op basis van 137 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: