Géén boekingskosten

Camping La Rouillere

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurRamatuelle

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Rouillere voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 218 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 218 reviews
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Voor een familievakantie is Camping La Rouillère een goede keus. De camping ligt op een helling en is dus minder geschikt voor mensen slecht ter been. Voor kinderen is er echter genoeg te doen zoals zwemmen, lol maken in de miniclub of spelen op een van de speelterreinen. Het oude dorp Ramatuelle en de zee zijn goed te bereiken.

224 Reviews over La Rouillere

• 8Michelle Dalhuisen03-08-2021

Heel fijn kamperen!

Prettig verblijf met vriendelijk personeel en goed onderhouden voorzieningen. De ligging is ideaal, zeker een aanrader! Ook het ontbijt is heerlijk vers, goede service :)

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Roestenburg08-10-2020

Geweldig!!

We hebben hier een geweldige vakantie gehad. De uitstekend onderhouden camping ligt mooi gesitueerd tussen de wijnvelden. Accommodatie leek wel nieuw en was brandschoon. Veel privacy en rust. Vriendelijk personeel. Kortom een absolute aanrader!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Tessa18-08-2020

We hebben een heerlijke week gehad, in alle rust en met veel gastvrijheid!

• 9Staat v/h sanitair
  • 7marloes10-08-2020

Camping tussen de wijngaarden

Wij hebben een fijne vakantie gehad in onze freeflower safaritent met uitzicht op de wijngaarden, prachtig uitzicht. Nadeel van deze plek was dat hij heel dicht bij de ingang lag en wij daardoor iedere(!) ochtend tussen 5 en half 6 gewekt werden door de achteruit rijdende vuilniswagens. Twee stuks! Ook de weg (D61) is goed hoorbaar, maar daar wen je wel aan. Verder heel mooi zwembad en een fijne ligging. Je bent zo op het mooiste strand van Saint Tropez, Pampelonne. De camping is verder niet luxe, maar van alle gemakken voorzien. Speeltuintje voor de kinderen is wel een aandachtspunt, ligt op een rare plek en is erg verouderd. Sanitair geen idee, wij hadden eigen sanitair. Camping is niet geschikt voor caravans, er zijn maar een paar kampeerplekken en die zijn vrij klein. Ik heb maar 1 of 2 plekken gezien waar een caravan goed op zou passen.

• 7René10-08-2020

Fijne vakantie!

Wij verbleven in een huuraccomodatie, deze was heel fijn. De camping is compleet, heeft een goede service en heeft een mooi zwembad. Verbeterpunt is wel de speeltuin voor de kinderen, deze ligt erg ver weg en is erg verouderd. Niet aantrekkelijk voor kinderen om te gaan spelen.

• 7Joost Kolen10-08-2020

Leuke camping, in prachtige omgeving

De objectieve feiten: + prachtige omgeving; + mooi zwembad, groot genoeg + eten restaurant van goede kwaliteit + vriendelijke eigenaar en personeel + mooi stacaravans + bezorging van brood en maaltijden

• restaurant veel te klein, twee keer reservering geweigerd omdat het vol zat
    • speeltuin?
    • geen (alcoholische)drank aan de bar bij het zwembad (staat wel in de folder/website)
    • animatie / personeel heel jong en gedraagt zich als vriendenclub. Tijdens onze vakantie wespennest bij caravan gemeld, ze moeten nog komen.
    • sanitair, sommige gebouwen dicht, die open zijn van zeer slechte kwaliteit

Leuke vakantie gehad, in de buurt van ST Tropez, voor deze omgeving prima prijs voor overnachtingen. Zalig zwembad vandaar dat ik het ook zo jammer vind dat je niet gezellig een drankje kon doen bij de enige bar die de camping rijk is.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 10Jos overmeer07-07-2020

We hebben het weer meer dan fantastisch gehad. Pierre en Carole zijn een geweldige gastheer/vrouw. Super vakantie gehad. Volgend jaar weer.

• 9Daniel23-09-2019

Un havre de tranquillité au cœur de la vie trépida

Serviabilité et professionnalisme de l’ équipe, site très calme et propre. Bonne situation par rapport à tous les points d’ Intérêt. La wifi payante est le seul bémol.

• 7Sandra22-09-2019

Vacances famille

Notre emplacement était plutôt pas mal. Il y a tout ce qui faut dans le lodge. Literie de qualité. Jacuzzi top chauffe assez vite. Un petit bémol sur le bruit la nuit et sur la piscine qui était froide. Sinon séjour sympathique avec ramatuelle st tropez et des coins plage magnifique 😊

• 3Eetgelegenheden
  • 7Pierrette22-09-2019

Bruyant la nuit a cause des vendanges . personnel discret . mobil Home propre et fonctionnel satisfaisant dans l'ensemble.

Camping La Rouillere info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)