Camping Esterel Caravaningstersterstersterster

• 7.4Staat v/h sanitair
  • 9.5Sfeer in stad
  • 8.3Activiteiten

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Esterel Caravaning voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Op Esterel kun je zeker met de vouwcaravan of klapcaravan terecht. Een echte familiecamping vlakbij de Côte d'Azur waar ook veel vaste Franse gasten komen. Voor de kinderen, maar ook voor de volwassenen, is er veel te doen. De voorzieningen zijn wel wat gedateerd, maar altijd schoon. Ga zeker eens een kijkje nemen in het beroemde Cannes.

803 reviews over Camping Esterel Caravaning

• 2019
    8Leon27-09-2019

Fijne rustige camping voor jong en oud ! Mooi zwembad !

• 7Bas23-09-2019

Redelijk maar niet fantastisch

In september is de grote drukte voorbij en zijn er nog voornamelijk mensen met kleine kinderen en 50 + paren. De animatie stelt niet veel meer voor en de camping voldoet niet aan de hoge verwachtingen afgaand op eerdere beoordelingen en de 5 sterren kwalificatie. Personeel is wel klaar met de zomer en narrig, de situatie met de wilde zwijnen die in de avond en nacht de boel terroriseren is echt vervelend, receptie vindt dat een probleem van de bezoekers en worden gewoon boos als je ze daarover aanspreekt. Locatie is top, strand lekker dichtbij (paar kilometer) en met de door ons gehuurde stacaravan was niets mis, zelfs goede matrassen en uitstekende stoelen op het terras van de caravan.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Anita14-09-2019

Een fantastische camping die ik iedereen kan aanbevelen. In het verleden met kinderen in het hoogseizoen geweest en nu in het naseizoen. Zeer veel faciliteiten voor jong en oud. Mooie staanplaatsen , veel variatie in staanplaatsen en mooie aanplanting Alles wordt goed onderhouden. Sanitair schoon . Prima prijs kwaliteit verhouding ook al zijn de prijzen in het hoogseizoen pittig. Buiten het hoogseizoen zonder meer goed betaalbaar. Camping is zeker de 5 sterren waard! Jammer dat vanaf september geen shuttle meer naar het strand gaat. Wij hadden echter wel steeds een parkeerplaats bij het strand. WIFI is erg instabiel en slecht bereik. Mijn advies is om hierin te investeren. Wij hebben genoten van ons verblijf en hebben een optie genomen voor 2020 .

• 9M09-09-2019

• vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • zwijnen 's nachts op de camping. Vind ik niet kunnen. Bezoekers van te voren hierover inlichten. We werden om 22.30 opgeschrokken door 5 zwijnen die onder onze luifel renden terwijl we daar zaten. Wat te doen als jongere kinderen 's nachts als ze het toiletgebouw opzoeken zwijnen tegen komen! Oplossing: wildroosters plaatsen op de plaatsen waar ze binnen komen!

• 7Martine18-08-2019

Tip: bij het uitlopen van het zwembad is het muurtje boven het voetenbadje net te laag; dit heeft een aardige bult opgeleverd. Duidelijker aangeven dat er everzwijnen op de camping kunnen komen. Ik schrok de eerste nacht dat er zwijnen waren nogal. Onze plek had erg weinig schaduw (ik meen geel 56). Met een vouwwagen werd dit te warm. Eventueel een parasol of een zonnedoek uitlenen zou fijn zijn.

• 7Arthur14-08-2019

Ondanks dat de ANWB u beloont voor camping van het jaar en wij een campingcard hebben voor korting is dit niet van toepassing bij u in de duurste periode toch een minpunt En s,nachts everzwijnen op de camping

• 8Lionne13-08-2019

We hebben 2 opmerkingen: de WiFi heeft het 2 weken niet gedaan en dat was zeer jammer. Er was 1 toiletgebouw slecht, absoluut geen druk op het water en als er meerdere aan het douchen waren was er helemaal geen water.

• 8Kelly26-07-2019

Leuke vakantie, maar zullen niet meer terug komen

• Mooi zwembad
    • camping in de bergen
    • weinig parkeergelegenheid
    • genoeg activiteiten
    • dichter bij agay dan Saint raphael/ frejus
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Lara15-07-2019

Wij hadden een geweldig verblijf, voor de tweede maal in rij! 1 tip een voetbadje aan het zandstrand is welkom. Nu spoelt iedereen de voeten in het kinderbad. Er is geen andere camping die aan jullie kan tippen!

Gereisd in juli 2019

• 5Brenda Schipper01-07-2019

Te druk!

Wij vonden het een vreselijke drukke camping, geen plek om te liggen (wel als je handdoekje ging leggen) en veel te druk om te zwemmen. Teveel mensen in het water, waardoor je niet eens meer kon afkoelen omdat het water lauw en vies was. Ook vonden wij de hellingen op de camping geen doen.... helaas, omgeving is prachtig. Misschien beter om juli en augustus te vermijden.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

12 tips over Camping Esterel Caravaning

• Jos En Gerda, 30-06-2014

Goed nakijken als je arriveert dat de inventaris klopt. Bij ons mankeerde er van alles. Opschrijven en zo vlug mogelijk doorgeven want als je vertrekt wordt alles nagekeken.

• Natacha, 29-08-2013

Pas op voor de zgn. "nursery" tot 3-4 jaar! De mevrouw is vriendelijk, maar het kost in de zomer 10 EUR per uur, of 50 EUR per dag per kind. Wij hebben 2 kinderen in die leeftijdscategorie, zodat dit ons dan een extra budget van 100 EUR per dag zou kosten, eten voor de kinderen niet inbegrepen! We hebben dan ook niet gebruik gemaakt van die dienst.

• Jerry Kleinman, 28-08-2013

De zee is heerlijk dichtbij. Zo kun je van alle faciliteiten genieten die in een vakantie horen, de kinderen moeten het naar de zin hebben, m.a.w. zwembad en zee. Daarnaast zit je dicht bij St. Raphael, daar kun je goed eten en winkelen, maar ook per boot naar St. Tropez of St. Maxime. Dat is met de auto niet te doen en met de boot nog leuk ook.

17 vragen over Camping Esterel Caravaning

• Betty, 08-01-2020

Nederlandse tieners

Wij hebben 2 jongens van 13 en 16 jaar oud. Is er veel Nederlandse jeugd van deze leeftijd?

• Denise Jansen, 03-06-2018

Loopfiets

Kunnen de kinderen makelijk rond op de camping met een loopfiets?

• Suus, 25-04-2018

Bezetting mei vakantie

Wie weet hoe de bezetting is in de mei vakantie. Is er dan al wat gezelligheid in de omgeving en is overdekte kinderbad verwarmd?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand5 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• KeukenKeuken