Camping Esterel Caravaning *****

Camping Esterel Caravaning *****

Camping Esterel Caravaning

• Activiteiten8,3
  • Sfeer in stad9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Esterel Caravaning voor je op een rij gezet:

176 reviews over Camping Esterel Caravaning in het Nederlands

Zomer verblijf

Moos, 10-1-2018

Top camping in een mooi natuurgebied.

Weer een fantastisch verblijf gehad bij Esterel! Het waterpark is fantastisch voor kinderen. Misschien nog een uitbreiding met een jacuzzi in het zwembad voor volwassenen?

Service slecht

Robert, 27-9-2017

Service slecht. Punt van een schroef stak uit een speeltuig voor kleine kinderen. Hebben we 2x aangegeven en duurde een week voordat er een stukje tape omheen wordt gedaan. Daarnaast hadden we mieren in onze accommodatie en een lekkende kraan en aan beide weer niets gedaan nadat we dit hadden gemeld.

Niet alle medewerkers aan de receptie waren even vriendelijk. Vloer aan zwembaden in slechte staat. Geen verwarmde zwembaden buiten het kinderzwembad. Plaatsen met sanitair zijn geen 120m2 + de vorm is niet evident om je caravan met voortent deftig te plaatsen.

Fijne camping met aantal minpuntjes

Fam. Janssen, 26-9-2017

Leuk camping, niet te groot met een fijne speeltuin voor jonge kindjes. Goede sfeer en mooie omgeving.

Het kinderbad (binnen) was tijdens ons verblijf niet verwarmd en heel koud, ook de buitenbaden zijn erg koud. Kwaliteit van het eten in het restaurant en in de 'snackbar' vonden wij niet goed.

De stacaravan waarin wij verbleven had voldoende privacy maar de staat van onderhoud en de schoonmaak konden beter!

Mooie camping maar de kwaliteit van de caravan kan beter. Achterstallig onderhoud.

Ook kwaliteit van het eten in de snackbar en het restaurant vonden wij niet goed,

Jammer dat WIFI onvoldoende was

Simon, 26-9-2017

Jammer dat WIFI onvoldoende was. Maar dat lag niet aan de camping.

Toiletgebouwen beter schoon houden en schoonmaken.

Meer straatverlichting noodzakelijk

Restaurant sfeer en beleving erg matig

Badmeester maken onvoldoende contact met gasten.

Enkele dagen geen warm water in toiletgebouw onvoldoende aan gedaan.

Mooie omgeving geweldige fiets mogelijkheden.

Jammer dat de camping in WiFi heeft geïnvesteerd die het

Philip VALENTIN, 16-9-2017

Jammer dat de camping in WiFi heeft geïnvesteerd die het niet doet.

Gratis is in dit geval een grote teleurstelling .

Ik betaal dan liever een bedrag voor een een netwerk die het wel doet.

Het baby/peuter zwembad zou water hebben van 35 graden Dit

Kimberly CENTEN, 11-9-2017

Het baby/peuter zwembad zou water hebben van 35 graden Celsius. Dit was helaas niet het geval, waardoor ons zoontje (net 1 jaar oud) weinig plezier had van het zwembad. De buitenbaden waren ook érg koud. Vooral het speelbad voor kinderen.

De caravan was waarin we verbleven was helemaal top, niets op aan te merken. De camping is goed onderhouden. Wel heuvelachtig en wat verder van het strand, maar dat wisten we voordat we boekten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Esterel Caravaning in Saint-Raphaël Agay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Esterel Caravaning zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Esterel Caravaning scoort een 7.98 uit 10 op basis van 534 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: