Camping Esterel Caravaning

• 7.7Staat v/h sanitair
  • 8.3Activiteiten
  • 9.5Sfeer in stad

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Esterel Caravaning voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Op Esterel kun je zeker met de vouwcaravan of klapcaravan terecht. Een echte familiecamping vlakbij de Côte d'Azur waar ook veel vaste Franse gasten komen. Voor de kinderen, maar ook voor de volwassenen, is er veel te doen. De voorzieningen zijn wel wat gedateerd, maar altijd schoon. Ga zeker eens een kijkje nemen in het beroemde Cannes.

844 reviews over Camping Esterel Caravaning

• 10Conny16-09-2020

Iets te veel wilde zwijnen dit jaar, maar de rest was weer perfect. Estrel is mijn idee van hoe het eruit ziet nadat je overlijdt en dan wordt beloond voor je deugdzame leven.....

• 9Jan14-09-2020

Campinggedeelte Aanrader schoon gezellig ruim mooi. Beplant

• 5René13-09-2020

Erg kleine plaatsen (camper) en te dicht op zwembad. Veel lawaai vanuit zwembad en avond programma. Onvriendelijk personeel. Er wordt weinig rekening gehouden met Corona maatregelen.

• 8Roel26-08-2020

Mooie camping, goede sfeer. Prachtig waterpark en strand. Mooi restaurant en goede animatie. Sanitair wat verouderd, Vloer zwembad pijnlijk voor de voeten en toezicht door badmeesters soms wat beperkt. We hebben veel overlast gehad van wilde zwijnen (mogelijk zelfs gevaarlijk). We zijn hier vooraf helaas niet voor gewaarschuwd. Onze kampeer plek lag vol met poep van de zwijnen toen we arriveerden, dit hebben we zelf opgeruimd. Al met al een mooie camping in een prachtig gebied.

• 5Kim25-08-2020

Dit nooit meer

Na een lange dag reizen zouden we om 15u in het huisje kunnen, we werden echter pas om 15.30u geholpen. De caravan was echt klein voor vijf volwassen personen, we konden amper rond het bed, daarnaast zou de keuken goed uitgerust zijn maar was er van alles juist 6 stuks waardoor je na elk gebruik al moest afwassen. Er was geen koffiezetapparaat aanwezig voor 6. Daarnaast was de douche in de caravan onvoldoende, het warm en koud water wisselde elkaar af waardoor we uiteindelijk in de sanitaire voorziening gingen douchen.

Bij het zwembad zagen we niet hoe diep dit was waardoor mijn vader die niet kan zwemmen niet wist dat hij in een zwembad alleen aan de boord kon staan. Er zijn maar twee redders aan het zwembad die al het volk onmogelijk in de gaten kunnen houden. Het water van het kinderbad met glijbanen is ijskoud. Na 21u durfde we niet meer van het terras af te komen omdat er dan ongeveer 12 everzwijnen rond de caravan stonden

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Nrg21-08-2020

Water kinderdouches te heet. Wilde zwijnen beter weren . Wildrooster/hekken. Mooi uitzicht vanaf de plek en mooie grote plekken. Schoon sanitair.

• 8Ard17-08-2020

Het is een mooie camping maar door de groei van het aantal bezoekers is het zwemwater te weinig er is redelijk aantal ligplekken nu met het strand deel maar het zwemwater is te klein / weinig voor het aantal bezoekers.

• 10Caroline Buitenhek17-08-2020

wij willen u bedanken voor de fijne vakantie die wij door hebben mogen brengen op uw camping. dit is voor ons de 15e keer dat we onze vakantie bij u hebben doorgebracht. onze dank gaat vooral uit naar het fijne team van Esterelle dat deze vakantie ondanks alle Corona maatregelen mogelijk heeft gemaakt. met vriendelijke groet Caroline

• 9Pim17-08-2020

Verblijf was uitstekend. Mooie camping, wel wat everzwijnen ontlasting op sommige lege plekken.

• 8Happy Family17-08-2020

Leuke camping! Ontvangst was super efficient. Vond het wel een erg prijzige camping, prijs per nacht is erg hoog.

Camping Esterel Caravaning info

• SchaduwplaatsenAanwezig