Camping Esterel Caravaning

7,9

• Sfeer in stad9,5
  • Activiteiten8,3

Omschrijving
Op Esterel kun je zeker met de vouwcaravan of klapcaravan terecht. Een echte familiecamping vlakbij de Côte d'Azur waar ook veel vaste Franse gasten komen. Voor de kinderen, maar ook voor de volwassenen, is er veel te doen. De voorzieningen zijn wel wat gedateerd, maar altijd schoon. Ga zeker eens een kijkje nemen in het beroemde Cannes.

We hebben een aantal aanbieders voor Esterel Caravaning voor je op een rij gezet:

213 reviews over Camping Esterel Caravaning in het Nederlands

Heel prettig verblijf gehad in een stacaravan.

Mooie schone camping met goede voorzieningen.

Alles in Caravan aanwezig.

Prettig personeel.

Gereisd anders in september 2018

geweldig vakantie paradijs heel erg genoten komen zeker nog een terug en zullen dit aan vrienden en kennis kenbaar maken, omgeving is geweldig

Heel goed

Tineke,
14-9-2018

Heel goed. Tres bien. Hebben genoten.Fijne camping

D-reizen

Prachtige camping, mooie omgeving, Goede service, afvoer probleem werd gelijk aangepakt en bij aankomst word je naar je plek begeleid. Goed, professioneel animatieteam en een mooi waterpark.

Tips:

- de vloer in het zwembad is echt te hard (kapotte voeten als gevolg)

- het zou leuk zijn als er dagelijks aan het begin van de avond een mini disco (gratis) zou zijn voor de allerkleinsten.

- de shows van het animatiefilm beginnen laat. De aangekondigde aanvangstijd is 21.00 maar dit is meestal tussen 21.20/21.30. Een starttijd rond 20 uur zou beter zijn zodat ook de kleinere kinderen kunnen genieten van de shows.

We hebben een top vakantie gehad!

Mooie ligging

Gerardina kok,
31-8-2018

Mooie ligging. Teweinig sanitair. Wel schoon.

Te klein zwembad voor het aantal mogelijke gasten

Gereisd anders in augustus 2018

Voor een emplacement deluxe zou het onkruid toch wat mogen

Steven Van Overwalle,
27-8-2018

Voor een emplacement deluxe zou het onkruid toch wat mogen gewied zijn, en een beetje steentjes of keitjes zou fijn zijn in plaats van de modderpoel :)

Vanwege de mentaliteit Nooit meer

Peter Paul,
22-8-2018

Dit is mijn eerste review die ik schrijf en daar is alle rede toe. De ongelooflijke hufterigheid van veel personeelsleden die wat te vertellen hebben gaat ver. Ik

beaam de Franse vaste clan. Ook tijdens ons verblijf werd een kind van rond 8 jaar door volwassenen in de mangel genomen. De beleefde vader werd door de security weggestuurd. Waarschijnlijk kennen ze de Clan iets te goed. De camping wil graag het perfecte nastreven in uitstraling maar verliezen als het gaat om klant vriendelijkheid. Bij het zwembad was de dag na onze aankomst een Whiteparty. Het zag er veelbelovend uit. Wij en vele andere mochten niet naar binnen! We waren niet in het wit. Nou is dat op een camping al vergezocht maar kon er vrede mee hebben als we daarover waren geinformeerd. Het was dus een vaste Clan feestje. Maar de wijze waarop we werden geweigerd is ECHT bruut en al helemaal naar de huilende kinderen. Perfecte camping als je je timide kan opstellen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Voor ons nooit meer

Familie Beks,
20-8-2018

Koud water in de douche en bij de afwas (elk moment van de dag)

Veel te klein zwembad waar je of om 8.00 uur je handdoek moet neerleggen of niet naar het zwembad kunt. Vies sanitair bij het zwembad. Veel herrie, ook tot laat in de speeltuin door jeugd. Kleine supermarkt met onvriendelijk personeel. Kortom....nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• De staf spreektEngels, Frans
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Esterel Caravaning in Saint-Raphaël Agay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Esterel Caravaning zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.