Camping Les Hauts de Rosans

38 reviews over Camping Les Hauts de Rosans in het Nederlands

Leuk, maar....

Anoniem
2-9-2018

De locatie is prachtig, de camping ook en de plekken zijn super. Wel is het personeel heel aardig tegen de Franse mensen, tegen ons Nederlanders niet echt. Beetje kortaf en niet zo sympathiek. Toiletpapier was heel vaak op en de handzeep is tijdens ons verblijf niet aangevuld.

Verder hebben we een heerlijk verblijf gehad met ons gezin.

Magnifique, een pareltje!

B. Meuldijk
22-7-2018

Wat een pareltje! Magnifique uitzicht, kindvriendelijk zwembad, gastvrije eigenaren, fijn en gezellig (animatie)team en heel belangrijk een net & schoon chalet! Ze organiseren een hoop voor jong en oud. Chantal geeft genoeg tips en ze plannen diverse tours. Wij hadden de Noumea gehuurd en die was met 3 kinderen top. Enige nadeel was naast het chalet het hekje met 1 plank waaronder ons kleintje van 1 jaar zo naar beneden zou vallen (5 meter). Was voor ons extra opletten dus... veel stadjes/activiteiten in de omgeving zijn 40-60 minuten rijden. Goede combinatie van Fransen, Belgen en Nederlanders.

Wij komen zeker terug!

Super!

Jaak en Katrien
15-7-2018

Heerlijke plek als je helemaal tot rust wilt komen! Supervriendelijk onthaal, prachtig uitzicht, alles kraaknet en het zwembad maakt het helemaal af! Wij gaan zeker nog terug!!!!

Volgend jaar weer.

Ann
25-6-2018

Rust, natuur, vriendelijkheid, gastvrijheid. Allemaal top voor een heerlijke vakantie.

Prachtige terrassen camping

Annelies
26-10-2017

Prachtige terrassencamping met uitzicht over dal en bergen.

Zeer groot zwembad op een unieke plek gelegen met weids uitzicht.

Mooi, schoon sanitair. Geweldige speeltuin voor kinderen.

De plekken zijn mooi en speels.

Heel vriendelijke eigenaren en alle services tot sluitingsdatum.

Prima wel erg rustig

Melissa
1-10-2017

Persoonlijk vind ik de alom lovende kritieken wat overdreven. Erg netjes inderdaad, aardige eigenaren, zwembad met prachtig uitzicht. Echter vonden wij de omgeving vrij saai. Weinig levendige dorpjes in de buurt. Restaurants niet echt in de buurt. Eten camping ok voor een avond, overdag restaurant gesloten. Eten bij stacaravan geen optie vanwege de wespen...Voor kinderen weinig te doen, erg gericht op Fransen. Om tien uur muisstil, als je daar van houd prima. Voor ons mag het wat levendiger.

Kleine rustige camping met adembenemend uitzicht

Luc de Bont
29-9-2017

Genieten van rust in een zeer afwisselende natuurlijke omgeving (Alpen en Mont Ventoux) kan hier nog echt. Camping wordt gerund door zeer gastvrije, behulpzame en vriendelijke mensen. We waren op doorreis naar Zuid Frankrijk en wilden slechts overnachten, maar we zijn blijven hangen en hebben uiteindelijk 4 dagen genoten van deze camping, de mensen en omgeving.

Fijn!

Fam vd Berg
19-8-2017

Mooie camping met prachtig uitzicht. Konden onze tenten (familietent en kindertent) prima kwijt op de plek. Er was maar heel weinig schaduw, dat was jammer. Gelukkig wel wat wind. De eigenaren waren erg vriendelijk. Ze zijn heel actief met activiteiten voor de kinderen, maar ook delen van activiteiten in de buurt (klimmen, canyoning etc) met behulp van locale bedrijfjes. Daarnaast was het restaurant ook prima en op een avond een locale specialiteit aan lange tafels. Erg sfeervol. Het zwembad was mooi met mooi uitzicht. Sanitair is erg netjes. Broodjesservice werkte goed, op zondag kun je kip bestellen. Echt een familiecamping, vriendelijke mensen.

Prachtige camping

Eric Bosch
17-8-2017

Mooie kleine camping op een heuvel in het dal op loopafstand van Rosans, Wij stonden op plek 63 nabij het sanitair gebouw met een schitterend uitzicht over de bergen. Voor ons het mooiste plekje van de camping. De camping heeft grote plekken veelal smal, maar wel breed. Het sanitair is mooi en wordt goed onderhouden. Het toilet heeft een zeepdispenser wat erg makkelijk is met kinderen. Het grote zwembad is het visite kaartje van de camping. Ook weer prachtig gelegen met een mooi uitzicht over de bergen. Deze wordt door de camping eigenaar goed onderhouden. Let wel dat kinderen niet alleen mogen zijn en altijd onder toezicht moeten zijn. De camping heeft een restaurant met een kleine kaart voor ieder wat wils. Er zijn weining restaurants in de omgeving dus hebben wij daar een aantal keren goed kunnen eten. De eigenaren zijn onvoorstelbaar behulpzaam en vriendelijk. Een dikke pluim voor deze mensen. Qua animatie is het voldoende voor jonge kinderen. Onze kinderen (< 10 jaar) hebben ervan genoten. Voor oudere kinderen is er niet veel te doen. Kortom een aanrader die van rust houdt en wil genieten van de natuur.

Heerlijke camping!

Marieta
14-8-2017

Onlangs twee weken op deze camping verbleven in een mobile home. We hebben genoten! De camping prachtig gelegen, met uitzicht over het dal. De mobile home was erg netjes, prima ruimte om te vertoeven. Met twee kinderen van 5 en 7 jaar is er voldoende te doen, prachtig groot en schoon zwembad met een heel mooi uitzicht. Animatie voldoende voor de leeftijd van onze kinderen, wanneer ze wat ouder zijn wellicht te saai. De omgeving is erg mooi, genoeg te doen maar je moet minimaal 45 minuten rijden. Enige nadeel vonden wij dat er geen gezellige restaurants in de buurt waren (lees: waar geen plastic stoeken staan). Eten op de camping kan ook, maar vonden wij minder. De kip om af te halen op zondag was heerlijk!!! Wij hebben een heerlijke tijd gehad . Een echte aanrader voor een ontspannen vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Hauts de Rosans in Rosans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Hauts de Rosans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.