Camping La Rouillere

Frédéric
19-8-2018

Eg
18-8-2018

Een kleine rustige Franse gezinscamping met heerlijk zwembad op een prettige afstand van de heerlijke stranden van Pampelonne.

Gemoedelijke en mooi gelegen

Anoniem
13-8-2018

Camping op helling, heel mooi gelegen ten op zichte van Ramatuelle, Gassin, St Tropez en stranden. Wij hadden tent gehuurd, erg luxe en netjes, beschut gelegen. Prima zwembad. Heel aardig personeel, behulpzaam. Weinig andere Nederlanders op de camping toen wij er waren. Animatie vooral Frans, eenvoudige

speeltuintje. Sowieso niet al te grote camping (100 plekken) waarvan aardig wat seizoensplekken (caravans). Sanitair was netjes, schoon. Brood wordt 's ochtends bezorgd!

C'est pour la vie!

Tic
10-8-2018

Heerlijke (kleinschalige) camping! Kinderen hebben zich prima vermaakt en wij dus ook! Echt een aanrader!

Mooie omgeving

Dana
10-8-2018

Fijne week gehad in rustige en prachtige omgeving. Camping is niet heel groot. Veel Fransen. In de omgeving genoeg te doen, oa de prachtige en gevarieerde stranden. Jammer dat de speeltuin en tafeltennistafel niet goed is onderhouden. Eigenaren heel vriendelijk. Minder geschikt voor tieners.

Mooie groene rustige camping

Anneke Wattez
6-7-2018

Camping ligt op heuvel, veel klimmen indien je op hoogste punt zit. Vriendelijk personeel, goede service. Locatie voor de kust goed, mooie fietspaden langs de kust, in binnenland geen fietspaden. Dorpjes in de buurt zijn schitterend. Alles gefietst geen last van files

Super mooi, rustig gelegen , vriendelijk , mooie h

Richard
29-6-2018

Super mooi, rustig gelegen , vriendelijk , mooie huur accomodatie, centraal gelegen.

Vriendelijke ontvangst en klantgericht Netjes en en goede

Brands-klein Teselink
13-12-2017

Vriendelijke ontvangst en klantgericht

Netjes en verzorgd

Goed bereikbaar en goede lokatie.

Wij hebben een fijne vakantie op uw camping gehad

Ruime plaats en veel rust met een typisch Frans gevoel

August NOORDMAN
8-9-2017

Ruime plaats en veel rust met een typisch Frans gevoel. Mooi zwembad en aardig personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rouillere in Ramatuelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rouillere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.