Camping Domaine de La Bergerie

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Roquebrune sur Argens

8.4Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de La Bergerie voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Voor een Franse camping niet ver van de Côte d’Azur ga je naar Camping Domaine La Bergerie. Hier kun je in rust genieten van het landschap vanuit je tent of glamping. Of juist meedoen aan activiteiten als boogschieten of de kinderboerderij bezoeken. Zowel de typisch Franse dorpjes in de buurt als de bekende steden Nice en Monaco zijn aanraders.

1056 reviews over Camping Domaine de La Bergerie

• 2019
    9Riette30-08-2019

fijn verblijf, mooi aangelegd park en zwembad, heerlijk koel zwemwater, fijn personeel en goede service, we komen graag een keer terug als het minder warm is.

• 7Marum18-08-2019

Mooie camping

De camping is mooi opgezet. Wij hadden een chalet boven in. Mooi plekje veel privacy. Mooie veranda. Chalet was klein (te klein voor aantal personen).
    Zwembad was schoon en leuk. Alleen te klein voor het aantal campinggasten. WiFi was helaas niet standaard aanwezig. Moest je 50 eur betalen voor 2 week. Terwijl de WIFI slecht was. Ook huur handdoeken en linnengoed is erg aan de prijs. Bij de receptie en animatie Nederlands sprekende mensen aanwezig. Ze waren wel vriendelijk. Animatie was alleen gericht op de Fransen (alles in Frans). En er wordt veel georganiseerd voor 18+. Te weinig voor onze pubers. Fitness was helaas alleen voor 18+. De voetbal toernooien werden niet echt georganiseerd voor onze jeugd. Ook alleen voor de 18+. Wel mooi was dat de tennisrackets, ballen, midgetgolf allemaal gratis was. Het was vaak lang onrustig op de camping (disco). Al met al wel leuke vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Hans09-08-2019

Mooie, nette camping

Super vakantie gehad. Camping was zeer goed verzorgd en personeel was erg vriendelijk. Handdoeken leggen op de bedjes bij het zwembad en vervolgens niet of pas laat komen, werd terecht op gecontroleerd. Ook ‘s nachts werd er gewaakt over de nachtrust van de bezoekers door de aanwezige security. Kortom: ik zou iedereen een verblijf aanbevelen.

• 9Julia08-08-2019

Mooie plek, fijne mensen, goede voorzieningen. Mooi en groot zwembad, goede regelingen bij het niet kunnen reserveren van de bedjes, oplettende badmeesters. Netjes en vooral genieten.

• 9Frank08-08-2019

Wij hebben het heel fijn gehad, hebben wel een airco gemist in huis nr 264. De accommodatie was verder perfect. Wij komen graag weer terug, maar dan wel een mobile home met airco.

• 6Eetgelegenheden

• 9Klaas07-08-2019

We hadden een fijne vakantie. Behulpzaam personeel. Jammer dat er bij sanitair A geen aparte lavabo’s zijn en geen mannentoiletten. Voor de rest top!

• 9René04-08-2019

Erg fijne camping!

Hele fijne camping, ruime plaatsen en vriendelijk personeel. Voldoende ligbedden aan het zwembad en aangename watertemperatuur. Er wordt veel georganiseerd voor kinderen en volwassenen. Restaurant is ook prima. Enige minpuntje is de gratis wifi, die is alleen bij de bar via een ingewikkelde constructie bereikbaar en is erg zwak. Er is ook betaalde wifi, die hebben we niet geprobeerd.

• 7mug03-08-2019

leuk maar te groot

Een zeer grote camping met enorme afstanden om te lopen als je in de uithoeken zit. Dit is een terrassen camping, zeer veel privacy maar contact met je evt. buren maak je daardoor niet. Uitstekende accommodatie die van ons was gloed nieuw en zeer schoon. Veel animatie, helaas allemaal in het Frans en dus voor kleinere kinderen niet te volgen. Ook de grote shows in het Frans. Mooi zwembad maar voor een camping van deze maat veel te klein. Alle zonnebedden zijn met touw aan elkaar geknoopt dus je moet zo liggen zoals de camping het wil. Gevolg zoeken naar een bedje en ook handdoekje leggen door anderen. Nu was daar wel een oplossing voor, handdoeken worden dan ook weggehaald. Restaurant prima, pizza prima, cafetaria prima. Grote winkel met veel (dure) producten. Inchecken ging razendsnel iets wat zeer fijn is wanneer je er eindelijk bent aangekomen. 's-avonds zeer rustig en na 24 uur eigenlijk weinig meer te horen, op wat kikkers na.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Familie groenen28-07-2019

Super plek!

Super ligging. Vlakbij mooie stranden, veel activiteiten zoals Nice, saint Tropez, Aqualand etc.. in de buurt. Camping is super netjes verzorgd. Uitgebreide winkel, mooi zwembad (erg druk wel), animatie niet veel gebruik van gemaakt, maar zag er leuk uit (Franstalig). Wij hadden premium plek, net sanitair, mooie schaduwrijke plek. Tip: super leuke snorkelplekken in de buurt - eten bij la reine Jeanne aan de zee - strand rechtsaf vd camping helemaal naar beneden rijden les issambres. Rustig en mooi strand. - met de boot naar saint tropez vanuit haven les issambres

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Nicole27-07-2019

Super vakantie

Wat een top park. Chalets met supermooie ligging. Hele schone zwembaden. Je kunt kiezen rust of animatie. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Gereisd in juli 2019

Camping Domaine de La Bergerie info