Camping Yelloh ! Village La Bastiane

Camping Yelloh ! Village La Bastiane

Omschrijving
Camping Yelloh! Village La Bastiane is een gemoedelijke camping. Het zwembad is aan de kleine kant maar daardoor wel overzichtelijk. De speeltuin, het sportveld en de Franstalige animatie bieden ook vermaak. Na een korte autorit arriveer je bij de strand van Fréjus. Tevens kun je uitstapjes maken naar Monaco, Cannes of St. Tropez.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village La Bastiane voor je op een rij gezet:

172 reviews over Camping Yelloh ! Village La Bastiane in het Nederlands

Zeker de moeite waard!

Karlien Zijlema,
9-10-2018

Eind augustus hebben wij 2 weken in de cottage Hawaii gezeten, deze zijn erg leuk opgezet met rond de huisjes nep gras en je hebt je eigen parkeerplek. Het eten van zowel de afhaal als het restaurant was erg lekker. Omdat wij vrij aan het eind van het seizoen waren was het zwembad vaak niet zo druk en kon je daar lekker een verfrissende duik nemen. Wij zullen hier zeker nog een keer heen gaan!

Prima camping, maar geen 5 sterren waard.

Joran,
16-8-2018

Nette camping met mooie accomodaties. Huisjes zijn rondom belegd met kunstgras, ideaal! Sanitair is dikke primma. Restaurant is zeer matig, zwembad is te klein, animatie is alleen franstalig (net als bij het gehele personeel). Ligging is prima om trips te maken naar Monaco, Cannes, St. Tropez, Gorges du Verdon. Grote supermarkt is 10 minuten rijden. Stranden van Frejus zijn mooi op 15 minuten rijden.

La Bastiane is een relatief kleine camping met zo'n 500 plaatsen. Het overgrote deel zijn moderne mobile homes. Een klein gedeelte is gereserveerd voor caravans en tenten. Wij hebben een tent. Sinds ze onderdeel zijn van Yelloh! Village zie ik elk jaar weer goede investeringen in de camping die ruim is opgezet. DE mobile homes staan kris-kras door elkaar. Wat het een speels geheel maakt. Je staat dus niet rij-in-rij naast of achter elkaar. Je moet rekening houden met minimaal een half uur reistijd naar het strand (snorkelbaaien zo'n 40 minuten). WIJ vinden dat geen probleem. Je raakt je kinderen niet kwijt op de camping. Het zwembad is klein maar overzichtelijk. Geen glijbanen of andere hippe dingen maar mijn kinderen (9 en 12) klagen er niet over. Animatie is prima maar vooral Frans. Bijbehorende taverne is prima eten. Decathlon, Lidl en Carrefour op 10 minuten afstand. Wij gaan volgend jaar voor de 6e keer. Genieten!

Suncamp Holidays

Rustige & gezellige gezinscamping!

Schipper,
14-8-2018

Een hele gezellige gemoedelijke en knusse camping met vriendelijke en hardwerkende mensen en een enthousiast recrea-team!

De camping is wel erg of Fransen gericht. Voor de kinderen is dit minder leuk. Men spreekt amper Engels en ook het animatieteam is alleen Frans. Het zwembad is veel te klein voor deze camping en Overvol....

Wij hebben ons goed vermaakt hier. Het huisje was keurig en heel schoon!!

Mooie camping, vriendelijk personeel

familie Van Zanten,
2-8-2018

We verbleven 2 weken in een luxe stacaravan (cottages Samoa). Onze cottage stond echt op een mooi plekje. dichtbij speeltuintje, volleybalveldje en niet ver van het zwembad. De camping is erg goed onderhouden en het personeel is vriendelijk. Ongeveer 50% fransen 50% Nederlanders. Het zwembad is wat aan de kleine kant. Zeker toen het wat drukker begon te worden. Maar onze kids van 5 en 7 vonden het prima. Er wordt heel veel georganiseerd qua animatie, ook voor volwassenen dus ze doen echt hun best. Helaas is de animatie alleen in het Frans en aangezien onze kids nogal verlegen zijn deden ze er niet aan mee. Maar genoeg andere kinderen om mee te spelen. Restaurantje is prima, je kunt er ook lekkere pizza’s afhalen. Enige echte minpunt van de campin vonden wij de herrie ‘s avonds. Zat je lekker voor je caravan, ging die herrie (harde muziek) door tot minimaal 23:00! we hebben in de buurt mooie strandjes opgezocht, Agay, aygulf, Antheor.

Top camping!

Monica,
14-4-2018

Niet al te grote camping met mooie en schone voorzieningen. Genoeg te doen voor kinderen. Zwembad niet groot, maar strand is dichtbij. Al jaren naar deze regio en we raken nog steeds niet uitgekeken. 2x naar deze camping geweest en zou hier zo weer naar toe gaan, aanrader

Fantastische camping voor kleine kindjes

els_kevin,
12-1-2018

Positief:

- gezellige camping met ruime plaatsen

-plastiek borden, bestek en beker voor kleuters om te eten bij 't restaurant

-minidisco voor de kleintjes

- kleuterzwembad is apart van 't grote zwembad en is ruim groot + verwarmd

- superleuke speeltuintjes

- zeer vriendelijk personeel!!!!

negatief:

- in het hoogseizoen erg duur

- vaak toiletpapier van het Kindersanitair niet aangevuld

Dit is een gemoedelijke kleine camping!

Fam.Appels,
29-6-2017

Er zijn geen negatieve dingen op die camping! Camping is schoon-makkelijk te bereiken-12 km.van strand-10 km. van zeer grote supermarkt - mooie verwarmd zwembad met ligstoelen-goede sinitair-de verhuur caravan s zijn goed onderhouden en schoon !

Super Camping!

Zijlstra,
1-5-2017

Heerlijke camping waar wij en onze kinderen met erg veel plezier zijn verbleven.

Erg vriendelijk personeel en schoon sanitair.

We waren hier voor de 2e keer en hebben wederom erg genoten.

Het strand van st aygulf was ons favoriete strand en ook de gorge du verdon is een echte aanrader.

Verder erg veel leuke plaatsjes in de omgeving

Wij komen hier in de toekomst zeker nog eens terug!

fantastische caravan

Carine,
1-5-2017

hadden voor 11 nachten stacaravan BoraBora geboekt, en we waren de eerste gasten. Het zag er allemaal top uit. Kunstgras rondom, heerlijk aan de blote voetjes en het ziet er strak uit. Na de eerste nacht vielen de lampen uit, en uiteindelijk de stroom. Naar de receptie gegaan, er kwam direct iemand. Twee zeer aardige heren ( waarvan 1 de eigenaar) . Spraken redelijk goed engels. Helaas kregen zij het niet opgelost. De eigenaar bood ons aan om in een andere grotere caravan onze vakantie.door te brengen. Zo belandde wij in een superdeluxe samoa caravan. Hij vond het vervelend voor ons en bood dit aan.

we hebben een heerlijke vakantie gehad. Aardig personeel, zeer behulpzaam. Zwembad beetje fris, maar te doen. Genoeg te beleven in de omgeving. Een aanrader voor de meivakantie.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh ! Village La Bastiane in Puget-sur-Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh ! Village La Bastiane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.