We hebben een aantal aanbieders voor Pra-Loup voor je op een rij gezet:

Reviews over Pra-Loup

Prachtig dal

veerle teirlynck,
    3-11-2013

Het dal van de Ubaye is zeer prachtig en er zijn zeer mooie ta-ochten te doen zoals op de col d'allos,...

Ook cultureel heel wat te bieden zoals het meer van serre-poncon en de forten uit WOI. Ook Barcelonette is aan te raden.

pra-loup is één commercieel gedoe. Weinig sfeer en cultuur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

De reizen naar dit dorp zijn niet al te duur, dus lagen al

Maron de Bruin,
    4-2-2008

De reizen naar dit dorp zijn niet al te duur, dus verwachtingen lagen niet al te hoog. Maar ik had het helemaal mis.

Ik snap dan ookniet waar iedereen het over heeft. Het dorp zelf is vrij klein, maar heeft een aantal leuke barretjes. Glazen zijn er inderdaad niet in overvloed, maja je eigen ananasglas meenemen is altijd mogelijk. Dorp zelf is goed gelegen tussen de pistes, alleen zijn er wel een aantal accomodatie locaties welke wat verder liggen.

Sneeuw was prima, en het is ook nog eens aan de zuidzijde geleden. Hierdoor is het zeer goed vertoeven op de piste.

Wel moet je goed oppassen op de vele roosters die in het dorp aanwezig zijn. Hierin vallen en je doet kefkef.

Kortom ik ben tevreden.

Gereisd met vrienden in januari 2008

Ben dit jaar voor het eerst op wintersport geweest naar Ik

Maaike van Swieten,
    2-2-2008

Ben dit jaar voor het eerst op wintersport geweest naar Pra Loup. Ik kon dus nog helemaal niet skien en dit gebied is echt fantastisch om het te leren! Aan het eind van de week had ik op alle pistes wel een afdaling gemaakt, van groen tot rood! Daarnaast was het uitzicht ook zeker om van te genieten. Helaas was het uitgaansleven minder intressant. Maar een paar cafeetjes, die ook nog eens niet druk waren. Erg jammer, maar de natuur maakte dat gebrek grotendeels goed!

Gereisd familie in januari 2008

Bareigenaren die niet genoeg glazen hebben tijdens het er

Johann,
    7-1-2008

Bareigenaren die niet genoeg glazen hebben tijdens het happy hour (terwijl er maar 20 man zijn), krakkemikkige uitgewoonde chalets, onvriendelijke mensen, haast alleen maar sleepliften, pistes die de hele week afgezet zijn omdat er getraind moet worden door 5 man, duidelijk geen aanrader!!

Gereisd met vrienden in maart 2007

Wij zijn vorig jaar in pra loup geweest, niet zeer bekend

Skimonter,
    11-10-2006

Wij zijn vorig jaar in pra loup geweest, niet zeer bekend dorp maar een aanrader om het eens te proberen, zeker als je goedkoop wilt skien. Het dorp ziet er vrij gezellig uit, alles in de buurt; pistes, kroegen, skiverhuur, restaurants en busjes die je gratis naar de piste brengen. De drankjes etc zijn vrij betaalbaar op de piste en het is een vrij grrot uitgestrekt gebied. Het enige nadeel vonden wij...dat er fransen zijn! Die doen er alles aan om je niet aan het lachen te maken. Maar ach, wij hebben ons prima vermaakt!

Gereisd anders in oktober 2006
Pra-Loup scoort een 6,8 uit 10, op basis van 11 reviews