Camping Domaine de La Bergerie

Camping Domaine de La Bergerie
8,4

Omschrijving
Voor een Franse camping niet ver van de Côte d’Azur ga je naar Camping Domaine La Bergerie. Hier kun je in rust genieten van het landschap vanuit je tent of glamping. Of juist meedoen aan activiteiten als boogschieten of de kinderboerderij bezoeken. Zowel de typisch Franse dorpjes in de buurt als de bekende steden Nice en Monaco zijn aanraders.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de La Bergerie voor je op een rij gezet:

267 reviews over Camping Domaine de La Bergerie in het Nederlands

een zalige ontspannende vakantie

fam wijnants,
1-12-2018

een zeer mooie streek, met prachtige natuur. een zeer grote camping met voor ieders wat ,ruim aanbod activiteiten wel enkel frans en engels , echt de moeite , kom zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Zeer tevreden!

Bart,
23-10-2018

Het was weer een zeer vriendelijk ontvangst bij de receptie. De dames nemen alle tijd. Ondands dit jaar het mindere weer was er weer genoeg te doen op het park. We hebben weer genoten van de gerechten in het zeer gezellige restaurant en de heerlijke verse broodjes elke morgen bij het bakkertje. Kortom een heerlijk park om te verblijven in het najaar!

Uitstekende camping

Ronald,
9-10-2018

in zijn algemeenheid een goede camping

een paar aandachtpunten

Een paar aandachtpunten

Groenonderhoud op en rond de kampeerplekken zou beter kunnen

Toiletgebouwen op detail beter onderhouden

Kleerhaken ontbreken hier en daar, sommige verlichting en kranen defect

Tip, monteer aflegplanken boven de afwasplekken

ANWB camping

In het naseizoen waren er teweinig douches open voor het aantal vakantiegangers op veld B.

En deze werden slechts 1 keer per dag met een waterslang schoongespoten , inplaats van 5x per dag ( volgens het informatieblaatje ), en na vervanging van de termostaatkranen werd de waterdruk teruggeschroeft,zodat er weinig water uit de douchekop kwam.

Gereisd anders in oktober 2018

Te weinig douche capaciteit op camping En veel stof in

John Sissing,
      20-9-2018

Te weinig douche capaciteit op camping

En veel stof in midden gebied

salade de bergerie

Rudy,
          17-9-2018

1x gaan eten in het restaurant, we namen een salade de Bergerie. Naar onze mening bevatte deze salada te veel sla en olie, we hadden er nog een appeltje en en spekreepjes in verwacht.

Gereisd anders in september 2018

werd door camping zeer warm geholpen ondanks moeilijke omstandigheden, en ook door mede kampeerders !!

Hier wordt je nog als mens behandeld

Gereisd anders in september 2018

Leuke camping, zeker voor herhaling vatbaar!

Alexander Teuling,
              5-9-2018

Leuke grote camping waar voldoende te doen is, helaas wel alles in het Frans.

Onze staanplaats op veld A was prima, voldoende groot en genoeg schaduw. Ondanks dat de camping nagenoeg vol was toen wij er waren was hier niet veel van te merken. De toiletgebouwen werden goed schoon gehouden en er was eigenlijk altijd wel plaats.

Ja, de camping is groot en is grotendeels tegen een berg op gesitueerd maar onze loopafstand tot de animatie, het zwembad, speel- en sportvelden en de winkel was ongeveer 10 minuten. Het boogschieten en de kinderboerderij zijn helemaal achteraan de camping wat nog wel een minuut of 15 extra lopen is.

Op de camping is absoluut genoeg te doen echter, het enige nadeel van deze camping is dat werkelijk alle animatie enkel in het Frans is. Hier kan de camping nog een slag maken. Aan de andere kant is dit op voorhand bekend en kan je hiermee rekening houden.

Bij de receptie werkt overigens wel NL-sprekend personeel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

ik mis op veel plekken hangers in douches en in toiletten, op veel plekken zijn de lampen kapot is te weining of slecht licht

de schoonmaak algemeen in sanitaireruimtes kan hoger de spinnenwebben kunnen worden verwijderd ziet er al beter uit.

de fietjes zijn te doorbakken in oud vet of zijn niet gaar van binnen.

Super vakantie

Sandra,
              30-8-2018

Wij hadden een ruime kampeerplaats vooraan op de camping en hadden niet het gevoel op een mega camping te zitten. Het sanitair was altijd netjes en werd meermaals per dag gepoetst. Het zwembad was heel mooi en proper wij hadden steeds een bejel bij het zwembad ongeacht welk uur we gingen dit door het anti handdoek leg beleid een super regel! Alleen spijtig dat de animatie enkel Franstalig gericht is.Vele mooie plaatsen in de buurt om te bezoeken wij hadden een top vakantie en gaan zeker nog is terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
              • MobilehomesAanwezig
              • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de La Bergerie in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de La Bergerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.