Camping Les Mûres

8,1

185 reviews over Camping Les Mûres in het Nederlands

Senga
10-11-2018

Heerlijke plek waar je lekker tot rust kan komen,

Geweldig.

Jan en Tonny
7-10-2018

Fijn zwembad, schoon sanitair, goede plaatsen, vriendelijke familie Gonzalez.

Vaak geen goede verbinding op campeerplaats.

Complimenten voor de ploeg die de toiletten en wc’s schoonmaakt. Altijd schoon.

Goede service aan de balie.

Voor het eerst bezochten we een enorme camping, anders zoeken we liever de rust op, maar we wilden heel graag aan het strand staan. Na geboekt te hebben konden we alsnog geen plaats op het strand krijgen, wel aan de andere kant van de weg, onder de bomen. Een mooie ruime plek naast een sanitairblok waar vanuit, uiteraard wat rumoer komt. In tegenstelling tot wat ik bij andere reviews lees vond ik het sanitair niet schoon, overal zwarte kitranden en vieze voegen in de douches, ook het aantal wc's was te weinig, zonder wcbril en geen papier. Dit draagt niet bij aan een comfortabel toiletbezoek. Het strand was prima toegankelijk en er mochten, mits aangelijnd, honden komen. De campingwinkel was ruim gesorteerd met dagelijks vers brood.

Mooie camping

Erna
20-9-2018

Mooie camping met zowel plaatsen op het strand als aan de andere kant van de weg in het bos. Het sanitair wordt goed schoongehouden. Alleen zijn de toiletten en douches erg klein. Bovendien mag je van een 4 sterren camping wel toiletpapier verwachten.

Er ligt een mooi fietspad naar St. Tropez, Port Grimaud en St Maxime. Dit is ook wel nodig want de weg is erg druk (pas op met oversteken).

Super mooi

Danielle
5-9-2018

Mooie, verzorgde camping, verdeelt in 2 delen aan de zeekant of aan de overkant van de weg de andere kant, wij stonden over de weg, prima, schone nette sanitair gebouwen. Het kan zijn dat je iets hoger op de camping staat en dat voel je wel iets in je kuiten. Neem of huur fietsen mee en fiets naar de plaatsen Saint Maxime, Grimaud, St Tropez en andere mooie stadjes! Je kan ze ook met de auto bezoeken maar je komt snel in de file op de maar 1 doorgaande weg. Lekker rustig in begin september. Veel vakantie plezier!

Verblijf camping

Abraham
22-8-2018

Mooie camping met vriendelijke mensen,prachtige zee en strand.

Sommige putdeksels mogen wel wat beter worden afgedekt.

Tot volgend jaar.

Oscar

Severine

Ana
18-8-2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Mûres in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Mûres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.