Reviews over Pont-Royal-en-Provence

Mooi park met veel mogelijkheden.y

Mischa,
    25-7-2018

Mooi aangelegd park met prima zwembaden. Voldoende bedjes (handdoeken worden ook echt verwijderd door de poolbuddies als je te lang weg bent). Overal zijn badmeester die alles goed in de gaten houden zonder dat het irritant is. Op het park veel vertier: alleen is alles in het Frans. Ook de opvang en animatie! Er zijn maar weinig andere nationaliteiten in het park. Appartement is prima. Hadden superieur geboekt. 2 badkamers en 2 aparte wc's. Bedden wat smal maar prima. Auto kon in parkeergarage, zat in ons arrangement.

We hebben alleen bij de pizzeria gegeten. Was matig. Het is goed druk bij de andere restaurants: buffetvorm. Aanrader is het restaurant in Mallemort. Auberge de la Vieull. Echt top! Aix de Provence en Marseille liggen beide op 1 uur rijden. Aanrader is ook het strand bij Istres aan het meer. Prachtig en zeer rustig.

Dit is een prachtig verblijf in een mooie streek.

Wim,
    5-8-2016

Dit is een prachtig park waar veel mogelijkheden zijn en waar men echt tot rust kan komen, veel mogelijkheden om bepaalde zaken in de regio te bezoeken. Dit verblijf bied alle comfort wat men nodig heeft op reis.

fijne vakantie

hannoell,
    3-3-2015

bij aankomst kregen we een huisje toegewezen dat groter was dan we oorspronkelijk geboekt hadden zonder bijkomende opslag -pluspunt :-) Huisje was in orde, alles aanwezig behalve wifi. daarvoor moest je naar de receptie. leuk zwembad aan het huis. in het centrum waren er restaurantjes en best wel leuke (kinder)animatie. Niet echt geschikt voor de aller allerkleinsten en de ouderen slecht te been, want het park is erg heuvelachtig en in die warmte stijl omhoog wandelen zonder enig schaduw is puffen. verwacht geen superluxe, maar gewoon een basic huisje met alles wat je nodig hebt.

fijn vakantiepark voor wie goed ter been is

margo,
    15-7-2011

Wij hadden bij "touroperator" geboekt en die gaven ons een verkeerde route-beschrijving.

Zij stuurden ons naar nauwe straatjes in Mallemort, terwijl het P&V park al op de doorgaande weg stond aangegeven.

Erg naar ons zin gehad op dit parkje met 31 woningen die goed zijn uitgerust. En een leuke wandeling naar het grote aangrenzende park met faciliteiten zoals restaurants en een wasserette. Die inderdaad verstopt zit naast een garage!

Leuke vakantiebestemming voor wie de stilte zoekt

A. Bakx,
    5-4-2010

Le Hameau des Oliviers ligt in Pont Royal in een idyllisch vakantiepark en bestaat uit huizen die van alle gemakken zijn voorzien, zoals magnetron, grote koelkast, vaatwasser en een oven.

Er is een aparte douche en een aparte badkamer met ligbad. Voor de hond was er een omheinde tuin, fantastisch toch? Het parkeren was eveneens geen enkel probleem, plaats genoeg.

Het park zelf is aangelegd tussen en rondom een gigantische golfbaan en alle wegen zijn verhard.

Er zijn wat kleine winkeltjes waar men de nodige boodschappen kan halen, zoals brood of een krant.

Hou er wel rekening mee dat deze 's middags gesloten zijn en dat het nog een flinke afstand is vanaf de woningen. Bovendien is het terrein behoorlijk heuvelachtig en steil waardoor je hier niet kunt wandelen of fietsen, ook niet om 's ochtends brood te halen.

Voor echt grote boodschappen kun je terecht in Mallemort bij de grote Intermarché, die op 3 km afstand ligt.

Verder is er vrij weinig te beleven, behalve een paar zwemba

Pont-Royal-en-Provence scoort een 6,7 uit 10, op basis van 3 reviews