Camping Lou Passavous (Glamping)

Weer vandaag12°-1°
Camping Lou Passavous (Glamping)
8,7

Omschrijving
Rust, ruimte, natuur en versgebakken brood kun je vinden op Camping Lou Passavous Le Vernet. Het zwembad is klein, maar aan de overkant zit een gemeentezwembad waar je ook kunt zwemmen. De eigenaars vertellen met enthousiasme wat er in de omgeving te doen is, zoals de gemarkeerde wandeltochten, waarvan een aantal direct vanaf de camping starten.

We hebben een aantal aanbieders voor Lou Passavous (Glamping) voor je op een rij gezet:

166 reviews over Camping Lou Passavous (Glamping) in het Nederlands

Wij komen in een ander seizoen zeker terug!

Ton Kramers,
26-1-2019

Een camping met een prachtige omgeving en veel wandelmogelijkheden.Er is een zwembadje op en een zwembad buiten de camping.In het hoogseizoen zijn er heel veel kinderen.Er is een prima restaurantje waar je goed kunt eten.Er is een speciale pizzadag.

Gereisd met partner in juli 2018

Een plek om te ont-moeten en te genieten!

Familie Leentjes,
11-10-2018

Wij hadden een fantastische vakantie op Lou Passavous. We huurden er een safaritent voor 3 weken waardoor we ten volle hebben kunnen genieten. Alles is in de tent aanwezig en we sliepen héérlijk! De vele tips die we kregen van Ed aan het begin van de vakantie zorgde ervoor dat we een mooi overzicht hadden van wat er allemaal te beleven viel in de buurt. De berghuttocht was onvergetelijk. Niks is Ed en Astrid teveel. Zij regelen je verblijf in de berghut, maken de heerlijkste pizza's, nemen je op regelmatige tijdstippen mee op wandelingen in de buurt waardoor je op plekken komt die je normaal niet ziet. De stoeltjeslift in Montclar met de vele marmotten. De fietstocht door de prachtige bergen. De dammen bouwen in het riviertje achter de tent. De heerlijk vers gebakken baguette als ontbijt. We voelden ons er thuis. Aangezien we bleven tot het eind van de vakantie werd het ook steeds rustiger op de camping, de nachten werden ook al wat frisser, Genieten met een grote G!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk rustig, in de natuur!

Familie Noordover,
27-8-2018

Wat hebben wij genoten op deze camping en van de omgeving! Heerlijk rustig, super mooie omgeving, mooie plekken, prima sanitair. Ed en Astrid promoten op een mooie en fijne manier het lokale toerisme - houden wij van. En als je van wandelen houdt, dan heb je meerdere verblijven nodig! Al keken de kinderen eerst wat verschrikt bij het zwembad, het bleek geen gemis - er was genoeg te doen voor ze zonder zwembad (en als je echt wilt, kun je naar het gemeentezwembad aan de overkant). Zwemmen deden wij in het Lac de Serre Ponçon (ca half uur rijden) of in het meertje bij Le Lauzet (ca 40 min). Eten in het restaurant is eenvoudig, lekker en goed. Boodschappen doe je in Seyne waar ook nog 2x per week een (kleine) markt is waar je je verse spullen kunt halen. Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer! Al is het maar om de huttentocht te doen en nog een keer pizza te eten :-)!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Vacanceselect

Aanrader! Op en top genieten!

Fam Eskes,
25-8-2018

We kijken terug op een fantastische vakantie!!!! We hebben iedere dag genoten van het zelfgebakken brood. Ed en Astrid beheren de camping met veel passie en gedrevenheid. We hebben vanwege de vele regenval wat water overlast gehad. Ed en Astrid zorgden voor een goede oplossing waardoor we heerlijk hebben kunnen genieten van ons verblijf. Keurig en schoon sanitair en afwas mogelijkheid!!! Prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden en bezienswaardigheden.

Kortom, zoek je een rustige gezellige, actieve en mooie vakantie en houd je van geweldige uitzichten en grote hoogten ..... dan is camping Lou Passavous de aangewezen plek!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een parel van een camping!

Familie Rauw,
12-8-2018

Wat een persoonlijke aandacht van Ed en Astrid (en hun team)! Ed vertelt vol enthousiasme wat er in de omgeving allemaal te doen is en maakt hiervoor echt tijd (ook al werken ze van vroeg tot laat enorm hard). Ook heerlijk de zelfgemaakte verse broden, pizza’s en andere menu’s in hun restaurant. De camping is perfect gelegen. Heerlijke koele nachten (wat slaapt dat lekker) en overdag een graad of 28. Wij hadden plek 41. Wij vonden dit de mooiste plek van de camping. Wat een mooi uitzicht op de wei en de bergen en een gezelligheid van de kinderen/ouders op het veldje waar wij stonden. Kortom een camping die wij een ieder die houdt van rust, ruimte, schoonheid en een geweldige omgeving warm zouden aanbevelen.

Ed en Astrid, eigenaar, 22-8-2018
Beste Jaap, Henrike, Maaike en Vian. Dank jullie wel voor jullie leuke reactie. We zijn blij dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en hopen jullie wederom een keer op onze camping te mogen begroeten.

prima maar geen supercamping

Harm,
9-8-2018

Knusse camping met alleen maar Nederlanders en leuke activiteiten in de buurt zoals wandelen of fietsen. Sanitair en restaurantje zijn erg eenvoudig en een groot gemis is een fijn zwembad met ligbedden. Verder prima.

Ed en Astrid, eigenaar, 22-8-2018

Beste Harm,

dank je wel voor je reactie. Op onze camping hebben we een zwembadje met tuinstoelen staan, inderdaad zonder ligbedden. Echter, naast de camping ligt het gemeentezwembad, voorzien van parasols en ligbedden.

Geweldige vakantie gehad

Jaco Moerland,
29-7-2018

Wij hebben hier een fijne tijd gehad. Er zijn mooie wandelingen vanaf de camping uitgezet (wij vonden nr 5 de mooiste) en daarnaast wordt er wekelijks een groepswandeling georganiseerd. Daags na aankomst vertelt eigenaar Ed wat er nog meer te doen is in de omgeving. Geen tijd om je te vervelen dus. Wil je toch niets doen, er is zelfs een bibliotheek!

Het zwembad is klein en eenvoudig. Maar voor een na een wandeling prima om even af te koelen. Naast Ed staat eigenaresse Astrid, die net als Ed alles doet om je wensen mogelijk te maken. Even vragen en het wordt uitgezocht.

In het restaurant hebben wij twee keer gegeten. De pizza's zijn echt heel lekker!

Kort om een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige omgeving.

Rutten,
28-7-2018

Zoek je een rustige kleinschalige camping dan ben je hier buiten/rond het hoogseizoen op het juiste adres. Zoek je een drukke kleinschalige camping met voornamelijk gezinnen met Nederlandse kinderen dan ben je hier in het hoogseizoen op het juiste adres. Wij waren er twee weken voordat de drukte kwam, maar konden nog net het eerste weekend van de drukte meemaken. De camping veranderd dan van rustig naar een druk tafereel met voetballende/honkballende/speurende kinderen rondom je kampeerplek. Zoals je van een camping met Nederlandse eigenaren wel mag verwachten, het sanitair is goed en schoon. Zeepdispenser bij de wastafels, nog nooit eerder gezien op een camping in Frankrijk. Top!

Inbegrepen bij de prijs: gemotiveerde eigenaren die vroeg tot laat aan het werk zijn, aanspreekbaar zijn, tips geven en hulpvaardig waar nodig (autopech...). Mooie wandelingen gemaakt vanaf de camping. Nog veel meer in de omgeving te doen. Ed&Astrid, bedankt!

Gereisd met partner in juli 2018

Topper

Maura,
22-7-2018

De ideale camping voor gezinnen met kinderen (vooral gericht naar lagere school leeftijd, maar onze 2-jarige kwam er niets te kort) die houden van mooie uitzichten en wandelen. Er is zoveel te doen in de buurt: de mooie wandelingen vanaf de camping, de fietstocht door de kloven (fietsen kan je huren), zwemmen, raften, het klimpark, de stoeltjeslift. Er is een kinderboerderij naast de camping.

De beheerders zijn gemotiveerd en helpen graag.

Ze organiseren 1 keer per week een wandeling. Die zijn echt de moeite, vooral de eerste week deden we een wandeling die we zonder gids Ed niet hadden kunnen doen.

Afkoelen kan in het zwembad op de camping en het gemeentezwembad waar de kinderen zo naar toe kunnen lopen.

Wij zaten in een tent van tendi. Die waren prima in orde.

We waren er 2 weken en hadden er nog minstens een week extra kunnen blijven zonder ons te vervelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

In een woord fantastisch.

Familie van Wijk,
9-7-2018

We zijn dit jaar voor de 5de keer op camping Loupassavous geweest.Toen we hier in 2014 terecht kwamen hadden we de ideale camping gevonden.De eigenaren Astrid en Ed krijgen van ons een 10.Niets is hen te veel,ze staan altijd voor je klaar.Het vernieuwde sanitair is schoon,de kampeerplekken zijn mooi met uitzicht op de bergen.Ed en Astrid verzorgen wandelingen in de bergen.Een van beide gaat dan mee.Voor mensen die vanaf de camping willen wandelen zijn er 8 bewegwijzerde wandelingen.In het voorjaar maakt Ed 1× per week overheerlijke pizza's en in het hoogseizoen 3×.p.week.'sMorgens is er vers brood.Op 6km afstand is een grote supermarkt en ook in Seyne is er een.Op de camping is een klein zwembad en in het hoogseizoen is het zwembad naast de camping open.In de omgeving zijn mooie autotochten in de bergen te maken en ook het lac Serre Poncon is de moeite waard.Kortom....wij vinden deze camping fantastisch en hopen er weer terug te komen

Gereisd met partner in mei 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lou Passavous (Glamping) in Seyne les Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lou Passavous (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.