Sorteren

Reviews over Prelles

Een aanrader

Paul
    10-8-2014

Camping is prima bevallen. We hadden een mooie grote plek op gras en onder de bomen. Ligging van de camping is ideaal voor mooie wandeltochten. Aldi ligt vlakbij en andere supermarkt ligt op 5 minuten rijden in Briancon. Camping beschikt over een fijn zwembad. Op de camping staan mensen uit diverse landen wat wij ook prettig vonden. Kortom deze camping is een echte aanrader!

Heerlijke camping tussen de bergen

m geven
    15-11-2013

Camping iscle de prelles is een camping waar we zeker nog eens naar teruggaan. Super vriendelijke mensen. Heerlijke omgeving, direct aan de Durance en met verwarmd zwembad. Supermarkt op loopafstand. Voor de kinderen is er nog animatie, al spreekt die geen Nederlands. Grootste sanitairgebouw is nieuw, een andere moet nog gerenoveerd worden.

Kamperen zoals kamperen bedoeld is

balusimba
    8-1-2013

Hier op goed geluk beland en deze camping beviel beter dan de 5-sterren van daarvoor. Enorme plekken, je kon zelf kiezen. Het is idd alleen maar rotsgrond, maar wat verwacht je anders midden in de bergen. Alleen onhandig dat onze rotsharingen nog in de schuur in NL lagen... De beheerders zijn super aardig, niks is te veel. Het eten op de camping is heerlijk en kost nauwelijks een tientje. Het grootste deel van het sanitair is nog niet je-van-het, maar daar wordt aan gewerkt. Helemaal aan het begin van de camping, tegen de visvijvers aan, staat een nieuw sanitair gebouw. Ziet er prima uit.

Je kunt brood op de camping bestellen, maar wij reden iedere ochtend even naar de bakker bij de hypermarché. De Aldi zit aan de overkant van de weg als je de camping afrijdt.

De camping ligt aan een doorgaande weg, maar die hoor je nauwelijks. In de omgeving genoeg te doen. Kinderen met AB diploma kun je prima alleen in het zwembad laten zwemmen. Niks drukke gijbanen.

In 1 woord FANTASTISCH!!!

A
    6-1-2013

Wat een mooie camping gelegen tussen de bergen. Grote plekken. Genoeg sanitair (is wel aan vervanging toe maar daar zijn ze mee bezig). Oude beoordelingen zijn toen er nog een vorige eigenaar in zat. Deze mensen zijn supervriendelijk. Willen je overal mee helpen. Overzichtelijk waardoor kinderen lekker hun eigen gang kunnen gaan. Je kan heel erg lekker eten op de camping. Briancon is een heel mooi stadje met leuke winkeltjes. Je kan vlakbij met Gondel de berg op waar je mooi kan wandelen en een prachtig uitzicht hebt. Een visvijver naast de camping waar je zelf je forel kan vissen en op de BBQ kan gooien. Mooie meren op max 30 min rijden.

Kortom: zoek je een leuke, mooie, betaalbare camping is dit een aanrader. Niet naar cijfer kijken, gewoon boeken!

Leuke camping in schitterende omgeving!!!

Erwin Santing
    13-8-2012

Erg leuke camping, schoon sanitair. Het beheerdersechtpaar is zeer hulpvaardig. Het eten is er prima. Ja, het ligt aan een weg, maar dit was absoluut niet storend. Leuk, schoon zwembad.

Het is wel vooral een Franse camping, dus geen kroketten en nederlandse avonden. (Gelukkig). Elke vrijdagavond is er kinderdisco.

In de direkte omgeving (loopafstand) kun je paintballen, quad rijden, raften op rivier La Durance.

Prachtige streek voor wandelingen, geweldige bergwandelingen gemaakt. Voor Tour de France liefhebbers is het een prachtige streek, met Col de Lautaret, Col de Galibier, Col D'izoard.

De oude stad Briancon is zeker een aanrader.

Ook een dagje naar Lac de Serre Poncon (grootste stuwmeer van Frankrijk) is goed te doen, prachtig bergmeer waar het heerlijk zwemmen is.

Ook Italie is makkelijk bereikbaar, een dagtrip gemaakt naar Turijn, prachtige stad!

Prelles scoort een 8,1 uit 10, op basis van 45 reviews