Camping Les Mûres

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

goed ontvangen, aangename camping ,sanitair goed onderhouden,warm water voor vaatwas mag iets warmer

Toiletpapier zou ook aangenaam zijn

Prima camping, opgooien locatie.

Theo
    9-7-2018

Geen zwembad! Toiletten vreemd gesitueerd. Veel te weinig koudwater kranen (Dat is erg milieuonvriendelijk; tandenpoetsen met warm water!)

Wij zijn al jaren tevreden klanten.

Gerrit Heijmenberg
    8-7-2018

Fijne goed onderhouden camping. Ieder jaar wordt er iets verbeterd. Complimenten.

Reeds 20 jaar bezocht

Wildrik Hendrik Spithorst
      7-7-2018

Plaatsnr. 645 voor vijfde maal na reservering gebruikt. Ook weer voor 2019 deze plaats gereserveerd. De douches zijn klein en aan vernieuwing toe. Het douche-water is onregelmatig heet en koud. Het afwaswater is doorgaans te koud. We missen enkele afsluitbare wascabines.

De dames houden de toiletaccommodatie prima schoon.

Mooie camping

Bram de Munnik
      7-7-2018

Fantastische camping, wij stonden in het straatje van de 600 nr nadeel s’avonds erg donker geen verlichting,

te veel dode bladeren rond p 127 dit jaar

anders alles prima

zeer goed

Henricus W. Cuppens
      5-7-2018

Alles is door ons vriendelijk, hulpvaardig en verzorgd ervaren. De toegang naar het strand via de tunnel kan wat beter bij de uitgang naar het strand van de tunnel.

Prima camping met een mooie ligging

Gerrie Schoonhoven
      2-7-2018

Omdat er honden zijn toegestaan is het aan te bevelen her en der afvalbakken met poepzakjes te plaatsen. Ook is het handig om aan te geven waar met honden gedoucht kan worden.

fantastisch

myriam
        18-6-2018

Mooie aangelegde camping deels in terrasvorm. Stonden op het rechter gedeelte waar ook, het restaurant en winkeltje en de voetgangerstunnel naar het strand is. Doorgaande weg is daar nauwelijks hoorbaar, wel op het campinggedeelte aan het strand. Plekken zijn niet erg groot maar past net met een caravan van 5m. Mooi en schoon sanitair. Winkeltje is goed uitgerust voor de elementaire benodigdheden. Beveiligd internet is wel duur € 18,- voor 7 dagen, maar werkt snel en prima. Vriendelijk personeel. De parkeerplek voor het personeel is achteraan op de camping en de hele dag is er verkeer van personeel op het pad langs het sanitairgebouw evenals het personeel met golfkarretjes, erg storend, weinig privacy hierdoor. Een plek aan één van de andere straatjes zou rustiger zijn geweest. ’s Nachts wordt er gepatrouilleerd. Langs de camping loopt een van de weg afgeschermd fietspad van St tropez tot St. Maxime

Mooie, schone camping

Franciscus
        3-6-2018

Mooie, schone camping. Hebben er met veel plezier gekampeerd en hopen er volgend jaar weer terug te komen op plaats 548H

We hebben een aantal aanbieders voor Les Mûres voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Mûres in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Mûres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Mûres scoort een 8.19 uit 10 op basis van 652 reviews.