Camping Esterel Caravaning

Camping Esterel Caravaning
7,8

• Activiteiten8,3
  • Sfeer in stad9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Esterel Caravaning voor je op een rij gezet:

206 reviews over Camping Esterel Caravaning in het Nederlands

Anders

Vanwege de mentaliteit Nooit meer

Peter Paul
22-8-2018

Dit is mijn eerste review die ik schrijf en daar is alle rede toe. De ongelooflijke hufterigheid van veel personeelsleden die wat te vertellen hebben gaat ver. Ik

beaam de Franse vaste clan. Ook tijdens ons verblijf werd een kind van rond 8 jaar door volwassenen in de mangel genomen. De beleefde vader werd door de security weggestuurd. Waarschijnlijk kennen ze de Clan iets te goed. De camping wil graag het perfecte nastreven in uitstraling maar verliezen als het gaat om klant vriendelijkheid. Bij het zwembad was de dag na onze aankomst een Whiteparty. Het zag er veelbelovend uit. Wij en vele andere mochten niet naar binnen! We waren niet in het wit. Nou is dat op een camping al vergezocht maar kon er vrede mee hebben als we daarover waren geinformeerd. Het was dus een vaste Clan feestje. Maar de wijze waarop we werden geweigerd is ECHT bruut en al helemaal naar de huilende kinderen. Perfecte camping als je je timide kan opstellen!

Voor ons nooit meer

Familie Beks
20-8-2018

Koud water in de douche en bij de afwas (elk moment van de dag)

Veel te klein zwembad waar je of om 8.00 uur je handdoek moet neerleggen of niet naar het zwembad kunt. Vies sanitair bij het zwembad. Veel herrie, ook tot laat in de speeltuin door jeugd. Kleine supermarkt met onvriendelijk personeel. Kortom....nooit meer

Gerhard
18-8-2018

Oliver
    17-8-2018

- Aankomst prima geregeld

- Houd de happy hour in stand in het restaurant

- Live muziek eens in de week, wat mij betreft minimaal, mag ook 2 x per week, blijft er nog 5 dagen voor de jeugd over, prima muziek, drankjes bezorgen service prima

- Jammer dat je niet wat kunt drinken boven, alleen eten, zelfs nog als je om 22:00 uur komt, het is er leeg maar alleen drinken mag niet!

Keurige camping, maar nooit meer

Heleen
        14-8-2018

Keurige camping, maar zeker geen vijf sterren. Erg Frans georiënteerd, prijzen zijn erg hoog. Zwembad is leuk, maar klein voor zoveel gasten, rond het zwembad doet het zeer aan de voeten. Wij verbleven in een caravan van een touroperator (zeer goed, Tony is een super host), maar de plek: onderaan een super steile bult. Sanitair bij het zwembad is vies.

Tijdens ons verblijf werd onze zoon van 12 door een van de vaste Franse gasten hardhandig aangepakt omdat hij iets gezegd zou hebben. Door hun connectie met de directie en security, moesten wij aftaaien voordat het escaleerde. Zonder deze clan is de animatie voor groot wn klein ook een stuk aangenamer.

Lekkere vakantie ondanks aantal minpunten

Swart
        13-8-2018

Mooie camping met veel bomen en struiken etc. Terrein is geaccidenteerd wat voor- en nadelen heeft. Je kan snel verdwaald raken en de echte campingsfeer ontbreekt. Wel privacy en rustige, beschutte plaatsen. Drukte is met name in en om het zwembad. Zwembad en aantal ligstoelen/parasols is inderdaad te klein voor aantal gasten. Wij hadden mooie Avant caravan van Engelse touroperator plaats EH19 op goede afstand van voorzieningen (niet te ver en niet te dichtbij). Jammer van de reuzenwespen en prikmuggen maar daar kan de camping niet veel aan doen. Goede airco en waterdruk in caravan. WiFi slecht. Afstand tot het strand e.d. was vrij groot, en hoewel we dat wisten vonden we het op het laatst toch wat irritant om steeds hetzelfde stuk te rijden. Al met al toch een lekkere vakantie gehad, mede dankzij het klimaat, de mooie omgeving en de sfeer van de streek etc, en de goede caravan die we hadden. Het is ook maar net wat je er zelf van maakt

Na drie jaar is deze camping niet meer wat het geweest is, het is een commercieel bedrijf geworden ten opzichte van vorig jaar is het €9 pp excl. duurder geworden, sterk verouderd sanitair & te klein zwembad, handdoek werpers waardoor ligbedjes bezet zijn 👎. De camping heeft vorig jaar 4 hectare grond erbij gekocht en campingplaatsen van gemaakt waardoor te koudwater in douches. We hebben 2x eten afgehaald 1x friet (erg slap) en een keer pizza (bodemdeeg niet geheel gaar)

Officieel mag je met de caravan alleen op zondag aankomen maar ook op zaterdagavond (na 23:00) en dan tot diep in de nacht een tent opzetten.👎.

Badmeester vind het erg leuk als dames gaan aquajoggen dan vergeet hij de rest van het bad (waar kleine kinderen zwemmen) ook het huisvuil zou 2 worden afgehaald echter gebeurt maar 1 keer, geklaagd van stank, maar de chauffeurs halen hun schouders op. Kortom de omgeving is top en zijn dus bijna niet op de camping geweest

Zwembad viel tegen

Gert-Jan
              10-8-2018

Geboekt via touroperator. Accommodatie was goed (dit was een Aspect). V.w.b. de camping voldeed deze niet aan onze verwachtingen. Er wordt geadverteerd als een 5 sterren camping maar eigenlijk is het zwembad te klein voor het aantal gasten (tegen elkaar aanstoten) en de vloer bij het zwembad bevat scherpe steentjes. Je kan echt niet normaal lopen. De kinderen hadden allemaal opengehaalde voeten. V.w.b. de animatie is er dat wat te veel. De hele dag geschreeuw door boxen dat niet is te volgens en dat gaat door tot een uur of 11-12 's avonds.

Hier en daar heeft het park achterstallig onderhoud

Kirsten
              10-8-2018

Hier en daar heeft het park achterstallig onderhoud

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Esterel Caravaning in Saint-Raphaël Agay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Esterel Caravaning zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.