Camping Les Mûres

Camping Les Mûres
8,1

182 reviews over Camping Les Mûres in het Nederlands

Anders

Voor het eerst bezochten we een enorme camping, anders zoeken we liever de rust op, maar we wilden heel graag aan het strand staan. Na geboekt te hebben konden we alsnog geen plaats op het strand krijgen, wel aan de andere kant van de weg, onder de bomen. Een mooie ruime plek naast een sanitairblok waar vanuit, uiteraard wat rumoer komt. In tegenstelling tot wat ik bij andere reviews lees vond ik het sanitair niet schoon, overal zwarte kitranden en vieze voegen in de douches, ook het aantal wc's was te weinig, zonder wcbril en geen papier. Dit draagt niet bij aan een comfortabel toiletbezoek. Het strand was prima toegankelijk en er mochten, mits aangelijnd, honden komen. De campingwinkel was ruim gesorteerd met dagelijks vers brood.

Mooie camping

Erna
20-9-2018

Mooie camping met zowel plaatsen op het strand als aan de andere kant van de weg in het bos. Het sanitair wordt goed schoongehouden. Alleen zijn de toiletten en douches erg klein. Bovendien mag je van een 4 sterren camping wel toiletpapier verwachten.

Er ligt een mooi fietspad naar St. Tropez, Port Grimaud en St Maxime. Dit is ook wel nodig want de weg is erg druk (pas op met oversteken).

Super mooi

Danielle
5-9-2018

Mooie, verzorgde camping, verdeelt in 2 delen aan de zeekant of aan de overkant van de weg de andere kant, wij stonden over de weg, prima, schone nette sanitair gebouwen. Het kan zijn dat je iets hoger op de camping staat en dat voel je wel iets in je kuiten. Neem of huur fietsen mee en fiets naar de plaatsen Saint Maxime, Grimaud, St Tropez en andere mooie stadjes! Je kan ze ook met de auto bezoeken maar je komt snel in de file op de maar 1 doorgaande weg. Lekker rustig in begin september. Veel vakantie plezier!

Verblijf camping

Abraham
22-8-2018

Mooie camping met vriendelijke mensen,prachtige zee en strand.

Sommige putdeksels mogen wel wat beter worden afgedekt.

Tot volgend jaar.

Oscar

Severine

Ana

Corinne
18-8-2018

Vakantie 2018 Domerchie, prima.

Leo Domerchie
15-8-2018

Voor een 4 sterren camping mag je toch wel WC-brillen verwachten. Tevens zou het beter zijn dat kinderen onder de 7 jaar met begeleiding van hun ouders naar het toilet gaan. Misschien is het een idee om aan de binnenkant van de toiletdeuren een bordje op te hangen met de volgende tekst: "Kijk ook eens achterom" of " Laat u uw toilet thuis ook zo achter" . Natuurlijk wel in alle talen, dus ook Nederlands! Ondanks dat er veel Nederlanders bij uw te gast zijn zijn de omroepen 's avonds niet in het Nederlands, dit zou wenselijk zijn.

Wij hoorden dat er weer een groot aantal campingplaatsen moeten wijken voor "Chalets". Wij vinden het jammer dat dit gebeurt. Immers u dient zich te realiseren dat door de kampeerders met tenten en caravans uw camping zo succesvol is geworden. Alle plaatsen zijn immers bezet door caravans en tenten. Als er meer chalets komen zijn ervoor de mensen met tenten en caravans geen plaatsen meer op de zonnige plaatsen.

De staanplaatsen zijn aan de kleine kant

Arnold
15-8-2018

De staanplaatsen zijn aan de kleine kant. Het sanitair wordt goed schoon gehouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Mûres in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Mûres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.