Camping Club Holiday Marinastersterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Port Grimaud en Grimaud

7.6Goed

• 7.4Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Club Holiday Marina voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Kindvriendelijke Camping Club Holiday Marina in Port Grimaud is netjes en gezellig. Hier vind je een overzichtelijk zwembad, kidsclub, pingpongtafel, voetbalveld en winkeltje met verse broodjes. De camping ligt aan een drukke weg. Het strand ligt op 20 minuten lopen en Port-Grimaud op 15 minuten. Pak een boot en vaar in 10 minuten naar St. Tropez.

128 reviews over Camping Club Holiday Marina

• 2019
    9Martine29-07-2019

Heel rustige en propere camping, stacaravan die wij hadden was nagelnieuw en heel goed uitgerust,

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2019

• 8Herman28-07-2019

Heerlijke Cote d’Azur stranden & ‘bootjes’ kijken

Mooie camping met uitstekende faciliteiten, top zwembad en top bar/restaurant. Camping winkel beperkt en zeer duur. Goede uitvalsbasis voor regiobezoeken, de vele stranden en natuurlijk St Tropez ! Aanrader: neem de boot (bateau vert) in Port Grimaud voor bezoek St Tropez en St Maxime.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Sandra07-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Heel mooie Engelse camping. Op wandelafstand van 2 mooie stranden en de haven van Port Grimaud. Winkelen deden wij in de Géant die op enkele minuutjes rijden ligt. De bar en restaurant zijn ronduit fantastisch! Het zwembad is niet zo groot, maar wel heel overzichtelijk, dat vonden wij belangrijk aangezien we met 6 kinderen reisden. We vonden het wel bizar dat we na 1 week verblijven opeens moesten betalen voor de ligbedjes aan het zwembad. De eerste week waren die gratis, vanaf week 2 moesten we hier 7€/dag/bedje voor betalen. Vind ik eigenlijk wel erg als je weet dat je voor een verblijf op de camping zelf 300€/nacht moet betalen... Rondom de stacaravans is weinig of geen schaduw, maar dat vonden we niet erg aangezien wij beschikten over een grote luifel over het terras. Wij komen hier absoluut terug, maar dan wel wederom vroeg in het seizoen, want vanaf 10juli wordt het behoorlijk druk op de camping én in de hele regio.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7van der linden11-08-2018

zeer goed

rustige camping wel klein zwembad zeer nette camping

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

5DutchJude10-09-2017

Oke, maar meer niet, en ook nooit meer

Niet schoon en stacaravans waren heel dicht op elkaar en wij kregen schade aan de auto van de bosjes bij de parkeerplaats voor de caravan. Veel onzin regels in het zwembad, bijv. geen zwemshorts, allen ballenknijpers, en ik mocht de baby ook niet voeden. Ze zeggen wegens vlieg overlast maar het restaurant staat ernaast! Ik was mijn 2 euro kwijt in de was droger maar kreeg dit niet terug van de zeer onvriendelijk vrouw in receptie. In plaats van excuses aan te beiden en mij mijn geld terug te geven riep ze dat ik leugenaar ben en dat iedereen deze trucjes probeerde. Ja, tuurlijk verspil ik anderhalf uur ipv lekker vakantie vieren met familie. Niet voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 7Goossens31-08-2017

Oud, geen schaduw, ..

Lekker gegeten in het restaurant! Groot verschil in bungalows op camping kijk uit welke je boekt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Tim09-08-2017

Heerlijke vakantie gehad!

Super vakantie! Wij hadden een stacaravan gehuurd die er perfect uitzag inclusief airco. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie die ons overal mee wilden helpen. De ligging van de camping is ideaal op 20 min lopen van het strand en 10/15 min lopen naar het centrum van Port-Grimaud. Enige minpuntje wat ons betreft was het feit dat er betaald moest worden voor het gebruik van ligbedjes aan het zwembad (a €1 per uur).

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 5Desiree07-08-2017

Geen 5 sterren camping waard

Ligging van de camping is prima. Plaatsen caravan te dicht op elkaar. Je moet 7 euro per persoon per dag betalen voor de bedjes bij het zwembad belachelijk

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8dick goedhart10-10-2016

prima verblijf

Camping ligt op loopafstand van strand, supermarkt en Port Grimaud. Parkeerruimte is door begroeiing bijna niet zonder beschadiging aan je auto te bereiken. Verder een uitstekende camping met een prima verzorgt zwembad.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 10Filip en familie06-09-2016

Super camping

Zeer nette en propere camping. Gezellige bar en lekker eten. Zeer vriendelijk personeel. Van de Engelsen hadden we totaal geen last, integendeel. Het waren ze vriendelijke mensen. Proper zwembad met 2 redders die alles goed in het oog hielden. We waren er met onze camper en hadden een toffe grote plaats met een bijhorende zeer propere bungalow met badkamer, wc, keuken en extra slaapkamer. We hebben voor volgend jaar al terug geboekt .

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

6 tips over Camping Club Holiday Marina

• de vre, 01-07-2013

De markt in st.tropez is erg gezellig ga er dan met de boot er heen en maak er een leuk dagje uit van. Vanaf st.tropez kan je ook een hele mooie wandeling langs de kust maken.

• gerdien.dohmen, 30-05-2015

Neem een fiets mee of huur er één. De drukke weg voor de camping over en dan kun je heerlijk op fietspaden fietsen. Rechts vanaf de camping naar St. Tropez (half uurtje), 5 min. naar de winkel. Links naar Port Grimaud en St. Maxime.

• marien, 29-06-2015

boek een caravan van de camping zelf die zijn zeker in orde, en dan ook nog goedkoper

8 vragen over Camping Club Holiday Marina

• LJM, 15-06-2018

Animatie team

Hoii, Ik heb een vraag voor jullie??: hebben jullie ook een animatie team zo ja wat is er dan allemaal??

• maas, 16-08-2014

jeugd

wij gaan onverwachts dit weekend met onze 2 dochters van 13 en 16 jaar een weekje naar Holiday Marina. Zijn er deze week nog Nederlandse jongeren op de camping??

Fam. Van der Maesen, 29-07-2015

Dat zou zo maar kunnen

• Kim, 30-07-2013

computer/WIFI

Weet iemand of er een internet cafe/ computer beschikbaar is? en of er WIFI op de camping aanwezig is? (evt tegen vergoeding?)

Werner, 16-09-2013

er is WIFI op de camping, kost 20 euro per week, maar ik zou het er niet aan geven, werkt meestal heel slecht

Camping Club Holiday Marina info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages