Camping Domaine de La Bergerie

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Roquebrune sur Argens

8.4Fantastisch

• 7.2Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de La Bergerie voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Voor een Franse camping niet ver van de Côte d’Azur ga je naar Camping Domaine La Bergerie. Hier kun je in rust genieten van het landschap vanuit je tent of glamping. Of juist meedoen aan activiteiten als boogschieten of de kinderboerderij bezoeken. Zowel de typisch Franse dorpjes in de buurt als de bekende steden Nice en Monaco zijn aanraders.

1148 reviews over Camping Domaine de La Bergerie

• 8Sandra07-08-2020

Wat wij miste deze vakantie waren de aanpassingen bij het zwembad ivm Corona. Je kon niet ten alle tijden de 1 meter afstand houden. Dit vooral bij binnenkomst van het zwembad. Deze is via 4 kanten te bezoeken. Wellicht 2 in en 2 uitgangen te maken.

En miste de animatie voor de kinderen van rond de 4 jaar in begin avond. Kinderen houden ervan om te dansen en een minishow voor het slapen. De shows voor grotere begon echt pas half 10. Naar onze mening te laat. Als je om 20:00 uur een mini show doet voor de kleinere kinderen met de bekende dansliedjes hebben zij ook leuke avond.

Welkomscocktail krijg je een voucher voor. Tip om aan te geven voor welke cocktail dit is. Wij hebben dit gevraagd maar blijkbaar begrepen ze ons niet en moesten we alsnog 30 euro afrekenen. Evt een apart kopje voor de welkomscocktail op de kaart.

• 10Ryanne02-08-2020

Voor de derde keer een fantastische vakantie gehad

Wat hebben we het weer fantastisch gehad. De derde keer op deze camping alweer! We begonnen met een wat vervelende start: de aan ons toegewezen plaats voldeed in geen enkele zin aan de door ons bij boeking (direct geboekt bij opening boekingsseizoen) opgegeven wensen. Dit bij de receptie gemeld en onze standpunten werden direct begrepen en heel goed opgepakt. Na een korte wachttijd kregen we een andere, echt geweldige, plaats toegewezen. Wat waren - en zijn we nu nog- hier blij mee! De corona-maatregelen werden door de camping goed nageleefd waardoor onze vakantie geheel zorgeloos was. Onze tieners hebben veel deelgenomen aan de sportactiviteiten en maakten dagelijks gebruik van de gym. 's Avonds ontmoette de jeugd elkaar op een van de sportvelden of in de bar en een geslaagde avond was gegarandeerd. Wij als ouders vermaakten ons prima op het campingterrein of ook met een drankje in de bar. Volgend jaar zeker weer terug naar deze fantastische camping!

• 7Siebolt02-08-2020

Vakantie 2020

We vinden het jammer dat de douche gebouwen niet gewoon open blijven tot minimaal 02.00 uur

• 7Eetgelegenheden

• 8Lizzi01-08-2020

Er is nooit gemeld dat er 20!wilde zwijnen op de camping rondlopen en dat je vuilniszak dus niet buiten kan laten staan. Je schrikt je kapot! Graag melden als iemand aankomt op de camping

• 2019
    8Birgit31-08-2019

Prima camping met top service

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. De camping had 2 minpunten. Namelijk de vloer in en rond het zwembad, deze is zeer pijnlijk aan je voeten. Een belangrijker minpunt vonden wij het sanitair. Wisselende temperatuur bij wasbakken en douches vinden we niet kunnen bij 5 sterren. De douches worden de eerste seconden zo warm dat je de kinderen er steeds onderuit moet halen.

• 6Eetgelegenheden

• 9Riette30-08-2019

fijn verblijf, mooi aangelegd park en zwembad, heerlijk koel zwemwater, fijn personeel en goede service, we komen graag een keer terug als het minder warm is.

• 9Miranda Leus25-08-2019

Wederom heerlijke vakantie gehad!

Het is een prachtig resort vandaar onze keuze om hier voor de derde keer naar toe te gaan. De camping scoort op alle fronten een dikke plus, muv de animatie. Erg jammer dat het altijd Frans georiënteerd is en dat de Nederlandse kinderen hier geen aansluiting in vinden. Rekje boven de spoelbakken was erg handig geweest. Verder top!!!

• 9Wendy24-08-2019

Hele mooie camping

We zijn hier al vele jaren geweest. Elke x is de camping steeds luxer en mooier. Helaas mocht mijn man met zijn wijde zwembroek het zwembad niet in dit jaar, de regels waren veranderd dus mocht je alleen met een strakke zwembroek zwemmen. Hierdoor zijn we bijna niet op de camping geweest en zijn we maar naar het strand gegaan. We wilde volgend jaar met de hele familie gaan maar ik denk dat mijn neefjes of de mannen dat niet aantrekken, dit was misschien wel de laatste x....

• 7Eetgelegenheden

• 9Silvia22-08-2019

Geweldige camping

Mooie camping, geweldig zwembad. Grand comfort plekken zijn mooi, ruim en goed verzorgd. Wij vinden de andere kampeer plekken echt een stuk minder.

• 8Eetgelegenheden

• 8Nico21-08-2019

Goed georganiseerde camping

Niet iedereen even vriendelijk aan onthaal. 300 euro borg voof kampeerplaats, niet door iedereen te betalen ?! Grote pluim voor Amanda die veel goedmaakte. Avondshows heel mooi ! Superette prijzen aan de hoge kant. Zálig zwembad.

• 8Eetgelegenheden

Camping Domaine de La Bergerie info