Camping Les Hauts de Rosans

Camping Les Hauts de Rosans
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Les Hauts de Rosans voor je op een rij gezet:

34 reviews over Camping Les Hauts de Rosans in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtige terrassen camping

Annelies
26-10-2017

Prachtige terrassencamping met uitzicht over dal en bergen.

Zeer groot zwembad op een unieke plek gelegen met weids uitzicht.

Mooi, schoon sanitair. Geweldige speeltuin voor kinderen.

De plekken zijn mooi en speels.

Heel vriendelijke eigenaren en alle services tot sluitingsdatum.

Prima wel erg rustig

Melissa
1-10-2017

Persoonlijk vind ik de alom lovende kritieken wat overdreven. Erg netjes inderdaad, aardige eigenaren, zwembad met prachtig uitzicht. Echter vonden wij de omgeving vrij saai. Weinig levendige dorpjes in de buurt. Restaurants niet echt in de buurt. Eten camping ok voor een avond, overdag restaurant gesloten. Eten bij stacaravan geen optie vanwege de wespen...Voor kinderen weinig te doen, erg gericht op Fransen. Om tien uur muisstil, als je daar van houd prima. Voor ons mag het wat levendiger.

Kleine rustige camping met adembenemend uitzicht

Luc de Bont
29-9-2017

Genieten van rust in een zeer afwisselende natuurlijke omgeving (Alpen en Mont Ventoux) kan hier nog echt. Camping wordt gerund door zeer gastvrije, behulpzame en vriendelijke mensen. We waren op doorreis naar Zuid Frankrijk en wilden slechts overnachten, maar we zijn blijven hangen en hebben uiteindelijk 4 dagen genoten van deze camping, de mensen en omgeving.

Fijn!

Fam vd Berg
    19-8-2017

Mooie camping met prachtig uitzicht. Konden onze tenten (familietent en kindertent) prima kwijt op de plek. Er was maar heel weinig schaduw, dat was jammer. Gelukkig wel wat wind. De eigenaren waren erg vriendelijk. Ze zijn heel actief met activiteiten voor de kinderen, maar ook delen van activiteiten in de buurt (klimmen, canyoning etc) met behulp van locale bedrijfjes. Daarnaast was het restaurant ook prima en op een avond een locale specialiteit aan lange tafels. Erg sfeervol. Het zwembad was mooi met mooi uitzicht. Sanitair is erg netjes. Broodjesservice werkte goed, op zondag kun je kip bestellen. Echt een familiecamping, vriendelijke mensen.

Prachtige camping

Eric Bosch
    17-8-2017

Mooie kleine camping op een heuvel in het dal op loopafstand van Rosans, Wij stonden op plek 63 nabij het sanitair gebouw met een schitterend uitzicht over de bergen. Voor ons het mooiste plekje van de camping. De camping heeft grote plekken veelal smal, maar wel breed. Het sanitair is mooi en wordt goed onderhouden. Het toilet heeft een zeepdispenser wat erg makkelijk is met kinderen. Het grote zwembad is het visite kaartje van de camping. Ook weer prachtig gelegen met een mooi uitzicht over de bergen. Deze wordt door de camping eigenaar goed onderhouden. Let wel dat kinderen niet alleen mogen zijn en altijd onder toezicht moeten zijn. De camping heeft een restaurant met een kleine kaart voor ieder wat wils. Er zijn weining restaurants in de omgeving dus hebben wij daar een aantal keren goed kunnen eten. De eigenaren zijn onvoorstelbaar behulpzaam en vriendelijk. Een dikke pluim voor deze mensen. Qua animatie is het voldoende voor jonge kinderen. Onze kinderen (< 10 jaar) hebben ervan genoten. Voor oudere kinderen is er niet veel te doen. Kortom een aanrader die van rust houdt en wil genieten van de natuur.

Heerlijke camping!

Marieta
    14-8-2017

Onlangs twee weken op deze camping verbleven in een mobile home. We hebben genoten! De camping prachtig gelegen, met uitzicht over het dal. De mobile home was erg netjes, prima ruimte om te vertoeven. Met twee kinderen van 5 en 7 jaar is er voldoende te doen, prachtig groot en schoon zwembad met een heel mooi uitzicht. Animatie voldoende voor de leeftijd van onze kinderen, wanneer ze wat ouder zijn wellicht te saai. De omgeving is erg mooi, genoeg te doen maar je moet minimaal 45 minuten rijden. Enige nadeel vonden wij dat er geen gezellige restaurants in de buurt waren (lees: waar geen plastic stoeken staan). Eten op de camping kan ook, maar vonden wij minder. De kip om af te halen op zondag was heerlijk!!! Wij hebben een heerlijke tijd gehad . Een echte aanrader voor een ontspannen vakantie!

Prachtige camping

Ann
    12-7-2017

We zijn hier de eerste week van onze vakantie geweest en hier enorm tot rust gekomen. Mooie, grote standplaatsen met prachtig uitzicht op de vallei, super vriendelijk personeel, zeer fijn zwembad met eveneens mooi uitzicht. Alles op de camping is mooi verzorgd en schoon. Hou je van rust en natuur dan ben je hier aan het perfecte adres. We gaan zeker terug!

Voor rustzoekers een aanrader

Ad Hagenaars
    13-4-2017

Een door enthousiast echtpaar met heel veel zorg en (individuele) aandacht geleide camping. Uitstekende keuze voor wie rust zoekt en meer dan uitstekende voorzieningen. Wij kwamen er voor 1 week, maar bleven er 3. Echte aanrader.

Fantastische camping !

Depoortere-Corselis Hans & Nathalie
    25-2-2017

Voor het 2de jaar op rij verbleven we hier 12 nachten. Deze terrassencamping heeft ruime standplaatsen met bijna overal een prachtig uitzicht. Overal zijn waterpunten dichtbij, sanitair is goed onderhouden. Zeer vriendelijke ontvangst door de Chantal & Henri en hun team. Zij zijn zeer behulpzaam en steeds aanspreekbaar. Er is ook kinderanimatie voorzien (knutselen, spelletjes...), ook voor de volwassenen worden activiteiten georganiseerd oa petanque, zumba....maar zeker geen luidruchtige disco tot diep in de nacht. De rust wordt zeer gerespecteerd, ook overdag. Het is heerlijk vertoeven aan het zwembad waar het uitzicht fantastisch is. Op de camping is ook een bar/resto met gezellig terras waar je 's avonds iets kan eten, iedere dag een suggestie, wekelijks een speciale avond bvb paëla (bereid door Henri). Broodservice. Een mooie mix van nationaliteiten, zeker geen enclaves. Het dorp is op 1,5 km wandelafstand met gezellig café, bakker, superette en iets verderop op 5 km is een grote supermarkt. Een goede uitvalsbasis voor uitstappen te voet, met de fiets (mountainbikes te huur op de camping) of met de auto. U kan steeds bij Chantal terecht voor info. Kortom, een supertoffe camping waar we zeker nog terug gaan, Een Echte aanrader!!

Oude reviews (archief)

Leuke terrassencamping

Wil
    30-11-2016

Pluspunten

Erg vriendelijke eigenaren. Zij gaf veel tips mbt omgeving en wat er te doen was, hij was hulpvaardig bij technische mankementen.

Mooie ligging

Rust

Schoon sanitair

Zwembad ligt prachtig

Voor fietsers heel veel te fietsen

Leuke kinderactiviteiten

Minpunten

Afgelegen. Je moet lang rijden om ergens te komen. De weg door het dal is kronkelig en dus niet prettig met kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Hauts de Rosans in Rosans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Hauts de Rosans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Hauts de Rosans scoort een 9.2 uit 10 op basis van 40 reviews.