Géén boekingskosten

Camping Lou Passavous (Glamping)

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSeyne les Alpes

We hebben de beste aanbieders voor Camping Lou Passavous (Glamping) voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 191 reviews
+66/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 191 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair
  • 9.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Rust, ruimte, natuur en versgebakken brood kun je vinden op Camping Lou Passavous Le Vernet. Het zwembad is klein, maar aan de overkant zit een gemeentezwembad waar je ook kunt zwemmen. De eigenaars vertellen met enthousiasme wat er in de omgeving te doen is, zoals de gemarkeerde wandeltochten, waarvan een aantal direct vanaf de camping starten.

193 Reviews over Lou Passavous (Glamping)

• 8R Arends06-08-2022

Genieten tussen de prachtige bergen

Ik sluit me aan bij de vele positieve recensies die hier te lezen zijn. De ervaring is wel afhankelijk van of je op een volgeboekte camping verblijft of niet. De eerste week was de camping ca. 2/3 gevuld en alles was perfect, die week geef ik een 10. De tweede week was de camping volledig bezet en dat was wel te merken qua drukte. De sanitaire voorzieningen tijdens die piekdrukte schoten tekort qua capaciteit en schoonmaakfrequentie. Tevens is de camping (met name kampeerveld) dan gewoon te klein voor alle gasten die willen badmintonnen, voetballen (de kids), etc. en alles voelt dan te dicht op elkaar en rumoerig. Op basis van een volle camping zou ik een 7 hebben gegeven. Gemiddeld toch een 9, mede omdat mijn op- en aanmerkingen voor de kinderen niets uitmaakten, die hebben een het (ook) heerlijk gehad! Speciale vermelding voor de gastvrijheid van Ed en Astrid en hoe ze je voorzien van tig leuke tips qua omgeving. Restaurantje ook top!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Peter Roggeman19-07-2022

Prachtige, kleinschalige camping, vele wandelingen

Oorspronkelijk wilden we in Oostenrijk gaan wandelen, maar de weersvoorspellingen waren daar slecht. Daarom deze camping (9 jaar geleden ook al eens geweest) geboekt. Zoals we gehoopt hadden was alles tip top in orde. Een heel vriendelijk onthaal van Astrid, we mochten zelf een plekje uitkiezen omdat het nog niet druk was, zeer proper sanitair, vele leuke babbels met Astrid en Ed gedaan. Ons gevoel was dat er meer gewandeld werd dan 9 jaar geleden. De uitgepijlde wandelingen van Ed zijn een echte aanrader. De wandeling naar Sommet de Grissonière is een echte beleving. Dankzij de tips van Ed en de begeleiding van Daphne hebben we de top samen gehaald. Een fantastisch uitzicht als beloning. Een fietstocht door de kloof van Barles is de moeite. Als fietsfanaat kan je er ook verschillende tochtjes doen. Je voelt dat Astrid en Ed hun camping met veel enthousiasme en bezieling uitbaten. Geen vraag is teveel voor hen. Een fijn en vriendelijk s

• 10Ruud en corry08-07-2022

Fantastische camping en omgeving

Alles op deze camping is prima in orde. Prima schoon toiletgebouw met heerlijke douches. De eigenaren Ed en Astrid zijn hele leuke vriendelijke nederlandse mensen die altijd behulpzaam zijn als dat nodig is

• 10carine broucke01-07-2022

Hier komen we terug !!!!

na een dagje op spoed in Digne kwamen we hier terecht, vrij onverwacht dus. We werden superhartelijk ontvangen, mochten ons plaatsje kiezen - 's avonds was het nog mogelijk een warme maaltijd te krijgen, wat trouwens heel verzorgd en lekker was. Supernette en gezellige camping, in een fantastisch mooie omgeven. En de liefde van de campinghosts, die is onovertrefbaar. Als je al zelf wandelingen gaat uitstippelen, en zelfs uitzetten met nummertjes en aanwijzers, dan weet je dat dit mensen zijn met liefde voor hun camping, voor hun gasten en voor hun streek. Spijtig dat we na een dag door moesten maar hier komen we zeker terug. En een vakantie is voor ieder een heel persoonlijk gegeven, maar dit is een camping die we iedereen durven aanbevelen.

• 9Snoet21-06-2022

Geweldig GENIETEN

Super gastvrije, vriendelijk nederlandse eigenaars. Sanitair prima. Alles aanwezig, zelfs tot wasknijpers beschikbaar. En waar zit je met prachtige Franse chansons op het toilet te geniet? Omgeving is rustig met prachtige natuur om je heen.

• 10Gerrit Van Veen12-10-2021

Superlocatie

Dit jaar een week geweest...., wat een prachtige plek hadden we, uitzicht op de bergen en heel de dag in de volle zon en ook schaduwplekken ..Genoten van de pizzas van Ed en hun gastvrijheid.................Je voelt je echt welkom.........

• 8Fam. Pontier25-08-2021

Een leuke gemoedelijke camping👌

Een gemoedelijke camping midden in de bergen. Vanaf de camping voldoende activiteiten en wandelingen te doen. ( 1 vakantie is te kort om alles te doen😉) Veel gezinnen met kinderen op de camping, dus volop gezelligheid! Ed en Astrid beheren de camping met liefde en passie, en dat hebben we dit jaar weer gemerkt! Ook “ Daphne” de “pipowagen” de nieuwste aanwinst van Ed en Astrid is zeker de moeite waard! Wij hebben er een nachtje in mogen slapen voor vertrek naar huis, geweldig👌Kortom voor een ontspannen en actieve vakantie in de bergen ben je bij Lou Passavous aan het goede adres! Denk wel aan een extra dekentje….. het kan koud worden Snachts .

• 10Richard Henken04-08-2021

Fantastische camping

Een super mooie, leuke en gezellige camping. Wij verbleven in 1 van de ingerichte tenten van Tendi, bijzonder goed toeven! De camping ligt in een prachtig gebied. Veel kinderen op de camping dus aan vriendjes geen gebrek. Veel leuke uitjes in de omgeving. Camping eigenaar heeft diverse mooie wandelroutes uitgezet vanaf de camping, erg mooi en handig. We hebben ook heerlijk gegeten op de camping. Camping eigenaren werken met hart en ziel om alle campinggasten een fijne vakantie te bieden. Al met al een echte aanrader!

• 9Fam. Klaase Biemans12-11-2020

Heerlijk

Supercamping in een prachtige streek. En direct een fijn thuis dankzij de goede zorgen van Astrid en Ed.

• 9Fam Caspers10-10-2020

Fantastische plek!

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Wij hadden een chalet gehuurd. Deze was schoon en alles was aanwezig. De camping was top! Elke dag heerlijk verse broodjes, prachtige omgeving en prima zwembad. S’avonds koelt het lekker af waardoor wij goed geslapen hebben. De pizza’s van Ed zijn een aanrader. Ed en Astrid weten alles te vertellen over de omgeving. De georganiseerde familie wandeling vonden wij erg leuk. Het meer is lekker zwemmen, wij vinden de stoeltjes liften, wandelen& picknicken met onze kinderen en fietsen in de omgeving er leuk. De kinderen vonden stenen gooien en dammen bouwen in de riviertjes heel leuk. Deze plek/ camping is echt een aanrader! Ed en Astrid nogmaals dank!

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar