Camping La Rouillere

157 reviews over Camping La Rouillere in het Nederlands

Gemoedelijke en mooi gelegen

Anoniem
13-8-2018

Camping op helling, heel mooi gelegen ten op zichte van Ramatuelle, Gassin, St Tropez en stranden. Wij hadden tent gehuurd, erg luxe en netjes, beschut gelegen. Prima zwembad. Heel aardig personeel, behulpzaam. Weinig andere Nederlanders op de camping toen wij er waren. Animatie vooral Frans, eenvoudige

speeltuintje. Sowieso niet al te grote camping (100 plekken) waarvan aardig wat seizoensplekken (caravans). Sanitair was netjes, schoon. Brood wordt 's ochtends bezorgd!

Excellent séjour, équipe du camping accueillante. Grand emplacement avec tente flower très bien équipée. Manque juste de l'ombre sur l'emplacement. Sanitaires propres, il manque juste une petite tablette dans les douches pour poser ses affaires.

C'est pour la vie!

Tic
10-8-2018

Heerlijke (kleinschalige) camping! Kinderen hebben zich prima vermaakt en wij dus ook! Echt een aanrader!

Situé près des sanitaires 3 non rénovés et non nettoyés chaque jour. Sinon tout le reste était parfait et le personnel très sympathique

Mooie omgeving

Dana
10-8-2018

Fijne week gehad in rustige en prachtige omgeving. Camping is niet heel groot. Veel Fransen. In de omgeving genoeg te doen, oa de prachtige en gevarieerde stranden. Jammer dat de speeltuin en tafeltennistafel niet goed is onderhouden. Eigenaren heel vriendelijk. Minder geschikt voor tieners.

Très bon séjour, à refaire

Tiffany
7-8-2018

Très bon séjour, à refaire. Pour l’amplacement un peu en pente mais très bien situé.

Fantastisch, perfecte familie camping

Jan van Vilsteren
4-8-2018

For our family, this was one of the best camping sites ever! 100% family camping, no noise at night and unbelievable good service.

Clean, well maintained campings site and pool. The camping is run by a family with a lot of passion to provide service and to ensure a well deserved stay.

Restaurant on the camping itself provides a simple menu for the evenings you do not want to go out. It is tasty and very affordable.

All in all, absolute true value for money (we are Dutch, so that really means something).

When we will visit this region again, we will definitely come back.

Family of four, children 5 and 6 of age.

Chouette

Duchateau
3-8-2018

Très chouette sejour!

Le calme et le cadre sont très appréciables!

Le personnel très gentil.

Et le petit plus :le pain livre sur la terrasse

Camping familiale

Frederick
3-8-2018

Camping familiale super sympathique avec une équipe en or...

Easy to use site. Good sanitation. Great for the kids. Lovely pool. Adequate shade. Tasty ice creams and bakery. 10mins drive from pretty beaches and supermarket in easy access by car. Limited opportunity for cycling directly from site with a young family.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rouillere in Ramatuelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rouillere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Rouillere scoort een 8.92 uit 10 op basis van 157 reviews.