Camping Les Lauriers Roses

137 reviews over Camping Les Lauriers Roses in het Nederlands

Gezellige camping

Annette Vroom-Meijer
10-9-2018

Vorig jaar zijn wij ook op deze camping geweest.

Een gevoel van thuiskomen.

Gezellige camping.

Deze camping heeft voor ons alles wat een camping moet hebben.

Andre en Axel zorgen dat alles prima verloopt op de camping.

Lekker eten voor weinig.

Gezellig buffet gehad.

Geweldig

Henk
23-8-2018

Prachtige ligging. Supermarkt om de hoek. Prima ontvangst. Heerlijk eten en super bediening !! Barman nergens te beroerd voor En heeft ons geweldig geholpen bij de caravan. Axel bedankt en zeker tot volgend jaar.

Mooie camping.

Ruud
14-7-2018

Prachtig gelegen, mooie staanplaatsen (voor caravan of tent). Rustig gelegen in een drukke kustomgeving. Strandjes en baaien op korte afstand. Mooi zwembad en leuk restaurant. Wij waren in een een zeer rustige week maar kunnen ons voorstellen dat het 'ons'gehalte erg hoog is tijdens het hoogseizoen. Receptie is er eigenlijk niet, de eigenaar moet gebeld worden als hij niet op de camping is. Toegangshek moet geopend worden met een cijfercode, dat komt vreemd over als je als passant voor t eerst deze camping bezoekt. Supermarkt naast de camping. Hele Cote d'Azur goed bereikbaar vanaf de camping. Wifi is onwaarschijnlijk duur.

Top!@

Dini weijers
30-5-2018

Wederom heerlijk genoten! Wat jammer om te moeten merken dat sommige mensen deze site gebruiken om te katten over de eigenaar. Daar gaat het naar mijn mening hier niet over. Wij hebben weer een heerlijke tijd in een fijne sta-caravan met een superrestaurant. Dank Andre, Axel en Thomas.

Lekker genoten

M. van de Vliert
5-5-2018

Een heerlijk grote sta caravan.

Met een grote veranda

Lekker zwembad

winkel naast de camping.

Minder is dat veel vaste gasten de bedjes de hele dag bezet houden.

Door de vele vaste gasten weinig kans op aansluiting,

Weinig te doen voor jongeren

Klantgericht?

Jan van Bree
4-5-2018

André zou graag alleenmaar positieve reacties willen ontvangen, en een ieder met een kritische reactie is flauw of liegt...of mag niet plaatsen “merci”..opvallend patroon ! Camping is rijp voor verkoop aan een echtpaar die wel gastvrij is met oog voor gasten.... Jaren geweest maar wij gaan elders.. Houd de oogkleppen vooral op! 👍

Super camping

Annette Vroom
11-9-2017

Wij hadden een super mobiel home gehuurd.

Mooi uitzicht over de middellandse zee.

Aardige beheerder Andre.

Ideale omgeving veel te doen in de omgeving.

Wat ik ook erg prettig vind is dat het kraanwater daar niet naar chloor ruikt.

De eerste Franse camping voor ons welke dit niet heeft.

Supermarkt om de hoek.

Rustige camping.

Ik zou zeggen ga er heen en beleef wat god in Frankrijk beleefd heeft.

Staat van sanitair geef ik een 10 dat heeft betrekking op onze mobiel home!

Wat kan de kok op deze camping heerlijk koken voor weinig geld heb je een heerlijk bord eten.

Wij waren onaangekondigd aangekomen en konden een fijne plek krijgen maar de camping is klein met heel veel vaste ned. campinggasten,die allemaal reserveren.

Dus voor zekerheid beter te reserveren.

Sanne
1-9-2017

Het is een hele gezellige camping bijna alleen maar Nederlanders het zwembad is goed en savonds is het ook gezellig het weer is top leuk vriendengroepje had ik dit jaar. Je kan er lekker en goedkoop eten bij de bar. Kortom echt een top camping ik kom er al 14 jaar en het is echt als thuis komen super gezellig!

Thuiskomen op je vakantiebestemming

Angela
27-8-2017

Dit was de vijfde keer dat we hier zijn geweest en het zal niet de laatste keer zijn geweest. Het voelde weer als vanouds. Heerlijke plek op het veldje onderaan de berg. Schoon sanitair! (wat echter door sommigen niet netjes wordt achtergelaten). Heerlijk eten voor niet te veel geld. Dus niet alleen goed voor een frietje met. Nico weet wat koken is. Fijn, niet te groot zwembad. Vriendelijke campingeigenaar (maar dat wisten we al). Het is een heerlijk rustige camping, die toch gelegen is in een drukke omgeving aan de Cote d'Azur.

Er is een klein speeltuintje en een volleybalveld, wat ook gebruikt kan worden voor badminton, o.i.d. Er is geen kinderanimatie, maar doordat het een camping is met over het algemeen nederlandse mensen, vinden (kleine) kinderen snel genoeg aansluiting met andere kinderen. De kinderen die met ons mee waren (23,21,19 en 18) vinden er nog steeds contact met de anderen die er ook al jaren komen.

Wat ik wel jammer vindt, is dat sommige reviews ervoor zorgen dat het gemiddelde cijfer lager uitvalt als wat de camping verdient. Een enkeling is niet tevreden, maar schrijven er niet bij hoe zij zich gedragen op de camping.

Kortom: voor ons is het een camping waar we heel graag de volgende vakantie weer doorbrengen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Lauriers Roses in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Lauriers Roses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.