Tijdelijk €25 aanbetaling

Lou Passavous (Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Lou Passavous (Glamping) voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 194 reviews
+66

9.1FenomenaalScore uit 194 reviews
  • 9.3Staat v/h sanitair
  • 9.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Rust, ruimte, natuur en versgebakken brood kun je vinden op Camping Lou Passavous Le Vernet. Het zwembad is klein, maar aan de overkant zit een gemeentezwembad waar je ook kunt zwemmen. De eigenaars vertellen met enthousiasme wat er in de omgeving te doen is, zoals de gemarkeerde wandeltochten, waarvan een aantal direct vanaf de camping starten.

194 Reviews over Lou Passavous (Glamping)

• 10Sanne19-08-2022

Fijne camping in prachtige omgeving

Via mond op mond reclame bij deze mooie camping terechtgekomen. Kamperen zoals het hoort ! Wij verbleven drie weken op het autovrije veld. Onze kinderen hebben zich prima met de andere (Nederlandse) kinderen vermaakt, zowel in het zwembadje op de camping, als bij het gemeentezwembad aan de overkant van de camping. ’s Avonds vermaakten ze zich bij de tafeltennistafels of werden er spellen gespeeld op het veld. Groot succes was het door de kinderen zelf georganiseerde circus. Ook van het naast de camping gelegen voetbalveldje werd veel gebruik gemaakt.

Het sanitair was prima en werd goed schoongehouden.

Ed en Astrid geven goede informatie over de activiteiten in de buurt. De stoeltjeslift in St. Jean Montclar, de fietstocht door de Kloof van Barles en de tunnelwandeling met Ed waren een groot succes, evenals de heerlijk bereide pizza’s die in hun eigen restaurant gemaakt worden.

Hier komen we zeker nog eens terug!

• 9Fam Wijnands18-08-2022

Rust, ruimte en veel mogelijkheden voor uitstapjes

Kleinschalige camping met overwegend Nederlandse gasten. Ruime plekken, schone toiletten en fantastische gelegen om wandelingen te maken.

• 7Gerard11-08-2022

NL camping

Om eerlijk te zijn begrijp ik niet waarom deze camping zo goed scoort in vergelijking tot andere campings. Waarschijnlijk omdat dit een bijna 100% NL camping is. Dus als je dat fijn vindt is het waarschijnlijk een super camping. Wij houden meer van een mix, je bent tenslotte in een ander land. Echt een groot gemis voor een dergelijke camping, prijs en 3 sterren is een fatsoenlijk zwembad. Er is alleen een bovengronds badje geschikt voor kleinere kinderen. Het naastgelegen gemeente zwembad moet je apart betalen (€3 pp!!) en is niet heel groot, wel netjes. Het zou netjes zijn als het gebruik van het gemeente zwembad in de prijs van de camping zou zijn inbegrepen. Relatief veel kleine kinderen. Eten op de camping niet zomaar mogelijk ivm reserveringen, wij hadden helaas pech. Camping ligt enigszins afgelegen, dus afstanden zijn al snel wat langer. Digne is super en met name het publieke gratis zwembad. Mooie wandeling is de tourtourel.

• 8R Arends06-08-2022

Genieten tussen de prachtige bergen

Ik sluit me aan bij de vele positieve recensies die hier te lezen zijn. De ervaring is wel afhankelijk van of je op een volgeboekte camping verblijft of niet. De eerste week was de camping ca. 2/3 gevuld en alles was perfect, die week geef ik een 10. De tweede week was de camping volledig bezet en dat was wel te merken qua drukte. De sanitaire voorzieningen tijdens die piekdrukte schoten tekort qua capaciteit en schoonmaakfrequentie. Tevens is de camping (met name kampeerveld) dan gewoon te klein voor alle gasten die willen badmintonnen, voetballen (de kids), etc. en alles voelt dan te dicht op elkaar en rumoerig. Op basis van een volle camping zou ik een 7 hebben gegeven. Gemiddeld toch een 9, mede omdat mijn op- en aanmerkingen voor de kinderen niets uitmaakten, die hebben een het (ook) heerlijk gehad! Speciale vermelding voor de gastvrijheid van Ed en Astrid en hoe ze je voorzien van tig leuke tips qua omgeving. Restaurantje ook top!

• 9Peter Roggeman19-07-2022

Prachtige, kleinschalige camping, vele wandelingen

Oorspronkelijk wilden we in Oostenrijk gaan wandelen, maar de weersvoorspellingen waren daar slecht. Daarom deze camping (9 jaar geleden ook al eens geweest) geboekt. Zoals we gehoopt hadden was alles tip top in orde. Een heel vriendelijk onthaal van Astrid, we mochten zelf een plekje uitkiezen omdat het nog niet druk was, zeer proper sanitair, vele leuke babbels met Astrid en Ed gedaan. Ons gevoel was dat er meer gewandeld werd dan 9 jaar geleden. De uitgepijlde wandelingen van Ed zijn een echte aanrader. De wandeling naar Sommet de Grissonière is een echte beleving. Dankzij de tips van Ed en de begeleiding van Daphne hebben we de top samen gehaald. Een fantastisch uitzicht als beloning. Een fietstocht door de kloof van Barles is de moeite. Als fietsfanaat kan je er ook verschillende tochtjes doen. Je voelt dat Astrid en Ed hun camping met veel enthousiasme en bezieling uitbaten. Geen vraag is teveel voor hen. Een fijn en vriendelijk s

• 10Ruud en corry08-07-2022

Fantastische camping en omgeving

Alles op deze camping is prima in orde. Prima schoon toiletgebouw met heerlijke douches. De eigenaren Ed en Astrid zijn hele leuke vriendelijke nederlandse mensen die altijd behulpzaam zijn als dat nodig is

• 10carine broucke01-07-2022

Hier komen we terug !!!!

na een dagje op spoed in Digne kwamen we hier terecht, vrij onverwacht dus. We werden superhartelijk ontvangen, mochten ons plaatsje kiezen - 's avonds was het nog mogelijk een warme maaltijd te krijgen, wat trouwens heel verzorgd en lekker was. Supernette en gezellige camping, in een fantastisch mooie omgeven. En de liefde van de campinghosts, die is onovertrefbaar. Als je al zelf wandelingen gaat uitstippelen, en zelfs uitzetten met nummertjes en aanwijzers, dan weet je dat dit mensen zijn met liefde voor hun camping, voor hun gasten en voor hun streek. Spijtig dat we na een dag door moesten maar hier komen we zeker terug. En een vakantie is voor ieder een heel persoonlijk gegeven, maar dit is een camping die we iedereen durven aanbevelen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Snoet21-06-2022

Geweldig GENIETEN

Super gastvrije, vriendelijk nederlandse eigenaars. Sanitair prima. Alles aanwezig, zelfs tot wasknijpers beschikbaar. En waar zit je met prachtige Franse chansons op het toilet te geniet? Omgeving is rustig met prachtige natuur om je heen.

• 10Gerrit Van Veen12-10-2021

Superlocatie

Dit jaar een week geweest...., wat een prachtige plek hadden we, uitzicht op de bergen en heel de dag in de volle zon en ook schaduwplekken ..Genoten van de pizzas van Ed en hun gastvrijheid.................Je voelt je echt welkom.........

• 8Fam. Pontier25-08-2021

Een leuke gemoedelijke camping👌

Een gemoedelijke camping midden in de bergen. Vanaf de camping voldoende activiteiten en wandelingen te doen. ( 1 vakantie is te kort om alles te doen😉) Veel gezinnen met kinderen op de camping, dus volop gezelligheid! Ed en Astrid beheren de camping met liefde en passie, en dat hebben we dit jaar weer gemerkt! Ook “ Daphne” de “pipowagen” de nieuwste aanwinst van Ed en Astrid is zeker de moeite waard! Wij hebben er een nachtje in mogen slapen voor vertrek naar huis, geweldig👌Kortom voor een ontspannen en actieve vakantie in de bergen ben je bij Lou Passavous aan het goede adres! Denk wel aan een extra dekentje….. het kan koud worden Snachts .

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar