Camping Yelloh ! Village La Bastiane

Camping Yelloh ! Village La Bastiane

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village La Bastiane voor je op een rij gezet:

167 reviews over Camping Yelloh ! Village La Bastiane in het Nederlands

Top camping!

Monica
14-4-2018

Niet al te grote camping met mooie en schone voorzieningen. Genoeg te doen voor kinderen. Zwembad niet groot, maar strand is dichtbij. Al jaren naar deze regio en we raken nog steeds niet uitgekeken. 2x naar deze camping geweest en zou hier zo weer naar toe gaan, aanrader

Fantastische camping voor kleine kindjes

els_kevin
12-1-2018

Positief:

- gezellige camping met ruime plaatsen

-plastiek borden, bestek en beker voor kleuters om te eten bij 't restaurant

-minidisco voor de kleintjes

- kleuterzwembad is apart van 't grote zwembad en is ruim groot + verwarmd

- superleuke speeltuintjes

- zeer vriendelijk personeel!!!!

negatief:

- in het hoogseizoen erg duur

- vaak toiletpapier van het Kindersanitair niet aangevuld

Dit is een gemoedelijke kleine camping!

Fam.Appels
29-6-2017

Er zijn geen negatieve dingen op die camping! Camping is schoon-makkelijk te bereiken-12 km.van strand-10 km. van zeer grote supermarkt - mooie verwarmd zwembad met ligstoelen-goede sinitair-de verhuur caravan s zijn goed onderhouden en schoon !

Super Camping!

Zijlstra
1-5-2017

Heerlijke camping waar wij en onze kinderen met erg veel plezier zijn verbleven.

Erg vriendelijk personeel en schoon sanitair.

We waren hier voor de 2e keer en hebben wederom erg genoten.

Het strand van st aygulf was ons favoriete strand en ook de gorge du verdon is een echte aanrader.

Verder erg veel leuke plaatsjes in de omgeving

Wij komen hier in de toekomst zeker nog eens terug!

fantastische caravan

Carine
1-5-2017

hadden voor 11 nachten stacaravan BoraBora geboekt, en we waren de eerste gasten. Het zag er allemaal top uit. Kunstgras rondom, heerlijk aan de blote voetjes en het ziet er strak uit. Na de eerste nacht vielen de lampen uit, en uiteindelijk de stroom. Naar de receptie gegaan, er kwam direct iemand. Twee zeer aardige heren ( waarvan 1 de eigenaar) . Spraken redelijk goed engels. Helaas kregen zij het niet opgelost. De eigenaar bood ons aan om in een andere grotere caravan onze vakantie.door te brengen. Zo belandde wij in een superdeluxe samoa caravan. Hij vond het vervelend voor ons en bood dit aan.

we hebben een heerlijke vakantie gehad. Aardig personeel, zeer behulpzaam. Zwembad beetje fris, maar te doen. Genoeg te beleven in de omgeving. Een aanrader voor de meivakantie.

Geweldig leuke camping! Als het niet zo prijzig was gingen we er naartoe terug. Als je kleine kinderen hebt dan is dit een super camping. Het is overzichtelijk, gezellig, goed onderhouden, schoon.

Het peuterbad is zo gepositioneerd dat er maar 1 uitgang is. Wel zijn er wat weinig bedjes.Er is een leuk klein speeltuintje geschikt voor alle leeftijden.

De accommodaties zijn super netjes, schoon, horren voor de ramen, etc. Eten in het restaurant(je) is goed. In de omgeving genoeg te doen.

Oude reviews (archief)

Gemoedelijke sfeer,klein schalig,prima service ! Vlakbij de mooie stranden,dichtbij grote supermarkten! Fijn zwembad verwarmd ! Nog te betalen !

Het gaat ...

Harry Nowak
20-8-2016

Als trouwe Yelloh kampeerklant, is dit tot nu de minste camping welke wij van Yelloh bezocht hebben . De Yellloh formule is hier behoudens de logo's en kleding niet echt terug te vinden op deze camping. Een gedeelte van deze camping is gereserveerd voor vaste klanten welke veel privileges hebben. Het is ons kent ons met het personeel..

Het zwembad is goed maar wat aan de krappe kant en verder is er weinig in de buurt te doen. Er is een gratis shuttle beschikbaar om naar het strand te gaan van dinsdag tot donderdag, maar op de dagen van de marktjes moet hiervoor betalen. Brood moet je s'avonds voor 19:00 bestellen , maar de Belgische jongeman die dit noteerde was niet erg nauwkeurig zodat het nog wel eens fout ging en je dus niet kreeg wat je bestelde . !( hij zorgde ook niet voor een oplossing, dat was dan ons probleem ) De animatie was luid en rond 12:00 uur afgelopen..

Kortom , er is enige verbetering nodig maar voor ons is dit in ieder geval de laatste keer geweest.

Geen tienercamping

Inge
11-8-2016

Net terug van 2 weken la bastiane. .heerlijke vakantie gehad.

Wel erg groot verschil in behandeling franse of nederlandse mensen...de franse campinggasten worden erg voorgetrokken.

Wel met short in het zwembad bijvb, terwijl ned. Kindjes worden weggestuurd omdat ze geen goede zwembroek dragen.

Veel lawaai op de camping, waar wij geen last van hadden, maar werden wel aangesproken dat we te luidruchtig waren bij een spelletje om 22.30..terwijl de franse animatie 'savonds heel lang doorging..met kleine kids niet fijn denk ik..

Mensen bij receptie erg aardig, en spraken gelukkig engels.

Prachtige omgeving. Frejus is 20 minuutjes rijden, en heeft een heerlijk strand..mooie zomermarkt iedere avond in het hoogseizoen.

Aangename vakantie

Vdb
19-7-2016

Zijn net terug van 2 weken la bastiane, aangenaam en vriendelijk personeel, huisje ok, camping ok, restaurant in orde, variatie genoeg, nadelen waren wel animatie begon meestal maar rond 22u of later, met kleine kindjes niet zo leuk, gelukkig zaten we redelijk ver, ook een minpunt was dat aan het zwembad voor kleintjes meestal mensen zaten die daar geen kleintjes hadden of die gewoon op hun rug/buik midden in het zwembadje gingen gaan liggen om te bruinen, maar o wee als er een kindje drufde te spatten, ook waren er die met hun 3en 6 plaatsen inpalmden 1 in de zon en 1 in de schaduw om te bruinen want was vader,moeder en dochter die al meerderjarig was, ik vind, kinderbadje is voor gezinnen met kleinere kinderen en niet voor volwassen, ze kwamen zelfs vlak op onze handdoek zitten, oei pardon zeiden ze dan, buiten die accefietjes fijne vakantie gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh ! Village La Bastiane in Puget-sur-Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh ! Village La Bastiane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh ! Village La Bastiane scoort een 8.02 uit 10 op basis van 207 reviews.