Camping Esterel Caravaning

Camping Esterel Caravaning

• Activiteiten8,3
  • Sfeer in stad9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Esterel Caravaning voor je op een rij gezet:

178 reviews over Camping Esterel Caravaning in het Nederlands

Heerlijke mei vakantie gehad!

Anke
12-5-2018

De zwembaden zijn heel erg leuk, enkele al verwarmd in het voorseizoen.

Voetbalveld is van beton, jeux de boule en midgetgolf is wat onderkomen. Speeltuintje is klein maar keurig!!

De camping heeft een plat gedeelte, vooraan op korte loopafstand van de voorzieningen. Wij hadden hier een hele fijne caravan aan een rustig straatje.

Er zijn wel caravans die een heel stuk klimmen zijn.

Het restaurant is erg luxe, niet gericht op kinderen. Wel heel lekker gegeten.

Bij de snackbar is het eten prima.

Naar Frejus zelf moet je wel over heel wat rotondes, je rijdt dan ruim 15 minuten. Wij hebben er een heel fijne vakantie gehad.

Buiten seizoen goed , Hoogseizoen niet overtuigd

Mevr vd berg
1-5-2018

Mooi en verzorgende camping. Niet geschikt voor mensen slecht ter been! Veel trappen en steile heuvels. Plaatsen klein. Niet geschikt voor honden!

Zwembad mooi en veilig, min punt je mag geen slippers aan en de paden waren vervelend aan de voeten.(waterschoen mag wel)

Regels zijn er voor nageleefd te worden. Maar als t niet gebeurd( heel luidruchtige buren, na 23 uur) en je dient n klacht in, wordt er niets mee gedaan! Ook niet als ze om 13.30 nog bezig zijn.

Personeel niet al te vriendelijk. Badmeester spreekt alleen maar Frans!

Genoeg lig bedden aan het zwembad.

Fiets huren vond ik duur. €12 voor halve dag. €100 voor 1 week.

Leuk winkeltje op de camping met schappelijke prijzen.

Stacaravan was schoon, keuken compleet.

Zomer verblijf

Moos
10-1-2018

Top camping in een mooi natuurgebied.

Weer een fantastisch verblijf gehad bij Esterel! Het waterpark is fantastisch voor kinderen. Misschien nog een uitbreiding met een jacuzzi in het zwembad voor volwassenen?

Service slecht

Robert
    27-9-2017

Service slecht. Punt van een schroef stak uit een speeltuig voor kleine kinderen. Hebben we 2x aangegeven en duurde een week voordat er een stukje tape omheen wordt gedaan. Daarnaast hadden we mieren in onze accommodatie en een lekkende kraan en aan beide weer niets gedaan nadat we dit hadden gemeld.

Niet alle medewerkers aan de receptie waren even vriendelijk. Vloer aan zwembaden in slechte staat. Geen verwarmde zwembaden buiten het kinderzwembad. Plaatsen met sanitair zijn geen 120m2 + de vorm is niet evident om je caravan met voortent deftig te plaatsen.

Fijne camping met aantal minpuntjes

Fam. Janssen
            26-9-2017

Leuk camping, niet te groot met een fijne speeltuin voor jonge kindjes. Goede sfeer en mooie omgeving.

Het kinderbad (binnen) was tijdens ons verblijf niet verwarmd en heel koud, ook de buitenbaden zijn erg koud. Kwaliteit van het eten in het restaurant en in de 'snackbar' vonden wij niet goed.

De stacaravan waarin wij verbleven had voldoende privacy maar de staat van onderhoud en de schoonmaak konden beter!

Mooie camping maar de kwaliteit van de caravan kan beter. Achterstallig onderhoud.

Ook kwaliteit van het eten in de snackbar en het restaurant vonden wij niet goed,

Jammer dat WIFI onvoldoende was

Simon
                26-9-2017

Jammer dat WIFI onvoldoende was. Maar dat lag niet aan de camping.

Toiletgebouwen beter schoon houden en schoonmaken.

Meer straatverlichting noodzakelijk

Restaurant sfeer en beleving erg matig

Badmeester maken onvoldoende contact met gasten.

Enkele dagen geen warm water in toiletgebouw onvoldoende aan gedaan.

Mooie omgeving geweldige fiets mogelijkheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Esterel Caravaning in Saint-Raphaël Agay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Esterel Caravaning zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Esterel Caravaning scoort een 7.98 uit 10 op basis van 537 reviews.