Camping Domaine de La Bergerie

Camping Domaine de La Bergerie
8,4

257 reviews over Camping Domaine de La Bergerie in het Nederlands

Anders

Leuke camping, zeker voor herhaling vatbaar!

Alexander Teuling
5-9-2018

Leuke grote camping waar voldoende te doen is, helaas wel alles in het Frans.

Onze staanplaats op veld A was prima, voldoende groot en genoeg schaduw. Ondanks dat de camping nagenoeg vol was toen wij er waren was hier niet veel van te merken. De toiletgebouwen werden goed schoon gehouden en er was eigenlijk altijd wel plaats.

Ja, de camping is groot en is grotendeels tegen een berg op gesitueerd maar onze loopafstand tot de animatie, het zwembad, speel- en sportvelden en de winkel was ongeveer 10 minuten. Het boogschieten en de kinderboerderij zijn helemaal achteraan de camping wat nog wel een minuut of 15 extra lopen is.

Op de camping is absoluut genoeg te doen echter, het enige nadeel van deze camping is dat werkelijk alle animatie enkel in het Frans is. Hier kan de camping nog een slag maken. Aan de andere kant is dit op voorhand bekend en kan je hiermee rekening houden.

Bij de receptie werkt overigens wel NL-sprekend personeel

Super vakantie

Sandra
30-8-2018

Wij hadden een ruime kampeerplaats vooraan op de camping en hadden niet het gevoel op een mega camping te zitten. Het sanitair was altijd netjes en werd meermaals per dag gepoetst. Het zwembad was heel mooi en proper wij hadden steeds een bejel bij het zwembad ongeacht welk uur we gingen dit door het anti handdoek leg beleid een super regel! Alleen spijtig dat de animatie enkel Franstalig gericht is.Vele mooie plaatsen in de buurt om te bezoeken wij hadden een top vakantie en gaan zeker nog is terug

staanplaatsen zeker geen 5* waard!

Liesbet
25-8-2018

Camping die ik zou aanbevelen als je een huisje huurt. Mooie huisjes met veel privacy.

Ook het restaurant, de bakker, het winkeltje,... waren in orde. Alles met betrekking tot de huisjes is zeker aan te bevelen maar daar stopt het dan!

Als je geen huisje huurt en je neemt een staanplaats met je caravan, dan zijn de 5-sterren zeker overroepen:

-staanplaatsen veel te klein! wij konden onze caravan amper plaatsen (de caravan van 6,5 m -incl diesel- konden we zelfs niet in de breedte plaatsen! We moesten de caravan dus in de lengte plaatsen. Daarbij kwam de luifel tot in de struiken aan de andere kant!)

-er wordt vermeld dat de sanitaire blokken 6x per dag gepoetst worden. Dit klopt totaal niet! Ze werden 1 keer per dag gepoetst. Wel zag je soms iemand die kwam aanvullen. Ik denk dat alleen de eerste dag van ons verblijf van 10 dagen, de blok meerdere keren gepoetst werd.

Zo lag er vb eens tegen de middag cornflakes in de afwasbakken. Deze waren pas weg de volgende ochtend; ik gooide eens bewust een propje toiletpapier tegen de muur van het toilet: 's avonds lag dit er nog, ...

Ook de douches waren soms vuil, zeker na regenweer waarbij er slijk/ modder in de douches terecht komt en de hele dag bleef liggen.

-bij regenweer een ware ramp! Alhoewel de camping al jaren op de hoogte is dat bij regenweer bepaalde plaatsen onder water lopen, wordt hier niets aan gedaan!

Wij kregen niets van hulp van de camping en verloren bovendien een dag vakantie aan opkuis, wassen, ... na de regen.

Kortom: van een 5-sterren camping vind ik dat je toch wel enige verwachtingen mag hebben; zeker als je zoveel betaalt! De animatie mag dan nog op en top zijn (hierover kan ik niet oordelen want wij deden geen) er moet dan toch een zekere basis zijn.

Goede camping, maar voor ons te groot

Mevr. Vos
20-8-2018

Dit is een hele grote camping. Veel mensen gaan met de auto brood halen of naar het zwembad, aangezien het zo’n grote camping is. Er zijn veel faciliteiten op de camping en zo kun je de hele dag brood en warme maaltijden halen. Wij hebben de camping niet ervaren als luidruchtig. Het sanitair is schoon en wij hebben altijd warm water gehad. In de omgeving is genoeg te doen en de zee is vlakbij.

Wil je een Geslaagde Vakantie : De Bergerie !

Kees van Unnik
19-8-2018

Voor het 5e Jaar hier geweest.Een geweldige Camping,met fijn Personeel,die altijd voor je klaarstaat als het nodig is.Prachtig uitzicht vanuit het Restaurant,over het Esterel gebergte.Lekker vers Stok brood ieder morgen halen,op het gezellige pleintje,waar je in de winkel alle producten kan kopen,die je nodig hebt.Enige nadeel is dat de prijzen wel hoger zijn,als elders.Maar ja het is tenslotte Vakantie !!Mooie plaatsen waar leuke Huisjes staan die je kan Huren,ook stacaravans.Al bij al,je moet er zijn geweest,om het meegemaakt hebben.Niet vergeten , de geweldige Zwembaden,voor de kleintjes en groten,met prima bewaking.Vroeger liepen er Wilde zwijntjes ,maar die zijn allemaal verwijderd,voor ons jammer.Fijne Sport accomodatie,met of zonder begeleiding.Ligt vlak bij Frejus, lekker centraal,voor mooie tochtjes te maken.Met de Fiets naar Roquebrune,gaat prima.

Aurelie

Mixed feelings

Tim
    19-8-2018

Mooie en zeer grote camping. Wij waren met een vouwwagen hadden een kampeerplaats. Mooi zwembad en een heerlijk brood bij de bakker. Het sanitair was wat verouderd maar wel heel schoon. Ik vind het jammer dat de kinderanimatie alleen in het Frans is en ook idd pas om 22:00 uur begint. Helaas ben ik niet heel erg te spreken over de staat van de kampeerplaats. Deze was klein en slecht onderhouden. Ongeveer een kwart van mijn plaats was onbruikbaar door omhoogkomende wortels. Ook waren er veel kuilen aanwezig. De hagen waren niet gesnoeid . Al met al zag het er onverzorgd uit en kon mijn vouwwagen niet geheel opgezet worden. Wel hadden wij veel schaduw.

Helaas kon/wilde de receptie niet zoeken naar een acceptabele andere plek. Na enige moeite en een zakelijk gesprek, hebben zijn mij een plek vol in de zon aangeboden. Deze was onacceptabel. Al met al een vakantie met mixed feelings. Mooie voorzieningen maar helaas geen 5* waard.

Nette camping

André
    19-8-2018

Mooie camping ⛺ netjes en verzorgd, bij de receptie zitten Nederlands spreken dames 👍het personeel op het park was beleeft en behulpzaam.

De bakker en de minimarkt daar mankeert ook niks aan, zelf zoek ik graag een bakker in de buurt maar hier was het niet nodig.

Het restaurant 🍴 was voor een keertje oké, maar voor het zelfde geld zit je in een pittoresk restaurantje te eten.

Het sanitair🛁 is ook goed , geen wc brillen!

Een mooi zwembad 🏊 met een leuke manier om handdoek terrorisme tegen te gaan.

Onze kampeerplaats E1 is naast de facilitairedienst dus al heel vroeg veel herrie, maar nu we weten waar we moeten staan komen we zeker terug.

Alexandra
    18-8-2018

Maxime
        18-8-2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de La Bergerie in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de La Bergerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.